-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #117654 üzenetére
Hat max. a korai peldanyok szijasok, de annak.meg rosszabb hire volt.
Haveromnak 2007-es volt, lancos, 120k-nal mar cserelni kellert volna a lancot, de eladta.
Jo magyar szokas szerint senki nem csereli le rajtuk a lancot. -
AMD Power
titán
válasz roberto211 #117658 üzenetére
Autótól függetlenül havi 1x érdemes ránézni az olajszintre.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kornel
veterán
én hetente ránézek, a 4 liter csak a nívó közepéig, 2/3-áig volt elég bele, meg ugye a tiltásig forgatás se feltétlen üzemszerű használat, így nem árt az óvatosság
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #117658 üzenetére
Miért attól nem őrülsz meg, hogy folyton benzint kell bele tölteni? Vagy ablakmosót? Kit érdekel, ha pár havonta csurgatsz bele kis olajat is? Rendszeresen olajszintet nézni amúgy is alap ...
(#117661) kornelka:
a tiltásig forgatás se feltétlen üzemszerű használat
Ez butaság, ne hallgass arra aki ezt mondja
(#117663) !Overdose!: azért, hogy ha bármi történik, ami miatt mégis elkezd olaj eltűnni, azt időben észrevedd, és időben orvosold/megelőzd a bajt
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
na lesz clio rs a fórumon, vagy nem?
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #117663 üzenetére
Mondjuk nálam volt olyan hogy 2csere között (2év) ki se húztam a nívó pálcát. De azért néha érdemes rápillantani.
Give them hell Ukraine!
-
AMD Power
titán
válasz !Overdose! #117663 üzenetére
Hosszabb utak előtt én Mindig megnézem. Pedig az én autóm nem eszi az olajat. De ami előtte bármelyik az sem ette. Vizet is megnézem. Ez a normális...
Tőled sem vennék autót.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
!Overdose!
őstag
válasz AMD Power #117666 üzenetére
LOL
Ha közzétenném a szervizkönyvem és az Excel-táblám, akkor lehet, hogy meglepődnél mennyit vagyok képes költeni drága gyári/gyári minőségű alkatrészekre és milyen dolgokat cserélek/cseréltetek le idő előtt. Az én autóm esztétikailag olyan, amilyen, de műszakilag nem tudsz belekötni. Gyakorlatilag egy törött patentet nem találsz az egész autón.
Motorolajszintet is nézegettem én vásárlás után, de mivel az elmúlt 70k km és 7 olajcsere (Eneos Premium Hyper 5W-40, gyári olajszűrű, gyári olajleeresztő csavar-alátét) tapasztalatai azt mutatták, hogy a szint nem változik a nívópálcán két olajcsere között, így leszoktam róla. Nem ECOTEC ez. Ha nekiállok egy nagyobb tisztogatásnak, ami nálam általában érinti a motorteret is, akkor természetesen rápillantok, de még nem ért meglepetés. Vizet én nem is használok. Eneos hűtőfolyadék van az autóban, ami szintén nem fogy.
Tőlem egyébként biztos nem fogsz venni autót, mert eddig mindegyik elég könnyen elkelt az ismerettségi körömön/családomon belül. Egyet sem kellett feltöltenem a hahu-ra. Szerintem ez után sem fog kelleni, mert két szerelő is sorban áll érte, aki eddig hozzányúlt.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #117670 üzenetére
En se vennek toled...
Eneos premium hypert toltesz bele, semmi sustina?
Igy nem keneSorry a duplaeert, lassan cserben hagy az idoerzekem
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
-
roberto211
őstag
Neked is eszi az olajat azért írod ezt?
Azért a benzin vagy egy ablakmosó nem egyenlő a motorolajjal.
Benya meg ablakmosó természetes ha fogy. Motorolaj meg nem. Baar. Ezt is megtudják magyarázni de szerintem nem normális.
En két hetente nézem írom mégegyszer , de 12-13e km alatt semmit nem evett így ezt kilehet csúsztatni ..
Ha megszokod azt h semmi olaj nem fogy akkor nem fogsz ránézni hetente.De ezek ellenére akkor is szoktam nézni 2 hetente.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #117674 üzenetére
Miert is enne?
Eddigi tapasztalataim szerint a legjobb olaj. -
!Overdose!
őstag
válasz Kornel #117672 üzenetére
Amikor vettem az autót, akkor még talán nem is volt Sustina. Később már nem akartam váltani a beválltról. Most pedig már végképp nem, mert így 2x4 literrel megoldom a Civic és a Polo olajcseréjét is. A Sustina nem teljesíti a VW 505.01-et. Úgy néz ki, hogy a Polo-ból sem fogy az olaj turbo-s létére, de abba még csak 6k km ment bele.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nesa
veterán
válasz roberto211 #117660 üzenetére
En minden inditas elott megnezem az olajszintet amig izzit mondjuk ehez nem szalok ki
egyebkent a nivopalcakon alatalaban a minimum es a maximum ertek kozott cirka 1L van amikor a nivo nem eri el az olajat akkor meg nincs para meg mindig van benne kozel 3 liter (ha 4koruli a max) kb 2L nel mar nemtul eros kanyarokba fel fel villan az olajnyomas vagy fekezesnel, aki nem veszi eszre idobe hogy szomjazik a motor olaj utan annak ugy kell.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Azert maradjunk annyiban, hogy egy olajnyomas es olajhomerseklet mero minden autoba kene, de manapsag mar a vizhofokmerot is kisporoljak.
-
senior tag
Sziasztok!
A legújabb Renault Clio érdekelne. Láttam használtautón újakat (újat szeretnék venni). Dízeles kellene, ferde hátú. 2,8 milliótól vannak 5 millióig. Szeretném, ha ajánlanátok egy Clio-t. Extrák annyira nem érdekelnek. Légkondi, meg 1-2 alap dolog legyen benne, a többi nem fontos.
További véleményeteket szeretném kérni, hogy a Renault Clio-k milyen autók? Megbízhatóak, jók? Barátnőmék egy hónapja vettek egy Clio-t és piszkosul megtetszett, sokat vezettem és csak jó véleménnyel vagyok.
Ui.: Benzinesről vélemény? Ha azok is jók, abból is ajánlhattok
Köszönöm mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
RexpecT
addikt
Sziasztok!
Ha az alváz rozsdásodik azzal mit lehet kezdeni? Nyilván függ attól, hogy mennyire rozsdás, de alapesetben mennyire javítható?
Punto 2-ről lenne szó, a hírdetés szövegében ez van:
"Eladó második autóként használt kisautónk. 5 éve van nálunk napi városon belüli használatban van(ovi, iskola, munkahely), Nem vagyok autókereskedő! Korának megfelelő, de szép állapotban van, viszont az alja rozsdásodik. Vezérműszíj cserélve lett 120ekm-nél, fékek rendben, a nyári Michelin Energy Saver gumik még keveset futottak. Adom hozzá külön lemezfelnin Barum téligumi szettet is. Elektronikusan állítható a tükör, city szervós, klímás, állítható a vezető oldali ülés magassága, és van benne állítható gerinc támasz is." -
gzbotii
veterán
Sziaaztok.
Opel Corsa C vasarlas eseten, mire erdemes figyelni?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #117686 üzenetére
15-16 eves a legoregebb Punto 2, ebben a korban mar a legjobbakon is elofordulhat.
"Bad reklám is reklám too"
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #117686 üzenetére
Ez most inkább kérdés, vagy hangosan gondolkodás lesz, mint kijelentés:
Gondolom ez attól is függ, hogy mit nevezünk rozsdának, az enyhe felületi korróziót is annak tekintjük, vagy csak a fodros csámcsogót amiből előbb-utóbb lyuk is lesz.
Sok autót még nem láttam alulról, de felületi mindegyiken volt, ami nem volt telibe fújva rücsivel. A rücsi alatt meg hogy mi van, azt max. az tudja aki csinálta, arról nem tudod megmondani.
-
vendingo
veterán
válasz Kornel #117664 üzenetére
Lesz, csak nem ez
Úgy döntöttem, hogy inkább keresek egy fiatalabbat (2009+), ami nem volt sérülve.
A mostani kocsimnak semmi baja, kap egy új kuplungot és még sokáig hű társ lesz. A következő jobb vételre várok, illetve az se lenne baj, ha CUP futóművest, esetleg sportülést találnék. Inkább fizetek többet, de legyenek meg az áhított paraméterek.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #117658 üzenetére
1,6 G Astra, minden tankoláskor nézni kellett az olajat és bizony töltögetni is cserébe nem hagyott ott soha sehol.
mod:
gzbotii: Igen, bár nem tudom változtak-e az árak mostanában vagy sem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117688 üzenetére
En amikor az 5 eves H astrat lattam a serelönel a csapon felemelve, azt hittem hanyatt esem mondom ez mi vazz, az egesz full rozsda. Szerelöm szeme se rebbent, mondta, hogy ez ilyen, meg hogy a müanyag elöbb fog lebomlani az utasterben, minthogy ez a rozsda barmi bajt okozna ott a futomüvön, lengökarokon, meg tudom is en mi minden van ott alul . Mondom akkor ok...
A só es hasonlok szerintem a par eves autok aljan is nyomot hagynak...plane itt a nemeteknel/osztrakoknal, valahogy a szerelöm szerint sokkal durvabban eszi a kocsikat a rozsda, mint otthon.
-
runner 125
nagyúr
válasz Declare #117691 üzenetére
Pedig ez konstrukció kérdése. A Volvo-n nulla, azaz nulla a rozsda 7 évesen. De magán a lengőkarokon sincs, még folt sem. Ennyit tesz a korrekt gyári kezelés, festés.
kornelka
CRX-en többen is írták, h a Sustina-t hajlamosabb enni minden Honda. Enyém is csipegeti (10.000km alatt 6-7dl), de ez ilyen, mindenhol leírták, tisztában voltam vele.
RexpecT
Első körben azt kell tisztázni, h mit ért az eladó rozsda alatt. Vétel előtt mindenképpen célszerű felemeltetni az autót és átnézni. Amennyiben csak felületi rozsdáról beszélünk, akkor az alábbi eljárással tudjátok konzerválni, a kérdés csupán annyi, h a rozsda mértékétől függően egy ilyen autó esetében megér-e számotokra 70-120.000ft-ot a mutatvány.
- alapos mosás, tisztítás, levéve mindkét lökhárítót, műanyag küszöböket, kerékjárati műanyag dobokat
- szárítás vagy pár nap száradás
- a felületi korrózió alapos kicsiszolása koronggal mindenhol (rozsdapssziváló NÉLKÜL!)
- epoxis alapozófesték felvitele
- fedőfesték felvitele
- alvázvédelem majd üregvédelem felvitele minőségi szerekkel (Loctite, Dinitrol, stb..)[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Declare
őstag
válasz Pardise #117682 üzenetére
En ezt abszolut nem ertem, amit itt irsz.
Most ha ujat szeretnel venni, minek nezed a hahut? Mi az, hogy ajanljunk egy cliot? Hogy jönnek ide az extrak, amiket preferalsz? Nyilvan ami extra kell, azt beleteteted a szalonban, vagy ugy szürsz a hahun.
Nincs ilyen, hogy "a dizeles" meg "a benzines". Mindegyikböl lehet jo es rossz konstrukcio is. Ha az a kerdes, hogy dizel vagy benzin, akkor azt kell leirnod, hogy mennyit mesz egy evben es hol hasznalod a kocsit. Ha sokat mesz hosszutavon es legalabb egy 15 de inkabb 20k km megteszel evente, akkor dizelben erdemesebb talan gondolkozni. Ha varosban hasznalod es 110-15k körül mesz akkor benzin.
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #117692 üzenetére
ez lehetseges, nem tudom Nekem a szerelö erröl azt mondta, nyilvan függ, a hasznalat modjatol, garazsban tartott jobban korrodalhat, illetve sok autopalyazastol megint csak jobban korrodal a teli idöszakban. Az osztrak meg nemet autok, meg a tapasztalatai szerint mint 1000x jobban rozsdasodnak, mint az otthon hasznalt. Nem erti ö sem az okat, talan mas a szer, amit hasznalnak, talan nagyobb intenzitassal, többet hasznalnak...passz.
Azt mondjuk el tudom kepzelni, hogy a volvo, pont a helyi idöjaras miatt, err különösen fokuszal. Meg azert egy s60 es egy H astra sem egy kategoria
-
veterán
válasz runner 125 #117692 üzenetére
csak kérdés, hogy mennyitől indulnak a jó állapotó, 7-8 éves s60-ak kb? felszereltségben a tepomat jó lenne, de nem létszükséglet.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #117692 üzenetére
igen. és akkor találj olyan lakatost, aki ezt neked megcsinálja
nem akarok megint dementorkodni, de erre itthon szinte biztosan nem találnál embert, aki a megfelelő minőségben és alapossággal megcsinálja, vállalható áron.
az elérhető felületek ok, de a mélyedésekkel lyukakkal résekkel nem foglalkozna egyik sem, oda se férne, ha igen akkor se szívna vele, megy rá a rücsi, 'szjónapot.
árakkal kapcsolatban:
három ajtó alja kezdődő korrózióra (se hólyag, se fodor, sima felület, csak színe van az alsó belső élen), egy apró hólyagra a c oszlop alsó sarkában, és két első kerékjárati ív szintén kezdődő korrózióra (se hólyag, se fodor, sima felület, csak színe van) kerestem karosszériást, az alábbi eredménnyel:
1. versenyző (itt a fórumon ajánlották):
- az ajtókat nem vállalja, nem csinálja meg, keressek bontottat (jó nénikéd, az)
- a sárvédőt le kell venni, telibe fényezni (aha, egy 10 forintos méretű foltért, mi?)
- a c oszlopot a küszöbtől a tetőig telibe kell fényezni (meg a jó édes öreganyád térde kalácsa az)
- 150 ezer forint tisztelettel kedves uram, az ajtók ára és munkadíja nélkül természetesen2. versenyző (vidéki, család ajánlotta):
- hagyjam ott, leveszi az összeset, lecsiszolja, elviszi az alvállalkozóhoz (csak az elemeket) lefényezi
- (összeködölni a többi elemmel meg a radai rosseb fogja nyilván)
- két hónap várólista, két hét munka, hagyjam ott, hápersze passziválás, hápersze üregvédelem
- üregvédelem mivel? háizé üregvédővel. milyen felszereléssel? flakon. kösz.
- 75 ezer forint várhatóan3. versenyző (fórumon ajánlották):
- hábaze, figyelj komám, ezt meg lehet csinálni szépre, de jóra nem, ami elkezdett rohadni, azt te már meg nem mented csak lassítod
- persze minden lesz, hogyne, megoldjuk, üregvédelem az annyira nem, ne is akarjál felesleges, haladjunk, nem érünk rá.
- csiszi-festés lábon elemet nem vesznek le mert ehhez nem kell, pikk pakk kész van holnap jöhetsz érte.
- alapozó ilyen b*ziságok hagyjál már, javítófesték, ecset, kis tömítés az ajtókhoz ujjal kenve
- 35 ezercsak hogy értsd, itt nagyon enyhe, épp hogy csak jelen levő, időben megfogott korróziókról beszélünk, fényévekre még a festék ledobástól meg a hólyagtól is, kis megelőző javítások kis felületeken.
ez a három típus van, aki úgy lehúz telibe, hogy belecsörögsz, és még át is b*sz, aki csak kicsit húz le, de minőségi munkát tőle ne (se) várj, meg a hajtott galléros tibi, minden nepper barátja, aki olcsón okosba lekeni neked 'szt b*sszál rá.
és nem mondhatod, hogy nem jártam utána.
na most ezek után gondolhatod milyen szent révülettel fogom elhinni, ha valaki elmeséli, hogy aláfekszik a kocsinak és 100-150-ért az utolsó sarokig lecsiszicsisz fémtisztára, aztán rá az alapozó fedő meg a hagymacsípős minden. nem éri meg neki. megcsinálja 70-ért szarul, úgy se mész vissza, és negyed annyit nem szív vele. max. magadnak tudod megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz runner 125 #117692 üzenetére
Köszönöm Neked és a többieknek a választ!