-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Üdv, kolléga kérdését tolmácsolom, Pezső 307 CC vagy Renő Megane CC? 2004-2006 körüli évjárat.
-
footy
addikt
válasz Morris #113685 üzenetére
Rajtatok kivul senki nem szarfosozza az autoitokat
Nekem mar 4. diesel autom van, de ettol nem akarok meggyozni mindenkit, hogy a diesel minden korulmenyek kozott jobb valasztas mint a benzines. Abban az arkategoriaban pedig szerintem vegkepp nem jobb.(#113692) bitpork
Ha ki is szurod az injektorokat/PD elemeket meg a kettostomegut, akkor is be lehet szopni a turboval. Az elso dieselem Leon 1.9PD volt es semmi hangja nem volt a turbonak, mindaddig amig olajat nem csereltettem. (5W30-as eredeti minden szabvanyt tamogato olajra). Mint utolag kiderult az elozo tulaj az utolso par olajcserenel 10w40-est tolt bele es melle meg csakis rovid tavon hasznalta az autot, igy a "veknyabb" olajjal mar futyolt/visitott a turbo rendesen.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Szardízel.
-
válasz footy #113703 üzenetére
Égy dógot tok. Mágus2 eddig jellemzően értett a dologhoz. vcds-sel meg tudta nézni hogy mit tölt a trunyó. A gázreakcióra reagálását is. És megnyugtatott h nincs vele gond. Ebből nekem az jött le hogy valami csak látható. Lehet h a VP44 nem ilyen, nem tom de mintha ez az adagolóson (Gazsi) is mérhető lett volna.
2All
Srácok!
Ne nyissunk megint értelmetlen vitát azon, hogy ki milyen nyálat használ. Szopassa mindenki magát ahol, ahogy és amikor akarja. Nyilván mindenki olyat és azt használ amit akar. Hitbeli vitát meg felesleges folytatni, mert nem lehet belőle nyertesként kijönni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #113705 üzenetére
A baj ott van, hogy az emberek nagy része nem tudja, hogy kell használni egy turbós, kettőstömegűs autót.
Ebben teljesen egyetertunk, (az esetleges plusz kotlsegek mellett) pont ezert nem is eroltetem a dieselt.(#113707) bitpork
Ezzel az a baj, hogy nincs mindig keznel egy Magus. En vetel elott mindig atnezetem az autokat es nem is otvar helyen(OAMTC), viszont hiaba szabvanyos allapotfelmeres nagyon sok mulik azon hogy milyen szerelohoz kerul az auto. (Mennyire lelkiismeretes, mennyire ismeri az adott tipust, stb.)[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz footy #113708 üzenetére
Miért nem? Ő nem tudná megtanulni? Én is úgy indultam neki az autóvásárlásnak, hogy csakis benzin. Majd a javaslatok alapján dízel lett. Abszolut nem bántam meg. Kellemes a motorkarakterisztika. Semmiért nem cserélném le hasonló kategóriában lévő benzinesre. Ott van a vw topikban. Csak rá kell keresni. És örülök, hogy rájuk hallgattam és nem mentem a saját fejem és elképzelésem után.
A legelső autóm egy szögegyszerű 1.4benzin G4. 400k-t kellett rálocsolnom, mert gyűrűzni kellett, motvezérlőt kellett cserélni stb. Egy benzines autóval is nagyon csúnyán be lehet sz.pni.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Egyem a szátokat, olvassátok már el egymás mondatait értő olvasással, anélkül, hogy görcsbe állna az arcotok a szokásos fudtól-ellenfudtól.
Tök elfér a két érv egymás mellett, csak reszelgetitek a
sz...semmit. -
Pé
senior tag
válasz footy #113708 üzenetére
"nagyon sok mulik azon hogy milyen szerelohoz kerul az auto. (Mennyire lelkiismeretes, mennyire ismeri az adott tipust, stb.)"
Na itt a pont. Erről beszélgettünk az Alfás szerelőmmel. Az Alfák ennek iskolapéldái. Egy sima szervizelés során úgy taccsra lehet vágni hogy csak na. (aztán persze jön a szarolaszozás) Ha viszont a szerelő ért hozzá, és azt adja neki ami kell, akkor örök élet + 1 nap.
-
válasz bendeguz76 #113714 üzenetére
Nem nagy dolog. 1500 alatt nem illik erőltetni a motort, leállítás/indítás pedig kuplunggal történjen.
-
Typhoon47
őstag
-
Morris
veterán
válasz Typhoon47 #113717 üzenetére
Volt róla TC cikk is valahol!
A probléma az, hogy az alacsony fordulat alacsony olajnyomást állít fel. A nyomaték megvan, mert ugye a dízelnél ez nem gond, de a kenés probléma lehet. Sok automata váltó dolgozik így az üzemanyag megtakarítás érdekében. Csak ugye amit az egyik helyen nyersz, azt a másik helyen el is bukod (bukhatod). -
-
nagyúr
válasz !Overdose! #113724 üzenetére
En is kiveszem uresbe, aztan tenyleg kezifek Amugy en azt hallottam, hogy az se jo ha emelkedon sebessegbe van, mert akkor a valto feszul...
Pesti parkolasnal is inkabb kezifek, ha megtolnak elolrol-hatulrol, akkor inkabb a bowden szakadjon mint a valto menjen tonkre...
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz !Overdose! #113724 üzenetére
Sebességben hagyom + kézifék.
tboy93 Ebben is van valami....
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #113724 üzenetére
én is üres+kézizek így szoktam meg, és nem is látom értelmét változtatni rajta, bár tudom, hogy sebességben hagyni is lehet és annak is megvannak a kétségtelen előnyei.
más: szereztem két rolós árnyékolót a hátsó ablakra, ami tapadókorongokkal tapadna, de természetesen azok 60 másodpercen belül elengednek. kétoldali ragasztó 2 percig bírja, sem a koronghoz nem tapad (ezt nem tudom miért) sem az üveghez, ott a meleg miatt enged el.
mivel lehetne ezt valahogy tartósan rögzíteni? rolós, tehát az sem baj, ha télen is fent marad, fel tudom húzni.
[ Módosította: radi8tor ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz MunezXBK #113728 üzenetére
az volt az első, hogy megcsináltam. ez az a puha semmirevaló tappancs (lidlis amúgy) aminek semmi tartása nincs. az ezüst árnyékoló lapokon (amit belülről raksz a szélvédő elé parkoláskor, hogy ne forrósodjon fel a kocsi) is ilyen pocsék gyaszok vannak.
számítottam erre, de arra nem, hogy a kétoldali könyvkötőragasztó sem fogja.
@Gergőke88: ez jogos, télen szoktam is emiatt aggódni, eddig szerencsére nem fagyott be vészesen. de télen jobb lenne sebességben hagyni valóban.
[ Módosította: radi8tor ]
-
nagyúr
válasz hobizoli #113733 üzenetére
Hat ebben azert nem lennek biztos Amikor egy nyomi nyelestengely csapagy cserere mondanak 70k-t akkor ez lehet meg tobbe is kerulne. Egy lokos, legalabbis az en automra, hasznaltan kb. 25-35k, +15-20k fenyezes, de nem is csak a penz ami szamit, hanem az hogy lokos nelkul meg tudom hasznalni az autot, szar valtoval meg akar hetekig nem Persze ha szerelo az ember, akkor a munkadij lejon es maris 50k+ megmarad a csaladi kasszaban a valtojavitasnal Igy valoban kijohet olcsobbra mint egy lokos csere.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Gergőke88 #113731 üzenetére
10 eve lakunk hegyoldalon adotsag hogy lejt mindig kezifek+ 1 be hagyom, eddig 1x fordult elo meg a mazdaval hogy befagyott a bovden, de egy roppanas utan az is engedett, persze bealhatnek a garazsba de akkor pont telen kene vagy 50m havat eltolni igy a garazs mas celt szolgal.
-
kovacsroli
senior tag
szívó benzines motor esetében is fontos a kuplung nyomása indításkor/leállításkor? Ha igen, miért?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #113734 üzenetére
azt azert tegyik hozza ehhze, hogy az a nyelestengely csapagy egy tipikus honda betegseg azoknal a motoroknal
kb akkora van benne, mint a kis polszkie is voltalulmeretezett fillerbaszas eredemenye, hogy szethullik anelkul is, hogy beletolatnanak az autoba
több drón kell ;P
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok
2-2.2m körül milyen autót vennetek, ha fontos a magas ulespozicio, illetve a kényelem?
Évi kb 15k-ra kellene, de legtöbbször pesti használatra.
Cmax, corolla verso esetleg jó kiindulási pont?
Mivel hosszútávra, akár 10 évre lenne, ezért kicsivel több is belefér, ha van valami bestbuy.
Huszonxeves 1.8-as Passat kombit váltanaKöszi előre is
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
válasz kovacsroli #113736 üzenetére
Nem feltétlenül a motor jellege határozza meg ezt. Azt kell tudni hogy az autóban van-e kettős tömegű lendkerék vagy nem. ( már ha a kérdésed arra vonatkozik hogy a te esetedben szükséges-e annak kímélése)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #113738 üzenetére
70k akkoris lehuzas, vagy ez markaszerviz volt?
hugomnak az Ignis-n is elojott par eve a tipikus Suzukis valtohiba, hogy az olaj elszivarog lassan es 5. sebesseg meglilul
mivel az a legkisebb kerekpar, az nem er bele az olajba eloszor, amikor a tobbi meg igenfel-le, fogaskerekpar +kihajtas szimmeringek cserejeert +olajert bele fizettunk 45k-t mindennel, mondjuk nyilvan nem a Suzuki-nal volt ennyi, de masnap amikor mentem erte mar kesz volt
azota is teljesen jol mukodiktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
nekem 1-2x mar befagyott, elmentem 2-300m-t mire kioldott de addig bazzeg 1-sben is volt 0.8bar toltonyomas, egybol tudtam mikor oldott ki, mert akkor a toltonyomas megszunt az auto meg elindultazota ha nem muszaj nem huzgalom be
tesomnak meg mondtam hogy maskor lehetoleg ne -19fokokban jusson eszebe elmenni bulizni, mert amire levestem a jeget a kocsirol, mar elegem volt aztan meg ez a befagyott kezifek is melle...
több drón kell ;P
-
válasz DeFranco #113745 üzenetére
Én kértem hogy a kevésbé autóvásárláshoz kötődő részeket tegye OFFba. Nem törlünk, nem takarítunk indokolatlanul csak válasszuk szét a két dolgot ennyi jelzéssel. Köszönöm szépen!
(#113739) Bdanyy: jó választás, de ne vakon. Szerintem először keress beleülhetőt
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Integrale #113746 üzenetére
Egy vödör víz a kerékre helyrerakja, ha meg még meleg is, akkor meg pláne. Egyszer sikerült nekem is befagyasztani, mentségemre szóljon, hogy lejtős utcán parkoltam, nem mertem csak sebességben otthagyni az autót, főleg, hogy csúszós volt az út, úgyhogy kézifék + padka felé fordított kerék.
Egyébként érdekes, hogy van, akinek olyan dolgok, miszerint indításnál és leállításnál kuplung, valamint hogy nem használunk kéziféket, ha nem feltétlenül muszáj nem egyértelműek. Nem bántásból mondom, egyszerűen csak fogalmam sincs, hogy én ezeket hogyan és mikor tanultam meg, de amióta az eszemet tudom, így csinálom. Szerintem még páréves kölyökként nagyapámtól tanulhattam el, amikor nézegettem nagy kerek szemekkel, hogy hogyan vezeti a Ladát, és rögzítettem a kicsi agyamba, meg tervezgettem, hogy egyszer, ha nagy leszek, akkor majd én is ekkora király leszek, és kocsit hajtok.
Ami pedig a Mazda 5-öt illeti, illetve annak az üléspozícióját: próbáltam a régebbi modellt is, mielőtt vettük az újat, ebbe meg már belement 18k, és el kell mondanom, hogy vezettem már vagy pár tucatnyi autót, de simán az egyik legkényelmesebb ülés és üléspozíció, amit valaha használtam. Egyébként a Citroen C4 Picasso sem volt rossz ebből a szempontból, nyilván ezek a kompakt egyterűek valamilyen szinten mind egy kutya. C-Max érdekes módon nem hagyott bennem mély nyomot (már a régi, kockább fajta), az új (Grand C-Max, a tolóajtós) az kimondottan csalódás volt, valahogy semmi nem állt kézre, és még borzasztóan csúnya is a beltere - persze ezek mind szubjektív dolgok, szóval tényleg mindenképpen ki kell próbálni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Bdanyy
addikt
Köszi a válaszokat
Melyik motorok a kerulendoek ezeknél a modelleknel?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Politika
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Autós topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen