-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz footy #115885 üzenetére
Apósék most vettek Ceed-et szalonból.
Amit eddig tapasztaltam, de ő is elismeri, hogy nagyon beszűrődik a menetzaj, főleg a kerek felől.
Illetve hátul kellemetlenül merev a rugózás. Elég komolyakat tud ütni egy-egy bukkanó.
Emellett az ajtókapaszkodók nyöszörögnek ahogy hozzáérsz. A navija egy alkalommal elhalkult 2 napra. Próbáltunk minden logikus menüpontot, beállítást, de nem jöttünk rá mi az oka. Aztán egyszer csak visszajött a hang normál hangerőn.Amúgy korrekt gép, de részletek még nem mindenhol tökéletesek.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
footy
addikt
válasz fi:zi'k #115901 üzenetére
CEED 2-vel nincs tapasztalatom.
A menetzaj , rugozas a probauton fel kellett hogy tunjon, vagy?
Viszont a nyoszorges, navibehulyules pedig nem markaspecifikus, mindegyik gyartonak vannak ilyen problemai. Az ilyeneket meg szoktak csinaltatni garanciaba.(#115902) padi68
Ha markaszervizben csereltek akkor igen.(#115903) corevalue
Kevered a generaciokat.
2007-2010-ig Ceed
2010-2012-ig Ceed Facelift
2013- CEED 2A kollega a CEED 2-rol beszel.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz g4bb3r #115896 üzenetére
Persze más árkategória csak az tényleg kényelmes hatul is. De a torpedó is bőven kényelmes 4 embernek utazni ha törve volt ahhoz nem kell agysebésznek lenni hogy lasd. Az illesztessek sok mindent elárulnak vagy pl az elemek rögzítései csavarfejek ect. De megnézeted és kiderül minden
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
VW Phaeton-ról mik a vélemények ?
3.0 V6 tdi-re gondolok személyszerint 2005s évjárat.
Mennyire szopóroller ?
Váltóról halottam rosszakat. -
ADAM1337
nagyúr
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz footy #115904 üzenetére
A menetzaj igen, de a rugózás a hátsó sort érinti inkább. Az egyértelmű volt, hogy feszesebb/keményebbek a rugók, de elől azért nem üt akkorát. Egy 13 éves Megane 2-t váltott amúgy, valószínűleg ezért is nagy a kontraszt.
A nyöszörgéssel nem hiszem, hogy tudnak bármit csinálni. Ez is inkább nekem tűnt fel, após nem panaszkodott miatta. A navi meg megoldotta magának. Nyilván ha újra jelentkezik a hiba, akkor szerviz, de nyaralás során nem akart vele foglalkozni.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
padi68
senior tag
valamelyik nap kaptam ezt a kalkulátort tőletek:
ezen felül van még:
a pályamatricák( AT+HU)
kinti rendszám + biztosítás: ennek mennyi a költsége?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
-
Qru
MODERÁTOR
válasz padi68 #115919 üzenetére
Ezzel számolhatsz kb:
Exportrendszám+biztosítás: 30 napra 110 euró (14 napra csak 100 euró)
Kinti gépjárműadó: kb. 50 euró (1,6-os Fókára számolva de nyilván erősen függ attól, hogy mit veszel)
Export rendszámtábla: 32,98 euró
Okmányirodai díjak: 50,2 euró (rendszámügyintézés: 30,70; adatmódosítás: 10,20; "törzskönyv" (Fahrzeugbrief) csere: 5,10; KBA járműhivatali bejegyzés: 3,60; 2 db érvényesítő matrica: 0,60)Illetve ha Németországba mész és nincs kiváltva a környezetvédelmi matricád az is pluszköltség lehet (attól függ hova mész az országon belül).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz padi68 #115914 üzenetére
+ DeFranco (#115886)
Megtalaltam kozben az 1ZZ , 3ZZ es 4ZZ toyota motorok a bugosak.
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
senior tag
válasz ADAM1337 #115912 üzenetére
A méretei nem vészesek kívülről, belülről én is hely miatt választottam, A8 szűkebb nála jóval. Városban (Pest, nem belváros) nálam 9L környékén eszik, persze én papásan vezetek, sokszor tempomattal. Felszereltségben kevés a tényleg jól felszerelt, nekem is vadászni kellett sokáig míg kifogtam a tökéletest. Magyarországi beszerzést nem ajánlom, itthon szinte mindegyik tekert már. Apróságok előfordulnak a szervizelés tekintetében persze, nekem most volt lengőkar csere (első alsó bal-jobb, 120k), PDC javítás (50k, PoHu), nagy inspekciós szervíz (olaj-szűrők cseréje 160k, PoHu), 4 új gumi nyári szett (200k). Németországi beszerzésű autó 165k valós km.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz padi68 #115924 üzenetére
Attól függ mennyit akarsz várni a honosítással/mennyi idő alatt intézed el. Lehet 5 napon belül még időpontot se kapsz a motkányirodába...
Ha egyből neki ugrasz akkor elég az 5 napos is. Mert ha lejár akkor nem használhatod a kocsit közúti forgalomban.
Vagy is de csak a rendőr csúnyán megmasz érte.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Tothgera30
Ármester
Wagon R+ pótféklámpát szedett már le valaki? Hogy kell neki kezdeni a dolognak?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
BoB
veterán
Sziasztok
Új autókat nézegetek max. 4 millió forint értékben, csak benzines.
Ami ki van szemelve:
Dacia Logan MCV... Van hely, de csak sima 1.2-es vagy a 0.9-es turbós motor van.Van ebben az árkategóriában olyan autó amiben hely is van, előzni is lehet vele, valamint van benne tempomat?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
roberto211
őstag
Scross? Új vitara? Ezekben van tempomat, meg minden sz@r mar. S cross 3,79 ért kapsz akcióban zsír újonnan nem régiben ezt reklámozták. Vitarahoz egy 100ast hozza kell dobni. Adaptív tempomat van ebbe.
1.6 szivo 120 ló. Nem versenyautó de lehet vele azért menni.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Papabear195
tag
válasz g4bb3r #115879 üzenetére
Esetleg a Chevrolet Lacettit próbáld ki, ha nincs előítéleted a koreai autókkal szemben (úgy vettem észre, kis hazánkban sokan lenézik). Pár hete vezettem a barátom 5 ajtósát és ebben a kategóriában magasan a legnagyobb a hátsó lábtere, azok közül a kocsik közül amiket próbáltam (Golf4, Octavia mk 1, Focus mk1, és mk 2, Astra H). Az 5 ajtós futóműve szerintem elég jó, a kormánya kicsit túlszervózott, ezt valaki szereti, valaki nem, az 1.6-os motorral egész jól ment. Ami nem tetszett az a váltó: nagyon hosszú úton jár, ez megszokást igényel, továbbá nagyon kicsi az 5 ajtós csomagtere kb. mint egy Fabiának, de van sedán és kombi is belőle.
-
Laraxior
titán
Ausztria-Nemetorszagban lehet gázt tankolni? Vagy ez csak keleten divat? Ha igen, akkor árban mennyi?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
BoB
veterán
válasz roberto211 #115932 üzenetére
Listaáron kell vinnem őket, úgy kiesnek.
Nagyon úgy néz ki marad a Dacia.
Ki melyikre szavaz? 1.2 sima benzines vagy 0.9 turbo?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
lsc
nagyúr
válasz Papabear195 #115935 üzenetére
Azért kia-t hyundai-t nem vetném meg, de azért próbálj meg a daewoo-khoz alkatrészt venni. Hogyan-honnan és főleg mennyiért. Egy út után véleményt mondani elég dőreség.
Az élet kegyetlen .
-
!Overdose!
őstag
válasz Papabear195 #115935 üzenetére
Elavult, a teljesítményükhöz képest nagyon sokat fogyasztó motorok vannak a Lacettik-ben még. Az előd Lanos-ról ne is beszéljünk. Ezek még nem azok a koreai autók voltak, mint manapság.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
birozoli7800
senior tag
Üdv!
Egy 97'-es Golf 3-at szeretnék lecserélni. Napi 20-30 km-t tennék meg vele, nem vagyok túl nagy igényű, viszont az alacsony fenntarthatóság, és megbízhatóság fontos. Kb. 700 000 HUF a keret az autóra + átírás + kötelező szervíz.
3 típus közül válogatok:
VW Polo 9N (2003-)
Skoda Fabia (2003-)
VW Golf 4 (2000-)Ezek közül melyiket ajánlanátok leginkább?
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz birozoli7800 #115940 üzenetére
Fabia-ból talán fiatalabbat kapsz ugyanannyiból, mint VW-ből.
-
Papabear195
tag
Egy út valóban nem sok, de sokan úgy mondanak véleményt az autókról, hogy egyszer sem mennek velük. Ismeretségi körömben van egy-két Kalos, azokhoz eddig tudtommal nem volt probléma semmilyen alkatrész beszerzése sem, igaz sok mindenre nem is volt szükségük, a Lacetti még valamivel "frissebb" modell, nem hiszem, hogy ahhoz gond lenne a beszerzés.
!Overdose! (#115939)
Az elavult motorról és a fogyasztásról valóban nem tudok nyilatkozni egy út után, de ha megnézed a kolléga akinek válaszoltam egy 1.6-os Seat Toledo-t nézeget, amiben szerintem nem sokkal korszerűbb az erőforrás. Ilyen motorral szerelt autót sokat vezettem, az sem versenyautó és nem is fogyaszt keveset.Egyébként azért próbálok segíteni a kollégának, mivel hasonló nagy termetű ember vagyok (195 cm) mint ő, és sajna én is tudom, hogy ez mennyire megnehezíti az autó vásárlást. Hiába tudom, hogy a II. Focus az etalon, ha a széles középkonzoltól nem fér el rendesen a lábam. stb.
-
Kornel
veterán
válasz Papabear195 #115943 üzenetére
vw 1.6 kb. olyan elavult mint a levedlett opel technikából összelegózott dévú/chevrolet.
-
lsc
nagyúr
válasz Papabear195 #115943 üzenetére
Egy út annyi mintha nem is mentél volna vele, főleg úgy hogy abból messzemenő következtetéseket vonsz le. A chevrolet kivonult az európai piacról de amíg itt voltak addig sem volt jó az alkatrészellátás, az utángyártó cégek nem nagyon gyártottak hozzájuk semmit, most meg már nem is fognak.
Mint írták levetett opel technika , ráadásul abból sem a legjobb. Gyújtótrafókat úgy cserélgetik bennük mint más autókban a gyertyát, kipufogók sorban rohadnak, ha valami speckóbb cucc kell az csak gyári van horror áron. Az meg hogy nem költenek rájuk az nem azért van mert annyira jók, hanem addig használják őket amíg megy, mert olcsón megvették de fenntartani nem tudják őket normálisan
Nem lenne rossz ha tényekre alapoznál dolgokat, főleg úgy hogy másnak nem ajánlasz hülyeséget. Saját magad pénztárcájával azt csinálsz amit akarsz, vegyél lacettit.Az élet kegyetlen .
-
Papabear195
tag
válasz Kornel #115944 üzenetére
Azért tegyük hozzá, hogy a cégünknél az Octáviák után 1.6-os, 102 lovas Focusokat kaptunk, ezek elméletileg "korszerűbb" motorok, de sem menetdinamikában, sem fogyasztásban nem vertek rá az Octáviákra.
(#115945) lsc
Bocsi te, milyen tények alapján beszélsz? Az a megállapításod is "tényeken" alapul, hogy mindenki azért vett ilyen autót, hogy addig menjen vele, amíg le nem lakja.
Ráadásul nem azt mondtam, hogy csak "Lacettit" vegyen, hanem az is egy alternatíva magas embereknek, mert tágas és kényelmes az utastere. Ha esetleg érdekli utána tud nézni. Szerintem nem játszok jobban a pénztárcájával mint az, aki benyögte neki a Passatot 1 000 000 Ft-ig.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ennyi, meg egy bambi.
apám agyonütött lanosába sötétbe csak annyit látsz, hogy csak úgy húznak át az ívek össze vissza, volt már benne pár trafó cserélve (persze gyújtáskábel is), de mentségére legyen mondva, hogy legalább gurul mégroberto: ő nem cserélgeti 1-2 évente az autóját, mint én
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz birozoli7800 #115940 üzenetére
Ha nem nagyon gatya a G3, akkor inkább azt pofozd ki még egy-két évre, mert a keretedből érdemi előrelépésre nincs mód sajnos. Azért meg nem érdemes elverni 5-600ezret, hogy egy pár évvel fiatalabb, de bizonytalan előéletű szarban ülj. Két év alatt fel tudod tornászni a kereted legrosszabb esetben is 1,2M-ra, abból meg már akkor kulturált 5-ös Golfot is lehet nézegetni majd.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest