-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nandi17
tag
sziasztok
lenne egy olyan kérdésem van egy honda civic 6gen aerodeck 2.0tdi 77kw elment benne a turbó
lenne egy használt 180 000km futott civic 2.0tdi 66kw passzolna i belőle ?
előre is köszönöm a válaszokat -
szoke12
őstag
Sziasztok! Max 2 literes kis fogyasztású dízel családi autót szeretnék venni használtan, lehetőleg 2000 utánit 6-800e környékén. Miben érdemes gondolkodni?
Ami legyen benne: elektromos ablak (legalább elöl), klíma."Élj úgy, hogy ha majd lepereg előtted életed filmje, érdemes legyen végignézni!"
-
szoke12
őstag
válasz Kornel #116404 üzenetére
Magyarul inkább vegyek drágábbat, de ne kelljen költeni rá?
A jelenlegi kocsim eddig vételárral, fék, szilent, kiemelő, stb csere utàn van 600-amba 2 év alatt, és mindezt tudja. (Rover 400, 1,4 benzin). Ezért gondoltam, talán nem lehetetlen, hogy vegyek egy hasonló dízelt."Élj úgy, hogy ha majd lepereg előtted életed filmje, érdemes legyen végignézni!"
-
-
-
szoke12
őstag
Ez pl megérné?
"Élj úgy, hogy ha majd lepereg előtted életed filmje, érdemes legyen végignézni!"
-
Kornel
veterán
válasz szoke12 #116413 üzenetére
Aha, persze, mondom, ha van 500k-d a zsebben.
Ilyenem.volt, csak tddi-ben.
Nagy, kenyelmes, jol megy. Ezek a pozitivumok.
Alkatreszek dragak, es ezek ilyen idosen mar igenylik is a torodest.
Fl elotti mind rohad, max. nem latod elsore, mert kijavitottak, de ujra rohadni fog.
Hatso feknyereg berohad, kuka, 120k.
Hatso futomure is ra lehet locsolni 100-200k-t.
Kozponti zar random meghal, uj egy vagyon, bontott nincs.
Kormanymu is gyorsabban kopik, mint mas markaknal, bontott szinten olyan, uj egy vagyon.
Es meg nem beszeltem a dizel betegsegekrol, amik a korai tdci-ket hatvanyozottan erintette.
Ha jo mondeot akarsz venni, akkor vegyel 2.0 benzint, de csak fl2 utan, 2005-tol, de azok inkabb 1,5M felett mennek, ha nem csalnsk az emlekeim. -
feka007
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz szoke12 #116420 üzenetére
Alkatrész van hozzá, nem mondom, hogy Suzuki szinten, mert minden sarkon nem bontanak egyet, de van.
Lehet félni az olaszoktól, de sokszor alaptalanul.
Itt is mind minden más nemzetiségű gyártónál, vannak motorok amiket ha lehet hanyagoljunk (JTS Alfák), és vannak olyanok amik az ajánlottak között vannak.
A JTD az utóbbiak közé tartozik, persze ha nem egy lefingott szar, mert költeni mindenre lehet, de ez mentes a típushibáktól.
Futóműve semmi extrát nem tud, kényelemre van hangolva, nem egy ördöglakat, és elég jól tűri a hazai utakat, szerencsére az idióta kutyacsontbekötést átgondolták az elődeihez képest (Dedra, Delta, 155, Bravo, Marea).
Rozsda előfordulhat, leginkább a hátsókerékív aljánál/küszöb végén, rozsda kb ennyi. Tipikus dízel dolgok ezen is előfordulhatnak, pl lendkerék, de nem leszel tőlük védve gyakorlatilag sehol. Befecskendezőrendszer elég stabil.
Az 1.9 105 lovas fix geometriás turbós, a 110 és 115 változó, a 2.4 JTD-esetében passz erről hobizoli tud infót adni, de gyanítom a 136 lóerős fix, a 150 változó.
Az 1.9-cel sem halott, cserébe valamivel kevesebbet fogyaszt, olcsóbb a nagyszervíz (vezérlés csere pl), a hangja viszont sokkal kulturáltabb a 2.4-nek, mivel 5 hengeres, fogyasztásban jelentős különbség nincs.Népítéleten is elég jó a helyezése, már amennyire reprezentatív egy ilyen"blog".
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
nyogo83
senior tag
válasz szoke12 #116420 üzenetére
Nekem Lybrám van, kombi 1.9JTD. 2001-es vagy azután gyártottat keress, azok már abszolut nem rozsdásodnak. Nagyjából már leírták a lényeget. Alkatrészek Fiat Marea/Alfa 156-al közel azonosak, szóval van hozzá minden és nem horror áron. Max kasztni elemekkel lehet gond ha töröd, de kapásból tudok 3-4 bontót akik havi szinten hoznak be Lybrákat.
Üzemanyag rendszert nem kényes, nem egy letérdelös fajta, de ha gond lenne vele viszonylag olcsón felujítható.
Rettegett alkatrészek: Turbót 75k-ért újítja fel a Ferryker garival, kettôstômegü 100k.
Nekem jelenleg valós 255k km van benne, a fentebb sorolt cuccok mind gyáriak és semmi gond nincs még velük. -
Integrale
veterán
válasz nyogo83 #116422 üzenetére
A futomu teljesen egyedi, marmint a ket emlitett modellhez kepest. Elol mcpherson, mint a Mareahoz, de mas a lengokar, es a stabilizator. Hatul pedig egyikhez sem hasonlit, az Alfa tobb lengokaros hossz iranyu tamasszal, a Lybra pedig egy hossz iranyu lengokar, es egy kereszturanyu vezeto.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #116421 üzenetére
2.4-bol a 130lovas fixgeos IHI csigas, a 136lovas T25V geometrias Garett egyseget hasznal (156 2.4JTD, utolso eves, 2001-s Marea 2.4)
de 1:1 atcserelheto amugy, mert minden csavar ugyanoda esik a ketton
aggyal terveztek, nem ugy mint a jurgenvagennel, hogy minden qrva motorkodnak mas alakzatu a retkes turboja, meg a kollektorjaa geos lejjebb is elindul kb 14-1500-tol, a fixgeos csak ~2000-tol
mondjuk en az uresen 1500kg-s bodehoz nem vennem 1.9-sel, az ziher, beleultok 3-n es mar 17-1800kg az auto 105paripa melle
azert az mar eleg hoki dolog kezd lenniMarea-nal ugy van, hogy a 1.9-s elol kisebb fekes meg hatul dobfekes, a 2.4 elol nagyobb fekes es hatul is mar tarcsafekes
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #116425 üzenetére
a 140-150-175-185lovason mar ECU altal vakuummal vezerelt geos Garrett 2256V csiga van
na az egy 220-230 paripat ki tud fujni magabol136lovas T25VNT-je meg az oldschool "buta" geometrias, de az is jobb persze mar, mint a fixgeos IHI egyseg a Marea-n
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #116424 üzenetére
Kicsivel 1300 kilo feletti a Lybra, eliras a Hahus adat.
Szerintem elegendoen viszi a kisebbik is, nyomateka annak is ~250 nm. Lybrabol az osszes tarcsas, Marean is elso dolgom lenne a csereA stabilizatorrud nem a lengokarra van kotve mint a Tipon es tarsain, hanem kulon konzollal csatlakozik a golyalabhoz.
A Dedran csak 2x tortem el azt a kutyacsontot, a 145-on is kellett mar cserelni a baloldalit, es ahogy olvastam ez nem egyedi eset sajnos.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
-
(Bundás)
addikt
Sziasztok!
Valami 3 ajtós, vagy 5 compact, csapott hátuljú kispakolós verda kerestetik. Hirtelen találtam négyet a közelemben. Városban rohangálósnak kéne, ha el kell menni valami cuccért, de ha nincs más jó lenne ha megbízhatóan elmenne 200 km-ert is. A klíma alapfeltétel, mindegyikben van.
A Bravo azért tetszik, mert már lakott és így nem kell vigyázni annyira a fényezésre, a BMW meg azért mert BMW és szép.
A Punto és az Opel a regadó, műszaki stb végett másodlagos. Érv-ellenérv is jöhet esetleg. KöszönömFiat Bravo 1.6 16V 280e (magyar)
Opel Corsa 1.2 16V 370e (külföldi)
Fiat Punto 1.2 City 400e (külföldi)
BMW 316i 1.6 500e (magyar) -
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #116437 üzenetére
Egyelőre igen Menetre olyan a 156, mintha a MINI Cooper és az Audi A4 legjobb tulajdonságait gyúrták volna egybe. Könnyed, feszes mozgás, "pörgős"*, morgós, de keveset evő motor, kényelmes sztrádázás, 4 teljes értékű, de nem tespedős férőhely... és 2 MINI-nyi csomagtartó
*dízel, szóval nem az, hogy elforog 7800-ig, de a 4500-as tiltásig lelkesen végigszalad a skálán, nem döglik meg 3000-nél, mint a legtöbb korabeli dájzel.
-
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #116446 üzenetére
De... Csak nem mindegyiket.
Ha g astrat, vagy focust,e46 320d-t, stb-t hirdetnél ezt elvinnék pár nap vagy hét alatt.
Allroadod persze h nem viszik el mert ritka mint a fehér holló ,illetve 3.0 tdi be nagyon kevés ember vág bele nyugodt szívvel-lélekkel.
Olasznal is hasonló a helyzet.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #116448 üzenetére
Nem a 3.0 TDI a gond,
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest