-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #117548 üzenetére
lehet én tévedek, de ott tartok, hogy külföldről behozott biankó adásvételis 3-4 éves olasz rendszámos autóról beszélgetünk. annak nincs semmilyen eredetvizsgás előélete.
(bár nekem most esett le végleg, ahogy emiatt visszaolvastam, hogy ez az a tc-n is megénekelt facsés megoldás lehet )
@[rvilike]: szintén feltéve de nem megengedve hogy egy sötét gyalog vagyok, de milyen autókról is beszélünk pontosan "külföldi" címszó alatt? hans szalonból megvett, majd 5 évesen eladott bajorja, vagy ennek ~8 éves reinkarnációja másodkézből? az én állításom az volt, hogy a cégautónál nem törődnek jobban a hazai magánautóval sem (karbantartás oldalról), sőt, a külföldi magánnal sem. értelemszerűen bár nem hangsúlyoztam ki, de mivel a cégautókat ~5 éves korukra lecserélik, így ebben a 0-5 évig kategóriában gondolkodtam, tehát ez kint hans autója.
2.-3. tulaj már persze hogy vigyáz rá, kíméli, mert neki érdeke hogy sokáig menjen. meg az is, aki 10 évre vette. de ezekről én nem ejtettem szót.
@Declare: nem, azt írtam, hogy ott _is_ drága, nem fogja a szükségesnél (lásd kézikönyv) előbb vinni. ha tudja, hogy emiatt letérdel 10 évesen, akkor sem, mert addigra már nem ő használja. arról szintén nem írtam, hogy egy szervízperiódust kihagy, vagy elsumákol. tibi igen, de ő nem hans.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #117551 üzenetére
Szerintem az 5 eves hans autoja jobb allapotban van, mint az 5 eves magyar. Jobb utak (ez most vegulis nem ide tartozik, mert nem a tulaj karbantartasan mulik nyilvan), es szerintem tisztessegesebb markaszervizek is pl. Mondom, kint sincs kolbaszbol a kerites, de tisztessegesebb munkat vegeznek, kevesebb az atbaszas, trogereles, mas a hozzallas es az anyagi helyzet is. Mindent egybevetve en inkabb egy nemet elsotulajos autot vennek mint magyart. Az hogy jurgen konretan mennyire figyel ra jobban vagy lelkiismeretesebben nem tudom, ahogy en eszrevettem ez ugy mukodik, osszeadodnak a dolgok, kicsit mindenki jobban keres, kicsit kevesbs stresszes, kicsit mashogy all hozza, kicsit kevesebb a lehuzas, kicsit kevesebbet lopnak etc ... aztan ezek osszeadodnak es vegeredmenyben erezheto az elteres, abban valoszinu igazad van, ha most konkretan a magyar ujautovasarlot a nemettel osszemered, dramai kulonbseget lehet nem latni ...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #117553 üzenetére
Osztrakok is ... akkor is ha nincs ho meg trutyi.. mas a hozzaallas, mas a kulturaja. Tobbet torodnek az autoval, nyilvan ha tobb zse, tobb ido marad, kevesbe stresszelsz, akkor jobban belefer, magyar ember orul ha luk van a seggen... onmagaban persze ettol meg nem lesz rogton hu mennyivel jobb a kinti hasznaltauto, de ezek mind osszeadodnak.
Na meg persze, dragabb a szerviz, de amugy egyreszt aranyaiban nem az, masreszt nem mindegy a biztos megelhetesen felul mennyi marad a zsebedben, ha marad abbol konnyebben koltesz, ha nem marad akkor hiaba olcso a szerviz, akkor se koltesz, na ez is egy nagy kulonbseg. Meg kell nezni atlagosan magyar autotulaj milyen megtakaritassal rendelkezik meg a fizuja hany %at tudja elrakni egy honapban, meg mondjuk egy nemet ... magyar emberek joreszenek 0 megtakaritasa van, es ezek kozul rengetegnek van autoja. -
Declare
őstag
válasz DeFranco #117551 üzenetére
Picit lehet elbeszeltünk akkor egymas mellett
(#117552) [rvilike] ez nagyon igy van szerinem is Mindenki a nagy csoda kulcsat keresi, pedig -ahogy elcsepelt közmondasokban is van- tenyleg az aprosagokban van a dolog nyitja, ahogy irtad is. Pici mosoly, picit kedvesebb/jobbszandeku hozza allas a dolgokhoz/masik emberhez....es a sok picit összeadodik es lesz egy egeszen erezhetö valami. Nyilvan ehez kell az is, hogy a politika nem csak a lehuzasrol szol, hagyjak elni az embereket, illetve a befizetett ado utan kapsz szolgaltatast....nem tudom melyiknek kellene otthon elöbb valtozni...tyuk/tojas szindroma.
(#117553) tboy93 esö elött ugyanugy sorbanallas van az automoso elött, mint napsütesben pedig egy egesz alap mosas is (egy textil mosoban) 12 euro....egy kis wax aztan mar 15 euro ...automso halozatot akarok kiepeiteni, de asszem a törökök mar beelöztek
Amugy szerintem, egy ilyen 2-3 eves 60-100-130k futasteljesitmenyü autot eri meg a legjobban megvenni. Ott valszeg 1 tulaj volt még, igy a km realis/lekövethetö. 2-3-4 olajcsere 30k km-enkent, nagy bajt nem okozhat, ha az ember vasarlas utan raall a 10-15ks periodusra. Egy dizelnel, jol meg kell nezetni a valtot/dpf et/kettöstömegüt/turbot, ezekre költenei esetleg 1-200 ezeret es utanna jo esellyel szerintem lehet az embernek egy ujabb 5+evig/100+k km ig egy egesz jo, gondtalan kocsija. nem?
Multkor a golf7 el neztem meg csak ugy justforfun. 2013as 80k km körüli golf, highline felszereltseg, 2.0 tdi vel 17k euro körül megy. Ugyanez összekonfiguralva 30k euro. Jo abbol mondjuk adjanak egy 10% kedvezmenyt, ugy is 27k euro körül van. Azert ha az ember atnezeti, nem hiszem, hogy 10k eurot barmin is el lehetne bukni es azert az nem kis penz. Az elsö puki ára
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
ez így kb. össze tud érni azzal amit én fejtegettem, egyet tudok érteni
(#117554) [rvilike]: mosás: szerintem ez nem lehetőség, inkább igényszint. kint valószínűleg (bár a hanyatló nyugatot ennyire a mindennapok szintjén nem ismerem) inkább társadalmi elvárás az, hogy a kocsid (hajad, portád, stb.) rendben legyen. ez nem pénzkérdés. ha lehetőségem van rá, én is bedobom a kocsit a mosóba, 300-400 Ft-ból lecsapatom róla a port, a virágport meg a bogarakat, és tiszta, rendezett a kinézete.
-
TaaT
veterán
válasz tboy93 #117553 üzenetére
Nem, volt itt német ismi, jött az első eső és úgy nézett ki az autó mintha rég nem mosták volna. Erre ő azt mondja náluk ilyen nincs, ott jön az eső nem koszolódik annyira el az autó mint itt.
De a legjobb az volt amikor a kis bömösük ami telibe volt fóliázva átlátszó fóliával megázott idehaza, és a vízcseppek helyén foltos maradt a fólia. Mosással sem jött le.
Give them hell Ukraine!
-
runner 125
nagyúr
Pedig, ha egyszer lesz egy új IS-em, vagy S80-am, biztosan körbe fogom átlátszó fóliával vonatni az egészet.
A fóliát is remekül lehet waxolni.tboy93
Más kultúra. Az h valaki az átlagnál sokkal igényesebb, precízebb, mondhatni szorult belé némi maximalizus, nem pénz kérdése.
Persze ehhez az is hozzátartozik, h náluk sokkal több a prémium és az autók átlagéletkora is töredéke a magyarokéhoz képest.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
darál0w
Jómunkásember
sziasztok
felmerült még egy kérdés bennem...
fiatalabb kocsit több km-rel ( 3-5 éves 200K km körül ), vagy inkább idősebbet ( 5-7 éveset 100K km körül ) kevesebb km-rel?
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz darál0w #117559 üzenetére
Én inkább fiatalabb de sok km-esere mennék rá. Ha ennyit futott ilyen rövid idő alatt azt jó eséllyel pályán használták ami a legkevésbé koptatja a motort (keveset jár hidegen). Másrészt nagyobb valószínűséggel volt rendesen karbantartva, mert külföldre senki nem szeret csotrogány elhanyagolt autóval indulni.
#nincsbennetarcsi
-
vendingo
veterán
Megérett az autócsere, ebbe kérném a segítségetek.
Ma voltam megnézni egy 3gen Clio RS-t.
Baromira tetszik, szép állapotú kívül belül, új gumik, szép MOMO felnik, de.....
Női tulaj szétbarmolta a kormányt, gondolom gyűrűvel:
Aztán van egy frankó hegesztésnyom a jobb hátulján, ami egy kicsit aggaszt. Szerintetek így látatlanba mennyire gáz, mi lehetett vele? Illesztések jók, az első ajtónál van egy minimális eltérés, de nem para.
Kép az ajtó hézagról:Az elemek színei stimmelnek, hézag eltérések nincsenek, csak a jobb első ajtó elejénél.
Beindítás, kipróbálás még nem volt, először utánanézek a dolgoknak. Elvileg végig szervizkönyves, holnap megyek a rönóba ellenőrizni a dolgokat. A kereskedő felajánlotta, hogy elvihetjük akárhova átnézetni, vagy akár a rétegmérőt is odaadja.Vélemény, ötlet, tanács?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz rbalint88 #117568 üzenetére
A kormányon nem akadtam fent különösebben, csomagtér aljáról, alvázszámról is vannak képek, de az normális, nincs rajta javításnyom.
Ha komolyra fordul a dolog, akkor körbemérem, illetve viszem márkaszervizbe átvizsgálásra, illetve holna lekérem az előéletét.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Warrriorrr
csendes tag
válasz roberto211 #117527 üzenetére
Mindig is mondjuk itt karcagon hogy némedi mennyire más tészta...
-
Kornel
veterán
Van valakinek trabantja?
kipróbálnám(#117571) vendingo :van link a hirdetésről? kíváncsi lennék mennyiért vesztegetnek egy ilyet
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Kornel #117572 üzenetére
A képes hsz elején van link. Amúgy 2.1M, de már sokkal többnek néz ki a dolog... Vezérlés csere, kormány bőrözés, átíratás, a szokásos: olaj, szűrők cseréje. Ha enged belőle ~150-et, akkor lehet elhozom, persze csak átvizsgálás után.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Kornel
veterán
válasz vendingo #117574 üzenetére
király, pont ezt linkeltem valamelyik nap, amikor szó volt a típusról, hogy megeszi a swift sportot, csak ugye azért jóval drágább annál.
arra azért számíts, hogy felgumizni se olcsó, nekem most a télik 110k-ba fognak fájni, ha maradok az r17-nél, a nyáriak szintén.
Szerintem 150-et nem fog engedni, valahol 2M környékén lesz az alja, de tényleg attól függ, hogy átvizsgálásnál mit fogsz találni.
Ha tudja a nepper, hogy tökéletes az autó, akkor lehet nem enged semmit se.
Én semmit se tudtam alkudni az 1,6M-ból, de sérülésmentes külső, kopásmentes belső, hibátlan futómű és motor kombóval nehéz lett volna milyen alapon, amikor ráadásul pont itt kezdődtek azok, amik nem két autóból voltak összelegózva, stb., de inkább 1,8M körül mozogtak a normálisak.
Ami az alku ellen szólhat, az az, hogy ha a múltkor jól néztem, ez a legolcsóbb 3gen clio rs...
Aztán ha találsz ezt azt, akkor bele kell alkudni.
Nekem a vétel utáni szerviz 65k volt, (+35k a hosszabb 5. fokozat cseréje, de ez csak saját hóbort volt )
úgy hogy ugye nekem nem kellett vezérléscsere... összes folyadék, összes szűrő, gyertyák, kb. ennyi lett cserélve, de ugye ezek se 5 ft.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Kornel #117575 üzenetére
Azért egy vezérlés nem filléres kiadás. 2 millára jó lenne lealkudni, illetve remélem minden rendben van vele, mert nem mindenáron szeretném lecserélni a G4-et, ami tiptop.
Egyre jobban fosok attól a csúnya hegesztéstől, de gondolom a kereskedő se hülye, hogy megvesz saját pénzből egy hibás autót, utána meg felajánlja, hogy mérjem körbe, vagy vigyem akárhova átvizsgáltatni.Amúgy meg jó hogy lenyomja a swiftet, a type-r civicnek is odapirít. Technikás kanyargós pályán Focus RS-t is elkeni Cup futóművel, de még lehet anélkül is.
Nyári gumik zsír újak rajta. Van itthon egy garnitúra 16-os téli, csak sajna 17" alatt nem lehet feltenni rá, mert nem fér el a 4 dugattyús brembótól (megane rs fékek)
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Kornel
veterán
válasz vendingo #117576 üzenetére
egyébként vicc nélkül, én is azt hittem, hogy az enyém pont ott javított, de az enyémen csak egy elcseszett gyári varrás volt, körbe volt mérve, alul felül átnézve, de sehol semmi.
szóval semmi se kizárt.
nekem még a casco szemlés ember is megdicsérte, hogy mennyire egybe van, akkor nyugodtam meg véglegamugy annyira nem keni el, gyorsulásban persze, mert ugye nem kevéssel erősebb a motorja, de ugye azért nehezebb is, nem is kevéssel.
technikás pályán meg ez is jó, elég jó a futóműve.
pont múltkor linkelgettem a nordschlife köridőket[ Szerkesztve ]
-
thomeef
őstag
Sziasztok, van egy autóm amit most adok el, elvileg holnap jönnek érte, 530-ról már lealkudták 480-ra, és az a kérdése a vevőnek hogy fizetem-e az eredetiség vizsgát? Mondtam hogy nem, én is minden autómra kifizettem eddig, erre is, mikor megvettem. De megindokolni nem tudtam. Szerinetetek?
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
vendingo
veterán
válasz !Overdose! #117581 üzenetére
A másik oldal szép , hegesztésnek nyoma se volt. Abban reménykedek, hogy a renaultnál javították, mert akkor lesz róla valami infó.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
Ki szokta írni, h a Punto GT-ktől (remélem jól írom) félnek Civic-esek?!
Honda topikból: Civic 1.6T végsebesség.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #117585 üzenetére
hány barral van ez megfújva?
nem fél, hogy kikönyököl a hajtókar?
vagy úgy volt vele, hogy egy videót kibír 'szt szeva?mod: de azok a blokkok se bírják ezt.
legalábbis hosszútávon biztos nem[ Szerkesztve ]
-
-
-
thomeef
őstag
válasz Remekelek28 #117593 üzenetére
Köszi srácok Akkor mielőtt elindul a kocsiért ezt azért tudatom vele szépen
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
hobizoli
nagyúr
válasz runner 125 #117585 üzenetére
ennyit egy-ket 1.4-s PGT is megy itthon
es nem kell hozza 2M-ert fullosan atepitett motort csinalni, amiben a blokk hej maradt csak a gyari, es azon kivul minden cseres, meg az kulfoldrol rendelni bele a feltengelyeket heroin aron, hogy ne torjon elegyebkent ez meg nem mehet street-ben kint, mert utolag turbositott auto, tehat eleve nem is egy kategoraiben mennenek egy szeria motoros "street" PGT-vel
tegnapi:
[link]M3: RT: 0,266s 60ft: 2.165s 1/8: 8.747@135.37km/h 1/4: 13.430@170.73km/h
Punto: RT: 0,401s 60ft: 2,118s 1/8: 8.722@134.61km/h 1/4: 13.275@175.18km/hkategoriak jelenleg igy vannak:
street2: 0-1200ccm turbo vs 1500ccm-2400ccm-g szivo
street3: 1201ccm-1400ccm turbo vs 2401ccm-4000ccm szivo (ez kozel 3x ccm szorzo, ilyen meg az F1-ben sincs: mert a 2.4szivokat valtottak le 1.6T-kel), de amugy 1.4x-l szoktak szamolni csak, es ezert volt a Audi S1 is a 2140ccm-s motorral a 3000 szivok kozott (2996ccm)ez tavajig ez meg ugy volt, hogy 0-1400ccm turbo vs 1601-2000ccm szivo
azaz a PGT-ket R5GT-ket UnoTie-ket ezzel eggyel feljebb soroltak be ezzel, mint tavaj voltak, a VTI-knek meg eggyel kisebb ellen kell menni, mint tavaj
erted, a 2 hengeres Fiat500 0.9T meg Clio 1.2TCE meg Polo 1.2TSI megy a 2.4-s Accord TypeS meg a S2000 vagy Integra Type-R ellen
vegulis elegge egy kategoria utcan is ezekkel, nem?Egybe szerkesztve.
[ Módosította: Qru ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Eleglide C1 - a középérték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Napelem
- Honor Magic V2 - origami
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt