-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz meroly #55126 üzenetére
jól sejted
ha nem kell semmi extra, és városba lesz használva, akkor keress egy 100k km alatti 2003-as 1.0 GL-t, nem sok hibája lehet(#55129) bitpork: tudod mennyibe kerül egy ilyen üzembe tartása most? én pár évvel ezelőtt láttam egy sztorit... 500+k HUF belelocsolva, és még nem volt tökéletes, mert mindig jött valami hiba.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Kornel
veterán
válasz meroly #55140 üzenetére
mert annal kevesebbet kell majd kolteni ra. persze lehet, hogy valaki 200k km-el mindent idoben kicserel gyari aokatreszekre, de mo-on nem ez az altalanos. en ilyen celra vennek egy nagypapa garazsban tartott hetvegi autojat, amit ebbol a tipusbol ki is lehet fogni, ha raszanod az idot. 100k felett mar itt is jonnek gondok,vizpumpa, egy ket szimmering,stb. nem nagy osszeg,csak macera. korral es km-el csak sokasodnak a bajok.
-
SziberTomi
tag
-
8th
addikt
válasz meroly #60354 üzenetére
Bárki bármit állít fogyasztásban és szervizelésben verhetetlen egy 1.0 "régi" Swift és ha ebből nem találsz itthon jó állapotút fél milla körül akkor semmiből. Polo még 10éves használtautóként is pofátlanul túlárazott amellett az ezres verziók főleg ha itthon újonnan forgalomba helyezett autóról van szó legalább annyira fapados mint a Swift, sőt. Az Opel Corsát nem ismerem. Ford Fiesta mk4 esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
válasz meroly #60381 üzenetére
Ahha. Jah, abból nincs 1 literes.
Fiat Panda/Seicento? - városban jók, ha 2 havonta egyszer kiégeted a motorjukat, akkor elmennek 5,5 literrel. De csak szervósat vegyél, mert azok normálisak. Nagyszülőknek volt mindkettő, Panda barátibb.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Lobeu
csendes tag
válasz meroly #60386 üzenetére
Polo, Polo, Polo!
98-as, full fapad Polom volt, 190.000km-el, se szervó se semmi, végig vezetett szervízkönyvvel, első tulajtól, aki egy papika volt, az autón kopó dolgokon(fék tárcsa fékbetétekkel előre cakkpakk 12.000ft volt pl), semmit nem cserélt!
Városba eljártam vele 5.5 literből, városon kívül 4.2-4.6.
Kurvajó autó, egy swifthez képest meg egyenesen maga a luxus még a full fapad is. Amit linektlél meg agyba főbe veri szanaszét.
Bánom is, hogy eladtam, most szopok én hülye egy 1.9 JTD bravoval.....
Azt hittem hogy olcsón megveszem, megcsinálgatom, és lesz egy jó kis autóm, ehhez képest már 200 körül locsoltam rá 2 hét alatt, és még nincs vége.
[ Szerkesztve ]
-
Lobeu
csendes tag
válasz meroly #60388 üzenetére
Speciel nekem egy 98-as évjáratú volt, 5 ajtós, fehér, full fapad, 3 kiló 20-ért adtam el, szóval pont egy kategóriáról beszélünk.
A swift egy olcsón fenntartható, műszakilag megbízható, de nem egy JÓ AUTÓ.
Egy eszköz, ami elvisz A-ból B-be, kényelem, biztonség, élvezet nélkül.Egy Polo legalább autó, egy swifthez képest, és semmivel sem drágább fenntartani.
Ne érts félre, ha valaki azt mondja, 200 a keret, akkor csak swift, semmi más. De 300-tól felfele, olyan 500-ig, Polo 6N esetleg 6N2....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz meroly #60401 üzenetére
Ezzel számolj: [link]
Vígasztaljon, hogy legalább az eredetiség vizsgálatot megúszod.*
*: Persze nem ,mert amikor behozod rögtön átesik egy eredet vizsgáláson ami szintén nem ingyen van. Amit megkpasz itthon is olcsón azt nem érdemes behozni szvsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz meroly #60835 üzenetére
A sorrend jó, eredetvizsgára te vidd az autót, vagy legyél ott, és te válaszd meg hova mentek. Ha jó fej a vizsgáló, körbe is méri neked a kocsit rétegvastagságmérővel.
A KGFB-t megkötheted előre, de én azt javaslom, hogy ne csak a netrisket meg a biztosítás.hu-t nézd, kalkulálj a biztosítók oldalain is. Meló, de egyszer kell megcsinálni. Amikor én kerestem, sem a kötelezőre sem a cascora nem dobta ki azt az ajánlatot, amit amúgy megkötöttem, a biztosítók oldalán számolva találtam 30%-kal jobb ajánlatot is. A casco-ból meg a legolcsóbb 55 volt, külön keresve 34. hm...
Az illetéket ott is befizetheted az okmányirodában, van befizetőhely, nem is kell kimenni jellemzően, sőt, ahol én átirattam volt terminál és bankkártyával ott a széken ülve befizethettem mindent illetékestől, okmánydíjastól. Ha tudod hol iratod át, hívd fel őket és kérdezz rá, mik a lehetőségeid, az a biztos.
-
a_tesz
Korrektor
válasz meroly #60840 üzenetére
Régebben így volt, kb. 3 éve azonban attól a naptól számítják az évfordulót, amikor kötötted. Ha váltani akarsz, ez előtt a fordulónap előtt legalább 30 nappal jelezned kell a biztosítód felé, hogy a következő évben már nem náluk akarsz biztosítást.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
Kornel
veterán
válasz meroly #97172 üzenetére
Azoknak sokkal jobb a torestesztjuk.
G astra kiemelkedoen jo volt a maga idejeben, a foka 1-el egyetemben.
Volt egy baleset nemolyan reg sopronban, g astra vs.regi swift, a swiftben meghaltak, a masiknak semmi baja se lett.
Azt el kell fogadni, hogy aki ilyet vesz, az ezt tudomasul veszi. -
DeFranco
nagyúr
válasz meroly #97666 üzenetére
Autóklub IV. kerület.
Én nem láttam volna értelmét a felváltva vezetésnek, mert egy feladatot 2-3 alkalommal gyakoroltunk, annyi meg kell, hogy tényleg tapasztalj is valamit, elsőre elrontod másodikra megérzed harmadikra jól csinálod ha szerencséd van.
Nem olcsó, 20k körül van / fő (egy kisérő mehet ingyen) de szerintem megéri elég necces dolgokat lehet büntetlenül gyakorolni.
Én mondjuk rá fogok kérdezni majd arra, hogy a fóka futóművét mennyire lehet rántópadra vinni, mert azt tudom, hogy amellett, hogy tök jó meg minden, az oldalsó ütést nagyon nem bírja a hátsó futómű. Itt meg a rántópad akkorát ránt rajta, hogy a fogam összekoccan, nem biztos, hogy megköszönné. De ennek utána kell járnom.
-
-
nagyúr
válasz meroly #107238 üzenetére
Ha neked a kocsi csak egy eszkoz, akkor inkabb vegyel egy uj swiftet vagy fiestat. A civichez egy gatlo kerul annyiba mint ezekhez 4, ha nincsenek nagy elvarasaid az autoval szemben akkor felesleges dragabb tipust venni, a toyotahoz es a hondahoz pedig minden draga. A civic alapvetoen megbizhato, ritkan kell alkatreszt cserelni, ezt bizonyitja az is, hogy a 14 eves automban most csereltem ki a gyari gatlokat, stabpalcakat, szilenteket, de a valtom, kuplungom is gyari meg.
Viszont imadom a futomuvet, a porgos motort es a a hondas kozosseget
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz meroly #107244 üzenetére
Ezek kozul swift, de 800 korul nem egyszeru jot venni, illetve 8 korul eszik. Valtojara figyelni kell, az elso szerias stiftek nyelestengely csapagya szokott tonkremenni.
Vagy B terv egy G astra 600 korul amibe 200-ert belerakatod a gazt, aztan olcsobban autozol vele mint egy ezres swifttel
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban