-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #112797 üzenetére
igen, 166-hoz képest több pénzért 159 vagy brera inkább. főleg 159 bár most néztem egy GT-t, nagyon nagyon jól néz ki, sötétkék metál, vajbőr belsővel, fullos. Kell rá akasztani egy Q2 diffit, aztán hadd szóljon. Papírozással és vásárlás utáni szervizzel, +Q2 megáll 2,5-ből és van egy stílusos autód, amivel elvagy 5-10 évet mechanikai nagyhalál nélkül.
147-et vennék, faceliftesek is vannak szépek jók 1M környékén, csak sajnos a családi hitelbank nem annyira támogatja a keresztes-kígyós A-betűs autót, mint a 4karikásat -
Dorien
veterán
válasz Csaby25 #112775 üzenetére
A Barum teljesen korrekt középkategóriás gumi. Az ilyen Kumho meg Nankang csodák helyett szerintem vedd ezt. Határokat feszegetni meg nem kell vele.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Kornel
veterán
Mekkora szivas lehet egy ilyen giulietta?
Gondolk itt a hirhedt alfa futomuvekre, megbizhatosagukra... -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #112804 üzenetére
úgy a 156-147-166 vonaltól kezdve nagy mechanikai megroggyanásokra dízli esetén nem kell számítani, a benzinesek érzékenyek eléggé, a jts meg maga a szopókudarc. futómű nem a magyar utakra lett méretezve, viszont elég olcsó bele minden. az elektromos rendszerben lehetnek kopogószellemek, de az is inkább apró hülyeségek formájában, nem menetkészséget, menetbiztonságot zavaró dologban.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #112804 üzenetére
hirhedt futomu?
ugyanugy DW futomuve van, mint a regebben a Hondaknak is voltbovlibol csinalva 1.5-2 ev alatt szethullik ujra persze, de ez barmi masra is ugyanigy igaz lehet
a JTD-k eleg jo konstrukciok, azokkal nem nagyon szokott baj lenni
olvasgatom az Alfa forumot is joideje, de a befecskendezokre se kopkodnek minden heten 5-n, hogy jaj cserelni kella leggyakoribb a EGR lekormolodasa, meg legtomegmero megkukul, es akkor atvalt szivoD-be az auto
meg a nagynyomasu CR szivattyuval se szokott baj lennigondolj bele, ez egy 17-18eves technika ma mar, es megsem jott elo semmi olyan eros beszopodasfaktor, mint a VAG 2.0 vagy 2.5 V6 TDI-knel vagy a Mazda 6 dizelekkel, vagy Ford-nal a Focus Mondeo dizellel, vagy 1.5dCi Renault-kal...
...pedig olasz
több drón kell ;P
-
Geller72
veterán
A Brera nagyon szép, de baromi kicsi. A 159 szerintem drága, viszont tényleg szép, ezt aláírom és nagy, kényelmes. A GT-t is nézegetem, van itt is a környékemen kettő, de a két ajtó nem az én világom.
-
-
tomi5244
őstag
Sziasztok!
Aki tud bármilyen ismerőst, nagybácsit, rokont, nagymamát... bárkit... Aki vásárolt már a közelmúltban a kormány által finanszírozott lehetőségautót. Az kérem keressen meg privátban vagy akár itt is. Értékes tapasztalatszerzés céljából.
Autó: Suzuki Swiftet néztem ki 1.2GL Manuál. Kicsit tartok a ccm-től mert a jelenlegi 1.4 16v 90LE Corsám sosem hagyott cserben erőt illetően, nagyon pöpec, dinamikus autó. Viszont fogyasztani azt tud. Ha igazak a tesztek akkor a suzuki azért ebben nyerő.
Nem akarok kicsinyes parasztvakítónak tűnni de a LED-es nappali menetfény sokat dob az autón. A Swift ezt egy ráncfelvarrás következtében kapta meg? Csak mert a neten olvasva már a GL felszereltséghez is adják de több tesztnél, ahol magasabb felszereltség van, ott nem látok ledeket. A 2010-ben megjelent 4.(?) generációról beszélek. Azóta már eltelt cirka 5 év, azért feltételezem a ráncfelvarrást.
T -
Qru
MODERÁTOR
-
Dorien
veterán
válasz oliwire #112807 üzenetére
Benzinesnél láncos, ahogy a kolléga írja, de ha cserélni kell, akkor szerintem jobb nem várni vele. Dízelnél húzósabb a történet és 120e km a csereperiódus.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
footy
addikt
válasz Typhoon47 #112823 üzenetére
Ja, azokat mar lattam,
azt hittem utana meg lesz ket resz.
Most nezem, hogy a Wiki szerint 1 van meg. -
Land
veterán
válasz roberto211 #112815 üzenetére
Tudom. Csak arra celoztam hogy abból az arsavbol sokra kell hirtelen költeni. Pl több szerintem kuplung, lendkerék csere előtt áll.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Na még ha OFF is kicsit, de adok csámcsogni valót. Napi cca 45 km vasárnap és hétfőn. Tisztán város klímával és a leghosszabb táv kb 4 km volt egyhuzamban. Majdnem 20 litert megevett
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
őstag
válasz Declare #112839 üzenetére
Az Áfa-tv. fogalmai szerint a tartós bérlet (operatív lízing), illetve a nyílt végű pénzügyi lízing szolgáltatásnak minősül, az előzetesen felszámított adó levonási tilalma csak a személygépkocsi vásárlására vonatkozik, a jelzett esetre nem.
cryptot minden termékemért elfogadom
-
DeFranco
nagyúr
válasz LuckyL #112842 üzenetére
betoltad ezt a 20-25%-ot utánad dobnak dolgot. közölték hogy nem jött be, mert nincs ilyen.
erre betoltad, hogy nézzék meg a hahu 0 km-es ajánlatait, közölték, hogy nem jött be, mert ezek alapból értékcsökkent (fixkonfigos szalonautók, tesztautók, túltárolt és/vagy kifutó modellek) áruk.
erre betoltad, hogy hádehádeháde áfa, mer' úgy is mindenki cégre veszi, hüpphüpphüpp barbatrükk, nyílt végű lízing, útnyilvántartás, stb.
ami szintén nem jött be, mert ehhez legalább kell legyen egy céged, ami termel is valamit, ami után te adózol, mert ha nem, akkor nincs miből levonnod az áfát (gondolom az adózási jogszabályokkal tisztában vagy ennyire) magyarul nem csak megforgatod papíron a kocsit, hanem működő vállalkozást kell mellé felmutatnod, plusz ennek a rezsije, társasági adó, etc.
ha nem magadtól veszed lízingbe (hopp még egy cég kell akkor) akkor fizesd meg azt is, akitől lízingeled, mert nem a te két szép szemedért csinálja.
ha magadtól lízingeled, akkor adózd le a lízingdíjat, költségeld el, fogadd a navos kedves embereket, fizess osztalékadót hogy kiszedd a maradékot, fizesd a cég rezsijét.
fizesd meg a könyvelőt, illetéket, öregnéném térgye kalácsát, vezesd a kamu útnyilvántartást, fogadd kávéval a navos kedves embereket újra.
a futamidő végén pedig a kocsi maradványértékére mégis csak fizesd meg az áfát (pontosabban ne igényelhesd vissza) és akkor van egy lefutott céges múltú autód ami alapból bukja még a használt értéke egy részét is, mert céges a pedigréje.
szóval persze, ez egy létező dolog, ezt anélkül is tudja aki szakmabeli (a többieknek meg mindegy) hogy te ilyen szépen ezt itt megcsillogtatod, akkor, ha van egy egyébként működő vállalkozásod, mert különben olyan tranzakciós költségei vannak, amin simán buksz.
nyugi. tudjuk. meg azt is, hogy ez nem így működik, ahogy te leírod. nem fog kornelka beszaladni a toyota szalonba, hogy akkor egy fullextrás avensist kérnék szeletelve, az áfát meg kérem húzza le.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz DeFranco #112843 üzenetére
most vettem 10.7-es listaárú passatot (netes konfigurátor) 8.5 ért, én konfiguráltam, gyári rendelés
akkor mi az hogy nincs 20-25% kedvezmény?
egyik ismerősöm is most vett neki mivel drágább a kocsi még többet engedtek
ezt a kedvezményt bárkinek megadják aki bemegy a szalonba
a használtautós hirdetéseknél a nagy részéhez oda van írva hogy bármilyen színben stb rendelhető, azok nagyon is jó irányadóak ahhoz hogy tudja az ember mennyit lehet alkudni majd a szalonbana többi mondandódra nincs kedvem reagálni mert nem tetszik a hangnem
szándékosan félreértelmezed amit írtam, valószínű el sem olvastad, vagy pedig könnyen lehet hogy egyszerűen nem értedcryptot minden termékemért elfogadom
-
viharhozo
addikt
válasz LuckyL #112838 üzenetére
Szerintem itt total fogalomzavar van.
Az auto afajat az a ceg igenyelheti vissza, aki neked tartos berletbe adja. O a berleti dijrol neked szamlat ad, amit te elszamolhatsz, de piaci mukodes eseten annak rohadtul semmi koze az eredeti arhoz. Es az az auto nem lesz a tied, csak ha a berlet lejartaval megveszed.
A konstrukcionak az az elonye, h nem kell tudnod igazolni, honnan van penz az autora, hiszen az a cege/egyeni vallalkozoe, es tenyleg van olyan autot, amit majdnem 0 forinttal el lehet vinni. De ettol meg az auto afajat nem kapod vissza.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
őstag
válasz DeFranco #112847 üzenetére
akkor menj be a helyi vw hoz és kérj ajánlatot
ha az a több ember tájékozódna pl. a használatautón hogy mennyiért hirdetik az azonnal elvihető szalonautókat , akkor tudná mennyi kedvezményt érhet el a szalonban reálisan
az érvelésem teljesen stabil lábakon áll, tényleg azt javaslom hogy olvasd át még egyszer a korábbi hozzászólásokat ha nem értesz valamit, mert már nincs kedvem magamat ismételni
ittvan pl egy passat [link]
ez az autó valószínűleg elhozható bruttó 7.6 körül (listaára olyan 9.6 körül lehet kb)
ha te más színűt szeretnél és rendelni kell ugyanennyiért meg fogod kapni, sőt még jobban is jár a szalon mert a készleten lévőt eladhatja másnak akinek azonnal kell a kocsi és nem tud 3 hónapot várnicryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz viharhozo #112848 üzenetére
és a kezdő részlet, törlesztő részletek áfáját meg visszaigényled.
persze hogy nem lesz a tied az autó, ez nem is cél
a végén alacsony maradványértéken eldöntöd ki veszi megde piaci mukodes eseten annak rohadtul semmi koze az eredeti arhoz.
ezt a mondatot nem értem..cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- NBA és kosárlabda topic
- Futás, futópályák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...