-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz WOT-H-A-C #116350 üzenetére
Kevés a keret a G-hez. 5-600-ért nem túl fényes állapotúak vannak, arra még tuti költeni kell, utána olajcsere, vezérlés, gumi, átírás és bőven rálocsoltál 100-150k-t. Ennyi pénzből inkább F astra kombit néznék, azt 400-450-ből megkapod és marad a kötelezőkre. Esetleg megane kombi. Vagy corolla kombi.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz focvis #116353 üzenetére
G ből pedig az a jó Nem is sűrűn van eladó jó példány belőle. Haveréknak van a családba 380k nál tartanak vele blokkal nem igazán volt gond.. igaz az ecu besz*rt nekik (bontott azt ment tovább)
roberto211 m1 ph2 kombit nem akartam írni meganeból mert ritka ocsmány a hátulja de komfort és műszakilag is komolyabb autónak tartom ráadásul az 1.6-os motorjuk tényleg ritka jó. Renault topikba rob is ilyet hajt és a fogyi adatok is igen barátiak
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz WOT-H-A-C #116350 üzenetére
En inkább egy fl es megane 1.6os kombit vennék ennyiért.
Jó g astra 7-900 ennyit meg mar en nem adnék érte.
Pont egyik nap ültem ismerős g astrajaba(1.4 16v 4ajtos).
Most nem azért de szerintem valami botrány.
Régi japánok se voltak valami nagy dizájntervezők de g astra kb ugyanez.
Látsz egy nagy feketeseget előtted ,rajta egy deszka es ennyi.
Menetteljesitmenyre az..... Nyomod neki a gazt,3000nel elkezd búgni zúgni fordulat egekbe sebesség sehol es mar valthatod el azzal a kemény kattogos váltóval ,ami alatt kavezol egyet mire bele kattan a sebessegbe(lehet csak ez volt ilyen lehet gyárilag ilyen nem tudom ) hisz hiába porgeted eredmény semmi.
Hátul nekem nehéz volt kiszállni kert magas a küszöb meg én is.Na most ez elfogadható lenne egy 3-400ezres autótól. De nem egy 6-800ezrestol.
Ülések viszonylag jók,futomu, menetstabilitas tényleg jó tehát nem dőlöngél,halknak halk de csalódtam a g astraban. Jobbat vártam.
Mondom. Lehet h csak ez volt ilyen rossz,nem tudom.
Lehet a 2006+ jobbak de ennyiért inkább megane kombi 1.6ba.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
WOT-H-A-C
veterán
Hmm...Vagyis azt mondjátok, hogy gondolkodjak el inkább az 1.6 megane kombin? Végülis a kinézete nem elsődleges szempont, jobbnak találjátok. Azt nem mondtam, hogy kintről hozatnám az autót ismerőssel.
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
roberto211
őstag
válasz WOT-H-A-C #116356 üzenetére
Szerintem a kombi se csúnya meganeba. Cserébe sokkal szebb belsőt kapsz,meg plüss foteleket.
Az nem baj ha kintről hozatod,sőt szerintem jobb is, feltéve ha nem a legaljabol valogatsz mert egyrészt jobban felszereltek másrészt több az 1.6os mint Magyarországon.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz tboy93 #116342 üzenetére
"Váltónak is jót tesz biztosan ha folyton rajta lóg az ember keze..."
Gondolom kb annyira, mint amennyire a könyöklő is elkopik, ha azon könyökölsz, meg a kormány is kifényesedik, ha fogod.
Ezt írta már valaki korábban, hogy nem szabad a váltól hagyni a kezed, mert tönkreteszed a váltót, de már akkor is néztem ki bután a fejemből, hogy ezt most így hogy. Nyilván nem arról beszélek, aki teljes testsúllyal rátehénkedik (van ilyen? no meg miért csinálná?), hanem hogy a könyököd a könyöklőn, kézfej a váltógombon, wow, mekkora súly lehet rajta? Nem touchpad az, hogy minden szir-szart érzékeljen.
A kormányfogással kapcsolatban meg nemrég olvastam egy cikket, ami a sok öngyilkosjelöltet ostorozta, hogy nem szabályosan fogják a kormányt, ezúton is kívánok a szerzőnek egyhuzamban többszáz km-nyi levezetett utat szabályos kormányfogással, a kormányról szigorúan csak váltáshoz elvett kézzel. Gondolom ott van az ülés mellett bekészítve a karó is, amit feldughat a seggébe, hogy szép egyenesen tudjon ülni. Nyilván ha áll a víz az úton, vagy havas-jeges a burkolat, az más kérdés, de ilyen esetekben amúgy is jobban figyel az ember, ilyenkor én sem alulról fogom a kormányt jobb kézzel, mint amikor egy tök ingerszegény autópályán 130 tempomattal tolom a hatszázadik km-t.
Persze van a másik véglet, a fekvőre hátradöntött üléssel, meg az egy tenyérrel kormánytekeréssel, biztos ez az igazi profizmus, mondjuk belső nézetes rally-videókon még nem láttam egy kézzel, tenyérrel kormányt tekerni senkit, akármekkora vészhelyzet van, de hát ők buknak is sokat, a kis amatőrök.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tom1939 #116269 üzenetére
"Tényleg használható e magyar körülmények között a michelin crossclimate."
Akivel beszéltem azok szerint jó. Nyárim utolsó kört rúgja, télit idén még felrakom aztán jövőre ha kollégák meg lesznek vele elégedve 99% beruházok rá.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #116358 üzenetére
Már jó ideje 9 és 15 óra fogást tanítják az autósiskolákban, arra hivatkozva, hogy a mostani agyonszervózott kormányművet könnyebben eltekerheted a kormány felső pontját fogva, a nagyobb erőkar miatt.
Nekem állandóan a váltón van a kezem, könyököm a könyöklőn, kézfejem a váltón, semmi baja nincs, szerintem sem akkora súly, hogy ez számítson.
"Bad reklám is reklám too"
-
kk831228
addikt
válasz roberto211 #116355 üzenetére
G astra csak kombi, dieselbe... Isuzuval...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz tboy93 #116330 üzenetére
Nekem 400 van lassan az autóba, és turbó még nem volt újítva, ha eszembe jut járatom egy kicsit hogy hüljön, de nem mindig... Igaz már nem 100%-os, de kérdem én ha foglalkozok vele, meg az előző tulaj is foglalkozik vele, akkor 100% - os lenne... Hát kétlem...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
footy
addikt
válasz padi68 #116319 üzenetére
Ha 1 generációs az 1.6tdci, akkor a turbo ára legyen zsebben, mert ott könnyen kókadnak a csigák, főleg ha be lett tartva a 30ezres olajcsere. Egyébként ITT olvashatsz a Ford részecskeszűrős megoldásairól.
Jah és ha a komplett kuplungcserénél nem volt kettőstömegű cserélve, akkor arra sem árt valamit tartalékolni.Ami biztos, hogy én évi 10-15ezerre nem vennék dieselt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #116358 üzenetére
A kulisszának nem tesz jót.
footy: Mi, amíg benzinest használtunk, 10k körül volt/év, most dízel van, így 20 lett belőle (persze más tényezők is vannak, nem csak az üzemanyag).
-
padi68
senior tag
válasz footy #116365 üzenetére
közben sikerült egy friss feltöltésre( hahu) elsőként lecsapni, így egy 4. autó lett a befutó:
1,6 116Le Benzinesre esett a voksom, pont a sok itteni segítség ill. a kevés éves szinten való gurulás miatt...
A mostani kocsimat 60ezerrel vettem át 2008-ban és most van benne 138.000km, igaz az elmúlt 2 évben külföldi melóm miatt csak az asszony használta max heti 50km erejéig....
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
-
Pecc
őstag
válasz roberto211 #116366 üzenetére
Neki VW TDI van
-
kalmanchris
tag
válasz tboy93 #116352 üzenetére
Haver most számíttatta be 2001-es f astráját egy g-be. 430 ezerért hirdeti a kereskedő. Tulaj elmondása szerint kormánymű engedi az olajat nem a legjobb helyen, ezért csere. Féltengelycsukló felújításra szorul. Karter tömítés többszöri csere után is okádja az olajat. Tehát egy 4-500 ezres fastrára is lehet költeni.
-
nagyúr
válasz kalmanchris #116370 üzenetére
Persze, ezt aláírom de azzal sem érdemes vitatkozni, hogy 400-450-ből bőven jobb állapotú F jön ki mint G. Ez az F teteje és a G alja. Jobb autó a G, azon tanultam, faternak meg f-je van, csak szerintem kevés a pénz hozzá. Vagy ha nem para, hogy vásárlás után pár hónapon belül rá kell verni kötelezőkre + erre-arra 100-200K-t akkor ugorjon bele
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #116370 üzenetére
430 ezerért hirdeti a kereskedő.
amit 250be számolt be Mindenre lehet költeni a kérdés mindig csak az hogy mennyit.. ha a kínálat aljából veszel 99% hogy rávered még egyszer az árát mire autó lesz belőle
-
peterr85
tag
Sziasztok,
Első autóm vásárlása előtt állok, és teljesen laikus vagyok..
Szóval 400-450k-t szánnék rá. Leginkább városban rohangálósnak kéne, de azért előfordulhatnak hosszabb utak is. Fontos lenne a kis fogyasztás, illetve az olcsó fenntarthatóság, valamint jó lenne 1 klíma is, ha még belefér.. Első körben 80 lovas Punto II-ket néztem. Mi a véleméyetek a róla? A fent említett keretből már van esélyem hogy kifogjak 1 jobb állapotút? Szívesen veszek bármilyen egyéb ötletet is (régi Swift-et mondjuk nem szeretnék.. )Előre is köszi!
-
tresh
addikt
válasz peterr85 #116375 üzenetére
Szia!
Mindenképp klímásat keress (későbbi eladás végett is nyerőbb)Pár lehetőség ha az írt összeg csak a vasra vonatkozó ár és van még mellé maradék pénz papír,szerviz :
- Megane 1 ph2 1.4/1.6 16v
- F astra 1.4
- Clio 2 1.4 16v
- Peugeot 306 1.4 8 szelepVAG-t azért nem írók mert abból nehéz ennyiért jót találni
-
roberto211
őstag
válasz peterr85 #116375 üzenetére
Jónak jó kocsi a puntoII de 600alatt nem találsz értelmes darabokat.
Ha mar Swift nem ,bár ez lenne a legesszerubb választás akkor en Megane I et nézegetnék még. Ilyenek szoktak lenni 450-500ert jól felszereltek stb. F astrabol 1.6 alatt en nem vennék klimasat klíma nélkül is kevés F astraba az a 60ló.Más opció nagyon nincs ha fontos a klíma is.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
!Overdose!
őstag
válasz roberto211 #116377 üzenetére
De, találsz. Legalábbis én találtam gond nélkül. Igaz végül mást vettem.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
roberto211
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz roberto211 #116379 üzenetére
Igen. Nincs ezeknek olyan magas áruk és választék is van bőven. Még vállalható dízel is lett volna ennyiért.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
roberto211
őstag
válasz !Overdose! #116380 üzenetére
Hat mikor en nézegettem olyan 1,5 éve akk nem találtam normálisat 400k körül.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Integrale
veterán
-
peterr85
tag
válasz tresh #116376 üzenetére
Köszi a tippeket
Az ár csak az autóra vonatkozik
A Megane nem tűnik rossz alternatívának, apósnak is az van, igazából semmi komoly gondja nem volt vele az elmúlt 10 évben, mostanság kezdett el rohadni a hátsó íveknél picit. Mondjuk ő garázsban tartja, és vigyáz rá, mint a szeme fényére.. A Clio mérete miatt szimpatikusabb, bár ezen a vonalon nem nézelődtem eddig, de meglesem.roberto211:
Igen, tudom hogy a Swift lenne a legésszerűbb, fater a mai napig gyötri, gyakorlatilag elnyűhetetlen, de valahogy mégsem kénePunto vonalon ezt néztem pl., ez itt van a "szomszédban". Képek alaján nekem tetszik, bár gondolom a km nem valós, meg hát nem túl sok mindent írnak róla, plusz nincs klíma, ha jól látom. A szervón kívül egyébként milyen típushibája van a Puntoknak?
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz tboy93 #116371 üzenetére
Így van, jó gastra-hoz több pénz kell
116372 tresh: 300-ért számolták be mindegy is, csak arra akartam rávilágítani, hogy egy 10 év feletti autónál hiába választunk az ársáv tetejéről, biztos kell még költeni rá, hogy hibamentes legyen.
116383 peterr85: nem tudom típushiba-e, de ismerősnek eltört előttem esőben a jobbos ablaktörlőkar.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Integrale #116382 üzenetére
Megnéztem egy 6 sebességes 16V-t és egy 1.9JTD-t. Mindkettő 450k körül mozgott és mindkettő vállalható állapotban volt. Műszakilag, ha jól rémlik mindkettő rendben volt, inkább esztétikailag voltak hiányosságok, illetve a dízelhez csak téli, a benzineshez pedig csak nyári gumi volt. Nem voltak költségmentesek, de jók voltak az alapok. Érdekes, hogy mindkettőt a Jófogáson találtam. A Hahu-n inkább drágábbak voltak.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
padi68
senior tag
Sziasztok,
szeretném kérni a segítségeteket:
ma veszek egy ford C-Max-ot melyben van gyári navi, viszont a magyar térkép nincs benne...
Mi a legolcsóbb és egyszerűbb megoldás?
* van ezekhez frissítési lehetőség mely tartalmazza a magyart is?
* vagy ha ez drága akkor milyen 5-6" navyt ajánlanátok ami élettartam frissítéses térképet tartalmaz?
Köszönöm[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #116386 üzenetére
Azért a jtd tud ám betegágy lenni oda nem árt ha viszel embőrt aki látott már olyat. 147/156 első futóműve amúgy se díjazza a magyar utakat nagyon hamar lehet cserélgetni benne a szilenteket.
-
goldnarmz
aktív tag
válasz peterr85 #116383 üzenetére
A szervón kívül egyébként milyen típushibája van a Puntoknak?
Családban van egy 2004-es 1.2-es, 16 szelepes facelift 2-es Punto. 230 ezernél kellett cserélni benne szervomotort. Kuplungot kb. 210-nél cseréltünk benne. Tehát nem kell félni attól, hogy úristenaszervómostmilesz? Ezen kívül az semmi kirívó hiba nem jütt elő az elmúlt nyolc évben, amióta nálunk van. Igaz, nem "jó az úgy vázé, nem mi vagyunk a kocsiért" és tsai. hozzáállásom van a dolgokhoz. Kötelező, kopó és elöregedett alkatrészek mindig pótolva vannak, amik - kis túlzással - fillérekből megoldható tételek. Klímát emelkedőn felfelé nem árt, ha kikapcsolod, mert egy ekkora motor baromira megérzi.
-
Satan_Claus
senior tag
Ebben az autóban tuti megtérült a gázosítás ára
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
goldnarmz
aktív tag
válasz !Overdose! #116391 üzenetére
Én ilyet nem tapasztaltam. Körbetelefonáltam most pár Punto tulajt, és mindenki cáfolta az állításod. Elképzelhető, hogy mi csinálunk valamit rosszul. Ezért ha lenne egy linked, ahol megerősítik, amit mondasz, akkor okosabb lennék.
-
!Overdose!
őstag
válasz goldnarmz #116392 üzenetére
Linkem nincs. Elképzelhető, hogy a Punto II még nem tudja ezt a feature-t, de a modern autók nagy része nagy terhelésre (emelkedő, padlógáz) leválasztja a klímát. Csodálkoznék, ha az olaszok kihagyták volna...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #116393 üzenetére
Eselyes, hogy csak magasabb kategoriakban tudjak. Lybra es a 156 is rendelkezik ilyen funkcioval.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz peterr85 #116399 üzenetére
A 80 lovasbol van 6 sebesseges is, orszaguton nagy elony. Egyebkent meg jobban megy a 82 lovas, 60 loeroshoz kepest 30%-kal tobb, ami mar jelentos.
Varosba azonban eleg lehet a 60-as is. Klimat szerintem ugyan ugy megerzed mindkettonel, Bravot vezettem ezzel a motorral, eleg fickos, elvezetes eroforras.
En az erosebbol keresnek egy 6 sebessegeset.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen