-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
-
hdman
őstag
-
Zola007
veterán
válasz kk831228 #114252 üzenetére
Tudom, hogy ennyi pénzért még trágyából is csak a lejárt szavatosságút adják, de ez van.
1 személyre, városban cirkálni, horgászni járni és havi 1x anyámat meglátogatni bőven elég.(#114254) tboy93 : úgy értettem, hogy okozhat-e elektromos gondot vagy akadályt a levegővezető rendszerben egy hibás klíma
(#114265) gaborbol : klímát csak hosszabb úton használnám, egyébként jól bírom a meleget vagy ott az ablak. Belső tér mérete képezi itt a fő problémát
Wagon R tuti kicsi nekem
Én is kombi Meganet nézegettem[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
KAMELOT
titán
válasz kk831228 #114403 üzenetére
De azért mégis jó olcsón mászkálni! Próbálok környezettudatos lenni azért veszek LPG-t. Dízelben csak a turbó nélküli jó. Azért nem mindegy mennyit költök el üzemanyagra. Benzin 1,40eu gáz meg 0,56eu. Az a fele! Mindeképpen utánakérdezősködök még máshol is! Köszönöm szépen az infókat. Kell a nagy hely és a kényelem csak ilyen kocsik jöhetnek szóba. Ennyi a max amennyit szeretnék a kocsira kiadni + természetesen tartalékban is lesz pénz az esetleges költségekre, ha felmerülnének! Amúgy a kocsi BMW szervizben volt szerelve. Egész szerviz history benne van a könyvecskében!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
roberto211
őstag
válasz kk831228 #114887 üzenetére
Én BMW dieselt hallottam. Haverom e92 coupejat(20d) akkor most az új par éves 5 ös bömösét (30d) is hallottam. Valóban nem hangos,alig hallani.
Aztan volt egy kitérője a5 sportbackel az azert kicsit hangosabb volt de még határon belül
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz kk831228 #115422 üzenetére
Nyugodtan flame-eljetek, ha ez kell bele, akkor ez kell, a gyar szerint.
95-ossel eleg hamar beegnek a szelepek, az meg 100k.Qru: koszonom, utana fogok nezni, a lukoilnal ugy tudtam, hogy meg mindig van, par honapja biztos volt, mert lattam. Agip szerintem par eve mar nem forgalmaz sajnos. Auchanban biztos van.
-
peter.tamas
csendes tag
-
Kornel
veterán
válasz kk831228 #115681 üzenetére
ennyi.
de attól az összes autó király, amibe turbo van, nem baj, hogy közbe elszakad a bicikli lánc benne, amit vezérlés gyanánt beleraktak, stb. stb. (TSI, etc.)
meg hogy a kamu 30 ezres csereperiódussal garancia után letérdel a turbo, aztán minden más sorban.
psa 1.6 turbo stb.
de nem baj, mert annak idején, amikor még nem is ezen célból (downsizeing) fiatéknál csináltak sportmotorokat, és az utcai verziót se butították le, hanem maradt minden túlméretezett, ezért ebből egyenesen következik, hogy az összes kis turbós az olyan fasza, mint a tizenéves fiat motorok.
azt hiszem ennyi elég volt.
ja és az összes japán szar, mert a sok tuning mester az 1.4-es honda blokkra rakja a turbot, ami valószínű nem bírja, ebből egyenesen következik, hogy az összes ilyen.
a továbbiakban nem folytatom, mert nagyon off. -
-v-
addikt
válasz kk831228 #115737 üzenetére
Persze ... autópályán nem lehet lehúzott ablakkal járni, mert kivisz a huzat, hangos, nem tudsz zenét hallgatni, beszélgetni, fárasztó .. és 20 fok fölött kb. ha süt a nap már nem megy klíma nélkül.
Ősztől tavaszig párátlanítani kell, el se tudom képzelni már az életet párátlanító gomb nélkül, bármi van megnyomom 10mp múlva csontszáraz minden és látok .. emléxem régen ezek a bohóckodások klíma nélkül, hogy párásodott minden .. arról nem is beszélve pesten is a kosz meg zaj dől be, ha klíma nélkül mész, poros részeken is soxor inkább felhúzom klíma (pedig szeretek letekert ablakkal menni), mert 2 perc után tiszta por lenne bent minden :S Na meg nyáron szerintem elég sokat van meleg, klíma nélküli autó szerintem halál... -
Declare
őstag
válasz kk831228 #115765 üzenetére
ez nem hit kerdese. Matek es szerencse faktor. Egy szivo benzinnel kis tulzassal az lehet a legnagyobb nyüg, hogy kifogy a benzin , egy dizelnel kapasbol fel tudok sorolni 4-5 olyan elemet, ami meg szokott kotlani sokszor dizeleken es mindegyik legalabb 100, de inkabb 2-300k huf javittani. 5-10k eves futassal komoly eselye van annak, hogy nem lesz az ember +ba az üzemanyag megtakaritas vs szerviz csataban.
Persze lehet valaki szerencses es peches is, ezek is kemenyen benne vannak a pakliba, de a nagy atlag kihozza a 15-20k km futast a megterülesre kb
-
Declare
őstag
válasz kk831228 #115770 üzenetére
Persze Szivo dizel az matuzsalem. Azert ha valaki max 10-15 ev ig gondolkozik autoban, ott ennyi lehet a kerdes. turbo dizel vs szivo benzin/turbo benzin.
Egy kis turbo benzin pl 1.4 azt meg mindig ezerszer gyorsabban bevallalnam kis futasteljesitmennyel is, mint egy td-t. Van föleg az elsö generaciokkal problema, de nem olyan veszes.
Nekünk is van a csaladban, nagyreszt varosban van hasznalva, nyilvan normalis üzemanyagot es olajat kap, igy semmi baja a lancnyulason kivül, de azt az audi mernökei szabtak el. 60-70k km t kibirt a gyari, utanna csere. Nem a vilag vege. Ezen kivül se dugulas, se semmi. 5 eves. Azert azok az alkatreszek nincsenek olyan igenybevetelnek kiteve, mint egy dizelnel, nincs olyan koszolodas, mint egy dizelnel stb. -
footy
addikt
válasz kk831228 #115777 üzenetére
A 3. gen dieselesen keveset. A linkhez azt meg hozzatennem, hogy a benzinesek meg mindig inkabb varosban futnak, ugyhogy a teljes atlag arnyalja a kepet. A sajat tapasztalat nekem 6,2 volt teljesen vegyes hasznalatban. (200-zal nemet autopalyan, enyhe dugo Saarbrückenben es 90-es szakasz Franciaorszagban )
-
Declare
őstag
válasz kk831228 #115777 üzenetére
Amit footy linkelt, az total realis. Annyi, hogy autopalyan nekem sokkal több volt a tapasztalat (1300 km nemet palya). Tojasokon lepkedve talan egy helyen padlo par km ig 7-7,5. Egyedül, klima nelkül.
Meg azert ez pici motor, ha beülnek emberek/csomagok/klima ez indul felfele. Ha az ember jatszik akkor meg hajjajj 10-12+ siman. Okosan, de dinamikosan 7 alatt tarthato a nagy atlag.
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz kk831228 #115830 üzenetére
Köszike,én is megnézegettem,h miket lehet mennyiért kapni,mondjuk úgy,h vegyes...
Ránézésre mindhárom elég jól néz ki.
Bár ezt jobban megnézve látszik,h a könyöklőnél lévő műanyag keretek szépen meg vannak már kopva-8-as és 9-es kép,illetve a kormány se annyira szép már,nem tudom,h valósan mennyi km lehet benne,sztem több,mint amennyi meg van adva.Az utolsó tényleg szép,csak...én igen bizalmatlan vagyok ezekkel a 10+ éves N-el kezdődő rendszámos autókkal./ utcán látva is őket az ugrik be,h hááát nem éppen a csúcskategóriák és magyarok itt tartunk,h hozzuk németből a törökök levetett autóját magunknak/
És ehhez jön ez az átlaghoz képest kevés km.Ami persze nem lehetetlen,hisz a mi kocsink idősebb és mégis kevesebb km van benne,csak hát ez a kocsi külföldről lett behozva eladás céljából és gondolom nyugatabbra se adják két fillérért a jó kocsikat.
Szóval "kissé" gyanús.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző