Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz j.bravo #114067 üzenetére

    Jó kis gépek azok, a C Corsa az utolsó normális széria, ami még hízókúrát sem kapott, az 1,4-es motor meg 2007-re már tutira 16V Twinport , gyakorlatilag megölhetetlen, és különösebben nem is éhes. Ráadásul ez már galvanizált, ha nem törték, rohadni sem fog. Ha rendesen odafigyeltek rá, és megvannak (bizonyíthatóan) az olajcserék 15k km-enként, akkor annyi a dolgod, hogy 30k km-enként izzót cserélsz benne. Cégnél volt beőlük sok, soha semmi komolya gondjuk nem volt, 250k km-nél cserélték őket, de szinte mind maradt a cégnél tartalékautónak, mert annyira jó állapotban voltak még.

    Utána jöttek az 1,3-as, turbós D Corsák, na az pff... Egyébként az 1,3-as turbódízel C-kkel is volt gond bőven, bár ez nagyrészt abból eredt, hogy az Opel a 60k-s olajcsere- és szervízperiódussal nyerte a tender, úgyhogy mire az első szervízig eljutottak, már eleve sok torkavéres példány volt közöttük (ráadásul rááltak arra, hogy a Combo-s flottát is ilyen motorral szerezzék be, na az pláne nagy ötlet volt).

    Szerk.: A sűrűn kiégő izzó G-Astra, C-Corsa betegség (és nyilván hasonló korú Combo), hasonló a műszaki alap, valamit sikerült benézni, és gyakorlatilag egy-két indítással meg tudod ölni az izzót, ha indításkor fel van a lámpa kapcsolva. Erre érdemes figyelni. Amúgy is 30k km-enként nekem menetrendszerint mindkét első izzóm kiégett (párezer km difivel egyik és másik is), de a céges autókon is elég ygakran kellett őket cserélni. Szerencsére jól hozzáférhető, és filléres (asszem) H4-es izzó megy bele, nem egy nagy kaland.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák