-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
Ha arra laksz, akkor gondolom mondd Neked valamit mondjuk egy Jászladány-Szolnok táv, vagy Jászkisér-Jászladány táv És most nem feltétlenül azon van a hangsúly hogy 90-el mész vagy 100-al, csak van aki úgy gondolja hogy az 50->90/100 az 3km alatt elérhető, és feltartom a sort, miközben egyik se áll meg.
Egy ilyen helyen az 5,5-6,0 teljesen hihető és átlagosnak mondható. Nyilván megint más ha egy kicsit dugóban áll az ember, esetleg mindezt hegynek fel, vagy pályán (nem 100-al hanem mondjuk 140-el), de így jóvana -
DeFranco
nagyúr
válasz Vesztor87 #117153 üzenetére
te amúgy vezetsz is autót, tulajdonolsz esetleg, meg tankolod is, vagy csak nyomogatod a bal1-ről a BC gombjait mert érdekesen csipognak?
mert nagyon az az érzésem, hogy bemondtál valamit, és most kötöd az ebet a karóhoz egyre kevesebb magabiztossággal.
(feleségem 'kiséri "párszor" megtettem már az elmúlt 10 évben a ladány-kisér apáti-kisér kisér-szolnok kisér-hatvan kisér-heves távokat a felújítás előtt alatt és után is. csak hogy képben legyél...)
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz DeFranco #117154 üzenetére
Nyilván, bár írtam is hogy kinek a milye ért el ilyen eredményt. Én meg hol ezt vezetem hol azt. Legtöbbször apósom Focusát (írtam hogy nincs sajátom). Azt meg sose nézi hogy mennyit eszik, bc nincs benne. Nem kötöm én az ebet a karóhoz, valaki vagy elhiszi vagy nem, ha nem nem, én leírtam a tapasztaltakat és kész.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Nem biztos, hogy nincs jó oka rá, hogy előzzön. Én például nem szeretek úgy vezetni, hogy mennek előttem és nem látom tőle a forgalmat. Nem ismerem, nem bízok benne. Ha valakit utolértem, akkor gyorsabb vagyok, tehát az első adandó alkalommal megelőzöm és pár perc alatt már nem is lát engem. Ha lenne annyi esze, hogy nem ilyenkor állna le önkéntes rendőrködni vagy versenyezni, hanem akár még segítené is a manővert, de legalábbis nem akadályozná, akkor mindkettőnk számára sokkal stresszmentesebb lenne a közlekedés. Utópia.
Más: Vettem ma egy 2011-es Focus-t a cégnek. Hamarosan jönnek a tapasztalatok, ha érdekel majd valakit.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #117152 üzenetére
Ott 100-as tábla van amúgy, azt vágod ... ott 150-re már 60 rugó a büntetés
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Vesztor87 #117155 üzenetére
hát maradjunk annyiban, hogy ez nem hihető. vagy forgalmi akadály vagy, vagy szarul méred, vagy átvertek, azt nem feltételezem hogy behasaltál volna egy számot és ciki lenne beismerni.
persze ha úgy mész ahogy írod, hogy 2-3000-nál váltasz el egy szívóbenzinnel, akkor leginkább a legelső opció a reális.
nekem is volt olyan ismerősöm akinek 4.x-et evett a corollája, aztán nem értette miért marom magam egy fél perccel később, amikor kifejtette, hogy ő biza 70-ről ötödikben előz, kicsit tovább tart, de ő nem siet és azért nem fog visszaváltani, hogy égesse a benzint a drága benzint...
@Pecc: hát akit én megelőzök az meg is érdemli nem szoktam száguldozni, és abszolút defenzíven vezetek, max. azért előzök amiért !Overdose!, mert a tailgating még veszélyesebb. akkor ellépek nyilván, de ahhoz sebességhatár alatt kell menni.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Nem szoktam ott menni 150-el, meg amúgy se sokszor csak ha tele a tank mert ilyenkor eszik rendesen.
Amúgy 110re emlékszem de akkor ezek szerint 100.
En is leszoktam lassítani 100-110 közé , f*sok a traffitol en is
De mások meg ilyen 75-90 közé lassítanak ..
Eddig egyszer se fényképeztek le szerencsére. Mindig valami nagy auto mögé sikerül elbujnom
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
DeFranco
nagyúr
autóval olcsóbb. főleg ha 4-en mennek.
azt már nem festettem le neki, hogy az lett volna az utolsó utunk együtt, amikor ezt megcsinálja úgy hogy én is ott ülök, mert ez szó szerint életveszélyes.
az előzést minél előbb be kell fejezni, ezzel én sem viccelek, ha megindulok, akkor besorolásig szemkinyomás. (aztán büntetőhatvan, mert szemtelen volt és nem haladt előttem trololololo)
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117163 üzenetére
Nálam már elszakad a cérna ezekre, ha 90-es táblánál valaki 70-el cammog full indokolatlanul akkor levillogom ledudálom rohadjon meg nem érdekel ... ha nem megfelelő műszaki állapotú az autója, ne menjen forgalomba. Ha alkalmatlan az autóvezetésre, akkor se. Aki egyenes országúton nem képes 90-es tempóra az ne vezessen autót ... ha nincs forgalom, több sávos az út akkor annyival megy amennyivel akar, ha meg áll mögötte a sor akkor ne mások idejének meg idegrendszerének rovására spórolgasson.
-
DeFranco
nagyúr
válasz stickermajom #117164 üzenetére
éééés bal kerékpár a felezőn. szigorú.
@[rvilike]: én full megértő vagyok, ha annyival tud menni mennyen annyival, 1001 oka lehet rá, simán védhető is akár. annyi legyen benne, hogy elősegíti a haladást lehúzódással, vagy bárhogyan, és akkor jóban vagyunk. mindenkinek jobb, ha annyival megy, amennyit adott helyzetben kontroll alatt tud tartani. száz másik dolog miatt löknék árokba autókat (füstölés, bandzsa világítás, szemetelés, szakadt nankangon járás, telefonálás, szűk előzés, stb.), de emiatt nem.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117166 üzenetére
Mondom, ha egyenes uton 90es tablanal o a 70es tempot tudja csak kontroll alatt tartani, azt ott azonnal felreallitanam es elvennem a jogositvanyat.
En is megerto vagyok de aki alkalmatlan (vagy az autoja alkalmatlan) a forgalomban valo reszvetelre annak nem kell vezetnie. -
deicide
veterán
válasz roberto211 #117162 üzenetére
100km/h megengedett sebesség felett +20km/h a tűrés, azaz 130km/h+20 és a mérő esetleges pontatlansága, 3km/h, ezért szokták 154-re állítani.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117168 üzenetére
Nem habitus kerdese, nem tudok kozlekedni ezektol a balfaszoktol, akadalyoznak, feltartanak, azert zavarnak. Nem azert mert a fotelbol idegesitenek ... az meg hogy valaki gyorsan megy, amig nem okoz balesetet semmilyen modon nem erint engem hatranyosan, nem zavarja a koreimet.
-
runner 125
nagyúr
válasz deicide #117169 üzenetére
Ez vajon autóút 110-nél is így működik? Múlt héten motorral berongyoltam óra szerint 138-cal egy trafiba, rögtön kimentem az első lehajtón, most várok 3 hétig... de abban bízom a legjobban h csak szemből kaptak le, vagy egyszerűen abban h még tűréshatáron belül volt a tempóm.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeFranco
nagyúr
de, ez amit leírsz pont hogy habitus kérdése. vagy éljünk más szóval: szubjektív.
téged ez a szituáció zavar. ilyen-olyan okod van rá, ami a te valóságodban objektív, legalább is van benne ok-okozat, de attól még 1) fizikailag odaérnél így is (ha nem kapsz közben agyvérzést) 2) mást meg pont ez nem zavar, bekapcsolja a rádiót és krúzol kicsit, viszont attól meg falra mászik, ha a másik pl. dekára kiszámolva pont befér az előzésnél mert akkora vatanen hogy le se tud szakadni az ideális ívről vagy éppen kilónyolcvannal kacsázik el mellette.
2) esetben meg ő tudja megmagyarázni, hogy ez őt milyen ok-okozati tengelyen cseszi fel a csillagos égig, és objektívan értékelve valós indokokat sorol, te meg ezt pöccinted le a válladról.
ez. szubjektív.
egy objektivitás van az pedig a kresz, ha tényekről akarunk vitatkozni akkor azt kell elővenni, mert az egy egységes zsinórmérték. olyan, amilyen, de nincs másik. van egy annál is erősebb, az meg a fizika, de azt meg mérés híján nem tudjuk megvitatni. marad a kresz. akarsz a kreszről beszélgetni?
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #117171 üzenetére
Igen.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117172 üzenetére
Én arról beszéltem, hogy téged a "tudat" zavar, hogy valakik gyorsan mennek. Nem azért mert találkozol vele élőben és centizve fér be eléd - nyilván ez mindenkit zavar meg veszélyes is.
A tötymörgő azért zavar mert fizikailag ott élőben találkozom vele és feltart.egy objektivitás van az pedig a kresz
Tudom, "a szabályokat be kell tartani", de ebben különbözünk, van olyan ami ugyan szabályos de se nem jó se nem helyénvaló, meg van olyan is ami nem szabályos de semmi baj sincs vele.
Egyébként benne van kreszben hogy nem mehetsz indokolatlanul lassan, az objektív. -
stickermajom
addikt
Tényleg, ha már idekeveredtem a büntetőfékkel, rákérdezek én is.
Kb. 3 millióig van még valami értelmes alternatíva viszonylag fiatal (2010 utáni), viszonylag nem rosszul felszerelt (digit klíma a leginkább fontos) dízel kombira, 1.6 CRTDI Golf 6-on és Octavián kívül, amit még keresgéljek?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz deicide #117146 üzenetére
es mi az az ütközesig? En tankoltam mar ugy egy kattanasig, hogy 3/4 fölött volt valamivel a mutato, meg ugyis, hogy kifolyt a dizel...(jo ez utobbi valszeg extrem eset, mert melletem epp befejezete a tankolast egy kamion az 1m atmeröjü slaggal es asszem kapot egy löketet a rendszer, mert meg is mozdult a kezembe a tankolo csö , de akkor is a lenyeg, hogy nem tudsz egyforman tankolni). Szoval szvsz egy-egy tankolas eredmenyet max egeszre van ertelme kerekiteni, nem tizedesre.
(#117175) stickermajom 1.7cdti J astra? Nem erögep, de az 1.6 dizel golfnal nem hiszem, hogy roszabb es az a motor eleg problemamentes is.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
DeFranco
nagyúr
nem, nem a tudat zavar, hanem a tapasztalat, mint ahogy téged is. gondolom most épp nem mennek előtted lassan mégis zavar a tény, hogy lassan mennek
Tudom, "a szabályokat be kell tartani"
nem emiatt említettem meg, hanem azért, mert a forgalmi akadálykodás meg a huligánkodás az egy vélemény, a megítélése többé vagy kevésbé de szubjektív, nincs egységes viszonyítási pont, minden habitus függvénye.
a kresz meg egy leírt, kötelező stabil valami, ami még egyszer mondom olyan amilyen, de ad egy fix pontot amihez képest tudsz mérni megfelelést meg eltérést meg mértéket.
a huligánkodást meg a forgalmi akadálykodást nem tudod megmérni, vagyis oh wait, de, de ahhoz elő kell venni a szörprájz szörprájz kreszt.
az viszont van már egy, ne alkossunk másikat, hogy ez tetszik ezt alkalmazom, az nem tetszik azt kidobom.
szóval nem a szabál az szabál a fontos itt.
-
deicide
veterán
válasz runner 125 #117171 üzenetére
Igen, 110-nél 134-től jön csekk, az óra szerinti 138 az nálad mennyi?
Declare: az érdekes. Én ha kattanásig tankolok, akkor a mutató mindig ugyanott áll. De hogy minden hibát kiküszübülj, ugyanazon kút ugyanazon pisztolyából tankolj és a csövet is milliméterre ugyanaddig dugd be.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117178 üzenetére
"deicide ámokfutása"
"nem a tudat zavar, hanem a tapasztalat"Mar talalkoztal vele az utakon? Paraszt volt, levillogott bevagott eled? Na latod. Aki meg villog nyomul es bevag elem, az engem is zavar. Na latod, az hogy mi az "amokfutas" az tenyleg szubjektiv ... van aki meghallja hogy 160al mentem az autopalyan es okolbeszorul az arca. Az indokolatlan lassuhajtas meg eleg objektiv szerintem, 90el lehet menni, ott a 70 az eleg sok szazalekkal alatta van ... Semmi bajom sincs azokkal a totymorgokkel akik nem akadalyoznak, szelsoben ha nem zavarja a tobbi ertelmes kozlekedot annyival megy amennyivel akar.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #117171 üzenetére
Igen.
Max megengedett sebesség plusz +10% és 100 km/h-ig +3 km/h, 100 km/h felett +3%-os hibahatárral számolnak.
#nincsbennetarcsi
-
deicide
veterán
Az ámokfutó nem minden stílusjegye található meg bennem. Pl autópályán nyugodtan tűröm, ha nem húzódik le, csak bizonyos idő után kezdek indexelni, villogni pedig sosem szoktam. Jobbról elmenni ugyan már mentem, de az sem gyakori. Leállósáv tabu. Mindezek híján nem lehetek igazi ámokfutó.
De szívesen elviszek bárkit egy olyan menetre, ahogy vezetni szoktam, el lehet dönteni tapasztalat alapján is.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz roberto211 #117185 üzenetére
Van analóg is.
Sajnos instant 200-ra nem lehet gyorsulni, végig kell járni 0-tól. De hamar megvan.
A velencei-tónál állok bárki rendelkezésére.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117181 üzenetére
Nem tudom miert kapaszkodsz most ebbe az objektiv dologba, a vilagon igen keves dolog objektiv vagy fekete feher ... en felhoztam egy valos problemat, amivel nap mint nap talalkozom az utakon, es eleg sok bajom van vele. Te felhoztad hogy decide amokfutasa teged jobban zavar. Elhiszem, hogy eliteled, elhiszem hogy zavar, csak jeleztem, hogy mivel vele nem talalkoztal az utakon, az a dolog hogy eliteled a szabalyok be nem tartasat, huligankodast, gyorshajtast, barmit, es duhit, az jogos csak nem ugyanaz amirol en beszelek, en kimegyek es nem tudok kozlekedni ezektol a szerencsetlenektol, ami gyakorlati problemat okoz. A nyomulos gyokerek meg mondom engem is zavarnak, de nem hinnem az egy kalap. Rengeteg embert ismerek aki gyorsan vezet de az atlagnal jobban, biztonsagosabban es elozekenyebben, es biztos vagyok benne veluk meg sose volt bajod.
-
rbalint88
addikt
válasz DeFranco #117178 üzenetére
Ott a hiba abban, amit írsz, hogy az indokolatlanul lassan haladás nincs definiálva és tele van a kresz még csomó másik ilyen fos gumiszabállyal.
Hétvégén kimentünk asszonyékhoz Zsámbékra, erdőn keresztül vezető út, madárcsicsergés, zen, de azért nem annyira, hogy 60-nal kelljen ott menni. Kb 1km-t vonatoztam így, majd vatanen, megelőztem a három álmodozót egyben. Ha 80-nal ment volna, akkor azt mondom, hogy szarni rá, rövid szakasz, több is veszett mohácsnál, 5.-ben már forog legalább 1500-at a motor, krúzoljunk. De 60, bmeg, HATVAN??? Városban tök jó sebesség, de főúton nemá'. Ha tetszik az erdő, akkor álljon ki valahol és sétálgassanak. Mindezt persze gyönyörű napsütéses időben, nagybetűs ideális közlekedési körülmények között. Nyilván télen, havas-felfagyásos úton ez egy teljesen optimális sebesség, de akkor meg majd gondolom harminccal fogja veretni... -
DeFranco
nagyúr
írtad, hogy téged ez zavar. írtam, hogy engem meg ez pont nem más meg igen. ízlés dolga, pacsit rá haladjuk.
erre te erősködtél, hogy nem ízlés dolga, mert a lassú haladás az neked valós probléma engem meg nem előzött meg deicide (sarkítok, de próbálom röviden árnyalni)
én annak tartok ellen, hogy erősködsz, hogy az egyik issue rílebb a másik issue-nál. nem, nem rílebb, nem is egyforma, nem tudjuk megítélni a kérdést (mert szubjektív) így legokosabb, ha abban maradunk hogy kinek-kinek megvannak a vörös posztói.
azzal nincs bajom, hogy téged zavarnak a tötymörgők. jogos. de hogy téged jobban vagy igazabbul zavarnak a tötyik mint engem a racerek? no way.
-
-
Bati0501
őstag
Köszi srácok.
már ha az F Astra-val megyek
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117192 üzenetére
Én csak azt mondtam nem ugyanaz a kettő, más jellegű issuek amikről beszélünk, ezt még mindig így látom, pont hogy nem akartam összehasonlítani, azért mondtam, na de ennél több karaktert nem ér
(Arról nem is beszélve én definiáltam mit értek a tötymörgés alatt, és mi zavar, te nem definiáltad a huligánságot vagy racerséget Mindenképpnyertem. )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Napelem
- Xbox Series X|S
- Alkoholista nevelde
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek