-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
Bátyám szeretne autót venni, valószínűleg holnap megnéznénk egy Audi A3-at. Hirdetés alapján láttok bármi gyanúsat, illetve van-e valami, amire ennél az autónál jobban kell figyelni megtekintéskor?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
raczger
őstag
válasz footy #114054 üzenetére
Turbó benyás nem kell, meg 1.8t nincs is hahun ebből.
Mazda6 van már egy Egyébként nem akar nagy autót, Mazda3-at mondogattam, de az Audi jobban tetszik neki.(#114055) MunezXBK: Ezt nehezen tudja eldönteni, nem tudja, hogy mennyit fogja használni, de dízelből csak az 1.9 TDI jöhetne szóba, abból meg nincs túl sok (2 milla alatt egyáltalán nincs is).
PD TDI volt havernak, szerette, de elég sokat kellett költenie rá, majdnem minden dízeles probléma előjött.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
fcbdani
csendes tag
hát ez az, ezt nem tudom én se..
a 2. nekem se tetszik, de annyira azért én se vagyok lámer hogy csakis a külső alapján vegyek kocsit a 3.-at láttam, a belső bőrözés már kicsit fel van hólyagosodva, de egyébként nagyon rendben van.. látszólag, de jó lenne vmi szakember aki megnézné tüzetesebben. Szervizkönyv számít valamit? -
raczger
őstag
válasz MunezXBK #114058 üzenetére
Biztos van, de csak itthoni autót nézünk (kintről hozott is kiesik), nem nagyon akarom leírni pontosan miért, de a lényeg így a legminimálisabb a kockázat, hogy valami szart, totálkárosból visszahozottat vegyen.
Ha csak ennyi a gond a sima 1.6-al, akkor jó lesz az a bátyámnak. Fogyasztást spritmonitoron megnéztük, meg nem versenyautót akar venni.
(#114059) Integrale: Tehát nincs PD nélküli TDI? Az jó... akkor a dízel teljesen kiesik.
Korábban Corollára majdnem rá tudtam venni, szerintem 1.6-os benzinessel jól járna. Compact 3-as BMW tetszik még neki nagyon, de itthon szinte 0 a kínálat, meg hát ami van azt is széthajtják a boyracerek.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
gaborbol
őstag
válasz fcbdani #114040 üzenetére
En fiatalabbakat nezegettem par honapja beloluk, 2012-2013 as evjarat, kivurol meg elmegy, de bellul annyira fapad, mint valami kisteherauto.
A 2006-os modellt felejtenem a kikonyoklo motor miatt:
[link]
[link]2007-tol taxikent hasznaltak New Yorkban jopar elment 450K-600K Km ment beloluk, tobbsegben jokat irnak rola. Viszont nem gyartottak beloluk valami sokata, ahogy estek az eladasok 2012-be be is szuntettek a gyartasukat.
-
JoolsNOS
veterán
válasz Def26 #114009 üzenetére
Kicsi a csomagtartó, és olaszt, franciát nem akarok.
Köszönöm a többieknek is, nagy valószínűséggel Jazz lesz. Az volt az első ötlet is, csak mondom körbenézek mielőtt döntök.I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
j.bravo
addikt
Urak, 2007-es Corsa, 1364 cm3 benyás motorral, milyen gondolatokat hoz felszínre bennetek?
Tudom, csapongok, ez közvetett ismerős épp eladó autója, így jott csak képbe.Whatever.
-
válasz j.bravo #114067 üzenetére
Jó kis gépek azok, a C Corsa az utolsó normális széria, ami még hízókúrát sem kapott, az 1,4-es motor meg 2007-re már tutira 16V Twinport , gyakorlatilag megölhetetlen, és különösebben nem is éhes. Ráadásul ez már galvanizált, ha nem törték, rohadni sem fog. Ha rendesen odafigyeltek rá, és megvannak (bizonyíthatóan) az olajcserék 15k km-enként, akkor annyi a dolgod, hogy 30k km-enként izzót cserélsz benne. Cégnél volt beőlük sok, soha semmi komolya gondjuk nem volt, 250k km-nél cserélték őket, de szinte mind maradt a cégnél tartalékautónak, mert annyira jó állapotban voltak még.
Utána jöttek az 1,3-as, turbós D Corsák, na az pff... Egyébként az 1,3-as turbódízel C-kkel is volt gond bőven, bár ez nagyrészt abból eredt, hogy az Opel a 60k-s olajcsere- és szervízperiódussal nyerte a tender, úgyhogy mire az első szervízig eljutottak, már eleve sok torkavéres példány volt közöttük (ráadásul rááltak arra, hogy a Combo-s flottát is ilyen motorral szerezzék be, na az pláne nagy ötlet volt).
Szerk.: A sűrűn kiégő izzó G-Astra, C-Corsa betegség (és nyilván hasonló korú Combo), hasonló a műszaki alap, valamit sikerült benézni, és gyakorlatilag egy-két indítással meg tudod ölni az izzót, ha indításkor fel van a lámpa kapcsolva. Erre érdemes figyelni. Amúgy is 30k km-enként nekem menetrendszerint mindkét első izzóm kiégett (párezer km difivel egyik és másik is), de a céges autókon is elég ygakran kellett őket cserélni. Szerencsére jól hozzáférhető, és filléres (asszem) H4-es izzó megy bele, nem egy nagy kaland.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #114069 üzenetére
2007-es az már D Corsa (2006-tól), műszakilag azonos a Grande Puntoval és az Alfa MiTo-val.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #114070 üzenetére
A rokonságot ismerem, a C Corsa is sokban hasonlít a Puntora, pl az 1,3-as dízel is tudom, hogy Fiat. Ha az évjáratot benéztem, és tényleg D Corsáról van szó, akkor ahhoz annyit fűznék hozzá, hogy az egy billegő, túlsúlyos, sokat zabáló, bucira felfújt, de helyben a C Corsa helykínálatát sem feltétlenül hozó felfordított fürdőkád, amit viszont benzines motorral már nem volt alkalmam vezetni, de a turbódízel dinamikája alapján vannak fenntartásaim.
Ja, és zongoralakk-riadó a műszerfalon!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #114071 üzenetére
Kis érdekesség, de azt hiszem már hdman is említette anno, hogy míg az az 1.3-as dizli teljesen jól autózható az Opelben, a Puntoban rémesen rossz a karaktere.
Comboban vezettem, akár 1000-től is összeszedi magát. Ez a Puntoban úgy néz ki, hogy 1000 és 2000 között egy fekete lyuk tátong és már a ventilátor reszeli a lábujjadon a körmöt, de semmi nem történik. Majd 2000-től mint akit seggberúgnak, nagyon zavaró. 1.-ből 2.-ba pont oda esik vissza a fordulat.
Ha az égvilágon senki nem jön szembe és előznél (6.-ban 2k rpm 100 körül) is vissza kell rakni legalább 4.-be hogy végrehajtsd.
Viszont kétségtelenül éhezőművész mindkét autóban. 5 litert úgy sikerült kiíratni a computerrel, hogy minden gyorsításkor padló, néha előzéskor 140.
[ Szerkesztve ]
-
válasz aero. #114072 üzenetére
Legyen inkább 1400, de talán 1500 az az RPM-szám, ahol megindul. Elsőre tényleg fura, de gyakorlatilag amit azóta próbáltam kis lökettérfogatú dízelt, azok mind hasonlóak voltak. A másik az, hogy elég könnyű vele lefulladni, ha valaki szívó, vagy erősebb autóból ül át, főleg a D Corsánál, ahol már nagyobb a súly, amíg nincs turbó, nulla a nyomaték, oda kell figyalni, hogy hogyan csúsztatod a kuplungot már a legkisebb emelkedőn is.
Az tény, hogy enni alig kér, hosszabb távon, országúton közlekedve simán 4l/100km körül eljártak, ahhoz, hogy feltolják 7-re ezt az értéket, ahhoz a klasszikus üzletkötős, városi leáll/indul, és közben tiporja neki módszer kellett. Ráadásul ez már a Combokban.
Egyébként a benzinesek is normális, országúti használattal simán 6 l/100km alá tudtak menni, gondolom a D Corsa súlytöbblete a menetdinamika mellett pont ezt ölte ki ebből a motorból a típusváltás után.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
j.bravo
addikt
válasz aero. #114072 üzenetére
Koszi Urak!
Hát, én egy 2008-as 1.3 Multijet (75 ló) Grande Punto Van volánja mögött szocializálódtam
Ha ezzel nincs nagy bajom akkor ezután minden irtó f.sza lesz, vagy fura mert ezt szoktam meg?
Az eddig (mobilon) látott képek szerint D Corsa asszem. Megnézem majd monitoron is.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
válasz j.bravo #114074 üzenetére
Nem tudom, én múltkor vezettem haver 2006-os 1.3 mjtd-jét és meglepődtem mennyire nem használható ahogy az ember elvárná. 90 lovas volt, amúgy jó is kocsi, tetszik kinézetre, a belseje se nyöszörög, de az a turbó lyuk nagyon zavaró. Utána visszaültem az enyémbe és konstatáltam, hogy minden rendben, dicsérte (szidott) érte haver is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz j.bravo #114074 üzenetére
Az 1,4 szerintem bizonyos körülmények között még talán jobban is megy azzal a nagyobb kasztnival, mint az 1,3 JTD. Mondjuk a turbós tolás nyilván hiányzik belőle, de sokkal stabilabban és egyértelműbben adja le a teljesjtményt. Ki kell próbálni. Gyenge nem lesz, ha jó állapotban és áron van, neked tetszik, illetve követhető az előélete, akkor meg kell venni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #114078 üzenetére
Stilonal az eleinte volt probléma az üvegtetővel, elöl beázott, később javították. Légzsák lámpa, ahogy írod is.
kontakthibák szoktak még előfordulni, de azok viszonylag könnyen és akár házilag is javíthatóak.
1.4-től felfele gondolkodj benne, egy 105 lovas JTD-t sem vetnék el."Bad reklám is reklám too"
-
gzbotii
veterán
Laguna mennyire orosz rulett? Nézegetem itt a használt kocsikat, bőven kapni 2000 utáni példányokat 2000 euro alatt
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
j.bravo
addikt
válasz parandroid #114077 üzenetére
Az a baj, hogy igazából Alfát szeretnék
Meg még félmilliót, hogy 156 helyett 159 lehessen.De meggondolom ezt is. Szóval közös az alap a Grande Puntoval, kb ugyanannyira jó vétel ha ugyanannyiba kerül?
Láttam szép Grande Punyeszt, egy rendes felni (gyári) meg egy jó szín és teljesen jól néz ki, nekem jobban bejön mint a Corsa (persze Corsába is bele kéne ülni).Stilo már majdnem annyira tetszene mint a 147 (amit nem merek megvenni), csak ott is beijesztesztett(et)ek az elektronyos nyűgökkel.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
őstag
válasz j.bravo #114074 üzenetére
2 éve van D Corsánk, 1.4 benzin, 2008.
Nehéz, kicsit lomha, rövidtávokra használjuk (3-10 km szerk: havi 1-2 db 40 km-s út is van az átlagban!), így 7-7,5 körül eszik, klímával. Stabilizátor rúd csere volt, meg némi olajfolyás, amit egy párezres alkatrész csere megoldott, ezen kívül izzókat cserélgetjük, folyamatosan (mindig másikat, most égnek ki a gyáriak szerintem).
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz Kornel #114084 üzenetére
hát a távolságok adják, hogy nem nagyon szoktuk pörgetni, meg inkább nyugisan vezet a család (4-en hajtjuk), én szoktam egy kicsit meghajtani, de 125 nm 4000-nél nem vág hátba a magasabb üléspozíció vagy valahogy az ülés miatt a gyorsulásból semmit nem érezni, egy 1.4-es F astra lendületesebbnek tűnik :S
"... and I hope you have a great day!"
-
8th
addikt
válasz pető bá' #114083 üzenetére
Hány kiló az az autó? Mert a rövid váltós 2.0 16v 150lovas Kadett GSI evett vegyesben 7,5-8 között sportosan közlekedve. Only Budapest 10liter alatt megállt szintén pár kilométeres etapokkal. Jó abban nincs klíma meg könnyű is de számomra abszurd, hogy egy kis motoros Corsa ennyit zabál.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Kornel #114088 üzenetére
érdekes módon nekem az 1,4 G (kombi) is pörgősebbnek tűnt.. Az F astra mondjuk klíma nélkül volt, a Corsa is érezhetően lendületesebb, ha ki van kapcsolva a klíma.. De a G astra számomra pozitív csalódás volt.
forgalmi szerint: együttes tömeg: 1615 kg, saját tömeg 1088 kg.
Semmi extra felszereltség nincs benne, 2 el. ablak, automata klíma.[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #114088 üzenetére
Ennyire nem megy az 1.6 H Astra. Csak egy ötlet volt.
!Overdose! Van persze. Az összes dízel.
Amúgy igen tudom. Ami nem VAG és nem Ford az itt nem jó.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #114094 üzenetére
lemaradt a fogyasztás.
gondolom a 15-öt nyaldosta.
a fizika fizika marad.
marha nehéz, ergo sokat eszik.mod:
most éppen a japánokat, a volvot, meg az olaszokat ajánlgatták itt páran.egyébként ha már H astra felé vetemednék, akkor inkább mozdulnék a civic irányba
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Az átlag alapján nem mondok hülyeséget..
szerk.: off, és nem tudok németül, nagyon nem szűkítettem..[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #114092 üzenetére
szoval az az atbaszos a tortenetben, hogy a 90lojjos adagolos dizel seggen is TDI felirat van, meg a 160lojjos Ibiza Cupra PD dizel rendszeru seggen is az a felirat figyel, meg a A5-s Óódi seggen is TDI felirat van, pedig az meg mar CR dizel
mindharom TDI logo-s
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.