-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #108301 üzenetére
Ami GPS-szel méri az még pontatlanabb. Messze nem elég pontos a teló gps-e ehhez ..
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
Lehet várni kell kicsit, h több műholdat nézzen. meg van állítási lehetőség is a programon belül, hogy mit csináljon, ha romlik a vétel.
2-3 éve játszottam vele egy alkalommal, 3x mentem vele. 8.2 8.3 8.4 volt a 3 mérés.
hivatalos adata 8.2.Blútúszos OBDvel is rámérhetnék. Sebességet mintha az pontosabban mutatná,mint a km óra mutatója.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #108272 üzenetére
A mozgó útakadály listára felvenném még az 1,6-os B5.5 Passatot. A síró görcs kerülgetett...
hdman: Az kamu bizony. Nekem 6,2-t evett fix 130-nál az 1,2-es Jazz, országúton viszont tényleg el van 4,5-ből.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
Jah, az 1.6 B5-tel csak kepregeny modban lehet kozlekedni. Nem is ertem hogy miert raktak bele azt a motort.
(#108278) hdman
Annyira azert nem ordas kamu az a fogyasztas, az asszony Jazz-e(1.4) naponta megy 2x4km-t, en pedig havonta 2x kikormolom a meloba menet (2x25km). Igy a fogyi 6,5-6,8[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz footy #108311 üzenetére
Jó azért a b5 passat meleg lett volna 1.4 75 lóval Viszont vitték volna mint a cukrot hisz tuti 1 misivel olcsóbb lett volna
Amúgy én 1.6-al kezdtem volna a csomagot amit max g4,a3, ibiza, leon ba raknék , mert az is nyugdíjas és annyi erő van benn mint egy behúzott kézifékes 1.0-es swiftbe. De legalább lehet vele közlekedni. 1.8 -tól felfelé jók a konszern motorok. Alatta lusta zaba gép mind. Városban mind zabál nem keveset főleg klímával dugóba haver G4 lazán nyeli a 9-et, és ha megy a klíma akkor előzni max gyalogost lehet de azt is időben megkezdve. Anyám G5 je szintén. Akkor már inkább egyen 2 literrel többet az 1.8T városba de ha rálépsz a gázra akkor elindul Most azt az esetet ne vegyük bele aki évi 5000km-et megy vele a faluban ahol egy kereszteződés van és ott is csak szökő évente van piros. Mert úgy minden autóval lehet 6-7 literrel járni. Ha mindegyikbe a kicsit hegyezett 1.6 16v került volna be mint a gti poloba akkor nem lenne gond
[ Szerkesztve ]
-
-
j.bravo
addikt
Urak, ha más topikba írjak, mondjátok melyikbe!
Láttam nemrég egy irtó részletes, mindenre kiterjedő táblázatot valamelyik pénzügyi blogon, de nem tudom miket kéne a rublikákba írnom, ezért zaklatlak titeket...
Kábé mennyibe kerül (havonta/évente) tokkal-vonóval egy mondjuk (max) 8-10 éves, benyás, Fiesta/Polo/Fabia/Ibiza/"új" Swift kategóriájú gépjármű? Természetesen lehet más modell is, meg akár egy kategóriával nagyobb (fóka/golf/stb)is, ha furamód attól olcsóbb lenne. Vagy kisebb ha nem jár nagyon nagy kompromisszumokkal.
Javítandókat tekintve átlagos mennyiségű szopást feltételezve, tehát se extra mázli mindennel, se extra pech mindennel.
Nem a vételi árra gondolok, hanem a fenntartásra, tehát cserélendő/kopó dolgok, sarcok állam bácsinak meg biztosítóknak, ilyenek.Napi melóba járásra, ami oda-vissza 28km, ebből 15-16km autópálya. Ezen felül előfordulhat nyilván más autózgatás is, de ez lenne a zöme. Ezeket besaccolva mondjuk évi 10k km. Nagyon max 12k.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #108272 üzenetére
de amugy az a vicc, hogy gyartonak egy 1.2-1.4 vagy egy 1.4-1.6 motor kozti dffi az kb nem kerul semmibe, foleg ha ugyanaz a motorcsalad tagja a ketto
szoval nem ertem miert eri meg neki a fikabbikat annyival olcsobban adnia
kisebb arcedulat irhat ra mikozbn neki ugyan n aniyba kerult az is
csak mivel abbol tobbet fognak ezert eladni, a markat huzza le az ezert tohonya es iszakos motoru modellgyakorlatilag magukkal basznak ki kb csak
több drón kell ;P
-
nesa
veterán
válasz sagesz93 #108321 üzenetére
Feletek minden auto szetesik hogy ennyit kell kolteni ra havonta, nalam ha 2 evente muszakival egybe elmegy 50k kezdem szidni a vasat, csak a mazdam volt olyan hogy kert havi 10k szerviz/alaktresz penzt ment is a haztol, es nalam a napi 52km csak a munkabajaras de van hogy ez napi 2x is elofordul.
-
DeFranco
nagyúr
válasz j.bravo #108316 üzenetére
Tokkal vonóval gumival rezsivel 29.044 Ft/hó a 2013 februártól 2014 decemberig időszak átlaga, plusz autópályadíj és benzin. Vásárlási, átiírási költség ebben nincs benne, ahogy az első nagyszervíz (vezérléscsere stb.) sem. Focus mk1 FL 2004
Szervíz: 96 444 Ft (éves szervizek, műszaki, stabpálca, apraja)
Elveszett költség: 27 000 Ft (ez az én hülyeségem volt, lyukra futottam)
Hibajavítás: 147 051 Ft (vízpumpa, rugótörés, kipuff flexitag, kis karosszériásmunka)
Fenntartási: 26 020 Ft (kocsimosás, gumicsere)
Felszerelés: 90 929 Ft (kosár, mozsár, vonókötél, akkutöltő, poroltó, nyomatékkulcs, toronyóra lánccal stb.)
Gumi: 139 260 Ft (két szett, téli-nyári)
Éves rendszeres: 206 676 Ft (kötelező, csaó, súlyadó)
Szum kltsg vásárlás óta: 733 380 Ft@nesa: jó, hát ha addig ütném amíg gurul, akkor nálam is lehetne tized ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
-
deicide
veterán
válasz !Overdose! #108327 üzenetére
Szerintem a KGFB/Súlyadó az az ő kalkulációjában nem volt benne, csak a javítás. Pedig az állandó költségek ugyanúgy fájnak, mint az egyszeri javításé.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
!Overdose!
őstag
válasz deicide #108328 üzenetére
Még azt levonva is nehezen tudom elképzelni. Néha napján új nyári és téli gumival, a gyár által előírt karbantartásokkal és gyári minőségű alkatrészekkel pedig egyenesen lehetetlen vagy a másik verzió, hogy az az autó bőven el van hanyagolva, de ezt nem feltételezem.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
deicide
veterán
válasz !Overdose! #108329 üzenetére
Hát, a "2 évente műszakival 50K" az tényleg kevésnek tűnik, műszaki mellé egy olajcsere, szűrők is csak szűkösen fér ebbe bele. Mondjuk ha a garázsban állna, még akkor is határeset.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #108327 üzenetére
Meg nyilván 2 évente le van cserélve a fékolaj is, ki van fertőtlenítve a klíma ahogy kell stb. stb.
Ne akadj fenn ezen. -
#76385920
törölt tag
válasz runner 125 #108334 üzenetére
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #108327 üzenetére
nem en csak az alkatreszekre irtam, a tobbi a regio fuggo.
It pocsfalvan gyak ugyanannyi a B10 mint az A00
Tehat fizetek
9200ft eves kotelezot
2x9850 helyi adot.
aksit 5 eve vettem bele, 13k volt 74ah legolcsobb valami globus vagy global.
az 5 ev alatt kopo alkatreszekbol elfogyasztottam 1db elso lengescsillapitot es 1db gombfejet + 1 lengokart kicsit kopogott, a gep egybe van napi hasznaltba.
4db hankukit vettem ra akcioba 30k er, 50k km et lefut.Viszont kb 2 oraja leamortizaltam a tipot 1 godorbe, a regi 6 oson kettobe tort a bal elso lengescsillapitom, picsaba lesz vagy 10k
-
kenguru99
aktív tag
válasz deicide #108333 üzenetére
Minden rosszindulat nélkül, de a te autód sem lehet sokkal könnyebb ha a dízel kombi astra 1630kg.
-
deicide
veterán
válasz kenguru99 #108341 üzenetére
Megoszlanak a vélemények, igen. Engem fogyasztás nem érdekel, amíg meg úgy megy, ahogy megy, a súlya sem.
Ellenben ha a Zafira OPC papíron 1.7 tonna és ott is fennáll a többlet, akkor a különbség ettől még ugyanannyi marad a két autó között.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nesa
veterán
válasz deicide #108330 üzenetére
En nem muszakira cserelem az olajat, szuroket hanem amikor itt az ideje,7-8k km aztan csere, levego szurot minden 3. olajcserenel kukazom, meg most mibe kerul egy olajcsere veszek 5 liter total vagy hasonlo olajat 6-7k + szuro 0,8-1,2k, azt lecserelem magamnak, multkor fujtam a tipo sarvedot 2300ft volt a metal+lakk alapozom volt, az egesz sarvedo fujas megalt 3k ba.
-
!Overdose!
őstag
Nézd, mindenki úgy tartja karban az autóját, ahogy szeretné. Én például lengéscsillapítót biztos, hogy párban cseréltem volna a helyedben. Levegőszűrőt is gyakrabban cserélek. És ahogy olvasom a topiklakók hozzászólásait a legtöbben így tesznek. Ergo nem feltétlenül az autóink megbízhatatlanabbak vagy kérnek több kopóalkatrészt, hanem más szisztéma szerint tartjuk karban. Az is lehet, hogy mi visszük túlzásba, ez már hit vita. A 240k km-es szerviznél például lecseréltettem a 40k km-t futott hibátlan gyertyákat és az üzemanyagszűrőt is, mert ez a gyári előírás. Szerintem legalább kétszer ennyit is kibírnának, de valószínűleg inkább még többet. És bár ezeket én is ki tudtam volna cserélni otthon az olajjal együtt, de mégis inkább kifizettem azt a 4k munkadíjat azért, hogy fel legyen emelve az autó a csápossal és alaposan át legyen vizsgálva. Még egyszer mondom: nem állítom, hogy autót csak így lehet karbantartani, de én törekszem a 100%-os műszaki állapotra, ami nyilván többe kerül, mint "csak" életben tartani egy autót. Ezt magamnak csinálom, soha senki nem fogja megfizetni.
Kettétört a lengéscsillapító? Akkor gondolom az sem volt még csereéretté rohadva?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #108346 üzenetére
Nezd 2 eve lett cserelve a parja mert szivargott ennek meg nemvolt semmi baja ha jol emlekszem 65% os volt az uj meg talan 67% minek csereltem volna ki kb 2-3 hete vettem eszre hogy ez kezd szivarogni, ha most nem torik el akkor is csereltem volna rovidessen, ranezesre nemtunt rosszanak az alapota hogy pontossan hol tort el es mi az akkor derul ki ha ki lesz szedve, de most itthon nem akarom megemelni mert a muhelyig csak elkene menni vele .
Nyilvan ha sportsikereket akarnek elerni a kocsival minden kanyarba parba cserelem, de egy meresek alapjan jo alkatreszt ami ranezesre is jo nem szoktam cserelni, nem ez a hobbim,
Ja az elozo felsorolasbol kihagytam volt 2 elso csapagy csere is mind2x jobbos, tudom valaki ezt is parban csereli.gazolaj szurot meg a tel elott kiszoktam cserelni, szinten ezres nagysagrend es kb 5perc.
De most kicserelem majd a lengescsillapitot es olyan allapotba lesz a kocsi hogy akar muszakira is vihetnem.
Fekolaj kerdesre kb 2 evente azt is kiszoktam cserelni szinten ezres nagysagrend csak szopos kicsit a melo, barmelyik kocsimon barmelyik munkahengernel lehetne mintat venni es viszkozitast merni, nem az alfoldon lakok sokat megyek a hegyekbe es neha fekezni is kell, szoval ez nem para.
#108347) trassher
nem volt eliras 20k korul cserelem, lehetne 10k korul is vag y7k nal de nemjarok szantofoldon, nem szokot ganyes lenni, ez nem pest.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
Lehet csak nekem volt furcsa de én még az állítólagosan megölhetetlen suzukiban is 10.000 km-enként cseréltem olajat és levegőszűrőt. Olajszűrőt pedig minden második olajcserénél.
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban