-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
Poént nem sokan értik
Sopron city :)
-
FrankMonzano
őstag
válasz molnarpeter #115298 üzenetére
Koszi, kornelka neked is! Az 1.4 75hp nagyon verszegeny az ibizaban? Nalam nincs VAG imadat, egy tech run cliom van, csak majd egy ujabb autora szeretnem lecserelni. A focus II volt a cel, de lehet az nem fer bele a keretbe. Honda civic 7g is jo lenne, de a 95% ujrarendszamozott ketes eredetu, a corolla meg puritan. A G4 meg G4 :d. Most ezeket az ibizakat nezegettem, kulsore bejovosek, de lehet akkor tovabb kell nezelodnom .
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz FrankMonzano #115306 üzenetére
1.4 16v a Cliod?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
matyi19
őstag
válasz runner 125 #115293 üzenetére
Szia!
Igen, korulbelul annyi szanunk ra!
Amit nem irtam, motor csak disel, es max 2l. Illetve, van egy 1,3T-s remorkank, szoval a vonohorog is alap!
Szoval a GV az 1,9-es disel miatt inkabb, hagyjam?
Valoban, a Tiguan es az Outlander, nem igazan van ebben az arban.
A Rav-4 is csak 2.0 diselbe johet szoba, de allitasod szerint az sem jo...
A CV-R a motor miatt kizarva.
A Hyundai Tucson-rol, Opel Antara-rol, velemeny? -
BigBlackDog
veterán
Németből/osztrákból behozott autóknak az előéletét (baleset történet) le lehet valahol ellenőrizni alvázszám alapján? Márkaszervizben (VW-nél) mit kérnek ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
-
matyi19
őstag
Mert Romániában egy autóra az adó (és majdnem minden más is), összefügg a lökettérfogattal.
2000 köbcentiig még elfogadható, viszont 2001 köbcentivel kezdődően drasztikusan megnő...
Pl:
1999 köbcenti: 179 lei
2000 köbcenti: 180 lei
2001 köbcenti: 835 lei
2002 köbcenti: 836 lei
....
....
...
Amúgy nem lenne gond a 2,2 motor miatt. -
matyi19
őstag
válasz szőröscica #115314 üzenetére
Éves, ha egyszeri lenne, nem lenne akadály.
Ja és sokat számít, hagy EURO 2-3-4-5 vagy 6-os szabványú. (nem tudom Magyarországon van e ilyen, az EURO száma többek között a szennyezőanyag kibocsátással függ össze)
Gergőke88
Igen, itt sokaknak alap, hogy 2L-es motornál ne vegyen nagyobbat.
[ Szerkesztve ]
-
Agostino
addikt
sziasztok
autókereskedős, nem értős kérdés. kinéztem ma pár gépet, amelyet a jövő héten személyen is lecsekkolnék, már persze ha végre kifizetnek. szóval találtam pár járgányt, látni a rendszámot, le is kérdeztem, viszont az autókereskedős kocsiknak nem érvényes a forgalmija az ügyfélkapu szerint. oké, kivonják őket gondolom az adó miatt. de ilyenkor hogyan oldom meg, hogy mondjuk pár kilométerrel odébb átnézessem? ahhoz azért nem árt futópad, megemelni a kocsit stbstb.... illetve általában: kereskedőtől szabad kocsit venni? csak ott láttam olyat, ami kellően felszerelt és az ára is rendben van
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
-
rbalint88
addikt
válasz Agostino #115318 üzenetére
a kereskedő is pénzből él, szóval ha olyat látsz, ami kelően felszerelt és az ára is rendben van, akkor lehet, hogy abban sok lesz a km vagy valami csereérett. alapvetően azért el lehet mondani, hogy ha egy kocsi jó, akkor annak megkérik az árát. hosszú kereséssel ki lehet fogni olyat, ami tuti vétel, de általában azokat is csak olyan típusból, amire nincs akkora mocorgás. ha jók az emlékeim, te xsara picasso-t keresel, az kb az összes nepper figyelőjébe fel van véve, mert jól eladható, keresett típus.
szóval ha kereskedőnél van jó áron jól felszerelt autó akkor annak vagy valami baja van vagy régóta áll nála és ki akarja pörgetni vagy rosszul hirdeti és nem mozdulnak rá az emberek. ha nem a világvégén van, el kell menni megnézni, átnézetni szervizben és ha nincs vele semmi komoly baj, akkor megvenni.
ha biztosra akarsz menni, akkor meg ebből a pénzből befizetni a kezdőrészletet egy új autóba és nyögni a hitelt és akkor magadnak tartod karban/teszed tönkre, nem más teszi ezt meg előtted, hogy idd a levét. -
Agostino
addikt
sziasztok
bitpork - ahha, szóval itt a p rendszám a cheat. no mindegy, tehát akkor elvileg nem kell rögtön rosszra gondolni
rbalint88 - igen, jól emlékszel, de helyesebben újra keresek picassot, mert az előzőt négy hónap után rommá törték. a nyarunkat sikeresen elszabták, igyekszem legalább a maradékát megmenteni. egyébként nem titok, ezt nézem most nagyon, de félek, mire eljutok oda, hogy lemeccselem a biztosítót, elviszik. az új autó is be-be ugrik, és nem is a melóhely miatt mert az biztos, csak még három évnyi lakástörlesztőm van. amúgy akkor egy dacia logan mcv-vel elrötyögnék
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
footy
addikt
válasz FrankMonzano #115306 üzenetére
Annyira nem gaz az 1.4 ibizaban, a barati koromben is fut egy, kopokon kivul nem kellett rakolteni.
Anyamnak leonban volt ugyanaz a motor, azon kivul hogy nem ment es sokat evett nem volt vele gond.(#115311) BigBlackDog
Nem. -
válasz FrankMonzano #115306 üzenetére
Egyik kedvenc autóm, de nem írnám le még egyszer, hogy mennyire (nem) szerettem...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fkenny
senior tag
Sziasztok!
Életem első autója vásárlása előtt állok. Szeretném kikérni a véleményeteket. Az autót munkába járáshoz használnám napi szinten összesen ~40 kilométeróra megtételéhez nem forgalmas úton.
Két autó típust néztem ki. Fiat Seicento vagy Fiat Cinquecento.
Nem vagyok sportos vezető. A keretösszeg 300000Ft papírostól szervizestől, mindenestől.
A kérdésem az volna, hogy mennyire jók ezek az autók? Van e valami komolyabb hibájuk, illetve ennyi pénzből lehet e venni jó?
Esetleg más hasonló autót is javasolhattok.
Válaszotok előre is köszönöm!
"Minden sikeres férfi mögött van egy nő aki jól járt. "
-
válasz fkenny #115325 üzenetére
Tekintve, hogy erre a kategóriára (100-150k) alsó hangon az árát még egyszer legalább el kell költeni átírás, olaj- és szűrőcserék, egy normális átnézés címén (de ez az utóbbi tétel könnyen lehet, hogy hirtelen generál egy még egyszer ekkora befektetési igényt), a szokásos és adekvát válasz az, hogy inkább egy rendes biciklit kell venni. De mivel tényleg autóban gondolkozol, akkor már inkább azt mondanám, hogy mindegy, hogy mit veszel, de olyan példányt keress, ami a lehető legjobb állapotban van, ennyi pénzért sajnos még annak sem szabad, hogy számítson, hogy tetszik-e, vagy sem. Én mindenesetre első körben elkezdenék körbenézni a szűkebb lakókörnyezetmben, hogy esetleg valami ismerős, vagy ismerős ismerőse nem akar-e autót váltani, és nem akad-e valami legalább félig-meddig ellenőrizhető múltú tragacs a környéken. Gyakorlatilag ezeknél az autóknál ha már 100 km-t kell utazni, hogy megnézd, az már az ár arányában egy akár 5-10%-os költség, ha nem üres tankkal kapod, az meg már alkualap.
Arra mindenesetre készülj fel, hogy az ára kb évente rá fog menni, ha érdekel, hogy hogy néz ki, és mennyire üzembiztos. Ha nem, akkor is lehet, hogy elgurul a következő műszakiig, és majd ott torlódik fel az elvégzendő, vagy tolod át valami erősen fekete helyen (gondolom vannak még ilyenek), de az is extra lóvé.
Szóval gondold át ezt még egyszer, hogy mennyire van rá szükséged, érdemes-e ezzel a kategóriával foglalkozni, vagy esetleg gyűjteni kéne még, vagy hogy lesz-e még egyáltalán pénzmag a biztosításokra, tankolásra, vagy akárcsak a kopóalkatrészekre, vagy szervizdíjakra (ezek így összesen megint kb az autó ára évente, tankolással együtt még több, egy teli tank benzin alsó hangon 15k).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Kornel
veterán
válasz fkenny #115325 üzenetére
Az elottem szolokkal egyetertek, de 1-2 evre akar meg talalhatsz is ennyibol egy valamirevalo swiftet.
Suzuki fb csoportban szoktak hirdetgetni par regebbi gepet, ami bizony belefer ebbe a keretbe.
En ilyen iranyban indulnek el, de ne lepodj meg, ha 1-2 ev mulva vagy az arat kene rakolteni megegyszer, vagy leadni bontoba, hiszen ahogy mondjak, kis penz, kis foci.
Szvsz keresnek egy friss muszakis, motorikusan rendbenlevo peldanyt, es 2 evig hajtanam, addig meg tudsz gyujtogetni egy ujabbra, jobbra. -
deicide
veterán
válasz parandroid #115326 üzenetére
Hirtelen beugrott, hogy kérnék tanácsot, most, hogy a kolléga ilyen ársávban keres autót. Nem tudom, én mostanában gondolkodom, hogy eladom az F Astra-t, rohad itt-ott, a szokott helyeken (tanksapka, csomagtérajtó, de az üzembiztosságával nincs gond, elvitt a Hortobágyra és vissza és nem azon gondolkodtam végig az 500km-en, hogy hazaérek-e vele vagy sem. És nem mernék többet kérni érte, mint 300k, (pont az a sáv, amit kolléga keres, persze átírás nélkül, de kb.) mert vannak azért hiányosságai, hátsó ablaktörlő kakukk, hátsó ablakfűtés szintén, mondjuk nagyjából ennyi a hibalista, de megcsináltatni nem akarom, így eladni meg biztos nehézkes lenne. Viszont évente mindössze egy olajcsere, amit rá kell költeni, meg ha néha elfárad egy-egy szilent.
Vagy alullövöm az értékét? Kérhetnék 350 körül is érte?Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
válasz deicide #115331 üzenetére
Nem nagyon fogjak elvinni amig nem talalsz egy embert aki a valos muszaki tartalmat nem nezi. Neke Lujzi eladasa is nehez volt pedig egy kb koromnyi rozsadafolt folt rajta egy repedes a szelvedon es a vezetoules volt a beszallo oldalon bortelenitve. Minden mas jo volt. Mar levittem az arat 300kra amikor megjelent egy nepper. Beleult 2 perc muva kozolte h most azonnal vegyem le a hirdetest itt a zse. Megmondta az alairas utan h viszi uvegcserere majd kozmetikaba es mar van vevoje majd 800k t.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
deicide
veterán
válasz Kornel #115332 üzenetére
Egyelőre csak megfordult a fejemben, el azért adnám, mert valami kombit vennék helyette, amibe kényelmesen elfér a bringa, ha versenyre kell menni. Ebbe azért kell logisztikázni, hogy az MTB beférjen, meg még csomagok is.
bitpork: ettől félek én is, hogy meglátják ezeket a dolgokat és elriadnak a vételtől. Még alszom rá párat, aztán meglehet, hogy kirakom, felsorolva mik a hibái, fotókkal a rozsdáról, aztán kiderül, milyen a piac. Neked legalább a vége felé szerencséd volt.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Kornel #115335 üzenetére
Azért körülnéznék más vonalon is, csak hasonlóan megbízható legyen, mint ez. 2006 óta sehol nem hagyott ott, az egyetlen komoly baj, a kuplungbovden szakadás is akkor történt, amikor a ház elé gurultam be éppen. Az mondjuk oltári mázli volt.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Kornel #115338 üzenetére
Hát, az OPC-be aztán tuszkolhatnám akárhogy a bringát, kilógna.
Bár, már elgondolkodtam egy tetőcsomagtartón, csak gyorsan el is vetettem. Jó az, ha van egy második autó, ha az egyikkel hirtelen lesz valami.Na igen, jó-jó a 3 ajtó, de ha család van, már nem annyira vidám.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
őstag
-
MPeter87
őstag
Itt esetleg van tapasztalata valakinek Megane III 2.0L 180LE vagy RS valtozattal?
(Renault topic-ba is irtam, de ez kicsit jobban porog) -
Satan_Claus
senior tag
Üdv, a zselés akksi megéri a dupla árat?
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
nesa
veterán
válasz Satan_Claus #115344 üzenetére
Az autokhoz kinalt "zseles" kanyarban sem olyan mint egy banki zseles, a generator tolteni se tudna mas karakterisztikaju toltest igenyel, szoval az ilyen zselesnek becezett akarmi, szerintem nem eri meg, nekem egyszer volt megdoglott, akor is zolden vilagitott, felnyitottam mi a tokom zsele van benne, kb sima savas volt minden cella kozott egy szivacs szeru anyag volt.
Akkor erne meg a dupla arat ha legalabb 2x addig kitartana de nemfog elmenni az se 15 eveg.
Dizelbe kb 5 evet hoz le a sima, benzinesbe kb 5-7 ez mar a nagyon max, persze vannak kivetelek amik elkarcolnak 10 evig, de ezt a "zseles" nem fogja megduplazni.[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz deicide #115331 üzenetére
Minél kevesebbet kérsz érte, annál gyorsabban viszik el.
fkenny: Szerintem is inkább ilyen F Astra vonalon nézelődj. Ez már egy normális méretű, viszonylag kényelmes, olcsón fenntartható autó, még akkor is, ha ennyiért rohadni fog itt-ott. Swiftből valószínűleg szebbeket találnál ennyiből, de a belső komfort sehol sincs az F Astrához képest.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
!Overdose!
őstag
Zárt, gondozásmentes indítóakkumulátort nem szabad minden öreg autóba tenni, viszont van olyan autó amibe csak azt szabad. Autótípusonként változó, de általában 2000 előtt gyártott autókhoz nem való. Általában egyébként nem is kerül a kétszeresébe a hagyományos savasnak.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Bittorrent topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm