-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Uh basszus!
Visszaigazolást kaptam, hogy ez a 1.4 16V VW motor egy fabatkát sem ér.
Ez elég durva, konkrétan a dugattyú ver.
[link]
[link]
[link]Marad inkább a megbízhatóbb 1.4 8V, gyengébb, de megbízhatóbb, vagy a Punto 1.4 16V.
A Punto 95 lovas motorja ugye teljesen különbözik és az teljesen megbízható?
Rákerestem de nem találam ilyen hibákat, mint a VW motorjánál.
Lehet mégis az lesz ha ennyire rábeszéltetek.undefined
-
ludsimon
veterán
köszönöm mindenkinek a segítséget!
ui.: A vergodesert bocsi.
undefined
-
Integrale
veterán
válasz ludsimon #116809 üzenetére
Azt tegyuk hozza, hogy a gyari gyorsulasi adat es a legalacsonyabb fogyasztasi ertekek nem egyszerre jelentkeznek, vagy gyorsul, de tobbet eszik, vagy nem fogyaszt, cserebe nem is hozza a gyari kozeli erteket.
Ez nem sok variacio, van egy 1.4-es motor, egyik 16 szelepes hengerfejjel, a masik 8 szelepessel. Elobbibol van 6 sebesseges valtos is.
A sporting a nevebol kikovetkeztetheto, hogy sportosabb, de csak egy felszereltsegi csomag.
A Grande az egy teljesen mas auto, de internetet gondolom tudod hasznalni, csak beirod valamilyen keresobe, es ovodas jatekkent megkeresed az elrejtett kulonbsegeket, ha van sok, akkor nem ugyan az az auto.Ha meg ket ujjal akarsz tekergetni, akkor egy baratno vagy egy jo Xbox kontroller is olcsobb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
WOT-H-A-C
veterán
Jó reggelt mindenkinek.[link]Tudnátok ebben segíteni?
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
lacos001
senior tag
Hi
Előzmény: - Itt
képeken nem én vagyok, kereskedő és a kis barátomTegnap megvettük...eléggé rendben van. Mentünk vele, szanaszét néztük, mindent kipróbáltunk működik e, hibamentes e. ( már ami van benne )
Mitsubishi Colt CZ3, 2006- os, 95 PS, 72.000 km, még 1 év 4 hónap TÜV van rajta, plussz adtak 1 év teljes körű garit. 3.750 ojróba fájt.
Arra a felhasználásra megfelelő, amit írtam. Tökéletesen elférünk benne, sőt.
Hajtani is lehet elég szépen, már ami ebben a kategóriában "hajtásnak" nevezhető.Feleségem majd elég jól el tud ezzel kóricálni. meglepte őt is a "jósága" az autónak....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Satan_Claus #116720 üzenetére
Nem.
(#116718) Satan_Claus:
A németek az Euro 1-6 rendszer szerint osztják a matricákat.
Nem. ANemetek 1-4 ig osztjak a matricat (pontosabban 2-4 ig, 1es matrica nincs)
Ha te rakatsz bele utólag Részecskeszűrőt, és csináltatsz egy új AU-t, besorolják az autót magasabb osztályba, a lényeg a részecskeszűrőn van. Euro 4-ben ugye már kötelező a DFP.
Nem. Nem függ a reszecskeszürötöl a besorolas. Lenyegtelen, hogy van e benne, csak a kibocsatasi ertek a lenyeg. Ott vannak a hatarertekek a reszecskeszürö nelküli dizelekre is az euro4 nel is.
Ha ugye a inkelt weblap adatai helyesek, de elegge ugy tünik, nem egy kamu oldal
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #116826 üzenetére
Én ilyenekbe szégyellnék beülni.
-
roberto211
őstag
válasz szőröscica #116827 üzenetére
Én nem.. Lehet te valami elit vagy (gondolod magad)de ebbe inkább ne menjünk most bele. GTI egy legenda marad mint ahogy az is volt.. De nem ez volt a kérdés sztem..
Nekem ez tetszik, régi hothatch érzés miatt..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
TaaT
veterán
válasz roberto211 #116828 üzenetére
"Lehet te valami elit vagy"
Az itteni fórumozók döntő többsége lenézi a tunyingot.
Give them hell Ukraine!
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #116828 üzenetére
Nem is a modell rs a gyartmany ellen van kifogasa, hanem azellen, hogy a Pimp my Ridebol gurult ki veluk Xzibit.
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz roberto211 #116826 üzenetére
Ha csak ragasztva van a vasalódeszka, akkor a narancs.
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #116828 üzenetére
Egy gyári kinézetűvel semmi gondom lenne, de ezekhez a rinyálós iramban stílusban "tuningolt" csodákhoz valóban túl elit vagyok.
-
roberto211
őstag
válasz Integrale #116830 üzenetére
Nem hiszem.
Amúgy mi ebbe a tuning? Kettonosu festés meg egy szárny ?
Sárga(citrom) nekem is jobban tetszik amúgy pont azért mert nincs ennyire felcsicsazva meg az újabb műszerfal miatt tehát nem az eredeti Gti van benne de ha azt mondjatok hogy narancs az jobbnak néz ki akkor inkább elviselem a festést meg a deszkát.
Amúgy pont ezért kérdeztem a narancsra hogy nem tűnik e túl kokanyoltnak.
Focvis: köszi. Végre egy kérdéshez tartozó válasz.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
TaaT
veterán
válasz roberto211 #116833 üzenetére
"Amúgy mi ebbe a tuning? Kettonosu festés meg egy szárny ?"
Ez már bőven ingerküszöb felett van itt.
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
válasz szőröscica #116827 üzenetére
Na ja. GTI-ből csak gyárit és még véletlenül sem ilyen utólag GTI-vé átalakított csoffadékot. Az ilyen bazári csilli-villi szárnyas jószágokat meghagyom a telepi 20éves hülye gyerekeknek akiknek nincs pénze Hondára ezért vesznek egy ilyen pimpelt Sutyukit. Közelébe se mennék egy ilyennek, hogy néz már ki...
TaaT: nem csak itt.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #116833 üzenetére
a narancs szerintem kókányolt a képek és a leírás alapján.
az egy dolog, hogy úgy néz ki, hogy bele nem ülnék, de a leírás szerint frissen felújított a motor...
akkor miért adná el? ráköltött vagy 200k-at, aztán most jószívűségből eladja.
vagy minimál projekt keretében belegórtak bontott cuccokat, aztán hadd szívjon vele majd a következő madár.a citrom sokkal komolyabbnak néz ki, hihető leírással, illetve ha jól emlékszem pont erről volt egy TC cikk, mindjárt meglesem
mod: vagy ez az, vagy egy ilyen módon épített.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #116833 üzenetére
a masodik egy epitett, replika GTi, gyarilag nem az volt
'99-ben mar reg nem volt mar gyari GTi, foleg nem facelift-s kivitelben
ezt itthon csinaltak egy szetrohadt kulfoldi GTi-t felhasznalva donorkent
a papirjai szerint minden bizonnyal 68loeros G13BA motorja van, es nem a G13Ba G13BA-ra amugy ramegy G13B DOHC GTi hengerfeje is meg nagyjabol minden atrakhato, de ezt az autot Esztergom-ban gyartottak 1.3 8v-kent, az origi GTi-ket meg Japan-ban
mondjuk el sem olvastam a kepek alatt a leirast, de konnycsepp fenyszoros '99-s evjaratu 3 ajtos Swift eleve nem lehet origi GTi, meg ha annak latszik se
ezek nem fognak sosem annyit erni, mint egy origi GTi
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
roberto211
őstag
válasz hobizoli #116837 üzenetére
Azt tudom,hogy fűzött gti , de ettől még ugyanaz a menettulajdonságai vannak mint a Gti-nek hisz a Gti alkatrészekből építették nemde?
Azt tudom hogy Esztergomba gyártották 1.3 8v ként,le is írta a tulaj.
Mindegy megnézem mind a kettőt aztan amelyik korrektebb/jobb állapotban lesz.
Mod: Kornelka: Szerintem is jobbnak/hitelesebbnek néz ki a sárga. Hazaerek megnézem hogy hol van. Ha a közelben akkor megnézem . Narancs nekem is sok de ha jo műszaki állapotba lesz pont leszarom,hogy mennyire pimpelt Ezen lehet változtatni ,rossz műszakin kevésbé
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #116836 üzenetére
A főtengelyt is át szokták hozni a GTi -ből, de most ezt nem cserélték. Az eredeti magyar főtengely egy kilóval könnyebb, mint a GTi-é, így még pörgősebbnek ígérkezett
azert nem veletlenul nehezebb am a gyari GTi fotengelye
a fotengely sulyabol fakado tengelyvonalban forgo giroszkopikus ero tart ellen a fel-le alternalo tomegeroknek, amik e hianyaban idovel szetvernek a csapagyazast, ahogy picit mindig meghajlitja a fotengelyt a lenduletuk
egyes esetekben a fotengely sonkakba wolfram pogacsakat is besajtolnak, mert az nehezebb a vasnal:
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #116838 üzenetére
kispest...
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #116838 üzenetére
ugyanaz, de megsem az
egy replika Delta Integrale se fog annyit erni sosem, mint egy original, amit annak gyartottak
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz Kornel #116836 üzenetére
A citromsárga valamelyik előző gazdája ss-tuner néven futott anno az ssgti fórumon. Azóta néhányszor már gazdát cserélt a kocsi, biztos nem véletlenül. Gondolom ahogy az lenni szokott megvette valami kis hülyegyerek addig taposta míg baja nem lett és továbbadta egy madárnak, és így tovább és így tovább. Most várják a legújabb madarat. Roberto: swiftmania@freemail.hu címen eléred az építőt.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
biztos így van, nem ismerem, a véleményem arra vonatkozott, ha a leírás megfelel a valóságnak.
egyébként koruknál és felhasználási módjuknál fogva ezekből már elég nehéz kifogni egy épkézláb darabot...
2007- sportból is van fent 26 a hahun, abból több mint a fele biztos hulla, ezek meg ugye 10 évvel öregebbek is ráadásul. -
roberto211
őstag
válasz Kornel #116843 üzenetére
Nem fontos most a csere, csak ha találok jó darabot akkor cserélek majd.. Összegányolt,6autóból épített, sz@rt nyilván nem fogok megvenni aminek 1000+1 baja van.. Ha nem akkor marad ez jövőév elejéig-közepéig aztán akkor egy jobbat..
Ezeket ugye arra veszik,hogy szétrúgják az összeset ami önmagában nem baj, ha tolják neki de ha valami van vele akkor ugye nem nagyon érdekli a javítás őket.. vti szindróma 2. Ott is ugyanez a helyzet..
8th: Ne fárassz.. Köszi Mintha tudnom kellett volna,hogy mi az előélete az autónak.. pff
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #116836 üzenetére
A másfél liter feletti turbómotoros autók és a két liter feletti szívók tudják megfogni.
bla-bla-bla
ezeket hulyere vertuk a szeria allapotu 1.4T PGT-kkel is mar 10eve
Buxy-nak kicsit vetitos volt a dumaja, de a fele sem igaz kb1/4-n 16.389-t olyan PGT megy, amiben le van mattolva a motor mar
en esoben mentem az enyemmel szeria allapotban 15.2-t isiden kiprobaltam a Marea-t is, 16.8-t mentem vele elsore (1x mentem csak) es az siman 500-550kg-val nehezebb egy GTi Swift-nel
ez csupan 4-5 autohossz diffit jelente a celvonalnal, azaz kb 20-22memlexem amikor Buxy azon sipakolt a ssgti forumon, hogy nyaron 35+ fokban fel delutan kaparta ki a hangszigetelo katranyozast a cikkben szereplo autojabol, es nyert vele vmi 1.8-2kg-t
wow
o maga meg 100-105kg
ha lefogyna abbol 10-15kg-t sokkal tobbet ert volna azzaltöbb drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz roberto211 #116844 üzenetére
Ja, én kérek elnézést, hogy segíteni akartam...
-
-
roberto211
őstag
válasz hobizoli #116845 üzenetére
De ha megnézed a magyar gti-s srácot, mindjárt rákeresek nem tudom,hogy hívják akkor valóban igaznak tűnik... Tökölön, meg egyéb gyorsulási rendezvényeken sorba gyalulja le kb a normál autókat tehát nem a hothatckeket mint pld: pgt,gti swift, stb stb hanem a nagyköbcentis alap vagy csak kicsit módosított autókat ami akár 2l is lehet..
Pgt-t elhiszem,hogy nem veri le ...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen