-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Typhoon47
őstag
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2015/04/16/gagyi_az_uj_rendorsegi_traffipax/Évszázad biznisze lehet a rendőrségnek fejleszteni, ha ilyen bugos/instabil vackot el lehet sózni milliókért nekik / db.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
_ATi_1
senior tag
Sziasztok!
Mennyire megbízhatóak a Ford Focus 1.6, illetve 1.8-as dízel motorjai? '09-'10-es évjárat körül nézelődök, egyelőre még bizonytalan vagyok, hogy elég-e az 1.6-os motor és a csomagtér mérete.
Némelyik típus leírásában 485L-es csomagtér méret szerepel. Ez csak elírás lenne, vagy van egy ilyen változat is? Itt egy példa: [link]
-
roti86
őstag
-
Dorien
veterán
válasz _ATi_1 #108508 üzenetére
Sok km-hez az 1.6 TDCi (= HDi by PSA) ajánlott, 5 l körül fogyaszt. Kevés km-hez, sok rövid városi futáshoz meg inkább benzines. (Pl. 1.6 Ti-VCT) Dízelnél idővel számíthatsz kettős tömegű lendkerék, magasnyomású szivattyú, porlasztók, turbó cseréjére. (több 100e Ft-os tételek)
Csomagtér: 3 és 5 ajtós: 385-1245; szedán: 525; kombi: 475-1525 [link]
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
TaaT
veterán
-
_ATi_1
senior tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget a Focus-szal kapcsolatban.
Úgy gondolom, hogy a dízel motor gazdaságosabb lesz nekem.
Jelenleg ez lenne a kiszemelt: [link] -
runner 125
nagyúr
válasz _ATi_1 #108516 üzenetére
Mondjuk én átgondolom az 1.6 PSA dieselt, Volvo-kban is ugyanez van, sok jót nem olvastam még róla, bár tippem szerint diesel vonalon nincs túl nagy választék a Focus-okban.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #108513 üzenetére
na ne mondd már.
az adagolód úgy fog meghalni, hogy nem sok előjele lesz.
nekem is az van, nem azért mondom, mert szidni akarom, hanem mert így van.
fórumon most is 2-3 ember szív vele.turbot meg gondolom nem szeded le vételnél...
egyébként mértél már turbo nyomást? lehet meglepődnél, ha nem tudná a gyári értéket.kettőstömegűt azért jó eséllyel ki lehet szűrni vételkor, de honnan tudod, hogy nem 10000 km után kezdi megadni magát?
szerintem aki ilyet vesz, igenis számoljon ezekkel.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Kornel #108518 üzenetére
Az adagolo dogledezes elso jele ha melegen szarul indul be, mert a higabb gazolajbol nem tudja eloalitani a porlasztocsucs nyitasahoz szukseges nyomast.
#108511) Dorien
Kevés km-hez, sok rövid városi futáshoz meg inkább benzines. ezt azert a taxisoknak mond el mert szegenyek evtizedek ota a dizelel nyomjak a sok rovid tavot kisvarosba napi kb 5x 3km[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ja, gondolom sok vp44-ed volt
mondom, a ford fórumokban minden hónapban akad egy vagy több páciens, akinek akár minden előjel nélkül hal meg, változatos módon. amit te mondasz, az mechanikus hiba esetén előfordulhat pl.a taxis üzemmódról annyit tudok mondani, hogy 90%-ban sose hűlnek ki a motorjaik, ketten, hárman hajtanak egy autót, az egyik éjszakázik, a másik nappalozik, járó motornál cserélnek, legalábbis itt bp-en ez elég gyakori. emellett amíg egy régi dízel még jól bírta a városi üzemmódot is, addig az újabbakról ez már nem mondható el, ld. DPF, amit kifejezetten tönkre vág, kettőstömegű se nagyon szereti az 1-2-1-2-1-2-1-1-1-2 váltogatásokat, főleg ha valaki még falábú is hozzá. erre rátesz még egy lapáttal, hogy belehazudják a 30 ezres olajcserét, kisbetűvel megemlítve, hogy város esetén 10.000 mondjuk, ezzel is csökkentve az élettartamot, ld. dci, tdci, stb., amik szépen térdelnek le az extrém olajcsere periódusoktól.
emellett ha szétnézel bp-en, ami gyakorlatilag az egyetlen város mo-on, ahol városinak mondható a forgalom, egyre több autós vált hybrid-re, mivel nincs "kedvük" a fent említett költségeket finanszírozniuk.
-
nesa
veterán
válasz MunezXBK #108524 üzenetére
Felenk is orakig alnak a taxik, tuti hideg mind, a faluba van vagy 3 taxis mind ostoba es dizelel tolja, raadasul egynek vagy 8 evig mondeoja volt, most meg dizel cocus, rokonom is 2,4jtd vel nyomja, ezeknek egyiknek sincs valtoja mind sajat kocsi maguknak dolgoznak.
Ahogy megjott a meleg nalatok is nehezebb a lett a vezetes, alandoan villog a check ass / check tits
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz MunezXBK #108513 üzenetére
Használatfüggő, hogy mikor mennek tönkre. Mivel használtnál sokszor nem tudod, hogy előtted ki vezette, hol, hogyan és pontosan mi a km állás ez is plusz rizikófaktor. [link]
Nem a 40 ezer km-től térdelnek le az alkatrészek, hanem az előző gazda által beletekert 200-300 ezertől. Ezért rizikós a használt common rail dízel. Az adagolós TDDi Focuson én is gondolkodtam, de nyugodtabban alszom úgy, hogy szívó benzines van.
nesa: Régi szívódízel városba a legjobb (nekem is volt), de nem arról beszéltem.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
Akkor a gép nyilván túl van már néhány költséges szervizen. Hosszú távú használatnál a dízel általában visszahozza az árát az üzemanyagon, rövid távon nem biztos. Sok ember 3-5 évre vesz autót, kemény 8-10e km / év futásra. Na erre igazi lutri egy sokéves CR dízel.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
veterán
láttam itt is felmerült a 2007-2008 környéki mazda 3, mint opció. én annyit hallottam róla, hogy a rozsdára kell figyelni. más egyéb tapasztalat esetleg az autóval kapcsolatosan?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
#76385920
törölt tag
válasz _ATi_1 #108508 üzenetére
Volt 1.6 TDCI 90LE-s tesztautónk anno, igaz nem kombi hanem 5 ajtós. Gyakran mentünk vele BP-re 4-en vele, nem éreztem, hogy gyenge lenne, a fogyasztása 6 alatt volt, pedig nem volt túlzottan kimélve. A szerelők szerint megbízhatóbb mint a 110LE-s, illetve mivel ebben nincs DPF az legalább nem sz@rik be.
A hibalehetőségeket már leírták előttem. Nekem egy 2006-os 1.6 100LE-s 5 ajtós benzinesem van. Ennek katalógus szerint 385 literes a csomagtartója VDA mérési módszer szerint 360L. Kategóriájában ez "nagynak" számít. A 485 liter az a kombi lehet.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
#76385920
törölt tag
válasz !Overdose! #108535 üzenetére
Azért tettem idézőjelbe a nagyot. Egy Golf-hoz, Astra-hoz stb.-hot képest még mindig jobb. Egyébként igaz, az Octavia vagy Civic ebben verhetetlen. Nincs itt véletlénül 1.8 benzin UFO Civic user?
-
batai15
félisten
Sziasztok. Legújabb Swift 5 ajtós, kis autónak v kompakt nak számít? Illetve golf 6 mennyivel nagyobb?
-
TaaT
veterán
"Vajon a külföldről behozott autókra miért nem kötelező az eredetiségvizsgálat?
Mindez aligha történhetett volna meg, ha a külföldről behozott autókra is kötelező lenne az eredetiségvizsgálat."
"Természetesen külföldről behozott jármű esetében is szükséges, hiszen a magyarországi forgalomba helyezéshez illetve átíráshoz ez elengedhetetlen az okmányirodában."
eredetisegvizsgalat.autohitel.co.hu
"Fontos tudnunk, hogy az eredetiségvizsgálatot külföldről behozott gépjárművek esetében is el kell végeztetni, mert addig az átírás nem történhet meg."
jarmuugyintezes.hu
Valaki szóljon a TC-seknek Vagy felesleg? Úgyis innen gyűjtik az ihletet?
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
-
mdani01
aktív tag
-
_ATi_1
senior tag
válasz #76385920 #108533 üzenetére
Köszönöm Neked is a segítséget.
Az már tiszta, hogy dízelt szeretnék, ezen belül válogatok. Egyelőre a Focus a nyerő, illetve felvetődött még a Fiat Bravo 1,9-es motorral.
A kiszemelt Focus a helyi márkaszerviz kereskedésében van. Ilyenkor hogy érdemes átvizsgáltatni az autót?
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000