-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Ah, jó ajánlatnak tűnik ez a GS300.
mod.
tboy
Hjah, de ezekből nincs kézi. Úgy ahogy az IS250-ekből is csak automata van. Kicsit erős a színe, de ez is bejövős.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #118451 üzenetére
Kar hogy automata, amugy adnam
-
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Érdemes ilyesmit venni? [link] nagyon szép állapotban van ez pl.
-
Gergőke88
addikt
válasz runner 125 #118451 üzenetére
Jo aron megveszem a Volvodat
-
válasz roberto211 #118457 üzenetére
Azért mert sokan, ha jól sejtem Te is, még messzi vagy az 50től, még nem jelenti azt hogy idősebben nem akar valaki kényelmet. Lehet előítéletes vagyok, de egy taxisnál nem a kényelmi szempont játszik, hanem a buta félelem az esetleges költségektől
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tresh
addikt
válasz bitpork #118458 üzenetére
Pont mostanában azt figyeltem meg mert taxitam párszor a városba 10 ből 5 automata volt. Egyre többen választják náluk is egy kényelem kettő a városban hamar a seggére vernek a kettőstőmegünek. Múltkor egy c5 kombi 2.2 hdi automatával jött értem haver srác taxis gép 580k van az órába és a váltóhoz még nem nyúltak igaz 60k ként kapja a friss olajat. Ja és mondta hogy megváltás a városba az automata és max 2 literrel nyal be többet neki ennyit megér.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #118458 üzenetére
"még nem jelenti azt hogy idősebben nem akar valaki kényelmet."
No comment.. Ha valakinek már a váltás sem kényelmes vagy fárasztó ott már baj van..
Ezzel nem arra akarok kilyukadni,hogy "csakamanual" hanem arra,hogy ennyire azért ne legyünk már puhák..
Amúgy igen messze vagyok még 50től, van is automata családban most még abszolút nem jön be, unalmasnak tartom,lehet h később csak olyan kell ami automata de az is lehet h soha.. Majd kiderül..
De messze áll tőlem nagyon.. Taxist meg elhiheted pont nem érdeklelné ha netán besz@rik a b6 passat váltója (tegyük fel h automata lenne) aki pár nap alatt megkeresi az automata javítási költségét.. Vagy még annyi se ha jobb napja van.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #118460 üzenetére
Pedig ha sokat mész kurva fárasztó a váltogatás egy idő után, automatánál meg 1 kezed mindig szabad, ami baromi jó, tudsz enni inni, jobb kezeden könyökölni Ha élményautózni mész ki olyan autóval, persze hogy váltogatni akarsz, meg én még amúgy is, mert azt szeretem hogy pont az történik amit én akarok .. de kényelemre baromi jó az automata, az kétségtelen.. pl ostoba csorgásnál nem kell folyton kuplungolni meg csúsztatni, nem áll görcsbe a vádlid, csak szépen lelépsz a fékről és annyi
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #118457 üzenetére
Mert taxiba kb őrültség automatát venni. A városi használatban azok gyorsan kopnak. Lásd a DSG-s Passatunk, csak 180k km van benne de már dobja az 1-2-es fokozatot a sok-sok városi használat miatt. Haver S60-jában a híresen fos 5 gangos geartornic 580k km után is köszöni jól van de ő kb 90%-ban pályán ment vele...
#nincsbennetarcsi
-
Gergőke88
addikt
válasz roberto211 #118460 üzenetére
Te se araszolsz a dugóban Budapesten naponta többször.
-
-
^Boss
őstag
válasz Pardise #118440 üzenetére
hibátlan gép lenne, de borzasztó a fogyasztása, ahhoz mérten,hogy átlagosan megy.
csak budapest sok araszolós dugóval 12-13l is lehet. pályázás, egyéb meg 7-8. jó városi 9-10l az elcseszett lámpákkal. gyakorlatilag ha sok szar lámpa van, sokat eszik, mert a súlyát alig bírja el a motor, hiába 126LE.
ja igen, ezt a benzinesre értem, mert egyelőre az van. pályázok egy mazda3-ra viszont 1 éven belül a jobb fogyasztás, és a dinamikusabb tempó miatt[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Nem tudom... Más itt mindenkinek a "tűrési" zónája ahogy látom.. Valakinek ez valakinek az.. Én inkább manual párti vagyok...
Qru: Akkor lehet,hogy a taxis is ezért nem vett ótomatát.
Gergoke88: Deee. Képzeld , mivel elég sűrűn járok pestre (jó most utóbbi időben 2 hete kb pont nem mert összetörtem de mától újra mert kész lett a kocsi ma megyek érte 12re) ezért beleszoktam csöppenni dugókba.. Nekem nem megterhelő csúsztatni a kuplungot vagy "pöckölgetni" a gázt közben... Ráadásul olyan helyen vagyok ahol szinte mindig kiszokott alakulni dugó..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Gergőke88
addikt
válasz roberto211 #118466 üzenetére
Én naponta min 2x szelem át dugóban a várost, és egy megváltás lenne az automata.
Tehát szerintem ezt engedd el, pályán nem hiányozna, de városi közlekedésben nagyon is jól jön. -
Qru
MODERÁTOR
válasz tresh #118464 üzenetére
Egy automata rendbetétele 400k körül van. Ebből bő 2x cserélsz kettőstömegűt és nem mindegy egy mezitlábas taxisnak. hogy egyben vagy 2 részletben kell kiköhögnie.
De már a legtöbb taxis úgyis csak lízingeli a kocsit. 2-3 évet terelgeti aztán köszönettel visszaadja.#nincsbennetarcsi
-
A 400k csak bizonyos korulmenyek es tipusok eseten. 300bol is fel lehet ujitani bizonyos valtokat.nem mellesleg egy karbantartott automata is fut annyit mint a kettostomegu tehat nincs ertelme szorozni csak felezni az arat.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tresh
addikt
-
MPeter87
őstag
válasz roberto211 #118470 üzenetére
Tehát az az álláspontod, hogy akinek automata kell vagy van, annak baja van. Érdekes álláspont..
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #118475 üzenetére
így-így. nem is kell hozzá dsg, meg ultragyors váltás, 20 évnyi kéziváltás után beültem nyaraláson autómata bérautóba, és megtértem. pedig renaultsamsung 4 sebességese volt 1.5 benyával...
Ezzel együtt nem szeretném kifizetni az ótómata újkori felárát, mert annyira meg nem nagy a difi, ha maga a váltó amúgy jó. de a köv használtautóm esélyes, h automata lesz.
12év sportmotorozás után ide is eljut az ember...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-v-
addikt
2-3 ev hasznalatnal meg egyaltalan nem torvenyszeru, hogy belefut a felujitasba. De ugyanekkora esellyel akkor a dmf-be is belefuthat a manualisnal.
180e alatt bexart a dsg irod, ok de 180e alatt varosi hasznalatnal a kuplung es kettostomegu is bexarik, az is benne van 2-300ban ha csereled. Beszelunk 1-200e ft kulonbsegrol 180e km alatt. Az gyakorlatilag nulla[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tresh #118472 üzenetére
400k-nál elfossa magát az automata??? Annyit nem bír ki ilyen üzemben. Mondom a dsg-nk 180k km után dobja a fokozatokat ami a halál előtti első és egyben utolsó pillanat.
mod:
rvilike: Jó, akkor kérdezz meg erről egy fillérszexuáló taxist, hogy mennyire smafu az 1-200K-s difi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #118479 üzenetére
Taxiüzemről beszélgetünk. TE nem olyan körülménynek között használtad maradjunk ennyiben. Erre írtam, hogy haver Geartronicja 580k km után is pöpec de azt normál üzemben futotta nem taxis üzemben. A paszuly taxisüzemben fut kvázi és dobja az 1-est meg a kettest is.
Mondjuk mentségére szóljon, hogy sztem soha nem volt még olaj cserélve a váltójában...
#nincsbennetarcsi
-
-
Bull Boss
senior tag
Tudtok ajánlani 7 személyes egyterűt, aminek megbizható automata váltója van és nem eszi le a fejemet?
-
tresh
addikt
Ha cseréli benne az olajat simán bírni fogja nem egy kettő taxis megy már automatával ha lefosná a bokáját 180k után tuti nem azt vennék Ráadásul szerintem amikor dugóba gurul nem gyilkolja sehova se az automatát mert nem fogja kapcsolgatni beveri D be azt csak a fékkel játszik. De tényleg egyre több taxi mászkál pesten automatával és ismerve őket a többség fillérb*szó szóval ha annyira gázos lenne nem vennék szerintem.
-
Qru
MODERÁTOR
PoHu, papíron/számlán minden ok de a valóság ki tudja mi... Élek a gyanúperrel h sosem volt benne cserélve.
Bitpork: Már megint tök másról beszélünk. A váltóról van szó, egy taxi esetében ez napi 5-6 óra dugózást jelent, lépésben haladás meg-meg állva minden egyes áldott nap.
mod:
tresh: Ez is működik még csak ki tudja meddig. De a halál közeledtét már jelzi...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Bull Boss #118486 üzenetére
VW sharan, Seat Alhambra 1.9 tiptroniccal. cca 7 liter átlag. Rick4-t interjúvold meg, neki az első van.
(#118488) Qru szerinted én hogy használom? Hidd el itt is vannak dugók, meg folyamat egyenrangú kis utcák
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
nagyúr
válasz fi:zi'k #118485 üzenetére
Már 29 évesen tudtam (most 32 vagyok), hogy nekem 4 manuális kocsi elég volt. Sajnos a körülmények még nem adottak, de afelé haladok, hogy már ne botozzak. Sokat megyek városban, döntően a reggeli-délutáni csúcsokban, és néha igencsak kényelmes lenne egy automata.
Az öregemnek már a második automatája van, szoktam vezetni, szóval kb. megfertőzött vele.
(#118490) bajnokpityu: Önszántából nem is, de ha oda rendeli a kuncsaft, nincs mit tenni
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bajnokpityu
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #118494 üzenetére
Amennyi busz sáv van a belső kerületekben ez nem igazán mérvadó... 1-2 főútvonalon van és csókolom.
Tnap a hungárián a villamos sínt használta "buszsávnak" egy taxis. Egyből le is kapcsolták a rendőrök.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #118494 üzenetére
Ezt nem is tudtam, hogy csak akkor mehet buszsávban, ha utasa van Már megérte ide benézni
(#118496) deicide: Jó te nem vagy mérvadó , és az OPC nem is lenne OPC automatával. Jól szolgál azóta is?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
deicide
veterán
válasz Tsebacsi #118497 üzenetére
Lassan 20K km lesz benne, ahogy itt valaki mondta, megtaknyosodni nem fog a motor, mert simán előfordul, hogy négyesben jövök hazáig a pályán, ha sokan vannak és folyton fékezgetni és gyorsítani kell és nem akarok gyorsabban haladni, mint a 4-es vége.
Amúgy teljesen hibamentes, ahogy az egy új autótól elvárható, eddig 2 kötelező olajcsere volt. Ami idegesít, hogy a start-stop rendszert minden indításnál ki kell nyomni, de ezzel azért együtt lehet élni.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Napelem
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...