-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Verbat #90048 üzenetére
A legészszerűbb választás a Corolla Verso / Avensis Verso lenne. Hondát se vesd el azért a családi autókat nem boyracerek veszik de ha nincs rendesen karbantartva akkor meg bármit összeomolhat.
Outback sem lenne igazából rossz választás nem olyan vészes amúgy a fenntartása de ha nem vagy márkafan akkor felesleges az awd többletfogyiját kifizetned mert itthon évi max 2 nap vennéd hasznát.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz Verbat #90048 üzenetére
Első körben azt döntsd el, h kombi, vagy egyterű családi kell.
A V40 egy nagyon pici autó és a motorválaszték sem olyan jó, azt elvetném. Ha, tetszik a Volvo és kombi, akkor minimum V70. Ez nagyon jó vételenek tűnik.
Klasszikus, időtálló forma. Korrózió szempontjából is a legjobbak közé sorolhatóak, az első példányok sem rozsdálnak. A linkelt V70-ben lévő 5 henegeres szívóbenzin örök élet + 1 nap, nagyon jó konstrukció és még csak nem is automata, ami szintúgy jó érv. Nagy előnye emellett, h az adóterhei is kedvezőbbek, létezik belőle csak szoftverben eltérő 170 le-s verzió is, ebből kifolyólag teljes biztonsággal lehet 185le-re optimalizálni mindkettőt.
Fogyasztása 8-9,5 liter, ennyit bármikor megeszik egy 1.8 - 2.0 benzinmotor is, szóval nagyon korrektnek mondanám.
Van térkínálat, van csomagtartó (kihasználható, tényleg nagy térrel, nem mint a trendi, már már hatchback kombik) és a biztonságérzet is nagyon jó benne, persze ami nem alaptalan egy Volver-ban.Ha, nem szimpatikus a Corolla Verso-val is jól járhatsz, illetve a Stream is remek vas. Honda forumon most vett Yakmuo.
Korábban írta, h csak 2.0 benzinmotorral szabad megvenni, amit persze érthető, hisz nem kis autó, akkora kasznihoz kell a 2.0. A fogyiról így nyilatkozott:"Rommá pakolva hátul (plafonig könyv kb.) + 5 személy M6-os Pécsre le reggel légkondi nélkül, hazafelé végig légkondival 9 literes fogyasztás."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz Verbat #90048 üzenetére
HI!
accord 7g kombi fl
Avenssis t250/t270 liftbek/amig volt/ ill. kombi
CoV R1-bol hianyzik ~15cm a vegibul
Skodkoda Superb Kombi kerulhetne szoba de az nem azaz ar, akkor marad a 2008ig elso kor
foccvagen/ford kozos kor is osznb agyuhetudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Verbat #90060 üzenetére
HI!
2005 majusif zz-vel vigyazni kell, 1az-fse-nel csesztek figyelmeztetni a 10ppm allati kenre, ugyanaddig nyugos vot emijatt a kat, zr-ek kisse doglott halak a zz-khez kepest, amugy szmtlenul keveset tud enni mindketto
dizlek a densoi miatt bugosak /totoya adat+dziles szerelo 200Mm-nel csere altalaban, de 250Mm foleme gnem lattak mukododt/, 2.2es motor gyari bugos kerulendo
1.8as zz es zr kifejezeten ajanlottudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
rbalint88
addikt
válasz Verbat #90060 üzenetére
Ha nagy kocsi kell, akkor Avensis verso, Sharan/Alhambra/Galaxy, esetleg V70. A többi kicsi lesz. A Subaru kimondottan nem tágas, Avensisnél kisebb. Accordénál a hátsó lábtér picit több, csomagtér sokkal kevesebb.
Avensis Versoban lévő D4D-től nem kell félni. (2.0l 116ló). Grandisból van VW-féle pdtdi is, de azt inkább ne, a 2.0 16V 140 ló pont a legszarabb. -
válasz Verbat #90060 üzenetére
Mazda 5-öt nézd meg még egyszer, mert valamit benéztél. Ugyanaz a méret, mint a Grandis, csak normálisabban néz ki (ez persze szubjektív), és legalább van belőle az utakon a Grandis-szel ellentétben. Ugyanez a méret még a Peugeot 5008 és a Grand (!) Picasso, szóval ha a sima Picasso méretben megfelel, akkor a Mazda pláne jó lesz. Versot még mindenképpen nézd meg, bár megintcsak kisebb, mint a Mazda 5. Esetleg még VW Touran / Sharan, vagy Ford C-Max / S-Max, de ha már német egyterű, akkor inkább az utóbbi.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
válasz Verbat #90149 üzenetére
HI!
hat en megneznke egy t250es Ave kombit jo kis 1zz-fe-vel, mer az akinke akar 2 gyerekel is kicsi az fest magat es vegyen vmi kisteher busoz vlatozatat /t4, trannsit, etc/
grndis nekm is begyuvo csak lenen benne epeszu motor...udv
neduddki
mod: VIBO: ujjj bel es mennye vel vegig nehany roszabb mellekuccan is, asztan meselj.... amugy mondom beszlej dni-val
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
-
Dany007
veterán
válasz Verbat #90638 üzenetére
Hehe. Úgy bírom amikor az ilyen kis 75LE-s szekereket tuningolják össze-vissza..
Aztán közben a 90-et nem bírja tartani vele egy kisebb emelkedőn...
Amennyi pénzt ráköltött az átalakításokra, abból már lehet vehetett volna egy rendes motorral szerelt autót és talán még benzinre is maradt volna... Kész...
Kb, mint amikor a kettes golfot ültetik meg meg optikázzák szarrá, brutális kályhacső a végén, de 120-nál már úgy visít majd szétesik... A tulaj meg persze nyomja nyomja neki, nehogy megelőzze egy Mondeo...Más.
Ma a pályán észrevettem, hogy még mindig rezeg kicsit az autó. Pont 110-nél kezdi el, minimális rezgés éreztem az autón és a kormányon is. Ez 120-130-nál már teljesen kisimul és eltűnik.
Közel sem olyan durva, mint centrírozás előtt volt, de még mindig határozottan rezeg valamitől.Ez akkor futómű lesz vajon? De még mindig nem tudom kihez vigyem. Ilyen problémával random szerelőhöz viszem az elég? Vagy valami "specialista" kell?
Más.
Autóúton lehet biciklizni? A 8-ason jöttünk hazafelé és a csóri biciklis ott tekert keményen a szakadó esőben. Azért ez mégiscsak egy 2x2 sávos főút 100-110-es sebességhatárral. Szvsz nem kéne ide biciklist engedni és úgy is rémlik, mintha nem mehetne... de nem vagyok benne biztos. -
-
neduddki
nagyúr
válasz Verbat #91010 üzenetére
HI!
aki 3 gyerekkel nem ber be abba a liftbekbe ott luzererro van, mondta ey eameros /jelenelg 5nel tart, emiat mar masik van de maig visszasirja:- )/
1a-fse kicsivel nyugosebb /kozvetlen befecskendezes/ de jamugy o motoruvd
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Verbat #93157 üzenetére
Subit fenntartani drága, nem csak a benyókútnál fizetsz sokat és vagy gyakori vendég...
A vezérlés cserés nagyszervíz a H4-be is 300k alhangon (100k km után kell). H6-ba még drágább igaz cserébe csak 230k km a csereperiódus... Tehát lényegében nem drágább a H6 mint a H4 szervízelési szempontból. Jó több olaj kell H6-ba a nagyob blokk miatt de ugye pl a Legacy 2,5-be is 4 liter kell...
mod:
rvilike: Na ja a 2,5 turbó jó erős, cserébe nem olyan tartós/probléma mentes mint a szívók.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
válasz Verbat #93330 üzenetére
HI!
a 3. fl utanni, alvazszmaot kerd le es menny be vel szervizbe, engedelmeddel nem arrol volt szo, hogy nagy hejj ekl mert a zaoony monde tlerak? a CoV-nak meg ne makkora a csomagtartoja mint egy ave-nek
udv
neduddki
mod: bazz ez akinalat....
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Verbat #93333 üzenetére
HI!
a megnezest az osszesre ertettem, csak az fl tunt fel a keprol, ill a kedvence felnik is fekvillant, de azt mar nem irtram
liftbeket kizarni nagy hujjeseg, de Te veszedudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nesa
veterán
válasz Verbat #93333 üzenetére
1-2 gyereket meg barmibe beraksz a gond 3 nal kezdodik, vagy minimum 180+cm szeles kocsi kell egyenes tamlaval (az 1,8+ szeles kocsik altalaban nem egyenes tamlasok) vagy egy 7 szemelyes itt buktato hogy sok az 5+2 kocsi azokat el kell felejteni, olyan 7 szemelyes a jo ahol minden ulles kulon mozog minimum 170 magas es 5 ulesnel cirka 800L a csomagtarto kalaptartoig. ami ennel kissebb az nyomornegyed.
Tudom hogy valakinek nyaralashoz is eleg 1 swift 3 gyerekkel az ilyenre nemtudok mit mondani.
Csak azert irom hogy ha hosszutarvra tervezel ne keljen evente cserelni kocsit, a babakocsi berakas meg ne begyakorolt buvesz mutatvany legyen hanem laza mozdulattal bebaszod azt jovan.
-
válasz Verbat #93336 üzenetére
S-Max esetleg? Formára talán ez a legmodernebb a buszok közül, meg talán nem is hülyeség, hogy nem olyan fölöslegesen magas. Ajánlanám még a Mazda5-öt, hogy hazabeszéljek, de az inkább 3x2 üléses, mint 7, a középső sorba szerintem nemigen passzol be a 3 gyerekülés, a harmadik sort használva meg nem marad csomagtartó. A buszok annyiban jobbak ebből a szempontból, hogy ott 3 egymástól független, de egyforma ülés van középen, szemben a Mazdával, ahol a két rendes ülés között csak egy kis kényszerpad van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Verbat #93444 üzenetére
Esetleg Touran? Bár nem egy nagy autó, abban is három külön ülés van hátul, szerintem a három ygerekülés belefér.
kornelka: Felejtsd el ebben a kategóriában a német vásárlást, külön iparág épült ezekre, a nepperek 24/7-ben figyelik a jó vételeket, esélyed sincs semmi normálisra. Helyi fórumokon még ki lehet fogni ezt-azt, ismerősök között meg kimondottan gyakori, hogy 1 EUR-ért cserél gazdát egy-egy autó, egyszerűen azért, hogy ne kelljen rá adót, biztosítást, vagy forgalomból kivonást / ártalmatlanítást fizetni, de neked onnét messziről ez szinte lehetetlen küldetés - nem tudom, a nyelvet hogy beszéled, ha még azzal is gondjaid vannak, akkor meg főleg, pláne, ha német magánszemélytől akarod venni. Török, szerb, román (de akár magyar) neppertől meg gondolom úgysem érdekel - nagyon helyesen. Szóval nagyon úgy néz ki, hogy házhoz jönnél a lószerszámért egy ilyen esetben. Ha egy 4-5x ekkora értékű autóról lenne szó, akkor azt mondom, érdemes lenne nekiállni, de akkor is roppant körültekintően, és borzasztó sok a buktató benne. Ja, a költségekhez még számítsd hozzá a német ideiglenes rendszámot, amit neked kell kikérned - mindennel együtt olyan 100 EUR-ból kijön, és asszem 5 napra érvényes, de szinte biztos, hogy neked kell magadnak intézned a helyi "okmányirodában", addig el sem hozhatod az autót, szóval szervezd még meg a helyi közlekedést is (~5-10 EUR egy napijegy, ha tömgközlekedsz), meg nézd meg előre, hogy az hol van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jozefgucci1
addikt
válasz Verbat #93563 üzenetére
Az 1.8 motoroknak volt valóban ilyen hibája és a futott kilométerből reálisnak tűnik a csere is . Ha szakszerüen volt cserélve minden és azóta gond nélkül akkor egy átvizsgálás után fontolóra venném . Nemrég én 104K Km-el adtam el az én Toyotámat az is ez az évjárat volt 2004.07-es .A kérdés az hogy ez az új motor futott km-e vagy összesen ?
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
-
nesa
veterán
válasz Verbat #94199 üzenetére
Enmeg tudom milyen, peddig talan eletembe 3x csinaltam, haver kicsit tovabb, nem mukodik,csak fanatikusoknak valo akik imadjak a nyomort.
Valaki parkolni is ugy szeret hogy ugy kell 10cm es resen kikuszni mint egy giliszta, mikor nagyobb hely is lenne, egy ilyen suzukis ma is mellem parkolt mig asszony vasarolt melletem elotte jobbrol balrol volt vagy 10-10 meter erre kocsog ugy alt be hogy a mama allig birt kikuszni. -
8th
addikt
válasz Verbat #99864 üzenetére
Jó reggelt. Mindig is az volt. Csonticar, becsületesnepper, aztán az a fickó aki filléres roncsautókkal kereskedik stb. mindig ment a "reklám". Mondok jobbat. Folyton hangoztatják, hogy ők a legolvasottabb autós orgánum az országban. Na most mikor láttál te a TCn olvasói autóról írt tesztet? Na ugye. Vezessen van. Autónavigátoron van. Ők mindig valamelyik nepperhavertól kérnek/kapnak egy használt autót amit jól meg kell reklámozni eladás előtt.
A közösségi médiumokban (FB) folytatott kommunikációjuk pedig egyszerűen überelhetetlen. A minap általuk megosztott Trabant vs GT-R bejegyzésben azt sugallták, hogy a trabantban valami f@xomtudjamilyen Ferrari motor van. Mikor pontosítottam, hogy ki az mi az milyen időre képes stb. ahelyett, hogy szerkesztették volna a bejegyzést villámgyorsan törölték a hozzászólásomat. Gondolom ciki volt, hogy egy
kedves olvasó"baromarcú díszléctroll" a sokból esetleg szólni mert, hogy bocsi de nem úgy van az ahogy fent le van írva és ki merészelte javítani a mindenható totalcar.hu-t. Mondjuk pont leszarom csak elég vicces helyzet volt.mod: Na meg a mostani cikk (1.4 octi) alatti FB hozzászólások. Sírok b+
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Verbat #99864 üzenetére
"Amúgy mióta divat TC-n a használttesztnek álcázott reklám?"
évek óta...
"becsületnepper" is teli van tekert kocsival, de gondolj bele mekkora gigantikus húzás is volt a becsületnepper név + TCs cikkek. Hány 10misit kaszálhatt evvel.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Politika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Kempingezés és sátrazás
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...