-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
meroly
veterán
válasz #16514048 #107249 üzenetére
Bakker rosszat linkeltem: [link]
Az előzmények alapján kinéztetek volna belőlem egy olyan tuningoltat?Beállítottam a keresőt a feltételeimnek és a Fiestákon kívül még Clio-t hozott, azt nem szeretnék, meg ilyen Chevrolet-kat, azt se, meg KA-t, az mini, stb.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
!Overdose!
őstag
válasz Kornel #107258 üzenetére
Ja. Facebook-on meg egy srác nem érti, hogy miért fogyaszt 6-7 litert a Civic-je, hiszen valahogy mindenki másnak 5, sőt 5 liter alatt fogyaszt. Komolyan mondom már dühítő, ahogy egyesek félrevezetnek másokat a fogyasztással.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #107262 üzenetére
ugyanez van a mondeosoknál.
a dízel mindenkinek 5 litert eszik, kár, hogy 1500-1600 kg az önsúlya.
persze nekem is elmegy 5 literrel, országúton 80-al.
de ez ne legyen már átlagfogyasztásnak feltüntetve.
meg a másik, hogy neki sose volt semmi baja egyik autójának se, aztán amikor ezeken felbuzdulva mások bevállalnak egyet, aztán meg sírnak, mikor repkednek a százezrek.én ki is léptem minden ilyen facebook nyáladzásból, mert a végén csúnyákat mondtam volna egyeseknek...
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #107261 üzenetére
nem, E85-l jar, ez 15-18liter veretve
az E Kadett mellette 3.2 V6 24v, B Omega MV6 motoros
a Punto 1.6T meg 284lo es 412Nm, par hete volt merve padonez volt a regi motorom, amivel meg par eve 1.3bar-n megettem az E46 M3-t
CPS kovidugo, H-beam hajtokarok, de a hengerfeje a sajatja rajta[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Bati0501
őstag
válasz !Overdose! #107268 üzenetére
Igaz,de most nem csak a fogyasztásra gondoltam.
Hanem sok minden másra...pl. 500e km-t mentem,úgy h fékbetéteken kívül mást nem cseréltem,meg hasonlókra gondolok...de sok ennél hihetőbb,de mégis hihetetlennek tűnő dolog van még. -
válasz runner 125 #107233 üzenetére
Mintha sajtófotó lenne.
Gyönyörű.Jut eszembe, már 2 hónap eltelt, mióta megvettem az öreg luxusautóm, sokak által csak szopórollerként jegyzett kategória, józan ember eszében meg sem forduló választás. Az ársáv aljáról inkább.
Amik azóta történtek: Rögtön nem sokkal a vásárlás után a fojtószelepház kakukk, új 130k, nincs raktáron sehol. Találtam itt a közelben Birminghamben egy bontót, bele is került az autóban otthon, 32k volt. Távolsági nem működött, az istenért se tudtak rájönni miért, majd az segített, hogy a tompított is kiment, szóval a relé lett a ludas a motortérben, nézzük az újat, 78,5k. Hagyjuk. Közelben bontódott egy, 5k. Kapott új lambda szondát 23-ért. Kellett 4 nyári gumi, 50-ért került rá egy Bridgestone garnitúra. Motorháztető teleszkóp, bal első ködlámpa 10k.
Ezen felül biztosítás 40k (21, vidék, első autó).
Hát, nem egy Swift ami a költségeket illeti, de szépen lassan haladunk.A fogyasztás 7.5-8.5 körül alakul, míg rossz volt a fojtószelep, addig 10 volt.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #107236 üzenetére
Köszi! Pedig számomra az ezüst az egyik legszebb autoszín. Nyilván, szó szerint beleszurkul a hétköznapokba, amit nem is bánok, viszont a formát nagyon jól megmutatja, illetve könnyű szépen tartani. Pl. mosasi karcokat kevésbé mutatja meg, mint egy fekete, vagy sötét.
integrale
Neked is.!Overdose!
Azért ne tulozz.
7 eves Nikon, pont mint az oto.aero
Koszi.
Saab igaz? Sajnos amellett h azok soha nem voltak a megbizhatóság mintapeldanyai, meg bontottbol is jóval kevesebb van."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hdman
őstag
-
meroly
veterán
válasz kalmanchris #107273 üzenetére
Szép-szép, de francia és nem 5 litert eszik
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Szóval ez az "új" régi Swift?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
8th
addikt
válasz meroly #107276 üzenetére
A neve. A régi 'dácsiás' berögződés miatt nincs semmi respektje nálunk ezért ilyen olcsóak. Pedig puhán rugózik négy ember elfér benne hatalmas a csomagtere jó a motorja nem rohad le úton útfélen. Szerintem simán vállalható a régi logan főleg ennyiért, bár az is igaz engem sosem érdekeltek a külsőségek.
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
gzbotii
veterán
válasz meroly #107281 üzenetére
Most első generációs Yarist (XP10) nyúzok 50%-ban, céges autóként (Golf 4 1.9TDI mellet). Takarékos kis dög, kergetve benyeli a 10et is városban, spórlósan meg 5-öt is ki lehet hozni. Csomagtartó kb Smart méretű, az én Corsamnak kb 2,5X akkora. Pedálok nagyon könnyen járnak, váltó halál pontos.
Viszont nagyon városi autó, főleg 1000 motorral nem vállalnék be egy 300km útat, főleg hegyvidéken (mint itt Erdélyben).Ami számomra nagy negatívum: kanyarokban nagyon instabil, már 60-nál halálfélelmem van egy élesebb kanyarban. Üllés is kényelmetlen, 2 óra vezetés után már fáj a hátam benne (eddig ilyen csak Ticoban volt). A bal lábnak sem lehet kapni egy normális pozíciót, szinte folyamatosan 80 fokos szögben áll, ami városban, ahol folyton van dolga, még elmegy, kicsit hosszabb úton már szó szerint fájdalmas.
Főnököm (aki Porscheval jár) szerint a legjobb kocsi ami volt eddig neki, megbíhatóság szempontjából - de az alkatrészek nem épp olcsók hozzá (kategórián belül)(#107285) LuckyL: és a belső tágas, meg minden...de ez csak az első alkalommal "fasza". Aztán rájössz, hogy olyan, mintha egy szoba közepén lenne egy szék és oda belóg minden..kb semmi nem esik kézre, nem kapsz egy kényelmes vezetési pozíciót - mint egy Astrában, ahol azért minden sokkal jobban elérhető és mégsem érzed szűknek - erdélyi vagyok, szóval itt van egy pár példány, családban is, láttam ezt-azt.
Amit általánosan mondanak a Logan elő szériáról: motor kimegy a világból is, de kasztni hajlamos a rohadásra...olyanokat látok, hogy eszem megáll.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz runner 125 #107272 üzenetére
Igen. Egy év alatt ~50db tunt el ebbol, van meg az orszagban kb 1730db.
-
meroly
veterán
Az a baj (gondolom a '99-es yarisról beszéltek) hogy az nem nagy előrelépés a swift után, évjáratban főleg nem. Egyébként biztosan jó kis autó, elhiszem, de azért egy icipicit érdemes lenne fejlődni, hamár cserélek.
A fránya civic, hogy mennyire beleszerettemA VW konszern autói miért nem kerültek eddig szóba?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Promi
aktív tag
Hyundai Santa Fe Ezt a tipust ismeri valaki? Kicsit fenntartásaim vannak az öregebb dieseltől.
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz !Overdose! #107292 üzenetére
Gondolom, korábban leírtam már, pár autót vezettem és cégesből használok viszonylag gyakrabban, swift után minden autó előrelépés, ezt elismerem
Impossible is nothing
-
Integrale
veterán
válasz LuckyL #107296 üzenetére
Azert az E36, Fl elotti Pug 406, Saab 900 torestesztje is kozel nulla.
Tegnap vezettem haverom Yarisat 2008-as, 1.0 automata, na az a belso nalam egyenrangu egy Dacia anyaghasznalataval es minosegevel, kopog, kong stb, eleg gagyi hatast keltett.
LuckyL az itthon gyartott elso Swift inkabb 30 eves fejlesztes, muszakilag megegyezik a kocka Swifttel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban