-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
blt.62
őstag
A 2006-2010 közötti automata váltós, diesel C4 picassok közül melyik vált be a legjobban?
MegtorloXp
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #109945 üzenetére
szerintem meg sosem a gyartotol fugg a elerheto fordulatszam, hanem az aktualis konstruciotol
mindenhol vannak jobban es kevesbe jol sikerult motorokpl az Integra motorja se egy kifejeztetten porgosnek valo tortenet a 87.2mm-s lokethosszaval, pedig fuuu de porgos
de szamolj mar ra egy max dugosebesseget 8500rpm-n...az F1-ben a szivo motorokkal megalltak 24m/s-nel urtechnikat felvonultatva is
több drón kell ;P
-
Declare
őstag
Mihez viszonyitva jobb egy tsi, akko mar ez is kerdes Az 1.4 szivo megbizhatobb, olcsobb (tehat ebböl a szempontbol jobb). Az 1.4 tsi nagyobb teljesitmenyü, sokkal elvezetesebb autozast ad, hasonlo fogyasztassal, kevesebb karosanyaggal (tehat ebbö a szempontbol jobb)
Az hogy kinek melyik a jobb az egyene valogatja. Aki mondjuk uj autojat cserelgeti 5 evente, annak nem kerdes melyik a jobb. Aki meg vadaszik jo aru hasznaltakra 10 evesen, annak megint csak nem kerdes
Szvsz Te is kinyomnad a szemet az 1.0 240+ lovas mocinak mas kerdes, meddig tudnad ezt megtenni de addig biztos tuti
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz gaborbol #109931 üzenetére
Biztos a nagy számok törvénye. De Toyota megbízhatóság ügyileg. Múlt héten jóapám corollája (7 éves 1.6 szivóbenzines, mindig időben szervízelve) állt le, se kép se hang. Trailer, szervíz. Ilyet még a fiat stilóm sem csinált.
És az iq-m klímája sem akar mükődni (vezérlő elektronika...).
De hát valószínűleg ez a fordítottja a híres itthon gyártott Rubik kocka példának (" Ha a külföldi befeketető csak akkor veszi meg a készletet ha véletlenül kiválasztott 10 kockából 9 kifogástalan, és mi tudjuk hogy a készlet 80%-a selejt akkor mennyi esélyünk van a sikeres üzletre?").
-
footy
addikt
Az utolso szeria nekem nem tunt rossznak, fogyasztasban es karakterben teljesen rendben van szerintem.
A tartossagrol nem tudok nyilatkozni, de allitolag ennel mar nem csak a szivocsobe van befecskendezes es a kokszosodas nagyreszt ki lett kuszobolve ezzel. A vezerles pedig ugye mar szijjas. -
xboxoneuser
csendes tag
Sziasztok,
Jelenleg egy e46-os BMW-m van már 4. éve,most értem el el arra a pillanatra amikor le szeretném cserélni, szeretnék márkán belül maradni, az E60 verziók tetszenek nekem, abból is a nagyobb motoros dizelek ( 3ezres ) vélemények ?
Kinéztem konkrétan egyet : http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530d_automata-8873542
-
válasz xboxoneuser #109959 üzenetére
Bedobok egy allroadot cserére ráfizetéssel
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
válasz xboxoneuser #109959 üzenetére
2,8M lehet mar 530d t venni kemeny
Szvsz kerdezz ra a BMW topicban. Kivancsi lennek mondjuk az eves fenntartasi költsegere egy ilyen autonak
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz proci985 #109964 üzenetére
Azert ha azt nezzük, hogy a mai napig szvsz egy jo kiallasu, komfortos, utazo auto, takarekos es erös dizellel....klassz...mondjuk a linkelt kocsi elhasznalodott feher börülese az nem kellene, de egy szep belsövel....mondjuk azert ennyi km el, ennyi idösen szvsz erre 1M lazan ra lehet tolni (bmw alkatreszek) kb megvasarlas utan nem? (turbo, automatavalto....sok egyeb)...meg lehet, hogy nagyon keveset mondtam? ugy mondjuk mar nem olcso
-
válasz tresh #109967 üzenetére
korbenezve a helyi hasznaltautos portalon hasonlo koru gepekben jellemzoen 150-230k km van inkabb. hasonlo aron (felszereltsege ennek lehet jobb).
csak arra akartam utalni, hogy lehet BMW meg premium, de attol meg ekkora futasteljesitmeny akkor is meg fog rajta latszani.
Declare: azert utazoautonak/ingazni en 300e kmel mar nem vennek kocsit.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
!Overdose!
őstag
válasz hobizoli #109966 üzenetére
Olyan jó lenne, ha egyszer végre sikerülne egy értelmes autót is építeni az olaszoknak a valóban nem rossz motorok köré. Az utóbbi 10 évben a 159-es Alfát leszámítva gyakorlatilag egy értelmes autót nem tudtak prezentálni sajnos...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz !Overdose! #109971 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #109971 üzenetére
Quattroporte, Ghibli, 500X, Grande Punto, Bravo, Croma, Thesis.
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #109971 üzenetére
ha van is, az emberek inkabb 2x ugy szopatjak magukat a jurgenvagenekkel, mert az nemet
reg elmult mar -az igazabol valojaban sosem volt- nemet precizitas, meg a japan orokelet+1 napos autok korszaka...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #109976 üzenetére
Szűkítsük a JTD motorokra azt nagyon eltalálták. Anno kacsingattam én is feléjük de hiába a jó motor és a szép külső. Nem tudott meggyőzni hogy ez kell nekem pedig a 147 alfa még ma is bugyi letolós gép a csajok előtt
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Integrale #109975 üzenetére
Quattroporte: biztos fantasztikus autó, de most koncentráljunk inkább a megfizethetőbb kategóriára.
Ghibli: szintén.
500X: a felsoroltak közül ehhez még nem volt szerencsém.
Grande Punto: csapnivaló az összeszerelési minősége. Újkora óta van apósomnak, de rossz ránézni.
Bravo: a motort leszámítva mi többet tud nyújtani, mint egy Golf, Focus, Civic, Corolla? Semmi nem jut eszembe, kivéve az első kisablak okozta akkora holttér, hogy nem engedtem volna forgalomba helyezni a
típust.Croma: árulták egyáltalán nálunk? Szerintem nem, de javíts ki, ha tévedek.
Thesis: a szomszéd kerületbe sem mernék vele elindulni. Nagyobb baj, hogy a népítéleteket böngészve még a tulajok sem.
Most komolyan! Félretéve az elfogultságot hol vannak ezek az autók egy Punto I-hez, Deltához, Kappához, 75-öshöz, 155-öshöz, 156-oshoz viszonyítva? Az olaszok fantasztikus autókat gyártottak a múltban, de szerintem ennek egyszerűen vége. Egyébként nem csak róluk gondolom így.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #109977 üzenetére
Nemet oldalrol is volt ami megalapozta a bizalmat, es olaszrol is ami lerombolta.
Viszont a jo tanulo csak rossz napja van vs a rosszul bemutatkozo es azt magarol soha le nem moso diak jelenseg megfigyelheto.!Overdose!: ertem amit mondasz, es egyet is ertek vele. Bravo speciel szerintem szebb auto mint a konkurencia, elol azon nincs kisablak, valoszinuleg a GP-re gondolsz, azon van.
Thesis nagyon motorfuggo.
tresh: mondj egy tipikusan rossz olasz motort.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
!Overdose!
őstag
válasz hobizoli #109977 üzenetére
"reg elmult mar -az igazabol valojaban sosem volt- nemet precizitas, meg a japan orokelet+1 napos autok korszaka..."
Tökéletesen egyet értek.
Integrale: Igaz, de sajnos kilátni akkor sem lehet belőle. Ahogy a GP-ből sem. Mondjuk ezek sem csak az olaszokra jellemzőek. Tendencia lett sajnos. Húgom 145-öse viszont korrekt kis autó. Abban az időben még teljesen megértem, ha valaki egy olasz autó mellett tette le a voksát.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #109979 üzenetére
156-os csak rohadni szeret hátul (kerékív) ahogy a 147 is plusz a a hátsó kipuf dob a gyári az kb 10 éves korukra mindről szó szerint leporlad. Ezt leszámítva egész jó gépek szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
j.bravo
addikt
válasz !Overdose! #109979 üzenetére
Bravo: a motort leszámítva mi többet tud nyújtani, mint egy Golf, Focus, Civic, Corolla? Semmi nem jut eszembe, kivéve az első kisablak okozta akkora holttér, hogy nem engedtem volna forgalomba helyezni a
típust.Nem kekeckedésből kérdem, csak hogy legyünk objektívek: Nincs előttem a típus, de a holttér az egy egyértelmű dolog, ha tényleg van, ezzel nyilván nem vitatkozom. Csak azzal, hogy miért kéne neki többet nyújtania, mint a többieknek? Nem elegendő-e pont annyit nyújtania, ha ugyanaz a kategória? Ha kevesebbt nyújt, az persze megint más.
Whatever.
-
azert 300e km nem csak azon latszik. mondom maskepp: a 300ezres futasteljesitmeny melletti elhasznaltsagi allapot mellett en mar nem vennek kocsit. de itt telen van -25 fok, plusz 40kmrol ingazok szoval leharcolt auto nem johet szoba, meg ha nemet is.
plusz itt online adatbazisban latom a gep adatait (Volvo), szoval annyira nem egyszeru elcsalni, meg ha a szervizkonyvet meg is hamisitjak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
DeFranco
nagyúr
Dombon ülő vadászkutya legyek, de ez ízléses
Abszolút harmonikus az összhatás kívülről, belülről kicsit eklektikus, de elmegy, csak a középkonzolért kár kicsit, azt még rendbehozzák, és ötösalá.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace owner #109994 üzenetére
Megvettek a textilborítású lökössel meg a tükörrel
Patkány-patkány de meg van fürdetve. Nem egy ordenáré ízléstelen szar, csak ilyen a stílusa. Rendben van a szövet, rendben van a kárpit, illik színben a felni, márkaszervizes a rendszámtáblakeret. Poén a telefon, még a műfű se vészes, utasok hibátlan.
Látszik, hogy ezt valaki kitalálta, megcsinálta, lesorjázta, nem csak annyi hogy józsi beszabadult a hamisitoba meg talált otthon egy kanna kromofágot meg 23 facsavart.
-
Integrale
veterán
3 hengeres dizel BMW-k.
"Bad reklám is reklám too"
-
8th
addikt
válasz tresh #109982 üzenetére
Aha. Jár a munkahelyemre egy fickó öt évig használt egy 147 GTA-t. Egy Delta Integrale volt az előző kocsija és túl a negyvenen már szeretett volna valami fiatalabbat komfortosabbat. Miután eladta azt mondta egy nagy fos volt az egész kocsi, silány minőségű a beltér, szarul van összerakva és műszakilag pont ugyanolyan gyenge mint az inti de azért szerette. Amikor elmesélte mennyiért hozatta Olaszországból első tulajtól törés mentesen és az alatt a néhány év alatt mennyit locsolt rá kijött a szemem mint a csigának. Majdnem elröhögtem magam. Az a baj, hogy már a felére sem emlékszem a hibáknak amit felsorolt de egy fél oldalt tudnék írni még így is róla.
-
8th
addikt
válasz Integrale #109998 üzenetére
Azért nagyon cink, hogy egy újkorában meglehetősen drága autóban 10évesen már rendesen zörögnek és lógnak a kárpitok, nyekereg a műszerfal, spontán eltörik az ülés háttámla állító mechanikája és ezek csak a beltér kézzel fogható dolgai. Volt már leszedve váltója javítás miatt az első futóműve két évente felújításra szorult, elektromos problémák, öt év alatt kétszer kellett trélerrel összekaparni az út széléről mert megállt mint a szög. A motorba is bele kellett nyúlni az se volt olcsó móka de mondom sajnos nem jut eszembe minden. egy modell fullos csúcsváltozatánál egy nagyon gáz. Neki nem tűnt fel mert Delta Int.-ből ült át ami szintén nem a megbízhatóság netovábbja. Mostanában egy újabb fajta MX-5 el szokott jönni és valósággal kisimultak a ráncai.