-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #109298 üzenetére
ezzel csak azt akartam mondani, hogy nem az alkatrész árától lesz kint 4-5ezer eurós művelet, hanem a munkadíjtól.
haver is vett Írországban A4 B5 1.6-ot, kuplungcsere itthon 150+100eur lenne (alkatrész+munkadíj), kint meg 400eur, pedig az alkatrész ugyanannyiba kerül... -
-v-
addikt
Ja .. igazabol a vicces az, hogy jo tsi meg nem volt ... eloszor lanc szakadt, utana kiderult kormolodik a szelepszar stb. most mire az 1.8 meg 2.0 kettos befecskendezes es szijas stb. kiderul mas miatt szar ... lenyegeben ami konszern es tsi van rairva fuggetlenul attol milyen evjarat a kerulendo kategoria ... ok mas gyartonak is van szar motorja, de a vw-nek tsi-bol meg egy jot se sikerult csinalnia pedig vannak mar par eve meg a sokadik ilyen utan zero bizalmam lenne venni. Tenyleg csak cegautonak kene, vagy ujonnan aztan par ev utan eldobni ...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Elég lehangoló hogy ha modern és turbós, akár benzines akár dízel szép nagy szívás lehet belőle szegény tulajnak.
Kiváncsi vagyok hogy a mazda féle új skyactive benzines milyen megbízható lesz. Kb az egyetlennek tűnik jelenleg ami lehet egyszerre élvezetes és megbízható (mondjuk nem is turbó felé mentek, de az sem a kő egyszerű motornak tűnik nekem laikusnak). Mondjuk a skyactive dízelekről is hallottam már rosszakat (hibákat), de a benzinesről még semmit. De ez ugye nem jelent semmit.
-
válasz Tom1939 #109306 üzenetére
Hosszabb távon én inkább a hibridekre és az elektromos hajtásokra figyelnék oda. Nyilván gőzerővel folynak a fejlesztések mind hajtáslánc, mind akkuk tekintetében, persze a nagy részük hétpecsétes titokként.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Tom1939 #109306 üzenetére
az a "jo" az egeszben, hogy az emberek jurgenvagen TSI szopodasok alapjan itelik meg ezt az egeszet
a masik szterotipia ez a nemet dizel az istenfasza, mert a kettesgolf 30 eve az volt, aztan a legszopohegyebb dizeleket is a nemetek generaljak mostpedig a Ford Ecoboost turbobenzinese is egesz jo lett meg a digo TJET-eknek sincs nagyon baja, mentesek ezektol amikkel a TSI-kkel a szopodasok vannak, nincs direkt befecsi se, meg lancos vezerles se
mondjuk abbol a szempontbol nem baj, hogy hasznaltan legalabb igy vmivel olcsobban lehet venni egy stabilabb megoldast ezekbol, mint amit ezek a tullihegett aru uberjurgen betegagy TSI-kert elkernek
több drón kell ;P
-
őstag
válasz parandroid #109309 üzenetére
Ja, a hibrid még szimpi is lenne. Csak hát pesten sorozatba lopják. És valahol felvilágosítottak (lehet hogy épp itt...) hogy a pajzzsal szerelteket is elviszik ha hibrid (abban meg tudják kerülni)... Na köszi.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tom1939 #109314 üzenetére
erről a pajzsról amúgy van valami független, szakmai vélemény is, hogy ennyire über, vagy csak a népszáj tartja etalonnak mert benne van a tévében, és van egy nagyon hangzatos, de eddig még soha be nem tartott ígéret, hogy kifizetik az autót ha ellopják?
mert azon kívül, hogy a másfél órás teleshoppingban elmondja a tulaj, hogy világszabadalom és lehetetlen, eddig nem hallottam róla hitelt érdemlő dolgot, az tuti.
-
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #109303 üzenetére
Ez így van. "Jack! Itt sok kényes dolog van aminek árt ha belelőnek." [link]
A héten leizzadtam mikor a DPF szimbólumot bedobta a Paszuly és vészmódba vágta magát az ecu. Szerencsére egy reboot megodlotta de pár km után újra beadta. Aztán kivittem autópályára, most eltűnt de sajnos ez kb csak tüneti kezelés attól tartok. És a trafó is kezd megmakkani a fényszóróban.
mod:
rbalint88: Ja a németkenél már a rezsi óradíjjak is horror számba mennek. Uncsitesóék is itthon hordják a Bömbit revízióra mert sokkal olcsóbb itthon.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #109315 üzenetére
Dolgoztam biztosítónál, voltak Pajzsos autók amit elloptak. Azok sem lophatatlanok. Igaz számos esetben felmerült/kiderült, hogy a tulaj összejátsz(hat)ott a tettesekkel. Volt amit nem is fizettünk ki pont ezért...
mod:
Ehh dupla hsz. Banolom magam rögvest.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz DeFranco #109318 üzenetére
Full extrásat nem veszek. Biztos az én hülyeségem, de nem szeretem a hangos cuccokat (és a full extrás pajzs már követős, csillingelős, menet közben rablásgátlós). Persze biztos vannak jók, de nem én akarok az a népszerű ember lenni a kertvárosban akinek pont arra a 2 napra romlik el a riasztója amikor nincs otthon
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz DeFranco #109322 üzenetére
Ismeros dolgozott ott anno( 6-8 eve), azt mondta, hogy nem lehetett ellopni a tavfelugyelt kocsikat csak, ha tulaj is akarja.
Mondta volt olyan, reggel 3-kor hivta az ugyfelet, hogy elnezest a zavarasert, de nem engedellyezett inditas tortent.
O biztos, teves... bent allok a zart kapu mogott.
Uram, az auto most mar mozgasban van.
Mondom tevedes lesz, bent allok a kapu mogott, a felesegem kocsija elottem parkol,ki sem lehet kerulni, kizart dolog... Tessek! Kinezek az erkelyen es itt all ...( nagy csond) aztan papucs csattogas, es egy hangos A K******rva anyatok, ajjatok meg b+!!! Aztan megint papucs csattogas hallatszik.
B+ ezek lopjak a kocsit!!
Uram, az autot az utca vegen blokkoltuk, az ajto nyitva.Ha nagy ertekul kocsim lenne biztos betennem, de gondolom olyan a havi dij, hogy sima autora nem eri meg.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz gaborbol #109325 üzenetére
kíváncsi volnék mit csinálnak egy gps zavaróval vagy egy trélerrel.
nem ekézem a rendszert, mert nem ismerem, de gyanús, hogy nagyobbat mondanak, mint amit ténylegesen garantál a rendszer, bár elhiszem, hogy komoly védelmet építenek be, ahol ez rentábilis a kocsi értékéhez képest, ott ez reális is lehet.
amúgy az ára 280k a beszerelés meg 7600 havonta a távfelügyelet.
-
-
-
roberto211
őstag
-
hobizoli
nagyúr
válasz Typhoon47 #109335 üzenetére
mondjuk ebbol van vmi free passziv verzios is asszem
par eve volt egy hir, hogy zalamegyben megdolt egy autotolvajbanda egy 12 eves Octavia-val, mert abban is mukodott a GPS nyomkoveto
gondolom meg anno ujan beleraktak, aztan ennyi idos autonal ki a tosz gondolna, hogy van benne ilyen
Bp-rol elloptak, aztan a celbeerkezes utan nem sokkal becsengettek hozzajuk a rendorok, hogy ha nem haragudnak meg erte, akkor ok itt most korulneznenektöbb drón kell ;P
-
gaborbol
őstag
válasz DeFranco #109326 üzenetére
Gps zavaro csak egy dolog, attol max nem tudja pontosan hogy hol van,( max talan valamennyire a cellainformacio alapjan) inkabb a mobil telefont kell blokkolni valahogy,hogy nem teliltsa le a kocsit, ami nem annyira egyszeru.
Nem ertek hozza, csak mint laikus arra gondolok, akkor talan inkabb atverni a telefont egyszerubb, hogy a te hazi mobil rendszeredre csatlakozzon ra, ami szinten nem lehet olcso( biztos van parezer euro es ahhoz is erteni kell)
Megint mondom, nem ebbol elek, de gondolom ezek nem a szakma nagyaszai, van egy adott tipus, ahhoz megvan a kutyu meg a modszer, radugja elinditja,aztan elmegy amilyen gyorsan csak lehet.
Ha meg nem jon ossze mert valami extra van benne, es nem valami nagyon nagy erteku ritka verda, akkor tovabb all, mert ket sarokkal arreb lesz egy masik amivel nem kell szorakozni. A trelerrel megint az a baj, hogy tul maceras.
Lehet hulyeseget is irtam? Van ezekben telefon modul is?
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #109338 üzenetére
Egyet a kocsiba egyet a kutyara:
[GPS+GSM system] Erre 5 ev gart adnak $48 dollarert
Hogy on is legyek, megint aktualis a SUV vasarlas
-
sto1911
veterán
Lenne egy Ford Mondeo kombi 2 eve nemetbol behozott, 2007-es, 240k km, vezetett szervizkonyv (meg nem lattam), Titanuim felszereltseggel, automata valtos 2.0 TDCi motorral, 2M-ert.
Az itthoni 2 evet ismerosnel toltotte, elvileg rendben van vele minden.
Milyen tapasztalatotok van ezzel a motorral ill. az automata valtoval?
Igaz, hogy ebben nincs kettostomegu lendkerek? Milyen szervizkoltsegei vannak/lehetnek egy ilyen autonak?Varosban napi 2x5km, hetvegente 200-300 km korul mennenk vele, mindenkeppen valami nagy autot keresek, amibe lehet pakolni rendesen.
A kis tavolsagok miatt benzinest kerestem, de ebbol a tipusbol nem adnak elVelemenyek?
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #109337 üzenetére
Nekem GSM van (sajat kivitel kb 5k bol) ha csak az ajtot nyitjak felhiv a kocsi, ha fogadom a hivast minden hangot hallok a kocsibol, es barmikor lebirom allitani a motort, ezt velemenyem szerint akkor erdemes ha mar elindult a gep es megtette az elso 50m, eddig meg soha nem kellet hasznalnom, remeljuk ez igy is mard, aztan jo lenne ezt kiegesziteni valami ultra durva szirenaval az utasterbe.
Vannak meg durva otleteim .... -
Pepeninho
őstag
Sziasztok!
1998as 1.4es Honda Civicemet cserélném le... 8-900 ezrem van rá.
Amik az igények:
- kombi
- fizetésnek megfelelő fenntarthatóság( kozepes fizetésem van)
- jó fogyasztás, de azért legyen teljesítmény
- megbízhatóság!!!Jelenleg elég sokat járnék vele( havi 2500 km), de ez munkahely változváltozás esetén akár havi 500ra is csökkenhet. Ha van kérdés akkor bátran. Most ennyit tartottam fontosnak. Köszönöm.
Ps4, p30 pro
-
Dorien
veterán
válasz Pepeninho #109342 üzenetére
Tipp: Ford Focus Mk1.5 benzines 1.6 / 1.8 / 2.0 motorral 2002-2004 évjárattal. Ha marad a sok km, akkor inkább 90 lovas 1.8 TDDi motorral venném, az jobban fogyaszt.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Szerintetek ezek a sima 1.5 motorok [link] mint ebben az imprezaban is mennyire elég?Illetve szokott ezekkel gond lenni? Nem lámpától lámpáig lenne használva, egyszerűen csak tetszik a forma és ezt tudom megengedni magamnak. Szerintetek?
-
runner 125
nagyúr
válasz Bull Boss #109346 üzenetére
Nagyon nagyon kevés bele, eleve az Impreza-k állandó 4 kerékhajtásúak, ezzel a motorral iszonyúan alulmotorizált az autó, nem fog menni és sokat is fog enni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!