-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
-
Declare
őstag
válasz bitpork #116250 üzenetére
Irto realitas szagu a dolog....biztosan eladnam a kocsimat fel ev garival valami ismeretlennek, hogy hivogasson, meg zaklasson 6 honapig, hogy miert adjak vissza neki ennyi meg annyi penzt... nagyon eletszerü, rutinos szabalyalkoto ez is.
Penztartol valo tavozas utan nincs reklamacio szvsz utanna bizonygatni barmit is..... -
-
nagyúr
válasz tresh #116241 üzenetére
(#116241) tresh thx, addoltam a listámra
(#116242) kalmanchris xsara picassoval az ismerősünk elég sokat szívott, nem biztos hogy be merném vállalni
(#116243) raczger azt a v6-ot inkább nekem
(#116246) rbalint88 volvo, saab költségei azért kicsit odavernének a stift után
(#116247) focvis valószínűleg családban marad, öcsém kapná meg
-
g4bb3r
tag
Köszi, konkrét cég ajánlás? Vagy ez izlés kérdése ..
Átíratáskor be kell mutatni ugye az érvényes eredetiségvizsgálat eredményét illetve a befizetett kötelezőt, online kötés esetén mit mutatok be? Kinyomtatom a visszaigazolást?
Szóljatok ha ez már off...
-
darál0w
Jómunkásember
köszi a segítséget...
szűkült akkor a kör, focus, mazda3, és ceed triora...így már valamivel könnyebb lesz
ezer hála
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
-
t1
addikt
Lerohadt ajtó ? [link]
9 évesen ez durva. -
roberto211
őstag
-
őstag
válasz Kornel #116184 üzenetére
Nu ez az ami engem nagyon érdekel. Tényleg használható e magyar körülmények között a michelin crossclimate. Nagyon jó lenne már valami tapasztalat is róla. Hócipőm tele a cserélgetéssel.
Iq-ra fel is raknám, de arra még nincs méret. Az i30-ra azért csak akkor ha tényleg jó (asszony jár vele, jobb az óvatosság).
Szerkesztés: A használható mondjuk úgy hogy a téli-nyári amit én veszek (és nem az autóval jön) az mindig valami nagy gyártó teszteken jól szerepelt gumija (dunlop, continental stb.), ami jó árban van.
[ Szerkesztve ]
-
Sutee89
aktív tag
válasz footy #116244 üzenetére
Köszi ismét a válaszokat mindenkinek, végre egy topic, ahol tényleg válaszolnak érdemben az embernek.
Sajnos az E46 ezek alapján nem az én autóm lesz, később talán fenn tudok tartani egy ilyen autót is.
A Ceed nagy szerelmem, de sajnos a linkedből is kiderült, hogy 1,5 milla alatt 6 db van az országban, és benzinesben sem jobb a helyzet. Ugyanez igaz a Mazda 3-ra is, viszont Mazda 6-ból valamiért sokkal több van az ajánlott 2.0 TE-ből ebben az ársávban. Elvileg akkor rozsdán kívül nem sok mindentől kell félni ebben az esetben, viszont itt is elég borsosak az alkatrészárak.Éppen ma volt alkalmam vezetni a kollégám Focus MK2-jét (1.6 benzin, 101 LE), nem egy erőgép, de igazából nekem csak 4000 (140-145 km/h) felett volt egy kicsit hangosabb, de erő még volt benne. Lehet az a titka, hogy nem szabad jobb autót vezetni, és akkor minden jó. Amúgy 1.0-ás Swiftről váltanék
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Valakinek egy becsi/miskolci villamos?
[link] -
DeFranco
nagyúr
milyen accordot adnak 'millióig?
most tekintsünk el attól, hogy sosekopel meg 15 éven keresztül milyen jó volt. nem 5 évvel ez előtt vagyunk és egy 10 éveset veszünk 5 évre, hanem ami már leszolgálta ezt 15 évet. (saccoltam)
szóval mire lehet számítani egy ilyen accordtól?
a személyes és laikus véleményem az, hogy szépek ezek a költségmentes tinédzser sztorik, de a csapágyak kopnak a gumik fáradnak, ezeket se hattori hanzo lapolgatta kézzel ötvenkétszer. ok, hogy 0-15-ig príma autók voltak, de most 15-től 20-ig időszakot latolgatunk...
nem állítok, kérdezek.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz DeFranco #116283 üzenetére
Költségmentes autó nincs. Hiába jó hírűek a távol keleti autók, ha használják a szilentek, a lengőkarok a fékek meg v tucat dolog kopik. És hiába a jó minőség, ha az előélet meghatározza a jövőjét. Ami meg ha ismeretlen, akkor ugyan olyan lutri mint bármi más.
A szomszédnak is accordja van. Szereti, és meg is ad neki mindent. Ezért cserébe sok baja nincs. Max h nem fér be a kapunhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz MunezXBK #116286 üzenetére
Nem az, csak -ahogy rbalint is írja- eső után fotóztam amikor észrevettem a sikeres udvarba állás nyomát. Napi használatban van, van 2 gyerek is. De megy a gép. Múltkor kérdezgettem, és a 2.2 dejzeles moci sokat nem eszik nála, viszont nincs kihagyva egy szerviz v inspekció sem. A szegedi hondához hordja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #116288 üzenetére
havernak is 320e km-ig a következők voltak: lendkerék cseréje 95-nél (ekkor vette), valami szenzor biszbasz 60-ért, féltengelyek cseréje. 320-nál már kezdett fáradni a lendkerék ismét, meg volt egy beazonosíthatatlan ropogás a jobb első futómű felől, amivel több szervizt megjárt, több dolgot cserélt és nem oldotta meg a problémát. ja és pályán 5,5, városban 6,5 a fogyasztása amellett, hogy 190-ig eléggé dinamikusan mozog.
-
!Overdose!
őstag
válasz DeFranco #116283 üzenetére
Nagy (2.0, 2.3) motorosat már általában elég jót kapni ezekből milla körül. Költségmenteset? Nem hiszem. Oldalanként 5 lengőkar van a hátsó futóműben... Én kifejezetten 1.8-as Sport felszereltségűt kerestem, amikor a Civic-et vettem, de akkoriban valahogy nem volt azzal a motorral és felszereltséggel. Ja, volt nekem is Accord-om, de az még egy generációval régebbi volt. Az Accord-ok szerintem sokkal kevésbé túlárazottak, mint a Civic-ek és jobb autók, de a fenntartása is húzósabb.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integrale
veterán
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #116291 üzenetére
kb. erre gondoltam én is. viszont az ajánlásból ehhez képest elég torz kép jön le.
persze lehet vitatkozni arról, hogy mi a költségmentes meg mi a hiba és mi a kopó, de a válasz nekem azt a látszatot kelti, hogy eddig is tankolni kellett meg olajat cserélni, meg eztán is ezt fog kelleni. ami igaz lehetett de valahogy most már ennyi év távlatából nem annyira bíznék ebben. hiába a patina, öregednek ezek a vasak is, és ezt szeretik elfelejteni.
-
DeFranco
nagyúr
megint csak a részletekben lakol az ürdüng, nem mindegy hol és hogyan futott sokat. pályagépek egyértelműen játszanak ebből a szempontból.
én ma operatív lízinget kalkuláltam, csaóval mindennel megvan egy i20 bruttó 60k körül csak random rábökve egy lízingcégre, ebben elvileg benne van minden, biztosítás, csaó, adó, szerviz, stb, még a gumi is, te csak hajtod meg tankolod. ennek majdnem a fele amúgy is elmegy fenntartásra, a maradékot fizeted valóban a lízingért, ami viszonylag új autót feltételezve már nincs nagyon messze az értékvesztéstől.
a lelkivilágomba ez inkább beleférne, mint lakást bérelni.
(szerk: nem olvastam el a tos-t csak gugliztam 10 percet)
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz DeFranco #116283 üzenetére
Ugyanazok az emberek ajánlgatják ugyanazokat a típusokat és tanácsok velük együtt öregszik, biztos vagyok benne, hogy egy nagy részük már nem uptodate és egy 20 éves accord (vagy bármi) már inkább sz*r mint jó.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen