-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
Hat ja. Jo mondjuk motorjahoz képest nem sok ez a 14 nekem, de a saxonak az a közel 20mp durva.
Normálisabb auto tegyük fel 9,5-10kozott van 100on. Akkor kb olyan 19-21s körül 200-on tehát ja. Van valami benne
ludsimon: " 11,5". Hat persze. Rögtön 9 nem ?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #116752 üzenetére
Normálisabb auto tegyük fel 9,5-10kozott van 100on. Akkor kb olyan 19-21s körül 200-on
Azért ez nem egészen így működik 19-20s -es 200-hoz már kell egy 300 ló meg egy 6s körüli 0-100 ...
-
Nkboy
senior tag
válasz roberto211 #116752 üzenetére
Simonnak városi autó kell, ott nem számít a 0-100, csak a 0-50, hisz általában annyi a megengedett.
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
ludsimon
veterán
Jó, és ha felpiszkálta és 11,5 alatt van fent???
Én is felpiszkálnám. Benzinesen semmit nem lehet felpiszkálni, maximum a pillangóablakra felragasztani a ' No fear' matricát.Fabia 1.4 MPI 15s alatt van fent, az se valami bajnok.
Fabia 1.4 16V 10s ez már egész jó, de elég drasztikus fogyasztása van.Spritmonitor átlagfogyasztások:
Fabia 1.4 MPI > 7,63 L
Fabia 1.4 16V > 6,93 L
Saxo 1.5 D > 4,82 L
106 1.5 D > 4,71 LNekem mondjuk ami favorit és senki nem ismer, így elég jóféle lámpásgyorsulgatóslenyomós gép az ez:
[link]
Ez nem is az én kategóriám.undefined
-
hobizoli
nagyúr
300lo nem kell hozza, hogy 20sec legyen 200-g
azok a PuntoGT-k, amiket farigcsalunk 12.5-13sec alatt vannak 180-n, szoval olyan ~16sec lehet 200-g a sprintjuk
100-g olyan 5-5.5sec korul lehetnek, mert 8-8.5 alatt futjak a 201m-t ebbol 140-142-les ehhez "csak" 260-280paripa van a kazanfedeluk alatt
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz footy #116759 üzenetére
lehet hogy elegnek tunik, de 16v ~ugyanannyiba kerul, es nem veszi zokon annyira a klimat se, meg ha veletlenul ki kell menni Bp-rol is sokkal hasznalhatobb
nyomatekban is vegig erosebb a 16v, a 8v meg alul sem tud tobbet ebben, 4500 korul mar 20Nm a diffi a ketto kozott
eccer kikerestem itt par honapja es 500rpm-n kent leirtam melyik mennyi Nm-t tud, a 16v vegig jobb mar 1500rpm-rol nezve isna meg a 16v-hez volt 6-s valto is, amivel meg lelkesebb lesz az a motor
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz ludsimon #116764 üzenetére
dizelnel vedd azt is figyelmebe, hogy telen lassabban melegszik be, szoval siman elmesz 4-5km-t mire lekezd vmit futeni, es lefujja a parat a szelvedorol, amit kilehelsz ra
benzinessel meg 1.5-2km utan rendes futes van, vagy amire lekaparod a szelvedot korben, mar van vmi lingyi-langyi
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz ludsimon #116764 üzenetére
nem annyira érzékeny, mint egy cr.
viszont!
futott már vagy 400 ezret...
mert szerinted ki vesz 4 litert fogyasztó autót évi 10k km-re?
azért egy adagolóval ott is lehet szívni, de szerintem nem akkorát, mint egy cr-el.
simán jó lehet egy 1.5D, de kicsi is, és nem is megy.
ha meg piszkálni akarod, akkor arra kell egy turbo minimum, de vajon bírja-e a gyári motor?egy szónak is száz a vége, napi 22 km-en ha 2 liter fogyasztáskülönbség földhöz ver, akkor lehet inkább BKV bérlet a megoldás, mert ennél a tételnél sokkal nagyobb költségekkel fogsz találkozni az autófenntartás során.
-
footy
addikt
válasz Kornel #116771 üzenetére
Nem értesz hozzá, köztudomású, hogy az adagolós dieselek termelik az üzemanyagot és egyikre sem kell költeni, de ha kell is azt sem a motorra, hanem csak gumi kell rá. Tehát minél többet mész annál hamarabb összejöhet a lóvé az új szett Linglang gumira.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
ja azt a feketet lemertek a multkor, a safjorral egyutt 1163kg
85kg a safjor ebbola sargaban 16v motor siman nehezebb 25-30kg-val meg a safjor is vagy 15-l, meg abban full (gyari) bor belso van, ami megint jelent par kg pluszt
szoval az 1200kg megvan ugy ott a stage-ben allva simannem mondnam eppen konnyunek, bar mihez kepest nezzuk?
egy mostani hasonlo hothatch-hez kepest nezve biztos az, bar a meretuk is nagyobb marmondjuk nekem is mondtak anno, hogy persze, mert 900kg az auto
aha de
abbol az idoszakbol (90-s evek eleje) a legnehezebb kis hothatch a PGTa Fiesta 1.6RS Turbo 935kg menetkeszen, a Swift 1.3GTi meg 820
több drón kell ;P
-
ludsimon
veterán
válasz Kornel #116771 üzenetére
Igazad van!
Meg most nézem, hogy a Saxoban nincs szervó.No nem azért, mert puhapöcs vagyok, de azért kétujjal tekergetni elég élmény.
Akkor az 1.4 16V motoros Fabia azt mondjátok nem egy nagy mellényúlás?
És ha valami izgalmasabb olasz Puntot akarok akkor abból melyik motort ami megy is de fenntartható?hobizoli:
Erre nem gondoltam, de teljesen igazad van![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
válasz ludsimon #116774 üzenetére
Az autó mindig csak költség, még ha munkaeszköz is.
A dízel rövid távra pont azért nem jó, mert kisebb veszteséghővel dolgozik, és nem melegszik gyorsan = nagyobb hideg járati kopás = nagyobb kőccség.A DPF-t kivenni nem javallt, mert már tervezik idehaza h a műszakin nem mehet át ha gyárilag volt benne de odaállva a motorkocsiban nem lelhető fel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
WOT-H-A-C
veterán
Helló mesterek. Kéne a tanácsotok.Egy ismerősöm ajánlott ma nekem egy kis polo-t. 1.9 sdi azthiszem 98 as. Ránézésre nagyon rendben van. Most volt vezérlés, fék ,olaj csere, stb. Mentem vele egy kört eléggé rendben van. Még húzott is kicsit. Sőt korához képest elég jól megy. Azt mondta 400.000 az irányár. Ti mit mondanátok rá. Állítólag hosszútávon 4 L eszik.
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
-
ludsimon
veterán
válasz roberto211 #116784 üzenetére
13-23 sec. Lehet én vagyok a vak akkor, de én ezt láttam.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
hobizoli
nagyúr
ecce mentunk ki Kiskunlachaza-ra az 51-sen a sargaval, allunk a Dunaharasztinal a lampanal, elottunk egy D-4D Corolla dekkol mar ott
zőőődd
gondolom hallotta az alapjaraton is eleg sportos hangu kidorrenot, ez meginspiralta, elindul, de nyomja neki am faszan, a Dunaharaszti vege tablanal mar siman 85-90 korul ment, nyomatja nekiiiii tovabb vegig az egyenesben is, de megyunk mogotte egy-masfel autoval vegig, mondom a haversracnak meg ne elozd meg, -pedig lenne ra hely, mivel nagyon kis forgalom van-, ez 90 nyiha, szoval 170-175 korul vege van, mint a botnak, megvartuk a ~170-t, aztan usgyi
szerintem a muki azota is azon gondolkodik meg, hogy dafaq? tortenttöbb drón kell ;P
-
ludsimon
veterán
válasz m3tr0 #116788 üzenetére
Miért van ennyi változat, hogy direkt ne lehessen könnyen átlátni?
Teljesen átláthatatlan. Egyforma motor, mégis 3 féle Punto..
Sporting, Grande, sima Punto..
Mi a különbség, ha a motor mindháromban ugyanaz?Ezt írja wiki a 2003-as sima Fiat Punto-hoz:
1.4-L 16v 1,368 cc 70 kW (95 PS; 94 hp) at 5800 rpm 128 N·m (94 lb·ft) at 4500 rpm 178 km/h (111 mph) 9.9 s 6.1 l/100 km (46 mpg-imp) 145 g/km 06/2003–
01/2006hobizoli:
Akkor világos.
A fórumtag 0,3s-en szőrszálhasogat.
Melyik a biztos vétel ezek közül? 5s vagy 6s?[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Nem tetszik a 2003 sima Punto hátsója. Olyan semmilyen.
A Grande Punto meg már kiesik a budgetből.
Nekem azért fontos a segge is hogy mennyire jó.Lehet marad a Fabia 1.4 16V AUB motorkód mennyire megbízható?
undefined
-
ludsimon
veterán
-
m3tr0
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen