-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz j.bravo #107110 üzenetére
Szia!
Nem tudom mennyit szánsz rá, illetve ha jól sejtem, akkor valóban kicsi autóban gondolkodsz. Mert a Transit Custom például rendkívül halk, szél- és motorzaj gyakorlatilag nincs autópályán, csak a C-s gumik menetzaja hallatszik be. Ebből kiindulva én kipróbálásra javasolnál a Transit Connect új generációját, igazából az egy annyira pofás kocsi, hogy a személy verziót még családinak is el tudnám viselni az 1.6-os turbós benzinessel.
-
runner 125
nagyúr
válasz j.bravo #107114 üzenetére
Sok múlik a motoron, de egy jó anyaggal elvégzett utólagos belső szigetelés is jó alternatíva lehet a csendre.
mod. Fu, veled 7-8 éve fotós topikban csevegtem, de jó is volt akkor, volt még időm ilyenekre.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz j.bravo #107119 üzenetére
Ha te csinálod egy 3 személyes furgon belső anyaga kijön max 30-40-ből. Nyilván, neves (Dynamat pl.) szigetelőanyagból 3x annyi.
Tűzfalra mehet pl. duplán is. Üléseket ki kell szórni, majd az egész kárpitot ki és az ajtókat is meg kell bontani, majd tisztítást követően mehet fel a szigetelő anyag.
..és ha végeztél jöhet a hifi, a jó alap már meglesz hozzá."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
footy
addikt
válasz j.bravo #107119 üzenetére
Felejtsd el az utolagos szigetelest. Alig hoz valamit. En megcsinaltattam a skodamnal a tuzfalat es kb kidobott penz. Egy premium autoban a szelloztetes stb is ugy van megoldva hogy ne jojjon be az utasterbe a zaj, ezeket nem tudod utolag modositani. Az utolagos megoldassal csak a futomuzajt lehet jelentosen csokkenteni mast nem. (Szelzajt sem, mert ott is az aerodinamika mellett a tomitesek es az uvegezes jatszik szerepet.)
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz j.bravo #108316 üzenetére
Tokkal vonóval gumival rezsivel 29.044 Ft/hó a 2013 februártól 2014 decemberig időszak átlaga, plusz autópályadíj és benzin. Vásárlási, átiírási költség ebben nincs benne, ahogy az első nagyszervíz (vezérléscsere stb.) sem. Focus mk1 FL 2004
Szervíz: 96 444 Ft (éves szervizek, műszaki, stabpálca, apraja)
Elveszett költség: 27 000 Ft (ez az én hülyeségem volt, lyukra futottam)
Hibajavítás: 147 051 Ft (vízpumpa, rugótörés, kipuff flexitag, kis karosszériásmunka)
Fenntartási: 26 020 Ft (kocsimosás, gumicsere)
Felszerelés: 90 929 Ft (kosár, mozsár, vonókötél, akkutöltő, poroltó, nyomatékkulcs, toronyóra lánccal stb.)
Gumi: 139 260 Ft (két szett, téli-nyári)
Éves rendszeres: 206 676 Ft (kötelező, csaó, súlyadó)
Szum kltsg vásárlás óta: 733 380 Ft@nesa: jó, hát ha addig ütném amíg gurul, akkor nálam is lehetne tized ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz j.bravo #108911 üzenetére
Egyszerű, rakd el ezt a képet, így ezzel bizonyítható lesz h tényleg garazskapu miatt lett fújva ezen része.
Mod. Jah látom közben te is ezt írtad.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #109785 üzenetére
azért az alfák általában nem a szar menettulajdonságaikról ismertek Átlaguser szemmel a jót és a nagyon jót nehéz megkülönböztetni, a kirívóan szar viszont fel fog tűnni.
szerdán vezettem pug206-ot, sima 1.4 benzin, oké, 39ezer km-es újszerű darab, de a váltó pilinckaságán* kívül nem tudok belekötni az autóba napi rohangászós üzemre. jó, öt emberrel a fedélzeten, más kocsijával nem fogok nekiállni feszegetni a határokat, főleg hogy eléggé ijedős hölgyeményről van szó.*: nem tudom jobban megfogalmazni, könnyen kapcsolható, határozott is, de olyan, mintha nem lenne anyag a váltóban, vékony műanyag alkatrészek lennének a rendszerben, semmi fém.
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #110787 üzenetére
Nem arról van szó, hogy ne akarna lebeszélni, csak már nem próbálkozik vele tudja, hogy makacs vagyok, mint a szamár.
Apropó: Avensis? emnullán röfögni pont jó.Egyetértek Jay Lenoval, de a maradék embernek gyártják az alfát és társait. Régen a BMW is oda tartozott, de ma már eléggé steril autókat gyártanak
-
Qru
MODERÁTOR
válasz j.bravo #110808 üzenetére
Erőben nem de a magasabb nyomaték miatt rugalmasabb és nem eszik sokkal többet. Nem véletlen, hogy a City-be már csak az 1,4 i-dsi került bele (pedig súlyban alig több mint a Jazz).
Viszont az 1,2-es elég aszkéta. Városon kívül lazán hozza a 4,5-4,7-es átlagot normál használatban. Pályán 6,2 130-nál ha a 140-be is belekóstolgatsz akkor 6,3 saját mérésem szerint.
Egyszer poénból 70-80-al lecsorogtam vele Berénybe akkor 4,2-t kért de az már mozgó útakadály szint.#nincsbennetarcsi
-
-
válasz j.bravo #111091 üzenetére
Ez soha nem arról szól hogy az autós jól járjon...ha nem lennének az autósok akkor az államháztartás már régen összeomlott volna. Emlékezz hogy az lgp és cng üzem is be volt demózva alacsony jövedékivel, majd amikor elkezdték egyre többen használni, valahogy csak kinyílt az adó olló. Szvsz azzal foglalkozni, hogy mennyi az adója felesleges, mert itthon mindig minden magas lesz, csak a megfelelő mennyiségű júzert kell a demóval megbolondítani.
Környezettudatosan közlekedni megint csak közel lehetetlen, mert a meghajtó energia előállítása csak egy lépcsője ennek. Ott vannak a szintén baromi környezetszennyező gumik, a kaszni előállításakor felhasznált villanyáram, a festékekhez a vegyszerek és még lehetne sorolni.(#111092) [rvilike] : én egy dolgot tudok csak: ha nem magam dolgozok meg azért ami van, akkor soha nem úgy nézek rá. Nálunk a családban soha nem volt divat hogy csak úgy támogatjuk a másikat. Ha megszorult kapott kölcsön, de mindig el volt számolva az utolsó fillérig minden "támogats", és én ebben nem látok semmi rosszat. Pl édesanyámék nyílászáró cserét akartak, össze lett rá dobva a pénz. Amikor tudták, visszaadták (pl befizettek oda postázott csekket, vagy a szokásos anya-nagymama mentalitással hogyaszongya "egyélegyélegyélegyélegyélegyélegyélegyélegyélegyélegyélegyél" )
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz j.bravo #111101 üzenetére
(kikalkulálnám hogy a tervezett 10-15k km-nél mekkora fogyasztáskülönbség kell a benyáshoz képest hogy behozza)
Ne karkulálj, a dízel nem arról szól, hogy megtakarítasz valamit, mert amit hoz az üzemanyagon, elviszi a karbantartás. Akinek erről szól a dízel, hogy mennyit fog megspórolni, az nem számolt utána soha, vagy egyszerűen lelakja a verdát, majd cseréli.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #111109 üzenetére
147 1.9JTD 8V a barátod. Alfa vonalon annál kevesebbet semmi nem fog enni és van értékelhető példány olcsóbban is.
ne akarj benzinest, főleg ne jts-t. tegnap egyik helyen elmondták a dolgokat, ki is lőttem az összes benzinest. Ahogy Integrale is írja, 1.8TS, de az csak 156-ban van, 147-en 1.6 és 2.0 csak.
Btw, ez félig-meddig a reklám helye: [link] Ha így akarná eladni mindenki az autóját, sok felesleges utat és telefonálgatást meg lehetne spórolni a csodaváró embereknek. Tegnap amilyen jól fotózott romokat láttunk, ehh. De azért ebben vastagon benne van a hahu keze is, ilyen fossá tömörített szar képekről meg nem mondod, hogy milyen az autó irl.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz j.bravo #111104 üzenetére
JTS-t inkább ne, közvetlen befecskendezéses=kokszosodik
Benzinből és TS-ek közül tényleg az 1.8 ami talán a legjobb kompromisszum, vagy méginkább egy 2.5 V6 ha csak a motort vesszük alapul messze a legmegbízhatóbb
JTD-vel nagyon mellé lőni nem lehet pláne az 105/116/120 lovas 8 vagy 16V verziókkal, de a 2,4-el se
több is van ismerősi körben, hamarabb rohad ki alóla a kasztni minthogy tönkremenjen még alfáztam amorén se nagyon hallottam panaszkodni a dízeles kartársakat a motorra -
DeFranco
nagyúr
válasz j.bravo #111200 üzenetére
Ne aggódjunk, hagyjuk ott, vagy legalább is mondjuk meg neki, hogy vagy szerelő nézi meg vagy eladhatja másnak. Ott lehet, végignézheti, hogy nem vesztek ki belőle semmit, de ott és úgy nézeted át ahogy neked tetszik.
@EQMontoya: ismerős megbízható szerelője innen is csak 4 embernek van, abból se ad egy se kontaktot, szerinted mi megy a plebs-ben?
@Mágus2: ezek a másik véglet, itt a segítség mibenlétéről beszéltem, és az ellen keltem ki, hogy sokan úgy állítják be az autóvásárlást, hogy csapsz egy triviális jomekkenézit az üllőin és már tütüzöl is a végtelenbe. jellemzően ehhez nincs sem szakértelem, sem ismeretség, sem információ, hogy hol keresse az előző kettőt. ennyit állítottam nem mást.
-
válasz j.bravo #111319 üzenetére
Nem láma kérdés. A legjobban úgy jársz ha ezt előre tisztázod az eladóval. Sokak szerint az eladó dolga ezt fedezni. Én személy szerint úgy gondolom hogy 1k forint felajánlásával a vevő mindent megtett amit a lelkiismeretet diktálhat: ha elfogadja az eladó akkor már is ad némi gondolkodni valót, hiszen akinek ennyi nem fér bele az az autóját is kicentizheti.
(#111322) roberto211 : ugyanakkor ott van a másik oldala hogy ha van 10 jelentkező akkor már is jelentékeny összeggé léphet elő, arról nem is beszélve hogy az üzemanyag a legkisebb gubanc - ha emlékszel az rs6 és a villamos történetére...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
roberto211
őstag
válasz j.bravo #111319 üzenetére
Hat ha nem 40-60km t mentél akkor bőven bele kell h férjen ha latja ,hogy nem csak tesztpilóta vagy
De ha az ,akkor is. Most ha Vki eladja autóját vagyis elakarja adni akkor ne azon a 10km en spurkodjonDe megbeszélés kérdése mind. Hogy lássa ,hogy illedelmes úriember vagy vegen megkérdezed hogy tartozok valamivel ?
Sztem ennyi.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kickass
őstag
válasz j.bravo #111934 üzenetére
Lopni semennyire, xarfosolasz, úgy vannak vele szerencsétlen tulajnak elég baja hogy Alfája van, csak megváltás ha elvinnék szívjon csak ő vele. De tényleg lopási statisztikákban se nagyon szerepel, alfás körökben se nagyon láttam olyat, hogy valaki segítséget kérne mert meglovasították a kocsiját. Félnek, hogy lopás közben, félúton lerohad alattuk.
irónia off -
-
roberto211
őstag
válasz j.bravo #112797 üzenetére
Én annyira nem ismerem alfakat, de itt az utcában egy fiatal srácnak van egy mitoja. De valami brutál szép darab. Sportos,tűzpiros színben ,szep hangja is van. Mindig itt szokott bekanyarodni viszi a csaját haza,de van egy kiállása az autonak az biztos. Eddig azt se tudtam h létezik mito annyira nem ismerem őket
Kipróbálnám h milyen lehet az biztos.Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #112797 üzenetére
igen, 166-hoz képest több pénzért 159 vagy brera inkább. főleg 159 bár most néztem egy GT-t, nagyon nagyon jól néz ki, sötétkék metál, vajbőr belsővel, fullos. Kell rá akasztani egy Q2 diffit, aztán hadd szóljon. Papírozással és vásárlás utáni szervizzel, +Q2 megáll 2,5-ből és van egy stílusos autód, amivel elvagy 5-10 évet mechanikai nagyhalál nélkül.
147-et vennék, faceliftesek is vannak szépek jók 1M környékén, csak sajnos a családi hitelbank nem annyira támogatja a keresztes-kígyós A-betűs autót, mint a 4karikásat -
runner 125
nagyúr
válasz j.bravo #113168 üzenetére
Alapos tisztítás és minőségi üregvédelemmel talán fékezhető, de tizenévesen kicsi esélyt látok rá h találnál belőle olyat, amin még sehol nem ütött át.
Xmodule
Világos. Nem Swift alkatrész áron vannak az alkatrészei, kint meg pláne.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- MotoGP 24 - Íme a launch trailer
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vezetékes FEJhallgatók
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen