-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Declare #109745 üzenetére
[Troll on] asz összes 3 hengeres dieselt/benzint beolvasztanám a tervezőivel együtt [Troll off]
Nekem nem azzal van bajom hogy 3 hengeres hanem hogy már a prémium márkákba is úgy hányják bele mintha ingyen lenne. Remélem 2025-be 2 henger turbós motorok lesznek az A8-as audikba... érdekes de a mazda 4 hengeres szívót is tud gyártani ami hozza a környezeti normákat. Lehet ezt kéne tovább gondolni nem pedig azt hogy mindent vegyünk a felére elv..
-
DeFranco
nagyúr
válasz tresh #109751 üzenetére
a robbanó dinoszauruszról kellene már leszokni, és akkor nem lenne ez a kényszerhelyzet.
ha az emissziós normák mértékét és csökkentését adottnak vesszük (és vegyük annak, különben nincs értelme beszélgetni) akkor tisztán látszik, hogy ez így benzin- és dízelüzemmel először csak szívás lesz aztán fenntarthatatlan.
át kell állni villanyra előbb utóbb, nincs mese.
(meg a pohos segget kiemelni abból a rohadt kocsiból ha 3 km-re jár valaki dolgozni és simán megtehetné hogy 45 perc dugóban állás meg másfél tonna fél városon keresztül átrángatása helyett felül arra a nyomorék buszra - de nyilván erről itt ebben a körben mélyen kussolok mielőtt mindenki kifejti, hogy zsákfaluban lakik aminek nincs bejárata és ha jön is busz negyvenhárom rühes-bolhás macska ül rajta)
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Gergőke88 #109709 üzenetére
Az osszesben ugyan az a motor van nincs se erosebb, se gyengebb, harom felszereltsegi szint kozul lehet valogatni S,SL,LE. Az alap (S) verziohoz a 18"-as felnit kapod, fulloshoz(LE) amihez van gyari navigacio arra meg 20"-as kerul, de ugyan az a V6 3.5L-es motort kapod mind a harom verziohoz.
Holnap Megezem ezt a kettot, az LE tetszik bar a bor nem kene bele. Lat ezeken valaki valami gyanusat, a fel liter szilikont leszamitva?
[link][ Szerkesztve ]
-
Bigemperor
senior tag
válasz DeFranco #109752 üzenetére
Szerintem meg normális tömegközlekedés nélkül ez nem kivitelezhető és mivel még Csudipesten sem tekinthető ez überfaxán megoldottnak, nagyjából erről csak álmodni lehet. Vidéken (még nagyobb városokban is) ennél még jóval botrányosabb a helyzet, de valóban ez lenne a jó megoldás. De ne akarjunk sokat, az nem volna illő ehun.
-
Jim-Y
veterán
Sziasztok,
Most veszek eletemben eloszor autot, hasznaltat, mar meg is van a kiszemelt, nemsokara megyek szemelyesen szemrevetelezni. A kerdesem most azokhoz szolna, akik mar vettek igy autot. Nekem mint vasarlonak milyen iratokat kene vinnem ha maganszemelytol veszem az autot, es ha meg reg. adot is kell majd fizetni? A feltuntetett arba mar bele lett szamolva a reg. ado es az atirasi illetek is. Ennek ellenere ezeket mind-mind majd el kell intezni, en pedig nem tudom, hogy milyen szerzodest kene majd vinnem/etc.
El tudna latni valaki par hasznos tanaccsal?
Koszonom. -
DeFranco
nagyúr
Hát... mertóval pont ellenkezőleg
(hozzáteszem kettes metró master race, az szerintem egy kifejezetten élhető, európai, kellemes és kényelmes vonal. )
@Bigemperor: jó, hát persze kifogás mindig van, napi szinten tömegközlekedem 2x40 percet ~8 éve, szerintem teljesen OK. vannak gázos részek, de itt meg a kiszámolóblogot tudnám idézni, ha akarnám. de elvből nem akarom
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
A skyactive egy gyűjtőnév, és többek között mind2 motor oda tartozik
Az 1.8T korszak olyan régen volt hogy az auto bild már el is felejtkezett róla.
(#109747) bitpork: A karbonosodás nem egy egetverően nagy probléma (tény hogy ha nem szüntetik meg akkor tud galibát csinálni) de álljunk meg egy szóra, a hiperszuper skyactive mocikban is van EGR?
Give them hell Ukraine!
-
tresh
addikt
válasz DeFranco #109752 üzenetére
Egy faja villanyautóval én ellennék csak amíg pl japán,kínai meg kb mindegyik veri a f*szát a villanyautójára és közben szénerőművekkel állítják elő a naftát akkor szerintem kár is bármin agyalni melyik a károsabb. Meg ugye amíg van kőolaj már pedig akad még bőven addig senkit se fog érdekelni ez a megoldás Mindegy más téma de még mindig azon vagyok ha a korábbi 4 hengeres blokkokat korszerűsítenék még ha csökkenne is a cm3 akkor is szerintem kevesebbe kerülne mint sem a nulláról új motort fejleszteni hogy az euro 6 -7-8 csiliárd elvárásoknak megfeleljen. Ha a mazdának megy akkor gondolom a többieknek is csak ugye egy mazda 3 mondjuk a szívó 1.6 val még akkor is járkálni fog az utakon boldogan amikor ezek a rakéta csoda 3 hengeres turbós csodák már 3 motor generálon túl vannak és 6 ik turbót eszik meg
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz tresh #109760 üzenetére
Azert a mazda sem vilagosodott meg egybol. A hasznalt CX-7 vasarlast konkretan a turbo es a motor nagy aranyu meghibasodasa miatt huztam ki a listarol. Ott nem egy embert szopatott be a Mazda eleg kemenyen, es meg ok hibaztattak a vasarlokat, hogy nem csereltek olajat idoben, pedig itt asztan megy az olajcsere 3000 merfoldenkent orrba-szajba.
-
belaazallat
addikt
válasz Jim-Y #109757 üzenetére
Személyi, lakcím, adókártya, jogsi.
De szerintem magán személyként hirdető kereskedővel fogsz találkozni, aki majd elintézi a papírokat.
Szerk, mindent alaposan nézzél meg a kocsin, minden extrát próbálj ki, alkudj!
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
tresh
addikt
válasz Typhoon47 #109764 üzenetére
Onnan hogy egy remek szívó 4hengeres benzines blokkot csiszolt tovább (amik nem egy éve róják az utakat)aminek eredményeként hozza az eu-s normákat növekedett a teljesítmény és csökkent a fogyi, hasonlóan a tsi-knél csak ott ennek mínusz egy henger + egy turbó ára volt. Ami mint tudjuk nem olcsó ha hibaforrásként tekintünk rá.Pont VW topikba lett kifejtve hogy az emberek többsége nem tud turbós autót használni. Igazából kinek a pap kinek a papné nekem soha nem kéne semmilyen 3 hengeres autó és soha nem is lesz
-
Matt-OPT
aktív tag
válasz !Overdose! #109665 üzenetére
Köszi a választ!
Annyira nem fontos, hogy hibrid legyen csak méretben jónak tűnik és jól néz ki. Árban pedig nagyon hasonló a Jazzekhez. Jazzeket is néztem, azok is szimpik, el kéne menni az asszonnyal beülni mindkét típusba.
-
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #109772 üzenetére
A turbó mióta számít fő elemnek?
Akkor mi ? Egy választható opciós tartozék ?
Fő elemnek az számít, amit a motor teljes élettartama alatt nem kel cserélni
Honnan tudod mennyit fog futni és mikor kell cserélni bármelyik alkotóelemét? Nincs két egyforma motor..de lehet rosszul gondolom
turbó nem ilyen, vannak motorok, ahol bizonyos intervallum után ajánlott cserélni.
Tsi ?
[ Szerkesztve ]
-
-
j.bravo
addikt
Mi lehet ebben a csapda?
A vitatható szépségű piros belsőtől eltekintve. Felszereltségéhez képest nem túl olcsó?
Sokszor annyi lenne a valós km? Durva törés, szépen kijavitva? Vagy mi?Whatever.
-
-
AMD Power
titán
válasz tresh #109766 üzenetére
Ma a Hamas nagyfőnök mesélt a VW mizériákról. Céges autók tömkelegéről ,hogy milyen "jók". Mindent újonnan vették. Nem 2-t. Még most is megy egy bírósági per a VW-el... Most már csak lízingelnek autót!!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
j.bravo
addikt
válasz Integrale #109784 üzenetére
Hát, ha a hahurol veszi az ember, akkor nem ismeri
Tudom hogy nem annyira kéne optikai tetszés alapján dönteni.
Ha eljutok addig hogy legalabb próbaútra menjek különböző tipusokkal, akkor hátha enyhül a bőség zavara, meg az élmény alapján hátha a szép külső is kevesbe csavarja el a fejemWhatever.
-
Kornel
veterán
Ki milyen autóban gondolkozna, ha új autót venne?
Mondjuk max. 4M-ig.
Legalább egy kompakt méret legyen meg, és ne legyen dacia.
Focus ahogy láttam beleférne, akár kombiba is, 1.0 ecoboost vagy 1.6 TDCI, de valahogy nem bízok bennük annyira.
Az új Vitara 1.6 benzines motorral viszont műszakilag biztos hibátlan konstrukció, ráadásul van benne minden csilivili, meg nekem tetszik is.
Más tipp?
Egyébként nem most aktuális, de lehet idén rászánom magam. -
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #109785 üzenetére
azért az alfák általában nem a szar menettulajdonságaikról ismertek Átlaguser szemmel a jót és a nagyon jót nehéz megkülönböztetni, a kirívóan szar viszont fel fog tűnni.
szerdán vezettem pug206-ot, sima 1.4 benzin, oké, 39ezer km-es újszerű darab, de a váltó pilinckaságán* kívül nem tudok belekötni az autóba napi rohangászós üzemre. jó, öt emberrel a fedélzeten, más kocsijával nem fogok nekiállni feszegetni a határokat, főleg hogy eléggé ijedős hölgyeményről van szó.*: nem tudom jobban megfogalmazni, könnyen kapcsolható, határozott is, de olyan, mintha nem lenne anyag a váltóban, vékony műanyag alkatrészek lennének a rendszerben, semmi fém.
-
Kornel
veterán
válasz alázógyík #109787 üzenetére
nem rossz, nem rossz, egyet ki kéne próbálni majd.
(#109788) joamilestoné: na ezeken gondolkozok én is, de van benne kettőstömegű, turbo, stb.
ha megtartanám mondjuk 10 évig, akkor tuti cserés lenne legalább az egyik, és azon kívül is lehet rá költeni, ha mondjuk belerakok vagy 200-250k km-t.1.6 szívó meg csak menne, és menne ezalatt, úgy, hogy nem is eszik többet a japánoknál.
[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz rbalint88 #109789 üzenetére
Eddigi élményeim a vezetni tanulós Ignisre (9 éve, nem releváns) és 1.3 multijet grande Puntora, valamint alkalmankénti Roomster 1.4 pdtdi-re, és nemtommekkora Jazzre korlátozódnak Na jó, volt leharcolt 1.7d G Astra is párszor.
Egyelőre viszont tényleg túl tág a kör, hogy mi kéne. Előtérbe kéne helyezni a racionalitást, nyilván egy Alfa választása pont az ellenkező út lenne
Tulkepp a Puntoval nincs nagy bajom, ha egy leheletnyivel kevesbe kéne pörgetni hogy megiramodjon, meg kicsit halkabb lenne, akkor egy jó vételbe bele is mennék, legalább ismerős terep lenne. Ha nem "Van", hanem benyás személy, lehet halkabb is annyival amennyivel kell.
De ugyanakkor meg csak jo lenne az is, ha más élmény, mint asszony Puntoja...
Ehh. Abbahagyom a nyűglődést, majd konkrét kérdésekkel jövök később.Whatever.
-
-
Kornel
veterán
válasz roti86 #109794 üzenetére
pont ezek miatt szimpatikus.
ráadásul simán hozza a kompakt méretet.(#109795) bitpork: visszatértél?
azt hogy patent-e nem tudom, mert nem próbáltam, amit tudok, hogy az m16a motor 2000-es évek eleje óta csak finomításokon esett át, de végig megbízható maradt, és alig eszik.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Politika
- Opel topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- További aktív témák...