-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz Kickass #107748 üzenetére
Ja, bocsi, 40K a köszönés, amúgy elírtam, 400K volt, ez 7 éves infó, most, hogy már többen csinálják, 200-ért is megy, de egy javítás is 90 rugó. Nem sok, de számolni kell vele. Mindent meg lehet csinálni, csak ugye ezért sok esetben fizetni kell, itt meg a legkevesebb szervizköltségről beszélgettünk.
Amúgy unokatesómnak volt ilyenje, egy év alatt locsolt rá 1 misit, 250 volt a kuplungcucc, 400 az adagolófelújítás, 200 a turbo, meg még ilyen olyan apróságok. Amint járóképes lett a gép, lemosta és eladta.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Kickass
őstag
válasz Rick4 #107751 üzenetére
Csodálkoztam is, legjobb tudomásom szerint VP44 van azon is.
~10 éves dízelben van rizikó egyébként akármilyet vesz. Pláne ha Passat méretben gondolkodik. Vagy ha tényleg egyszerű, könnyen szerelhető és olcsón fenntartható autót akar, akkor legalább egy kategóriával lentebb kell adni.Nálam pl. futómű szög egyszerű, motor láncos (200000k+ km is röhögve elmegy), így tulajdonképpen az adagolón (VP44) és a turbón kívül (az se leborulós fajta) más nem nagyon van ami különösebben költséges.
-
8th
addikt
válasz Phobion #107743 üzenetére
Alapvetően egy megbízható modell de ha úgy alakul olcsón van hozzá minden jó minőségű utángyártottban. Motoralkatrészek is elfogadható árban vannak és vannak olyan kifejezetten 1.9 tdi motorra szakosodott műhelyek ahol egyik kezüket hátra kötözve bekötött szemmel összeraknak egy ilyen motort a kipufogón keresztül. Szépen szedi a lábát ehhez mérten kifejezetten keveset fogyaszt, stabil a futóműve pontos a kormánya a beltere is egész élhető van akkora mint az F astra max. a csomagtere kisebb. Ideális mindennapi rohangálós. 1,5-ért biztosan kapsz. De ugyanennek a gyengébb 101lovas verziója is teljesen rendben van annak még a futóműve is puhább egy picit ami a mindennapokban plusz előny, na és persze abból nagyobb a felhozatal is így van miből szemezgetni.
(#107733) roberto211: Haversrác múlt nyáron adott túl az 1.8 143 lovas Toyota Celicáján. Már az újabb fajta volt nem a dupla kerek lámpás. Voltak hibái de műszakilag alapvetően rendben volt az autó. Utas oldali elektromos ablak nem ment, az orrán voltak parkolási sérülések és kőfelverődések meg be volt repedve az egyik lámpa búra ami folyton bepárásodott. Lassan a futóműre kellett volna még költeni meg klímát töltetni semmi más baja nem volt. Szép volt a belseje füstmentes erős a motorja patent a váltója. Kuplung egy évvel a komplett vezérlés hetekkel az eladás előtt lett cserélve. A fékben és a gumiban még bőven benne volt két szezon. 1.45M-ra tartotta. A vevő jelölttel közösen bevitték márkaszervízbe állapotfelmérésre azután egy kávé mellett 1.3M-ba megalkudtak és az még aznap el is vitte a kocsit a fenti hibákkal. Nem volt hibátlan az autó de ~100k körüli összegből orvosolhatóak a hibái és még akkor is csak 1.4M-ba van az új tulajnak. Simán lehet találni sportkocsit 1.5M alatt csak nem szabad az első jónak tűnő autóba fejest ugrani és nem kell szó nélkül tovább állni ha olyan kocsira hívnak oda amin van egy két hiba. Hibátlan 10+ éves használt autó amúgy sincs csak a mesékben.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz runner 125 #107749 üzenetére
Hát ha 2 milla lesz a különbség akkor 6 milla lesz a hrv ami már gyakorlatilag crv ár (azt 6,5-ért el lehet hozni). A hrv-t majd mindenki civic árra várja. Mégiscsak egy jazz-en alapul. Ahogy a mazda cx3 a 2-es mazdán (és az is 3-as mazda árú). De ezt előbb utóbb meglátjuk.
A fenntartáson nemcsak a kötelező szervíz árát hanem a cascoban is meglévő nagyságrendi különbséget értettem. Márpedig újhoz lenne casco. Ez ugye kb azt jelentené hogy suzuki az mondjuk 112 ezer (50 a kötelező szervíz és 12*6 ezer a casco) a honda meg 280 ezer (100 kötelező szervíz és 12*15 ezer a casco) évente kötelezőn biztosításon kívül (az ugye X ha teljesítmény X, honda mondjuk erősebb de ezt ebben nem rójuk fel neki). Számok biztosan nem pontosak, de az arány szerintem igen (kicsit utánajárva pl a suzuki és a honda kötelező szervíz is kihozható kevesebbre mint a példa).
De a Honda hrv jobban tetszik az biztos... De ha tényleg 6 milla lesz akkor tárgytalan.
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Kellemes Husvetot mindenkinek!
Raakadtam egy Mazda 3 1.6 benzines hatchbackre, 2004-es evjarat.
3200 eurot kernek erte.
Pro, kontra?
Meg a Golf V es Focus II jott szamitasba 4000 euros keretbe. Golf V nem fer bele, Focus II-t nem nagyon talalok automata klimaval.
Ezekhez kepest a Mazda 3 szerintetek milyen?
Koszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
TaaT
veterán
Szegény Csikós, azért van még abból a rollerből. [link]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz Typhoon47 #107768 üzenetére
Itt a baj inkább az hogy vakon bízott a svéd eladóban, aki azt mondta a motor fel van újítva. Most hogy a kaszni kész és a motor ki van glancolva kívülről, nem túl jó dolog szétborítani a motort.
Bár a kommentek között volt egy vicces, azt írta valaki: így öt évvel a vásárlás után menjen vissza reklamálni a svédhez.
Give them hell Ukraine!
-
-
Typhoon47
őstag
Értem én, csak ugye a tényleg felújított az nagyon nem ennyibe kerül ( hanem inkább 15-20EEUR ). Nem is értem, honnan jött a bátorság ebbe így beleugrani vakon, nem beszélve arról, hogy a felújítás abszolút relatív, mindenki mást ért alatta, valaki a vezérlés cserét is annak veszi.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #107771 üzenetére
meg lehet ezt csinalni kb 100k-bol csak ennyi esze van
a Bianchi-val is levegos fekkel furikazik csaladdal a hata mogott 2300km-t tavaj nyaron
erre nemtok mit mondani, az ilyen az siman huje
en a szereloig ami 5-6km is alig mertem atmenni az autoval igy, azt is csak hetvegen meg kis forgalomban, nem teli autopalyan nyaron felcuccolvatöbb drón kell ;P
-
TaaT
veterán
válasz LuckyL #107771 üzenetére
Abból nem lehet cikket írni, és már ez a pénz is a csőd szélére sodorta a családját
(#107772) hobizoli: Bizony nagy hibát követett el hogy nem nézett bele korábban. És a kommentek között már írják ha felül ilyen állapotban van a motor lehet alul sem lesz jobb.
Typhoon47: Jó hát persze, van akinek a gyűrűzés már 0km-es felújított motort jelent idehaza.
Give them hell Ukraine!
-
gaborbol
őstag
Amennyi cikket irt belole, siman visszhozta mar az arat
Akar melyik szerelohoz vittek pl a Cougar-t, szinte mind csak takolta, meg eszmeletlen penzekkel huzta le a tulajt. Aki tenyleg minosegi munkara vagyik, az vagy maga csinalja, vagy brutalis arat fizet erte brutalis hataridokkel.
Szerintem az eredeti sved tulaj sem biztos, hogy tudatosan baszta at, lehet vele is kifizettettek a minosegi munkat, aztan ezt kapta erte cserebe.
Nagyot almodott keves penzbol, Vagyunk igy paran, de a vegere csak ossze fog jonni, es szerintem bukni sem fog rajta, legalabb is nem sokat. -
Kornel
veterán
válasz Rick4 #107751 üzenetére
Tény, hogy nem olcsó dolgok, ha hozzá kell nyúlni, de azért túlzásokba se kell esni.
Az enyémen a turbot fel kellett újítani, szereléssel együtt megállt 100k alatt, igaz nekem wg-es, tehát a kevésbé bonyolultabb van, de azért messze van a 200k-tól.
Illetve az adagolóra is híresztelnek 2-300k-t, ami persze lehet igaz lehet, ha mind mechanikusan, mind az elektronikáját javítani / cserélni kell, de általában 100-150k-ból megvan egy vp44 is manapság. -
G.Peter
aktív tag
Sziasztok!
Autó vásárlásához kérnék tanácsot.
Kb. 650.000 Ft a keret átírással együtt, így marad még az esetleges hibák javítására, tehát azt ne számoljátok bele. Elsősorban munkába járáshoz kell, de azért időnként hosszabb távokra is mennék 4-5 személlyel, tehát legyen benne hátul is hely. Kb. 20 km-re van a munkahelyem, így benzinesben gondolkodom. Nem sportautót keresek, de azért szeretem ha gyorsul alattam a gép. 195 cm magas vagyok, túl kicsi autó nem jöhet szóba.Az aránylag olcsó fenntarthatóság fontos, illetve a megbízhatóság. Nem szeretném havonta szervízbe hordani, mivel akkor nem jutok el dolgozni... Ne fogyasszon túl sokat, de azért inkább a benzinkúton hagyom a pénzemet mint a szerelőnél.
Rengeteg népítélet és autóteszt olvasgatás után a Mazda 323f, Honda Civic és a Ford Focus nyerte el a tetszésemet, gondolkodtam még a Swiften, de más is szóba jöhet. Ezek alapján azt hiszem tudjátok nagyjából milyen kategóriában nézelődök
A fenti típusok közül melyiket ajánljátok leginkább, melyik motorral, illetve esetlegesen milyen más típust? Mire figyeljek oda amikor megnézem az autót?
323f-ből már néztem párat, '02-'03 évjárat, 1.6-os motorral, mivel ez tetszik a legjobban, illetve jókat olvastam róla. A hátsó kerékíven kicsit/nagyon rozsdásodtak, ezen kívül elég jó állapotúak voltak. Nem tudom, hogy ebből melyik motor egyébként a legmegbízhatóbb? A legtöbb hirdetett 1.4-es, illetve 1.5-ös. A típusból nagyon tetszik a 95-97 körüli évjárat, ami még kicsit sportosabb kinézetű, ezek jóval olcsóbbak (3-400e Ft), csak nem tudom, hogy mennyire bátran vehetek régebbit? Ha nagy bajuk nem szokott lenni, akkor a kisebbekre így bőven maradna, hogy kijavítsam/kijavíttassam.
Civicből sok a "hülyegyerekautó", de azért ilyen összeghatárig előfordul normálisabb állapotú is. Ebből elsősorban az 1.5, 1.6 motor vonz, csak nem tudom mennyire megbízható, illetve mennyivel fogyaszt többet pl. az 1.4-esnél?
Egy ismerős szerint a Focusból a 2.0-s soha nem megy tönkre, a kisebbek kicsit kevésbé megbízhatóak. Ez mennyire igaz? Nekem erőben már az 1.6-1.8 is szimpatikus, és kevesebbet fogyasztanak. De mint már írtam inkább a benzinkúton hagyom a pénzt mint a szerelőnél.
Előre is köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz G.Peter #107779 üzenetére
Civic jo auto, de ennyiert felejtos. 7-800k kornyeken van belole jobb 1.4, hibatlan meg 1M+. 1.6-bol ami rendbe van az 1.5M+... nagyon elszalltak a honda arak. Focus is jo, de ennyiert abbol se kapsz jot. G astra ami szoba johet, de 5-600k korul abbol se konnyu venni, valogatni kell rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz G.Peter #107779 üzenetére
Én 1 hónapja vettem egy Mazda 323 1.5 Safety AC Sedant, 450-ért téli-nyàri szettel : [link]
Futómű kényelmes, hàrmunknak bőven elegendő bent a hely csomagtartó simàn benyeli a babakocsit is, van 4 légzsàk, szervó, abs klíma elektromos ablakok kp zàr szóval elég jól fel is van szerelve. Motor Swift utàn kicsit harmatos pörgetni kell hogy menjen rendesen akkor eszik is de normàlisan használva 7.1l/100km az àtlagom az 1500km alatt.
Hàtsó sàrvédőt nekem javítottàk, de nem lett valami tartós majd orvoslni kell, illetve a szelepszàr szimmeringeket kéne még cserélnem benne meg a jobb első ajtóban nem megy az ablak valszeg szerkezet csere lesz, ezeket megcsinàltatom és hibàtlan lesz a kocsi, régi swift utàn komfortban helyben nagyon nagy előre lépés, csak ajànlani tudom.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz roti86 #107778 üzenetére
A régi swift fenntartásából ne indulj ki, mert azt fenntartani semmibe nem kerül, de annyit is nyújt.
Egyébként a modern dieselek közül a kia-hyundai 1.6crdi-t az egyik legolcsóbb fenntartani. Láncos a vezérlés, stabil a befecskendező, nem problémás a DPF és talán ebben kettőstömegű sincs. -
KMT
addikt
Ilyen CK-s rendszám miatt átíráskor még számolni kell regadóval is, igaz?
Amúgy az az 1.6-os 101 lovas motor milyen az octavia-hoz? Elég, megbízható?
-
-
Bati0501
őstag
Ok,tudom,h kicsi hátul,de az időnként nem tudom,h mit jelent.
Hetente-havonta? -
G.Peter
aktív tag
válasz tboy93 #107780 üzenetére
Azt egy kicsit nehéz elhinni, hogy Focusból és Civicből sincs ennyiért jó. Mindegyikből van vagy 150 hirdetés csak a hahun, és mind rossz? (Lehet, hogy igazad van, de nekem ez furcsa. Főleg ha tényleg olyan jó és megbízható autó ahogy állítják.) G Astra nekem nem túl szimpatikus, illetve abból tapasztalataim szerint a legtöbb lelakott melósautó. Azért köszi az infókat
Bati0501, ahogy a többiek is írták sajnos kicsi, túl nagyra nőttem.
t1, köszi, igazából nekem is a 323 tetszik a legjobban. Csak találni kéne egy igazán jó állapotút.
Ha bárkinek bármi egyéb hozzáfűznivalója van ne tartsa vissza magát.
-
G.Peter
aktív tag
Mindenképp megnézek, illetve kipróbálok még néhányat mielőtt döntök. Szerencsére azért lehet találni belőle normálisat, és azért ráér 3-4 hétig a vásárlás, nem holnap kell megvennem.
Még egy kérdésem lenne. Az egyik megnézett autónál a klímakompresszor környékéről sivitó, surlódó hangot hallottam. Ez véleményem szerint valami csapágy, vagy a szíj lehetett, de nem vagyok benne biztos. Van ötletetek, hogy mi lehetett? A klíma működik, hűt rendesen.
-
nagyúr
válasz G.Peter #107789 üzenetére
Lelakott szarok mind ha nehez elhinni ha nem. En tavaly vettem civicet, 700k-ert jegvert, minden elem mas arnyalatu, kuplung nulla, fekek nullasak, 10 eves teli gumival... 780k-ert takolt szar, "1.4 vtec" motorral, vagott rugokkal, akkora illesztesi hezaggal hatul hogy kiesik a lampa, ajtozar 1cm-el a muanyag mogott, vicc. Katasztrofa a helyzet, de majd meglatod ha megnezel eloben nehany civicet. Focusbol is a jok 800 folott kezdodnek Persze ha neked jo egy lerugott fostenger, akkor vehetsz 400-ert is civicet vagy focust, majd vasarlas utan rakoltod az auto aranak 2x-eset.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz G.Peter #107789 üzenetére
700-800ert 6gen civicet lehet venni szvsz ami szép es jo. 7et esélytelen. Régebben en is nézegettem de 400-500ert nagyon legalja volt. 800keret meg nem volt.
Focusbol sztem van esély h találsz ennyiért ,g astrabol meg tuti.
Ha a menetdinamika meg porgosseg számít akkor szerintem civic az egyértelmű esetleg Mazda , ha olcsó fenntartás( olcsóbb alkatrész ), meg egyszerűség s megbizhatóság számít akkor sztem focus meg g astra közül en g astrat vennem de ez en vagyok. Belül full egyszerű ,annyira nem is megy (1.4be ültem ) , formára se nagy szám viszont annyi van mint a szemet es nem szokott baj lenni velük ahogy látom. Plusz alkatresz se nagyon drága hozza. Jo aron beszerezhető minden. Döntés a tied.
700-800ert en megfontolnam ignist is. Jol fogyaszt ,olcsó alkatresz , pörög , vvt megy is es nem is annyira öreg. Csak hat ahogy olvasom te is nagyra nőttel aztán kikell próbálni en is 2m vagyok aztán egy I es stiftbe tolom( nekem ez első auto igy kezdesnek jo ). 3 ajtós ba ráadásul.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Dorien
veterán
válasz G.Peter #107792 üzenetére
500-600e körül lehet vadászni ráncfelvarrott 1.4-es Focust 2002-2004 évjárattal, 2-300e km valós futással. Az 1.6-osok kicsit drágábbak, de normális használatra jó az 1.4 is.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
A Mini One First háromhengeres, 1,2-es turbós benzineséről (55kW, 75LE) tud valaki valami bővebbet? Milyen technológia, ki csinálta, vagy kitől vették át? Esetleg tényleg saját fejlesztés? Van valami buktatója, vagy valami, ami miatt jobban kéne tőle tartani, mint egy akármilyen kicsi turbómotortól?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
gaborbol
őstag
válasz G.Peter #107792 üzenetére
"Főleg, ha tényleg olyan jó és megbízható autó ahogy állítják."
Soknak ez is okozza a vesztet, hogy ezek annyira megbizhatoak, hogy sosem kell rajuk kolteni! Mire ebbe a korba ernek addigra log a beluk rendesen, aztan kolteni mar senki sem akar rajuk, mert nem eri meg.
-
Bati0501
őstag
válasz parandroid #107796 üzenetére
Házon belülről,az 5-ös bömcsiből.
-
G.Peter
aktív tag
válasz roberto211 #107794 üzenetére
A 7gen nem is tetszik, a 6 jön be. 1-2-t megnézek, ha azt tapasztalom amit tboy93 leírt akkor elfelejtem a típust.
1.6-os G Astrában ültem, az nem sportos de azért lehet vele haladni. Összességében viszont nem tetszik különösebben, bár nem tudnám megmondani pontosan mi a bajom vele. Egyszerűen csak nem szimpatikus. Illetve az autólopási toplistában elég előkelő helyet ért el, a környékünkön meg időnként eltűnik 1-1 autó. Garázsunk nincs, az utcán fog állni az autó...Ignis nagyon nem tetszik, akkor már inkább az I-es stift Abból 4 és 5 ajtósban ültem, még hátul is meglepően nagy a lábtér. Csak a csomagtartója borzasztóan kicsi.
-
válasz parandroid #107796 üzenetére
új motor, nem psa-tol van.