-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsroli
senior tag
válasz szőröscica #114365 üzenetére
Ez a te véleményed, ettől még közel sem tény, akkor sem ha így próbálod közölni.
A párom egy Toyota Yarissal jár dolgozni, napi 2x10km. Omega kombit kellett volna neki venni fele annyiért?
[ Szerkesztve ]
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
GoTReX
őstag
Értem. Igazából nem hajt a tatár tél eleje,ősz is megfelelő de ez valóban nagyon szép. Mivel kezdő vagyok etéren kicsit előrekészültem. Átírás ~60e, ajánlott cserék 30+e ( Olajcsrék, pollenszűrő,légkonditisztítás.) Szerintem olyan 410-20körül meglennék már ha ügyes vagyok.
[ Szerkesztve ]
XBOX ID: GoTReX #4839 KERESEK: JÓÁRASÍTOTT BLUE Switches billentyűzetet
-
RexpecT
addikt
Sziasztok!
Érdemes lenne ezt megnézni? Talán még túl olcsó is: [link]
-
ignorant
senior tag
Napi offroad hasznalatra keresek megbizhato diesel terepjarot.
Hyundai Galloppert valtana, lehet annal kisebb is. Koszi elore is a tippeket.
-
-
nagyúr
válasz oliwire #114610 üzenetére
Nekünk van itthon ezredes stift, nálam 6-6.5 körül kajált az 52 kis póniló, anyunál inkább 5-5.5L között eszik, nagyon függ a vezetési stílustól. havernak van 1.3 8v-je, nála átlagban 7-7.5 körül eszik, a 16v még ennél is többet, nem a legtakarékosabb motor, viszont szedegeti a lábát rendesen. Én amondó vagyok, hogy megéri a 16v, finom lábbal talán 6.5-ből is el tudsz vele járni, viszont ha kell akkor oda tudsz lépni neki. Annyi, hogy ezeket jobban lerúgták, olajfogyasztás is jellemző, az 1.0, 1.3 8v üzembiztosabb. F astra is szereti az olajat, a súlytöbblet miatt lomhább mint a stift, én nem szeretem annyira. Ahhoz viszont kétség nem fér hogy nagyobb és komfortosabb mint a suzuki, talán egy hajszálnyival biztonságosabb is. Alkatrész egyikhez sem horror, bontott is rengeteg van.
Egy szóval ha fürge kisautó kell relatív kis fogyival akkor swift, ha kicsit komfortosabb-lomhább akkor fastra, vagy ha komfortos-odalépős akkor valami 1.8-2.0 motor a fastrába, de azzal kajolni fog rendesen
-
Sutee89
aktív tag
válasz tboy93 #114612 üzenetére
Nekem is ezres, három hengeres Swiftem van, napi szinten járok munkába vele, 5,5 alatt megállt a fogyasztás még úgy is, hogy négyen utaztunk. Egy fővel 5,0-5,2 között szoktam lehozni, ez kb. hat hónap átlaga. Egyszer evett télen 6,0-át, de akkor nagyon meghajtottam. Városba, játszós autónak egyébként megfelelő, 70-80 km/h-ig egész dinamikus, utána elfogy szegény.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #114616 üzenetére
Én sose értem hogy lehet ezzel elautózni 6literből meg 5,5
Tiszta boldog vagyok ha 7,45ös átlaggal elautózok az mar megfelel nekem. Mikor megvettem 9,5 ala nem tudtam vinni.
Nem nagyon ismertem a váltót.
Úgy voltam vele ha kettesbe megy 85-90et akkor minek váltsak 4-5ösbe sose értettem. Csak miután 2 rugó arra volt eleg hogy menjek 4x 4-5km t utana barátkoztam meg a sebváltóval.
Ma mar jó vagyok , valamikor 7re is lemegy.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #114617 üzenetére
Városban 1-es, országúton 2-es, pályán 3-as? Végülis a tiltást tempomatnak is fel lehet fogni
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz tboy93 #114612 üzenetére
Köszönöm szépen!
Igazából a pörgőssége, meg a fogyasztása miatt a 1.3 16V-t akarnám első autónak, ebből is sedant, de annyira sok most nincs fent ezekből hasznaltauto-n. 1.3 8V is tetszene, csak az nem tudom mennyire pörgős. a 16V tán 100k-val drágább is, mint az F-Astra, de ha kevesebbet eszik, akkor a 2 év alatt még meg is térülhetne, ameddig ezt használnám. Viszont majd mind a kettőt ki kellene próbálnom, a komfortérzés is azért fontos nekem, meg netalántán a csomagtartó mérete is. 2 év után meg már más kategóriában szeretnék nézelődni, addig meg szívni itt magamba a tudást
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #114618 üzenetére
Áhh már nem. Csak ha raámjon az 5 perc
Neha megtalálom 5 öst is azert.
Civilizalodtam az idők folyamán
Sutee89: Jaja de mar átlagba megálltam 7,5nel igy már jó . Egyszer tettem 45nel 4 be. Azóta soha. Fulladás határán van a motor ilyenkor
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Sutee89
aktív tag
válasz roberto211 #114617 üzenetére
9,5 az baráti XD
Mondjuk én már 45-nél négyesbe teszem, mert hangos -
MPeter87
őstag
válasz roberto211 #114617 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
Ha már Stift a téma. Az 1,6 16V-t próbálta már vki? Az mennyire megy?
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #114620 üzenetére
6.-ban is elmegyek 50-nel, simán.
Csak a kettőstömegű nem szereti.
-
roberto211
őstag
Pár fokkal gyengébb mint a gti de ha aláügyeskedsz egy ezres váltót akkor tudja szakítani rendesen a
800kilós kasztnit ha úgy akarodMenni megy rendesen. 190-200 korul van a vége. 100ra literes Swift váltóval 8-9mp alatt fennt tudsz lenni. Inkabb 8. Tehat álló helyzetből elég jó.
160 nál kezd lassulni. Pont nem rég tort ossze egyet ismerős onnet tudom.
De nem Ő volt a hibás.Menni megy de akkor inkabb 1.3 gti.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Def26
félisten
leaseplan -t ismeri valaki? Lízing visszavett autókkal foglalkoznak, hitel nincs náluk csak kp. -re lehet vásárolni.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
ignorant
senior tag
válasz runner 125 #114611 üzenetére
Fold, erdei terep, sok sar...szoval minden ami jo.
Ajtok szama mindegy. Ar masodlagos, a legjobbat keresem ar ertek aranyban.
A galopper havonta van kb szervizelve a legkulonbozobb meghibasodasok miatt, olyan alternativa kellene ami tenyleg birja az igenybevetelt.
-
roberto211
őstag
Papírnak papír tény de 92 lovas japan moci tudja húzni rendesen.. Ha valaki elszánt akkor többet is kilehet hozni belole. De regi swiftnel sztem ennél több fölösleges.
Ennél mar csak a gti durvább. Van egy magyar srác ,Swift gti-je van..
Most mar szponzorálják támogatják mert kb 10ből 8 versenyt Ő szokott megnyerni. 120-40ig 2.5ök se tudnak vele nagyon mit kezdeni. Youtubeon fent van.Pld:
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #114631 üzenetére
Az szép. Azon is gyárilag ilyen virsli gumi van? Vagy arra vmi szélesebb került fel?
mod:
t1: Hmm, akkor a fogyija se lehet túl durva...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tibbike01
őstag
Sziasztok!
Venni akarunk egy kis olcsó, egyszerű autót muternak, napi alig 10-km megtételére.
Van egy Renault Megane-unk, de nem elég 1 autó a családba.Maximum 250-ezret szánunk rá, igazából 300-ezer a keret, de ugye az átírás plusz olajcsere, szűrők cseréje felöleli ezt az összeget.
Az eddig két kiszemelt: Opel Corsa B és Renault Clio.
A kérdésem annyi, hogy van-e valamilyen tippetek, tanácsotok ilyen alacsony értékű autó vásárlásnál. Vagy esetleg jól bevált típus, motortípus..stb. Tudtok-e valami bevált receptet ilyen esetekre?
Még annyi, hogy Szabolcs-Szatmár megyében nézelődünk leginkább, de talán meg Hajdú-Bihar megye jöhet szóba.
[ Szerkesztve ]
-
viharhozo
addikt
Azert a kicsiknel a szerviz nelkuli lizing arat, mivelhogy olcsobb (nem tudom, ez a ceg foglalkozik-e ilyennel).
Ettol fuggetlenul az oldalukon az egyik Focus Titaniumnak acel kerektarcsaja van, szoval minden mindegy alapon nehany dolgot kilophatott belole az eredeti hasznalo.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
userxy
őstag
Na sikerült lőni a kocsiról pár képet.
Ford fiesta 1997 1.3-as
30 ezer km.
Semmi extra nincs benne. Csak egy rádió.
Törés mentes.
A belseje most nem túl tiszta de csak mert nincs kitakarítva normálisan amúgy kb kopás mentes.
A külsején sok a sérülés majd a képeken látszik.
Ami fontos még. 2 éve a garázsban áll kábé havi 10 percet volt beindítva, hogy járjon a motor néha.
műszakija lejárt egy éve.
De motorikusan hibátlan kis zsebóra. Rohadás mentes csak karcok vannak rajta. A kocsi esőbe soha nem állt nagyjából.
Akksi szar benne. Illetve a kormányzás kicsit nehézkes a szervó nélküli autókhoz képest is.
Illetve ennyi állás után van pár dolog amit érdemes kicserélni rajta.
Ennek és a képek ismeretében szerintetek mennyit érhet ez a kocsi? -
roberto211
őstag
válasz userxy #114643 üzenetére
Hátsó lökösnél a horzsolás nem annyira durva azt szerintem ellehet tüntetni simán. Ködölés+Polír. Nem hiszem h latszodni fog, ha meg igen akkor nagyon minimálisan.
A végighúzás az már neccesebb oldalt. Nem ártana újrafényezni egészet de az elegge drága mulatság (bar ha jol tudom akkor ti megtudjátok csinalni magatok igy csak az anyagot kell megvenni tehat igy máris nem annyira veszes ) ..
Az hogy törésmentes annyira nem vagyok biztos benne mert elől a lökhárító baloldalt mintha kicsit elallna vagy nem tudom de nekem furcsa. De!: Ilyen idős autonal nem is szabad elvárni h koccanasmentes legyen.
Belseje szerintem elegge szep allapotban van ,ülések is.
Én a horzsolás + végighúzás miatt illetve a 0 felszereltség miatt max 300at adnék erte. 280-300.
Feltéve ha valóban jó muszaki állapotba van.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz roberto211 #114644 üzenetére
Az az alsó húzás érdekes: ha olyan mély amilyennek látszik, akkor miért fehér, és nem fémszínű(vagy rozsdás)?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
userxy
őstag
válasz roberto211 #114644 üzenetére
0 km-es kora óta ismert a kocsi története
havonta én szoktam beindítani a kocsit 10 percre
Az a kérdés, hogy ilyen ráköltés mellett mennyiért érné meg átvennem ?
Kb mire forgalomba kerül rákéne költsek egy 130 ezret és max 200at szánok rá. Szóval ha egy 70 ezerért megkapnám az jó vétel lenne ?
(#114645) bitpork
A garázs előtt pont olyan magasságban van egy beton lépcső és azon húzta meg a néni.
Azért nem rozsdás mert 2 éve ki sem gurult a kocsi a garázsból. A tulaj külföldön van.
Az előtt meg kb heti 6km-et futott nyári napsütésben a kocsi.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #114645 üzenetére
Ha valóban garázsban állt akkor mitől rozsdásodna? Tudom hogy igy is lehetséges ha maga csak a "natúr"felület van de azert jóval kevesebb esélye van.
Képről sztem nem lehet tutira eldönteni h most fehér vagy fémszínű.
Userxy: Ja h meg ennyit rakell költeni akkor más a helyzet . Hát annyiért jó lenne bőven ja.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
userxy
őstag
válasz roberto211 #114647 üzenetére
Átírás, új akksi a kormányt megnézetni összes olaj csere szűrők vezérmű stb.. amit ilyenkor illik.
Azt ahogy számoltam kábé 120 130 ezer lenne. Fényezést meg leszarom. Legalább nem féltem ha rányitják az utcán az ajtót.
-
válasz roberto211 #114647 üzenetére
Lehet én vagyok csak bolond de nekem a féktárcsa is álltában ( teljesen mind1 hogy csillaggarázs vagy zárt) rozsdállik használat nélkül. A levegőben ugye van pára
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html