-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz roberto211 #115251 üzenetére
Ne piszkáld, kezd megtérni. Honda, érted, Honda.
AMD Power
Megbízható, jó diesel motor, csak egy tizenéves családi diesel kombiban kicsi eséllyel van ennyire kevés km.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AMD Power
titán
válasz runner 125 #115252 üzenetére
Térjen meg a halál.....
Tesóm nézte ki magának.
Vesztor87 G-ből a 2004 utáni Classic II érdemes venni.
runner 125 Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Pingvin1985
tag
válasz Dorien #115238 üzenetére
Szia!
A Focus eszembe sem jutott, de megmondom őszintén, hogy nem tudok megbarátkozni a műszerfalával.
Szerintem a 75 LE elég lenne, mivel nem szoktam száguldozni, illetve a pályázás sem túl gyakori.Azt nem tudom, hogy a Punto 1.2 8V motorja mennyire vérszegény, vagy normál körülmények között elég lehet az is?
[ Szerkesztve ]
-
-
Dorien
veterán
válasz Vesztor87 #115253 üzenetére
Én nem jöttem izgalomba az Almerától kicsit sem, amúgy józan választásnak mondják. A G Astra alacsony fenntartása a fő vonzereje, minden alkatrész nagyon olcsó hozzá. Kombikat nézegettem én is, de nem tudtam megbarátkozni a puritán műszerfallal és Focusból nagyobb volt a választék 600-700e Ft környékén. Meg szerintem a Focus 1.4 fogyasztását sem tudja hozni. Nekem 7 l városban rövid utakkal, 5,5 l országúton meleg motorral.
Vesztor87 A Focus üléseinek valóban gyenge az oldaltartása (kivéve a Trend), de ez azért érezhető, mert kb. 1,5x sebességgel tudja venni a kanyarokat az Astrához képest.
[ Szerkesztve ]
Wherever you go - go with all your heart.
-
rbalint88
addikt
válasz AMD Power #115250 üzenetére
hogy jók, csak ez mondjuk nem exe, másrészt navis, ami semmire nem jó. kettőstömegű viszonylag könnyen fárad benne, de a tervezetten kívüli karbantartás nem jellemző. havernak 230e km alatt - 90-320 között- egyszer kellett valamit cserélni 60ezerért, meg vételkor cserélt kettőstömegűt, ami 320-ra fáradt el ismét. nála kb 180e km pálya, 50e km város volt a menü 6 év alatt.
-
footy
addikt
válasz Pingvin1985 #115256 üzenetére
A Punto 1.2 8V egyáltalán nem vérszegény, sőt kellemesen nyomatékosnak érződik.
(Mondjuk gyorsulási versenyt nem fogsz vele nyerni. )[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz Kornel #115266 üzenetére
Max ha sérült volt, különben nem. Legalábbis maga a galvanizált karosszéria biztosan nem. Kavicsfelverődésnél, festékleverésnél, vagy egyéb sérülésnél persze rohad, de ez természetes a világ összes autóján.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #115267 üzenetére
Nem, direkt irtam, hogy nem serult autoknal.
Meg azt is, hogy kevesbe intenziv, mint az F-nel volt.
98-00 kozotti 15 eves, vegig csillaggarazsban tarolt peldanyokon latszik, kerekiveknel hatul, illetve a kuszob visszahajtasnal hatul, hiaba is takarja a muanyag elem.
Ennek ellentetje, haverom 2007-es peldanya, ami peldas torodest kapott, garazsban tarolt, alig 100k-t futott, ha elo is volt veve telen, akkor utana szepen le lett mosva, na az frankon gyari allapotban van.
Ellenben egy olyannal, amit az elobb ecseteltem.
Erdekes mod egy korabeli francia tenyleg nem rohad, meg csillaggarazsban tarolas eseten se, hannem volt serulve.
Ezzel nem az opelt akarom leszolni, van nala sokkal jobban rohado nemet tarsa is, a G ebbol a szempontbol mar majdnem jo lett, de meg van mit csinalni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #115242 üzenetére
Egy megfelelően belőtt feszstab az izzóknak, és meg is van oldva
-
-
válasz AshaNoR #115272 üzenetére
Ott elméletileg az autó műszaki állapotát, és a forgalomban történő balesetmentes felhasználásának a technikai feltételeit nézik "csak". Ha nem akar az autó összecsuklani a díszléc hiánya miatt, akkor nem okozhat nagyobb gondot. Egy matt fényszóró miatt jobban izgulnék.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
BigBlackDog
veterán
Egy gyors kérdés; 6-7 éves Touran-Sharan páros mellett mennyire érdemes nézegetni hasonló árkategóriás Zafirákat? Fenntartási költség, megbízhatóság, kényelem terén mennyire említhetőek egy lapon?
-
válasz BigBlackDog #115275 üzenetére
Hatalmas különbségek nincsenek. Talán picit a zafira németesebb a belterét tekintve, meg alapból kevesebb az extrája.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Vesztor87
senior tag
válasz BigBlackDog #115277 üzenetére
Ha érdekel a Zafira tudok egy eladót. Haver árulja az övét, dízel aut.váltós.
-
Morris
veterán
válasz BigBlackDog #115277 üzenetére
Nézd meg belülről. Nekem speciel nem tetszik a zafira belseje.
-
válasz BigBlackDog #115277 üzenetére
Az a nagy helyzet h mindkettőre lehet locsolni a zsét, ha az előző gazdája telibekaksizta. Jó válasz nincs csak a nagyon körültekintő vásárlás.
MOD Pl nekem az allroad 1,5 év alatt 6500Ft nem kopó alkatrészbe került.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
FrankMonzano
őstag
Ez a fajta ibizarol mik a velemenyek? Megbizhato?
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz FrankMonzano #115282 üzenetére
Király kocsi, de chippelt 1.9 pd kell bele!
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #115283 üzenetére
Legalabb egy gt20-al.
-
tomcsi23
veterán
válasz szőröscica #115283 üzenetére
Jah, Cupra gyári adrenalin csomaggal.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FrankMonzano
őstag
válasz szőröscica #115283 üzenetére
Engem inkabb a benzines vonal erdekelne . 1.4 75hp, de inkabb ez a 101 lovas megoldas. Ez a motor jo konstrukcio?
-
footy
addikt
válasz FrankMonzano #115286 üzenetére
A 101 lovasnak az alsó fordulatszám tartományban kevesebb a nyomatéka mint a 75 lovasnak. A motor inkább a 98-as benzint szereti és a gázpedálreakció (legalábbis a fábiában) egy kalap szar. (kb 0,6-0,8másodpercet késik)
-
AMD Power
titán
válasz FrankMonzano #115282 üzenetére
Ez volt az akkori utolsó szép SEAT. Utána pár évig csak ilyen elcseszett forma világgal megáldott dögök voltak.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz FrankMonzano #115286 üzenetére
1.4-es vag motor?
Kinozni akarod magad? -
matyi19
őstag
Sziasztok!
Elgondolkodtam egy SUV vásárlásán, viszont abban az árban amit adnák érte elég sok márkából lehet választani. Néha hegyi utakon (nem vészes, egy sima szedán is elmegy ezeken az utakon) is járnánk vele, ezért gondoltam SUV-ra.
Ezeket találtam:
Hyundai tucson (2008-2009)
Dacia Duster (2009-2014)
Suzuci Grand Vitara (~2009)
Vw Tiguan (2006-2008)
Chevrolet Captiva (~2009)
Opel Antara (2008-2009)
Mitsubishi Outlander (2008, bár ez kérdéses, mivel abban az árban amit rászánnák, kicsi a kínálat)
Toyota rav4 (~2008)
LandRover Freelander (2007-2009)Szóval ezek közül melyikkel járnák a legjobban?
-
runner 125
nagyúr
válasz matyi19 #115290 üzenetére
*adnék
Mi a rászánt keret, 2,5 környéke?
GV jó lehet, de max benzinmotorral, az 1.9-es diesel nem túl megbízható, viszont az állandó 4 kerékhajtás miatt a 2.0 benzinmotor 12 litert biztosan eszik átlagban, ezzel számolj.
Tiguan, Outlander ennyiért szerintem nem lesz, illetve utóbbiból max az 1. generáció. A 2. gen Outlander-ek 99%-ában meg a VW féle 2.0 PDTDI motor van, amit célszerű messziről elkerülni.
Ezek közül én egy benzines (kedvezőbb a fogyasztása, mint a Vitara-nak) RAV4-re ugranék rá, vagy kizárólag a 136 lovas 2.2 D4D RAV4-re. A 2.0 D4D és a 2.2 DCAT dieseleket kerülendőnek tartják.
01, 02, 03Azért ha nem bánod bedobom a "titkos" favoritot. 2. gen CR-V. Itt mind a diesel, mind a benzinmotor roppant megbízható, kiforrott, jó konstrukció. Haldex rendszer miatt mindkettő fogyasztása sokkal barátibb, a többi SUV-hoz képest, nagy a csomagtere, nagy a beltere és szerintem szép, arányos.
01, 02[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gzbotii
nagyúr
Mobile.de -n kínált, 2500 euro körüli (többnyire első szériás) H Astrak mennyire lehetnek lefingottak?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Kornel
veterán
válasz FrankMonzano #115295 üzenetére
Ha jol emlekszem tobb, mint az 1.6-al.
Nekem 1.6 volt toledoban, AFT motorkoddal, az epen ment is mar, de cserebe azert evett is.
Ha mar szivoB, es VAG, akkor szerintem inkabb 1.6 -
molnarpeter
nagyúr
válasz FrankMonzano #115295 üzenetére
Nem megy, sokat eszik ehhez mérten, de még emellett is problémásnak mondható. Az 1.6 is eszik, de az már jobb konstrukció, és megy is valamennyire.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Egybkent nem ertem ezt a nagy VAG imadatot.
Multkor szetneztem a hasznaltautok kozott, olyan arakon kinaljak a szakadt, papiron 200k-t, valojaban 4-500k-t futott golf4-eket is, hogy vicc.
Es ezek szerint meg is veszik, mert az adas auto[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest