-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz grabber #9631 üzenetére
"Lehet ilyet?"
Lehet. A lizingnek pont ez a lenyege, hogy a futamido vegen eldontheted, hogy kifizeted az autoert a maradvanyerteket es a tied lesz vagy ugy dontesz, hogy berlesnek tekinted az egeszet (a nyiltvegu lizingben az a remek, hogy nem feltetlenul annak kell megvennie az autot, aki fizette a reszleteket (a ceg), hanem harmadik fel is (te)) es akkor nem lesz a tied, viszont nem is kell semmit se fizetned.
Ami a dolog gyakorlati reszet illeti, az egyeves futamido nekem eleg alacsonynak tunik ill. en csak olyat lattam, hogy az egesz egy 20-30%-os kezdoreszlettel indul (amit a cegnek kellene kifizetnie - kifizeti?).DRM is theft
-
-v-
addikt
válasz grabber #22078 üzenetére
Ehh.. én nem tudom, kell-e 182 lóerő és 6.9-es 0-100 egy fiestába..
Az előző focus st alig volt gyorsabb. Persze most már a fiesta lassan akkora lesz, mint egy focus volt régen, olyan nehéz, meg annyiba kerül.
Nem tetszik, hogy lassan minden autónak a nyakamig ér az övvonala, és undorító felpuffadt design-ű mindegyik. Akkora bálna az új 5-ös bmw is, a mostani (nem a linkelt, de az is) mondeo is, stb. Nyomasztóak, tank-/bunkerszerűek, kívülről belülről egyaránt.. Nekem a régi, bangle előtti 7-es, vagy egy xedos 9-es egy szép felnivel, az igen, azok adják.. ma meg.. G*ci nehézi is persze minden autó, egy szaros opel astra 1450 kiló, egy X5-ösről meg ne is beszéljünk, láttuk nemrég milyen az, ha egy ilyen súlyú autó egy kisebbel találkozik. Cserébe fölöslegesen sok lóerő is van mindegyikben, nyilván a súly miatt is több kell, de azért gyorsabb is legyen persze, mint az előző modell .. -
-
Dicker
őstag
válasz grabber #24099 üzenetére
Van, amikor keresni is lehet rajta. Ha okosan össze lehet rakni, akkor megéri.
Nekem is volt egy autóm régen, amit úgy vettem meg, hogy fejre álltak vele. Volt ott motorcsere, + minden ami sérült, kis igazítás kívülről, új fényezés, egy-két karosszéria elem cseréje.
550-600 között álltam meg mindennel. (Munkadíj nem volt, mert tartozásban csinálták meg. Éppen, ezért érte meg, és vállaltam be.) Az autót 950.000-ért elvitték rá fél évre. Máig nem volt vele gondjuk.[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz grabber #24101 üzenetére
Vesz egy hátulja töröttet, fillérekért, kettévágja, összehegeszti, szépen fényezik, stb, és valaki majd boldogan megveszi. Ha tudnád hány ilyen van. Saját szememmel nem egyszer láttam 3autóból "összerakódni" 1-et majd sérülésmentesként sok pénzért eladódni.
Smoke & Torque
-
mephi666
nagyúr
válasz grabber #24293 üzenetére
hm, bérelnék egy f430-at szombatra, átugranánk barátnővel debrecenbe, kerülnénk egyet és benne lenne 1millában? (kb 400km-el számolva) ...nem gyenge... így is el lehet verni 1nap alatt ennyit
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
-
hobizoli
nagyúr
-
fenergie84
addikt
válasz grabber #59079 üzenetére
Nem csak állítólag.
Pl.: van egy audi 80 1,6 d a családban, régen én hajtottam. Megfordult a fejemben, h 1,6 Td-t csinálok belőle, szereztem turbot, turbos adagolót, valamint volt egy turbos, rossz blokkom. A probléma csak annyi volt, h a turbos blokkban hengerenként egy olajzó csonk, ami a szívó blokkban ugye nem volt kialakítva. Szóval letettem róla... -
8th
addikt
válasz grabber #59079 üzenetére
Attól függ milyen motorról van szó. Lada motor az bírja. Tökölön indult 2004-2005körül egy turbós kocka Lada (nem a Domokos Csaba féle, egy másik). Abban egy Lada 112-ben lévő 1.5 16v motor volt egy GT1544 turbóval. 1/8mérföldön 10 közepe-teteje időket szórt sima utcai gumikkal széria motorbelsővel széria hengerfejjel, döntőbe is jutott de azt már nem várta meg. Sofőr 120-130lóerőre és 200+ Nm-re saccolta az autó teljesítményét és csak tesztelni hozták ki mert akkor lettek készen vele.
Mit értetlenkedtek gyerekek? Meg lett mondva, hogy Magyarországon nincs cigánybűnözés. "Uzsorázás" és "öregezés" pedig főleg nincs. Teccikérteni?
[ Szerkesztve ]
-
-
#27813376
törölt tag
válasz grabber #60065 üzenetére
Nem rossz a Master, nekem most is van több is.
A Boxer-Jumper-Ducato páros is motorikusan veri az összes ma (!) gyártott kistehert, ezeknél mint írtam, toronycsapágy, lengéscsillapító, kerékcsapágy, 3-as, 5-ös, 1-es szinkrongyűrű tipushiba, egyábként jók. Masterből a 2.2-est kell kerülni, aludugók vannak benne, és egyszerűen elolvadnak tartós pályázásnál (140 felett).
Ha méretben jó, én Transitot vennék, 99-ig gyártottat, a km gyakorlatilag mindegy, itt a környéken több is van 1 millió feletti futással. És mennek. Románba meg mindenfele. A 76 lóerősek viszonylag erősek, tartós 120-at birják, viszont az ideális a 100-as tempó, de csak a belső zaj miatt, a váltó révén 100 felett már hangosak. Egyedül a kasztni rohadása ezeknél a gond, de itt ki is merült.
-
neduddki
nagyúr
válasz grabber #69459 üzenetére
HI!
keerss vissza kibeszetuk
udv
neduddki
mod: hmm erdeks a sved calix az300-400wezmajd 1 kW? pedigcalix-ektudnakvmit....
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-
-v-
addikt
válasz grabber #70948 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem meg bárkivel megeshet velem is volt már, hogy 4-en voltunk, dumáltunk ökörködtünk, aztán már járt a motor, elindultunk az autóval amikor eszembe jutott, hogy ó bazmeg, fizetni is kéne ...
"Az zavar,hogy ők a jövő.Kocsira futja,meg bandázásra de ész már nem mindig van "
1. honnan tudod, hogy saját autó? 2. veled még sose esett meg, hogy otthon felejtetted a telefonodat etc. ?
Plusz az is lehet, mivel fiatalok, olyan marha sokat még nem járt életében kocsival mélygarázsban, nincs meg a reflex, ökörködés közben könnyen elfelejtődik ..[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-
veterán
válasz grabber #70956 üzenetére
mint írtam, csak a westend ilyen cigány hely, hogy nem ingyenes az első óra. megszokásból az ember el tudja téveszteni, mivel az összes többi bevásárlóközpontban így műkszik (corvin, allee). a blahánál is büntették már meg pl barátnőmet, mert ott ugye 8-ig kell fizetni és nem 6-ig, szintén megszokás. szóval ez simán benne van, szerintem nem kell ennyit általánosítani
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
szőröscica
addikt
válasz grabber #73855 üzenetére
Azért az szerintem fontos, hogyha mész boltba, vagy megállsz a szomszéddal beszélgetni, ne nézzenek egy ruppótlan senkinek, ezért a Suzukit, Daewoot és társait rögtön elfelejteném.
Duruzsoljon szépen a nagy motor, süppedj a bőr kanapéban, a szomszédnak még otthon sincsen olyan, mint ami a te kocsidban lesz.
[link]
Ez ráadásul összkerékhajtású, nyugodtan odaadhatod az asszonynak is télen, ha le kell szaladni a sarokra tejért a hóban.[link]
Picit drágább, de fiatalabb és nagyon biztonságos. 2 tonna acél óv miközben a kenyérrel tartasz haza a pékségből.[link]
Az Opelekről tudjuk, hogy olcsón fenntarthatóak, baráti áron van hozzájuk az alkatrész. Ijesztőnek tűnhet a hátsókerékhajtás, de van benne kipörgésgátló, így ha felszereled prémium Nankang abroncsokkal, csúszós útviszonyok közepette sem lehet akadály leszaladni a körzeti orvoshoz egy kis algopyrinért.