-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #115649 üzenetére
Azt nem mondtam, hogy rendellenes. A Puntónkban 150k km után is így néz ki a kormány, nem tudom ebben a Seátban mi számít normál amortizációnak, azért nem írtan neki, hogy ok vagy sem csak írtam neked hogy ő mire gondolt.
aero: Ha amúgy jó kondiban van a gép akkor mehet simán. Max egy újragyűrűzés és elmegy még ez újabb 300k-t lazán.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
No, legyártották még az AdBlue-s motorok bevezetése előtti utolsó példányok között a mi Transit Customunkat is, úgyhogy augusztus végén át is vehetjük.
[moderálva]
Szakmai topikban tilos hirdetni!
[ Módosította: Qru ]
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #115652 üzenetére
Ad blue
Parasztvakitas. -
hurenzon
senior tag
Szerintetek mennyi a reális ár egy 93-as 5 ajtós, 1.3 benzines suzuki swiftnek, amiben garantáltan 19000 km van és 1 karc sincs rajta, olyan mintha most hoznád ki a szalonból. Első tulaj, végig márka szervizbe volt hordva, évi olajcserével. Eddig minden gyári, csak egy szélvédőlapát volt cserélve. Garázsban állt, távirányítós riasztó van benne, 4 db új gumival ?
-
őstag
válasz Kornel #115663 üzenetére
a vw passatom is tudja az euro 6 ot adblue nélkül, zsír új 150le
a 190le-s be már kell az adblue
teljesítmény és fejlesztés függőa mazda skyactive dízelekről azt hallom mindenhonnan hogy 100+ e km után jelentős részük beszarik
mobilén van is sok hibás eladóezért is vettem inkább cr tdi-t
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Kornel
veterán
válasz hurenzon #115665 üzenetére
500k-ert autot kapsz.
Kivanj nekik sok sikert az eladashoz.
Most neztem, hogy ha kesobb kene egy "csaladi" auto is a sport melle, akkor vennek egy 1.4-es thaliat, 700-800 korul mar boven 10 ev alattiak is vannak pl.
De 500-ert mar jo megane-t is kapsz, punto2-t, de meg lehetne folytatni a sort.2008-ban vettem egy 5,5 eves swiftet 12000 km-el 550k huf-ert.
4 ev mulva 120k-val tobbert adtam el[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Nem, sokkal rosszabb munkahengerek is letapadnak 2 het mulva elkezdenek szivarogni, kb meg 2 het mire eszre veszi a gazdi akkor raburit egy kis fekolajat es kis ido mulva egy keresztezodes elott atszakad a fofekhenger szimering es beesik fekpedal....
Egyszer vettem egy ilyen 1 evig pihizo jarganyt szamitottam ezekre nemvolt nagy para 40k megert meg 40 et rakoltottem es 2 evig semmi gond nemvolt 1db talan 250ft-os megszakito kalapacsot leszamitva.
-
!Overdose!
őstag
válasz Kornel #115663 üzenetére
Margóra jegyezném, hogy a Honda is, pedig ez még csak a második dízel motorgenerációja. Ebből szerintem az következik, hogy bármelyik gyár képes lenne rá, de biztos vannak olyan tényezők ami miatt nem csinálják.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #115671 üzenetére
Persze.
Leszrjak.
Mi az oka a kisturboknak is?
Nem tudnak motort kesziteni, fognak egy gagyi blokkot, raakasztanak a polcrol egy turbot, aztan gari ideig elmegy, utana meg majd vesznek.ujat, ha elszakad a lanc, vagy megmakkan az egesz.Ellenpelda pont a japanok, de lassan ok is beadjak a derekukat, ld. suzuki, pedig a mazdaval egyetemben eddig csodakra voltak kepesek a szivoB-ekkel.
-
Kornel
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #115676 üzenetére
ez, hogy nem arra van meretezve, ezt nem tudom honnan veszed
megint nem a japanokbol kene kiindulni peldaul, mas gyartok meg nem kidekazott alkatreszekkel tervezik meg a motorjaikat
erre gondoltal mar esetleg?nezd mega Ford Ecoboost 1.0-ban is milyen hajtokar van pl, gyarilag tud 210Nm-t a motor
de nopara, az a hajtokar abban 300Nm+ is elbir, nezd meg milyen vastag a szára annak ott
persze hondaeknal ekkorra reg elol-hatul-alul-felul kiuti a blokkot az abban levo ropi szárú egyseg, de ez nem hiszem a Ford problemaja lennetöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
a masik meg, hogy megint a Fiat motorjait tudnam felhozni ellenpeldanak
a Tipo 1.4i 70loeros es gyarilag 114Nm-t motorjaban ugyanaz a fotengely es hajtokar van, mint a PuntoGT motorjaban is gyari 136lora meg 204Nm-re
es azt mi felcibaltuk tobb autoban is joval 300Nm fole meg 280lo korulre, vkinek alulrol kozeliti a 400Nm-t is, es nem akart meg eltorni mar jo ideje egyikben sem se a hajtokar se a fotengely
na ilyenkor mi van?Delta Integrale motorblokkja hajtokarjai fotengelye is egyezik a Tipo 2.0 16v szivo cuccaival, es ~400-450loeroig nyugodtan lehet hasznalni azokat benne
ezekbe nem kell beleolni felmilliot csak a mechanikai megerositesekbe kezdeskeppenvan egy gorog muki az egyik angol nyelvu digoautos forumon, fujja is a motort ezerrel meg van NOS is a motoron, o 650 loero utan cserelte le gyari fotengelyt is vegre, mert ha mar akkorra kovidugo meg Hbeam 4340-s profilos CrMo hajtokar volt benne, akkor de proszto mar, hogy a fotengely meg nem az
es csak ezert cserelte le azt is benne, mert amugy baja nem volt veleugyhogy reszemrol ennyit errrol a nem arra van meretezve dologrol pl
több drón kell ;P
-
kk831228
addikt
válasz hobizoli #115678 üzenetére
Kár ezen vitázni, majd térjetek vissza erre ha ezek az autók elérték a 300000km-et és akkor kell belenézni a blokkokba... Addig kár ezen vitatkozni... Mondjuk ezek a bicikliláncos motorok nekem se bizalomgerjesztőek...
Meg hogy 300000km alatt mennyit kell rálocsolni az is kérdés, de ezzel még nem nagyon van tapasztalat... Az hogy valaki eljárkál húzott motorral, csak egy dolog..
Az mindig elfelejtődik hogy mennyit ment el vele, meg hogy lépten nyomon befosik rajta a leggyengébb láncszem... Ha elmegy 150000-et az már valami de nem 20-30000km, az nem jelent semmit...[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz Kornel #115676 üzenetére
A másik dolog meg hogy be kell látni ezeket az autókat 150-után cserélni kellene újra mivel utána csak pénztemető nagy részük... Ezt saknos vagy elfogadja az ember vagy bicikli... Csak ugye Magyarországon még új autónak számit még 250-el is...
TaaT: Ennyi...
Ez sajnos igaz, de valami csak van mert mostanába 3-szorosára nőtt a 300000km-es autó, a használtautón...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Kornel
veterán
válasz kk831228 #115681 üzenetére
ennyi.
de attól az összes autó király, amibe turbo van, nem baj, hogy közbe elszakad a bicikli lánc benne, amit vezérlés gyanánt beleraktak, stb. stb. (TSI, etc.)
meg hogy a kamu 30 ezres csereperiódussal garancia után letérdel a turbo, aztán minden más sorban.
psa 1.6 turbo stb.
de nem baj, mert annak idején, amikor még nem is ezen célból (downsizeing) fiatéknál csináltak sportmotorokat, és az utcai verziót se butították le, hanem maradt minden túlméretezett, ezért ebből egyenesen következik, hogy az összes kis turbós az olyan fasza, mint a tizenéves fiat motorok.
azt hiszem ennyi elég volt.
ja és az összes japán szar, mert a sok tuning mester az 1.4-es honda blokkra rakja a turbot, ami valószínű nem bírja, ebből egyenesen következik, hogy az összes ilyen.
a továbbiakban nem folytatom, mert nagyon off. -
tomiii.
aktív tag
válasz hobizoli #115678 üzenetére
Most építünk be egy Fiat Tipo 1.9TD-t egy házilag rövidített tengelytávú Range Rover alvázas Suzuki Samurai-ba, Argenta váltóval összeházasítva. Kíváncsi vagyok a híres olasz technika mit fog mutatni.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz tomiii. #115684 üzenetére
Jó kis off road gép lesz... Oda nem kell olyan nagy teljesítmény, nem is lehet olyan nehéz az a kasztni ahogy láttam, nem egy H1méret , nyomaték mondjuk nem árt... Vizálló legyen és kész...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
tomiii.
aktív tag
igen, én is ezt mondtam, de hozott anyagból dolgozunk...mivel már indításközelben voltunk, kikellett talalni, hogy vigyuk 300 mm-el hátrébb az egész motort, kezdhetjuk elolrol, szoval nem lepodok meg, ha nyar vegen faragjuk a croma dizelet befele, hogy ne unatkozzunk. Itt mindenki olasz autot bont es javit, mert erdekes modon ezek romlanak el a legtobbszor, lehet elatkozott terulet.
(#115685) kk831228 : Koszi, remeljuk, hogy piritani fog.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #115683 üzenetére
nem tehetek rola, hogy tobben olyan autoknal probalgatjak ezt, amiknek alapvetoen el van qrva a tervezese, meg kidekazott, hoki cuccokbol vannak osszerakva
csak nem ebbol kene kiindulni, amikor van mas is, ahol meg ez nem igy megy
na?
ja, nem tetszik a gyarto neve? akkor szopjatok azzal, aminek meg tetszik
de ettol meg nem maga technika a szar, hanem a kivitelezese a gyartoja altal
nem csinalnak a japanok kisturbost? fuuu... ez csak az o nyomoruk, es ki nem szarja le? az feltunt, hogy dizelt se nagyon csinalnak...es? nem fog megallni ettol a Fold forgasade ehhez kepest mindenhol azt olvasni csak, hogy de a kisturbosok igy meg ugy szarok, mert a (fillerbaszo) VW-nal, ami baromi mervado ceg, mert biztos az az autogyartok alfaja es omegaja egyben, es nala csak egy gyerek bicikli hajtolanca jutott oda, es az jujdedraga hibat tud okozni, akkor nyilvan semmi mas ceg se tudhatta ezt az egesz vilagon nala jobban meg tartosabbra megcsinalni
óó igen
es ki nem szarja le, hogy ott az van? ez legyen azoknak a balfaszoknak a gondja, aki ennek ellenere is VW-t veszi meg, mert az nééééééééééééééééééééééémet
a digoknal meg rendesen szij van ott, es nem ugrik at, a VW lancahoz kepest azt toredek aron lehet cserelni ha kell, nem kormolodik le sem a szelepeknel, mint a PSA Prince motorja hajlamos
erdekes, nem?megis mindenki csak ezekrol tud, meg ezt reklamozza tovabb is, es ezt lehet olvasni 2n+1 forumban (itt is), mert a gerillamarketing az persze mukodik, ha kell, ha nem
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #115688 üzenetére
na, csak nem vagyunk olyan messze egymástól.
a lényeg, hogy sok gyártó csak a saját tehetetlenségéből nyomja a kis turbós motorokat, mert azelőtt se tudta felvenni a versenyt motorgyártásban, most bepótolják ezt, hogy rátolnak egy turbot, vagy ha nem elég, akkor kettőt, és ők a királyok.
nem mondtam, hogy mindenki ezt csinálja, de mint látod van példa bőven.és olyat is tudok neked mondani, ami szívó (és nem olasz), és gyárilag elbír egy turbót még sincs rajta, mert anélkül is meg tudták oldani, hogy menjen is, nem úgy, mint akikről eddig beszéltem.
de tudod mit, örülök neki, hogy a japánok is jönnek a turbokkal, jelenleg turbo nélkül is felveszik a versenyt, de ha ezekre rátolnak egy turbot, akkor mit csinálnak majd a többiek? rátolnak kettőt?
igaz 1.4 turboról írnak, de remélem jön az 1.6 is, már most is van rá gyári megoldás. -
kk831228
addikt
válasz hobizoli #115688 üzenetére
Csakazolasz... Nincs ezzel semmi baj... Ott is lehet konstrukciós hiba, mint bárhol, és akkor te vw-t vennél mondjuk...?? Na ugye... Ha valaki hű egy márkához úgy is utána olvasgat és olyan motorral veszi ami nem problémás, vagy ha nem akkor meg 3 évente cseréli és le...rja... Nekem vw-m van, de attól ha egy autó jó azt elismerem, meg érdekel is hogy milyen tulajdonságai /megoldásai vannak, legyen az olasz, francia, japán stb... Az meg hogy melyik fillérb.. szó, hát mindegyik, mivel egymást követik és versenyeznek... Meg kell felelni a környezetvédelmi normáknak, amit nem az egyszerű motorokkal foggnak betartani... Sajnos...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
nesa
veterán
válasz tomiii. #115687 üzenetére
Nem azert bontanak olasz kocsit mert azok romlanak el hanem mert azokbol meg lehet kibontani ertelmes alkatreszt
(#115688) hobizoli
A fiat a 80 as evek masodik feletol csinalja a kistubosokat soha nem remlik hogy szarok lettek volna az 1.3tie vagy az 1.4tie kesobb hgt mind jo volt...[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Az 1.3 turbo inkabb 80 eleje, a Delta 1.6 turbo szinten.
De ott van a Daihatsu Charade is az 1.0 turboval.Mondjuk az 1.6-ra nem igaz amit Hobizoli ir, ott mas a dugattyu es ugy tudom a hajtokarok is, a mezei 1.6 hoz kepest. Legalabbis amikor turbositani akartuk, akkor ezen bukott meg a dolog. Az otthon levo 2.0 8v turbo meg mar sok lett volna, illetve a dugattyuk hajtokarokkal nem csereszabatosak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
chewycl
tag
Sziasztok!
Szeretnék venni hobbi autónak egy nissan r32 gtr-t(talán egy r33 is beleférne vagy r34ből csak a gtt ahogy az árakat néztem), az lenne a kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy tudnátok-e nekem olyan helyet vagy oldalt javasolni ahonnan érdemes venni ilyen típusú autót. Végig jártam mar pár weboldalt de tanácstalan vagyok ez űgyben tényleg. A cash megvan már rá az átiratás költségeit is beleszámolva de nem szeretném elkapkodni -
feka007
nagyúr
Miért írják oda, hogy fedélzeti komp-os, mikor képen látni, hogy nincs benne? Azt hiszik bekajálom, vagy egy kereskedő nem tudja, hogy az mi, és az órára azt hiszi hogy az komp?
-
válasz feka007 #115695 üzenetére
Egyszerű sajnos. Ha valaki kipipálja, hogy kell neki fedkomp máris nem lesz benne a listázásban. Ha ott van, de nincs is benne, akkor is ha jó deal vagy akármi, megfoghatja vele az embereket. Plusz, onnan még elérhető a többi árult autója is. Sajnos így van, nem kell vele foglalkozni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...