-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
EQMontoya
veterán
válasz padi68 #110949 üzenetére
Pont városban nem nagyon jön ki egy dízel előnye. Autópályát szeretik leginkább.
Napi 25km pedig egy évre 7000, arra végképp nem kell dízel.
Városba inkább vegyél hibridet, ha sokat autópályázol, arra meg dízelt.
Használt Prius? Költeni nem kell rá, belefér a pereputty...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #110948 üzenetére
A3, octavia, Leon, G4, Bora, mind azonos futóművel vannak. Egyik sem életveszélyes vagy rossz. Ezen az alvázon az octavia a legnagyobb és az is a bőven kényelmes kategória futómű szempontjából. Ami attól kisebb, azonos alvázon, az csak jobb lehet.
Polo classik egy butított G2 futóművet kapott. Az sem annyira rossz, amíg jó a lengéscsillapító(értsd:új)
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz tresh #110896 üzenetére
Feljebb írta hogy még tanul, így gondolom nem 3 gyermekes családapa. Az egyetemre járni pedig kb. minden jobb mint a tömegközlekedés ahol nyáron meleg van és büdös, télen pedig qrv@ hideg. ..és akkor az utazással töltött idő, az autós khm.. kalandok és egyéb finomságokat még meg sem említettem.
Nem tudom miért van ez az erős Stift ellenesség de a budget-car kategóriában igazi Jolly Joker.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
-
-
tresh
addikt
Nem az autoval van baj hanem hogy 150-200k között. Max romot vesz, amire a gatyaja ra fog menni hogy mindennap ugy uljonbe hogy ne azon aggodjon hol hagyja ott. Nem a motor es a valtora ertem. Mert az kimegy a vilagbol bar a valtolja legendasan szar mert kevesebb anyagbol senki se rakott meg ossze valtot autogyartok kozott igy hamar elfogy benne az anyag.de azt bagoert kap ala masikat. Ettol függetlenül miert nem azt mondja mindenki neki hogy vegyen egyet 400ert amit nem felujitassal kezd es meg 2-3evig boven jo lesz neki. Lehet velem van a baj de nem a piac aljarol kene venni autot. Anno en is vettem tanulo rohangalo autot es gyujtottem ra kozel 10eve egy clio 1et 400k ert igen sz*ptam a tomegkozlekedessel 2evet meg osszeszedtem ra az összeget de utana 2evig csak tankoltam meg kotelezo olajcser stb. Gondolom neki se felevre kell
-
-
8th
addikt
Szerintem is pont városban jön ki a dízel fogyasztásbeli előnye. Országúton még egy v6 benzines akármi is relatív takarékosan elgurul aztán ha meglátja az ember a város táblát önkéntelenül is összeszorul a záróizma és olyan finoman lehelgeti a gázpedált ahogy csak tudja mert rögtön leeszi a fejét. Mondjuk nem kell ahhoz v6. Tesómék 1.4 8v astrája 8litert lazán bever a fővárosban pedig műszakilag kifogástalan állapotban van. Országúton hosszabb távon az is elvan jóval 6liter alatt.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #110976 üzenetére
Paszuj nekem is bedobta a dpf ikont vagy egy hónapja. Elsőre nem is foglalkoztam vele különösebben, máskor is csinált ilyet és ujraindítás után mindig eltünt. De amikor vészmódba rakta magát miatta a technika már nem volt őszinte a mosolyom. Mondom de jó... Elvergődtem az első autópályáig aztán kicsit adtam a szájának, azóta jó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Kornel #110971 üzenetére
A VAG autókban ha a fordulat 2200-2500 fölött van tartósan, és kell, akkor elkezd regenerálni. Természetesen 100%-s tisztaságúra nem fog soha sem kiégni, de jó pár km-t megment a regeneráció a teljes csere előtt és azt a 10 percet megéri.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
Szerintem a dízelek az autópályán való kruzolást szeretik, ott elmennek 5-6 literrel, ennyit meg nem fog enni semmilyen benzines 130-nál.
A taxisok inkább azért használnak dízelt, mert sokat mennek, és nem nagyon van hideg üzem. Mert a dízelről ugye tudjuk, hogy lassan melegszik be, szimplán azért, mert hatékonyabb (kisebb a hőveszteség), emiatt viszont ha városban sokszor mész rövid távokat, akkor télen sosem lesz meleg. Ez meg se a fogyasztásnak nem jó, se magának a motornak. Ide a fórumba is fotózott már valaki saját 2.0 körüli dízeljének fedcompjáról kétjegyű fogyasztási adatot. Sok város, télen, dugóban, hidegen.
Same rules apply!
-
-
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #110981 üzenetére
A nem melegszik be kerdes csupan elmeleti, mert kisporolnak 3 "izzitogyertyat" a vizkorbol, meg ket relet, ami szabalyozza.
Enyem +5 fok alatt addig futi a vizkort, amig 60 fok fele nem megy a viz, igy telen hamarabb uzemmeleg a dizelem, mint nyaron, es telen is megallt 7-bol ennek okan. Bp-en.
De ez is megerzi a varost, pedig meg nem is cr, dpf-et hirbol se latott, de ha nem kuldom meg, akkor erezni. Nem erre van kitalalva.Mod: egy doloert fogom sajnalni eladni ezt, mert most hogy melegebbek vannak, 6 alatt megyek vele barhol, es kis tulzassal egy kistehrautonyi cucot tudok belerakni
[ Szerkesztve ]
-
-
És ezzel csak most és itt szembesültél?
(#110990) EQMontoya: nekem 2 barátom taxizik. Napi tucat fuvarjuk van csak átlagban. Vannak jobb napok de sok a nagyon rossz. És jellemzően 5km-nél kevesebb az út ( Szeged kicsi város )
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nesa
veterán
válasz Kornel #110996 üzenetére
En pecsen nem remlik hogy lattam hibrid taxit meg altalaban a hibridet se nagyon latni.
(#110995) !Overdose!
Ez van vagy mehet 47 er arkot asni, inkabb ul egesz nap a taxiba.
elvagytok ti varazsolva nagyon, elkepzelni nem tudjatok mekkora a szakadek.itt azoknak van meg 12+ fuvar 1 nap akik betudnak alni az egyetmre ez max 10 kocsi es van 100+ taxi nagyon telitett a piac.
-
válasz !Overdose! #110995 üzenetére
Az én barátaim 1-tanár, 2 családi őstermelő mellette.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html