-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Dani_kp
őstag
válasz bitpork #111734 üzenetére
Köszi, egy ideje nézelődök azért a piacon, úgy vettem észre, hogy így nyár alkalmával kicsit feljebb mentek az árak, legalábbis a kereskedésekben...
Nos a családot, egyenlőre a feleségemmel ketten alkotjuk, de augusztusban érkezik, a kis "trónörökös" .
Viszont 2 év múlva leghamarabb szeretnék már eljárni belföldön nyaralni, kirándulni. Többek közt ezért is ragaszkodom a nagy csomagtartóhoz na meg azért is mert egy babakocsi azért nem kicsi .
Egyik munkatársam opel "fan", állítása szerint, azzal nem nyúlok mellé, mivel rengeteg hozzá az alkatrész és nem is drága, illetve egy teljesen szerviz is olcsóbb (~40-50k.)
Viszont azt is hallottam, hogy a skoda szervizek az olcsóbbak közé sorolhatók.Fontos az is, hogy azért a hátul ülők se nyomorogjanak és legyen lábterük. Ezzel az 5 ajtós skoda fabia-val nagyon rossz tapasztalatom van a beltér "tágasságát" illetően.
https://ingatlan.com/33821564
-
hobizoli
nagyúr
válasz runner 125 #111736 üzenetére
azert beszarnek kb, ha egy 1500kg-s 2.0i 8-bol eljarna varosban manual valtoval
több drón kell ;P
-
-
-
raczger
őstag
válasz killer1203 #111649 üzenetére
Mazda6 dízel? NE!
Ha Mazda6, akkor 2 literes benzines.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
válasz Kornel #111763 üzenetére
Túl sokért, még ha ez alku előtti ár is Reménykedem h nem viszik el
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Viszlát
addikt
'stét.
2.0 PD TDI motor esetén mit érdemes megnézetni, ha van lehetőség elvinni átvizsgálásra megvétel előtt? 170k eladó szerint és számla van 150k-nál elvégzett vezérléscseréről. Ja és DSG váltó is bejátszik.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #111770 üzenetére
autóbuzulni teljesen alkalmatlan, fillérszekszuálni kiváló. ha a mosógéppel egyenrangú használati tárgy kell a közlekedési eszközök között, tuti vétel. ez egyáltalán nem fikázás, csak tudjuk elhelyezni az autópiaci erőtérben. btw ha megvan rá a 4M, inkább egy prius 3 szolártetővel, JBL-el. állítólag nagyobb tempónál zavaró a gumisurrogás, a jó hifi meg elnyomja tudom, nem akarsz használtra 2-nél többet, de sokkal sokkal komolyabb autó az új.
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #111771 üzenetére
Hasznaltra 2M max., az meglenne kp-ban, ha ujat vennek lenne hozza hitel is.
Termeszetesen vegeztem szamitasokat is, ha 10+ evig megtartanam az ujat, akkor meg jol is jarhatnek vele, de most eroteljesen a hasznalt fele hajlok.
A spursag miatt bejonne a prius, 5 alatt jarnek vele, magamat ismerve, "boyracerkedni" meg jobb lenne mondjuk egy 1.8-as ufo civic, az mar azert szedi is a labat. De az meg nalam is 7-8 liter lenne.
Evi kb. 15000 km alatt 150*2,5=375*370=138750, ha 5 evig meglenne, az 693750 huf kulonbseg. Kb. Ennyibol a szervizek megvannak. -
-
zsolt1225
aktív tag
Tudtok valami olyan netes oldalt ahol be tudod jelölni sok helyet és aztán készít egy útvonalat? Pl megyek autókat nézni, de több helyre és megcsinálja nekem az útvonalat, hogy merre menjek.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz hdman #111745 üzenetére
En is olvastam ezt a cikket. Fura dolog ez. Ha nagyon nyomja az ember sokkal többet kajal, de igazabol idöben annyit nem hoz. Föleg, hogy ugye atlagsebessegekre vetitve kell nezni mindent.
Multkor pont a fogyit nezegette, tartosan nyomtam neki, nem koppig padlot, hanem ilyen közel padlot, igy 190 körül volt az ora es 12-12,5 körül evett. 140 el 6-6,5 110 meg olyan 5-5,5
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #111774 üzenetére
annyira más, hogy mielött rendesen elkezdenéd nézegetni nézz ki párat köryezetbe nyomj az eladó kezébe egy ezrest azt ülj bele, vezesd, ülj be magad mögé...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
runner 125
nagyúr
válasz hobizoli #111758 üzenetére
Vegyes használat mellett megvan a 2 liter különbség, de csak városban a kézi is benyal 10-et. Pont ezért írtam h a 10,5 nagyon jó az automatától.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
A Porsche M5-nél át tudom nézetni a kinézett autót bruttó 25000-ért. Aki ismeri ezt a folyamatot, az mit tud róla mondani? Persze, egyik sem Gyurcsók és a motorba nem látnak bele, de amit elvégeznek, az elegendő?
Van eredetiségvizsga az autópiacon. Ezek megbízhatók vagy inkább ne?
[ Szerkesztve ]
-
Nagyszerű, ez a Suzuki szervíz saccra 2x annyira nézi át a kocsit mint a Porsche M5, ott azt mondták, féket se mérnek (csak tudnám mi a redva van akkor a bruttó 25000-ben).
A második cikket ismertem.Kérdés: normális átvizsgálás hol van a nagykőrösi autópiachoz nem messze?
Vagy igazából az a budaörs nincs is olyan messze, az meg lehet a próbaút 60 km és 60 perc pályán oda-vissza.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kalandor #111786 üzenetére
ez már akkor is piszkálta a csőröm, amikor bitpork írta, hogy milyen tulaj és főleg milyen kereskedő megy abba bele, hogy autókázz a kocsival 20-30km-t pályán meg itt-ott-amott, hogy ki legyen próbálva rendesen. mert magánszemélynél még el lehet játszani, hogy vigyük el ide-oda, de a legtöbb kereskedő szerintem nettó kiröhög, bármennyire is komoly vevőjelöltként állítasz oda.
én magánszemély eladóként megtehettem azt, hogy azzal a napi 1 vagy 2 vevőjelölttel elmegyek nagyobb útra, szervizbe, mert belefért időben, de másnál ez egyáltalán nem biztos, hogy így van, kereskedőnél meg főleg. nem fér bele neki, hogy 2-3 órára kiesik a melóból, amíg akár jöhet több olyan "madár" is, aki ránézéses alapon megveszi az autót. plusz a másik, hogy a 7 autómból kettőt ismerőstől vettem és egyet ismerősnek adtam el, de a többinél se volt márkaszerviz és egyiknél se tudták volna az átnézéssel kideríteni a később felmerült hibákat. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Kalandor #111786 üzenetére
Sok nepper nem engedi mert nincs rá ideje. Én is kb egy 10 km-es körre vittem el anno az enyémet de abból nem sok derül(t volna) ki de ugye egy kvázi új autónál ez nem lényeges, viszont aki használtat vesz az...
Le kell dumálni vele, hogy oda viszed ellenőriztetni, ha tetszik ok ha nem akkor mész tovább. Élhetsz a gyanúperrel, hogy ha nem megy bele akkor ott vmi gubanc lehet...
A pályára kiviszem meg ott bukhat, hogy lehet nincs rajta matrica. Haver is beadta a nepperhez bizibe a kocsit aztán jött is szépen a bünti...
mod:
Konkrét átvizsgálós helyet nem tudok ajánlani én a karosszérialakatos meg a járműmérnök haverral mentem plusz telefonos segítségként ott volt a vonalban az adott márka egyik legjobb szervizének a vezetője aki a típusspecifikus sarokpontok megnevezésével segített.
Nem mindenki tud ilyen "díszes" társaságot összerántani tudom...TaaT: Jó lenne pedig. Ha nincs spanod az egyik biztinál akkor nincs rá sansz hogy ilyet megtudj. Néztem egy Legacy-t anno és pont ezért nem vettem meg mert kiderült, hogy az eleje már egyszer kb megsemmisült.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
trassher
addikt
válasz rbalint88 #111788 üzenetére
20-30 km-re értelem szerűen egyik kereskedő sem adja oda az autót hogy próbáld ki de egy 10 perces tesztkörön sok minden kiderül. Az viszont gáz ha a kereskedő azt mondja nem viheted el átnézetni az autót, vagy csak oda ahova ő mondja. Az ilyet ott kell hagyni. Aki nem árul szart az azt mondja vigyed ahova akarod mert az autó jó. Mellesleg mit tudnak megmondani az átvizsgáláson amit nem vesz észre az ember saját maga is? Fék, futómű, kormányzás ha nem ok már a tesztúton érezhető. Rétegvastagság mérőt lehet kérni kölcsön is, neten utánaolvasni mennyi a gyári érték adott típuson. Egy pokrócra le lehet feküdni és benézni az autó alá de ismerek olyat aki krokodillal ment autót nézni, mégse röhögték ki - zavarták el. Ha valamelyik elem csálén áll az is látszik, ha új csavarok fogják a panelt akkor már lehet következtetni. Filléres áron lehet venni OBDII csatlakozót is és már rengeteg telefonos app is van hozzá, hibakódot olvasni tökéletes. Amelyik eladó ezek közül bármelyikre nemet mond az már sejteti hogy talán mégsem leírásnak megfelelő az autó.
Redmi Note 7
-
rbalint88
addikt
Egy 10km/fél órás próbakör bele szokott férni azért. Ebben lehet találni rossz utat, ahol kijön a futómű nyűgje és a beltéri zörgések is adhatnak támpontot töréssel (inkább annak javításával) kapcsolatban. Motorba nem látnak bele, az alap dolgokat tudod ellenőrizni te magad is (kartergáz, nem forralja-eszi a vizet). Kettőstömegű csattanását és a futóművet lehet kihallani, olajfolyásokat figyelni (jó zseblámpa aranyat ér!), aláfeküdni a rozsdát megnézni, de a használt autó a 25ezres átvizsgálás után is lutri marad. Féket rendbe rakni nem drága dolog, a motorba nem látnak bele, viszont az a legnagyobb lutri és költségtényező is, szóval felesleges túlaggódni, úgysem tudod kizárni az összes hibalehetőséget.
trassher: ez így van, amit leírsz. csak arra akartam rávilágítani, hogy nem kell túlmisztifikálni ezt a márkaszervizes átnézést. főleg úgy, hogy ott meg szeretnek huhogni, hogy vagy tőlük vegyél autót vagy náluk javíttasd és cseréljenek olyan dolgot is, aminek semmi baja.
[ Szerkesztve ]
-
maggi1886076
addikt
2 éve, amikor én vettem az autót, elvihettem átnézetni. Persze ő is ott volt a helyszínen. Sőt előtte meg sem mondtam, hogy hova viszem. Csak jött utánam az autóval. Átnézettem, mindent megnéztek, annyit találtak, hogy kopottak voltak a fékek. Műszaki vizsgához még tudtam alkudni egy keveset. Így nyugodtabb szívvel vettem meg, persze így is lehet rizikó benne. De 2 év alatt bele ment 40k, olaj, vezérlés cserén kívül, csak a fékbetéteket cseréltettem, meg gumit, de ezek mind kopóalkatrészek.
Amikor beültem az autóba jól éreztem magam, nem zavart semmi, hiba sem volt, kormány sem volt kopott( persze ez megtévesztő lehet), egyben volt az autó, új állapotú volt. Akkor volt 6 éves. Azt mondták,ahol átvizsgálták, hogy kicsi rá az esély, hogy tekert az óra. Mondjuk az sem érdekel, ha az. Nem vagyok szakértő, amit neten olvasgatok,azok alapján tudok nyilatkozni, de ez kevés, egy szervíz többet tud mondani, persze az sem lehet 100%-os.
[ Szerkesztve ]
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
trassher
addikt
válasz rbalint88 #111791 üzenetére
Én is úgy indultam neki hogy vétel előtt átnézetem de lebeszéltem végül magam és ismerős is aki segített. Körbenéztem, kipróbáltam. Rá 2 napra ismerőssel visszamentem tettünk egy ajánlatot, 3 nap múlva hívott az eladó hogy a kialkudott áron vihetem. A legnagyobb gond annyi volt hogy megkókányolták a belső keringtetés motorját + házát ami típushiba de ezt kiszűrni nem tudtam. Azért azt nem mondhattam az eladónak hogy kivenném a kesztyűtartót.
Redmi Note 7
-
válasz Kalandor #111786 üzenetére
En is ott vizsgaltattam Gazsit. Most telefononf vagyok de kesobb tudok neked kuldeni olya allapotfelerot amit csinalnak. Korrekt volt a munkafelvevo mert amikor felhivott h emilen elkuldte a hivatalos lapot megkerdezte h kivancsi vagyok e a privat velemenyere. Az voltam, elmondta, jo volt az info.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
válasz trassher #111790 üzenetére
Mellesleg mit tudnak megmondani az átvizsgáláson amit nem vesz észre az ember saját maga is?
Eleg sok mindent. Ha nem tudod felemelni az autot akkor nem latod mennyire rozsdas a kocsi alja, hogy veszit-e valamilyen folyadekot (a nepperek eloszeretettel szorjak le kaviccsal az udavarukat hogy ne latszon ha csopog valami) , a futomu reszeit sem lehet enelkul megvizsgalni (pl.:feltengelycsuklon ha repedt a gumiharang?). Ha acelfelni van akkor meg a fekeket sem tudod megvizsgalni. A ferden kopott gumi is csak felemelve latszik(az extrem esetektol eltekintve).
Az OBD2-es hibaolvaso kb semmit nem er, mert csak a motor hibait tudod kiolvasni vele(ha szerencsed van) a komfortelektronika, szelloztetes, ABS stb. nem, pedig ezekre is konnyen el lehet verni 100 ezreket. -
-
-
-
trassher
addikt
válasz footy #111795 üzenetére
Autó alja: Pokróc, lefekszel, szétnézel.
Folyadékok: Ugyanez csak tesztkör után + darab karton.
Féltengelycsukló: Ha már szétkopott akkor úgyis meghallod mikor teljesen kitekered a kormányt, onnantól meg a gumiharang már mindegy.
Fék, gumi: Érzed hogy megáll ahogy kell vagy sem. Melyik autót adják új gumival használtan? Rá kell tudni hogy az is kell, ezért kell alkudni.
Komfort elektronikán mit kell nézni? Ablak megy fel-le, zárásra is? Tankajtó nyílik vagy nem? Ismerős szerelő, laptop, kábel és mehet. Kifizeted az órabérét és kész.
Szerintem ezekért felesleges elmenni egy állapotfelmérésre. Ha van ott ismerős akkor oké de a mai világban már csak a pénz sok esetben nem elég a jó munkához.Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
- Le Mans Ultimate
- Autós topik
- Hálózati / IP kamera
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LG LCD és LED TV-k
- Távcső topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.