-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
fi:zi'k
nagyúr
4M kerül keresnék golf-kategóriás autót 0-2 éves kor körül évi 10-12e km-re.
Jelenleg a Kia Ceed jubileumi kiadása a befutó, ha az újakat nézem.
Vélemények, ötletek?96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
rbalint88
addikt
No, pörgessük fel a topikot és tereljük vissza eredeti medrébe:
csóróálmodozás, virtuális farokverés és társai. Ki mit venne 1-1,2M Ft-ból, ami értelmesen fenntartható, nem teljesen szopókudarc szerkezet, viszont van benne kis különlegesség, hangulat is. Pl Golf4 2.3V5 motorral. Egyéb feltételek: benzinmotor*, klíma, ABS, max 12liter városi fogyasztás, kompakt vagy középkategória.
*az autó méretéhez képest tisztességes teljesítménnyel, lehessen vele nyomatékból autózni, szóval a sikítós vtec nemköszi.
Évjárat és km megkötés nincs, napi használatra alkalmas jármű kell, ami félig hobbiautó státuszban lesz. Keveset lesz használva, garázsban tartva, megbecsülve.
BMW, Fiat és franciák nem nagyon jönnek szóba. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz rbalint88 #109155 üzenetére
1.8T Bora, Golf, Leon, vagy Octavia, ha csomagtartó is kell.
De ezekhez kevés lesz egy Mihály.
2.3 V5? Az olyan ritka, hogy nincs is. Ennyi erővel Lotus Omegát is kérhettél volna, mellesleg olyat vezettem és szerettem.
Gyűjtögess még és vegyél egy R36 passatot.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #109156 üzenetére
eleve túlmutat a kereten, de legalább külföldi papíros és jobb kormányos. ezt leszámítva tényleg fain, csak nem nekem.
1-1,2M értsd: alapvetően 1misi, de ha van valami übermegkímélt és/vagy friss nagyszervizes patika gép, akkor 1,2M.Mágus2: volt 1.8T 180 ló GolfGTI, 1.8T 150ló+chip tiptronic Passat, annyira nem fogott meg az a motor.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz superecneB #109160 üzenetére
tetszik. Egyszer próbáltam egy 300CE-t, abban valahogy nem lehetett teljesen leengedni az ülést, mert verte a fejem a tőt, de amúgy bejött a hangulat. Ez legalább stílusos, "lelke van" nagypapa autó, nem úgy, mint az Avensis.
-
válasz rbalint88 #109155 üzenetére
Nem kenyerem a saját márka ajánlgatása, de talán nézz rá a 9-3-ra. 1.8t (150hp) vagy 2.0t(175-211hp)-val is kifogható 2002-04-es példány 1,2-1,3 körül. Izgalmasabb, mint egy VAG, minőségibb belül is. Nem rábeszélni akarlak, úgy is csak akkor vesz Saab-ot az ember, ha valami bekattant nála régebben.
A B207 motorokkal nem sok gond van, a fogyijuk is jó.
-
rbalint88
addikt
-
válasz rbalint88 #109163 üzenetére
A 175 és a 211 ua. a motor, ők a 207-esek. De ez csak a 2. gen 9-3.
Ha tetszenek a régebbi békaseggűek is, akkor egy jó 150 vagy 185 lovasra rámennék.
150 lovasból a B205E van nekem pl a 9-5-ben, de a 9-3-ban volt B204R is, az még a piros gyújtáspaneles (ami típushiba mindkettőnél, de inkább a 205-nél, de pirosba lehet feketét is, feketébe pirosat nem).[ Szerkesztve ]
-
válasz aero. #109166 üzenetére
Ja még annyi, hogy úgy hallottam a 900-asok rozsdásodnak küszöbnél, kerékjáratoknál, emiatt érdemesebb a 9-3 felé nézelődni. Árban sincs nagy diffi, és jobbak is.
3 hete vettem 4 gumit az autóra, és a J1 leeresztett, de nem érződött (sajnos nem vették észre), úgyhogy ment bele 10km, szálszakadás. Szerencsére volt még egy 5. a gumisnál. Nevetés: [link]
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
No kábé ilyesmi állapot lenne a cél: [link]
-
rbalint88
addikt
válasz Mágus2 #109172 üzenetére
tudom, tudom. G3 cabrio is jöhetne, csak abból baromi ritka az abs-klíma-2.0benzin kombó.
a régi saab 9-3 meg egy A vectra, aztán mégis beleülnék olyanba is, na bumm. sőt, w124-be is, az is 30 éves autó már.
ha lenne 3-4millióm autót venni, akkor átülnék egy prius3-ba vagy G5 GTI dsg-be, aztán meg lenne oldva az autókérdés 10 évre, de most hajlandóságot sem éreznék annyit költeni autóra. (reprezentálni nem kell, gyerek még nincs, úgyhogy nem annyira fontos, hogy 4/5 ajtós, allrounder autó legyen, lehet kicsit hobbiautósabbra venni a figurát, amíg nem megy -nagyon- a pénztárca rovására) Inkább utaznék a többi pénzből az egymilliós "fosommal". -
nagyúr
válasz #03969024 #109178 üzenetére
Tegnap neztem epp egy olyan galantot, csak 2.5-ot. Egy gyonyoru piros van fent hahu-n, csak 99-es. Gyorsba utana neztem es az alkatresz arai sem huzosak, gates vezerles szett 45k, valami 4L olaj kell csak a blokkba, monroe gatlo 13k (mint egy 2005-os swiftbe lol) szoval annyira nem vesz. Az ado + a benya lesz kicsit tobb, de en ezek ellenere siman bevallalnam
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz tboy93 #109180 üzenetére
Igen, sajnos a Mitsubishi alkatrészárak tényleg magasabbak az átlagnál, de csak azok, amiket nem kapsz meg OEM, vagy utángyártottban. Viszont, azért eléggé tartós a gép. Igazán karakteres az eleje, legnagyobb gond az lehet vele, ha törik. Valószínűleg kicsit macerás lehet a karosszériaelemek beszerzése, de ezt csak feltételezem, mivel azért eléggé ritka nálunk. Mindenesetre egy nagyon szerethető autó. És tényleg nem drága.
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz fi:zi'k #109154 üzenetére
Mazda 3? Én a jelenlegi kínálatból (kvázi) új kompaktnál nem is gondolkodnék, ebből akarnék egy jobban felszerelt példányt. Amúgy ha a Kia-t megnézted, nézd meg azért a tesóját, az i30-at is a Hyundainál.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #109184 üzenetére
Futóműve parádés ahhoz képest, hogy azért nem egy zsebrakéta. Ennek van ára erről már nyilván olvastál. Egyébként normális gyári alkatrészekkel kell szervizelni és akkor nincs olyan városi folklór, hogy szétesik évente. Annyira nem horror csak ismerni kell a beszerzési forrásokat.
2.0TS-el soha nem mentem, de az 1.8 is elég szépen cibálja a kasztnit, persze ehhez pörgetni kell. Annyit kell tudni, hogy az 1.6TS Eco (105LE) kívül mindben van vezérlés módosító. Újonnan 35-40 körül van a gyári. Ha már kezd megkotlani akkor hidegindításkor kerepel, olyan a hangja pár másodpercig mint egy dízelnek, ha nem hallgat el akkor meg KO. Vezérléssel együtt szokták cserélni.
Hangja 4 hengereshez képest egyébként szép főleg 4k rpm felett. Autópályán 4 emberrel csomaggal fullra rakva is röhögve mentem vele 160-170et Horvátországba menet, és vissza is hozott, szóval annak se feltétlenül kell hinni aki a szomszéd városba se mer elindulni vele.Kasztni bár állítólag galvanizált ettől függetlenül csak olyan olaszosan, Alfa talin 10ből 11 rohad általában főleg az íveknél és a küszöbnél. De érdemes alaposabban átnézni mindenhol, ha törve volt a tornyoknál és a bölcsőnél is kikezdi.
Elektronika szórakozhat, nem árt egy bluetooth OBD olvasó. Ebayről kb ezer forint. Oldallégzsák vezetéke szeret meghalni, van hogy segít a csatiba befújt kontakt spray van hogy nem. Az immo is szeret szórakozni egyes makacsabb példányokban, ami abban merül ki, hogy nem ismeri fel a kulcsot és nem indul az autó. Kódkártya ilyenkor must have, kikódolás után pöcc röff.
szerk.: alfás körökben általános vélekedés, hogy az 1.8 a legjobb kompromisszum a TS-ek közül, ezért volt nekem is ilyen, motorral nem is volt gond, több csapágyas 2.0-ról is olvastam amorén, illetve 1.6osról is, ezeket valószínűleg inkább széttapossák, olajra egyébként is kényesek.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #109159 üzenetére
Lancia
En ha meg 1x lehetnek 18 eves csakis ilyet vennek nem azert mert most is ilyen van a csalad miatt, de szerintem megjobban imadtam volna csaladalapitas elott 2 ulessel hatul franciaagyal, a maradek penzt meg .... -
-
nesa
veterán
válasz tboy93 #109190 üzenetére
En mai fejjel ilyet akarnek,ennek latom ertelmet, akar hanyszor kocsiba toltam, egyreszt nem kenyelmes masreszt mindig valami elcseszodot hol egy indexkar tort le hol az ulles karpit lett valalhatatlan...
(#109192) aero.
Termeszetessen mas egyteru is jo lehet.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Gyerekkorom ota szeretem az ilyen "buszokat". Mostanaban pedig sokat kirandulunk haverokkal kellene a hely minden iranyba.
2.0 JTD/HDi-vel barmikor vennek egy jol felszereltet, pedig a 30 meg jo par ev.
Csajozni meg villantani ugysem autoval kell."Bad reklám is reklám too"
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy Volt nekem régebben egy vw-m amihez vettem egy K&N szűrő szettet, amihez adtak olajozót és tisztitót is. Ezeket szinte nem is használtam, alig fogyott belőlük, most hogy új autót vettem, ugye nyilvánvalóan nem jó bele a vw szűrője, és még csak nem is K&N szűrőt tudnék venni hozzá, hanem más gyártmányú Pipercross Sport szűrőt. Az lenne a kérdésem, hogy ehhez tudom használni a megmaradt folyadékokat? vagy újat kell vennem ami a mostanihoz való? Köszi előre is !
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt