-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz roberto211 #112099 üzenetére
Nem az zavarna, ha 13L bever városban, mert tudom, a lovaknak enni kell adni.
Az zavarna, ha havonta 3x kellene szervizbe vinni, folyton elromolna valami 2-3-10e Ft biz-baz alkatrész, stbWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #112095 üzenetére
Ja, ez a klasszik "olaszautós" beidegződés, aminek sok alapja nincs.
A Barchetta szerintem fényévekkel szebb az MX5-nél, mondom ezt úgy, hogy az utóbbi is tetszik, de szerintem elég suta, főleg a belseje.
(#112066) roberto211: A Punto 1 is minőségibb belül, mint a Twingo.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
gzbotii
veterán
válasz Integrale #112107 üzenetére
Olvasgattam a napokban és szinte mindenki azt mondja, Barchetta belül tágasabb. Meg ha Puno1-re épül, alkatrészek (amik kompatibilisek) gondolom gombokért vannak (akárcsak a Corsához)
Amúgy, ment WP OFF-ba egy kérdés neked (is)
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
válasz Integrale #112107 üzenetére
Ennek a hozzászólásnak a függvényében meg kéne jegyeznem a nicked, hogy ha esetleg autót keresek, akkor véletlenül se hallgassak rád. Úgy szép az élet, ha nem vagyunk egyformák, legalább nem csapom le a kezedről, amit kinézel majd magadnak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
hobizoli
nagyúr
válasz gzbotii #112109 üzenetére
a motorja a mk2 Punto HGT-é, 1.8 16v VFD, 131lo 164Nm
ugyanez volt a Fiat Coupé-ban a belepo motornagyjabol csak a padlolemez azonos az mk1 Punto-val, meg kb a futomuve
mk1 Punto-bol van kulon Cabrio is, mar ott is eleg sok minden mas, mint a rendes tetejueknel, a Punto Spider-ben (Barchetta) meg aztan foleg
nem rosszak amugy, foleg a szeria vegieket erdemes nezegetni
egyes db-knal elofordult, hogyha sokszor tartosan hasznaltak magas rpm-n (6000+), akkor megnyult a hajtokarcsavar, es egybol lecsapagyasodott a motor
na most amikbe ez az olyan szerias hajtokarcsavar kerult, azokban eddigra mar ez a hiba mind elojott mara, leven 10-12 eves a legfiatalabb is beloleettol amugy a hasonlo felepitesu 5 hengeres 20v szivo es turbo motorok is szenvedtek, mert ugyanazt hasznaltak azok is
ezeknel turbositaskor alap, hogy hajtokart cserelnek H-beam 4340-sre, mert amugy se annyira tulmeretezett ezekben mar es mindent kibiroan eros, mint a regi Lampredi fele SOHC es TC blokkoke volt, ahhoz meg akkor mar ugyis default jar a ARP csavar is, ugyhogy ez a lehetseges problematicku egy lepesben azzal megoldodik vala
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #112111 üzenetére
Mert mi a baj? Az, hogy jobban tetszik a Barchetta? Szubjektív
Vagy az olaszautó huhogások, hogy barátkozz a szerelővel, többet lesz ott mint a garázsban, nem indul, megáll, otthagy, szar az egész. Mese."Persze nem tudjuk, hogy a kolléga mennyi pénzből milyen állapotú / korú autót keres, de nekem speciel a fentiek közül bármelyik előbb, mint egy Barchetta. És kivételesen nem azért mert olasz, bár az, hogy szerintem mennyire csúnya szegény, nyilván abból adódik." Ezek után, asszem 1:1
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #112113 üzenetére
Szigorúan esztétikai szempontok mentén nyilvánítottam véleményt. Abban nem hiszek, hogy egy Punto egy kicsivel is rosszabb, vagy problémásabb lenne, mint akár egy hasonló korú Corsa, vagy akár Polo.
Ez viszont szerencsétlen számomra védhetetlenül csúnya, nem is értem, hogy lehet egy napon említeni az MX5-tel. De ismétlem, semmi gond nincs azzal, ha valakinek ez bejön, elismerem, hogy nem mindennapi jelenség, meg érdekes is, de számomra vállalhatatlan.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #112114 üzenetére
Nem mondom, hogy ettől visszajön az anyatej, de teljesen érdektelen forma. Elismerem, hogy zseniális autó, de a japánok tudnak ennél szebbet és érdekesebbet is, lásd Xedos.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
adatfalo
senior tag
válasz Integrale #112115 üzenetére
Hello!
Megerősítést kérnék, hogy a terveim jók-e.
Egy barátom örökölt egy VW Golf IV 1.6 16V Edition+ -t. Mindössze 76 ezer kilóméter van benne! Viszont a jobb első sárvédőn egy nagyobb tenyérnyi horpadás, míg szintén a jobb oldalon a hátsó sárvédő idom karimáján is van 2 kisebb horpadás. Ezen kívül a gyári kazettás magnó nem üzemel (ezt amúgy is cserélném), valamint microkarcos, mivel kavicsos parkolóban tartották amióta meg van nekik (első tulajok). Amit még tudok a kocsiról, hogy az első ablakemelők cserélve lettek (típushiba), viszont a szintén jellegzetes gyújtástrafó hiba még nem jelentkezett.
Jelenleg ott tartunk, hogy inkább én csináltassam majd meg a horpadásokat és akkor 750k-ért vihetem. A fentebb leírt adatok tudatában jó ajánlatnak tűnik? Mielőtt megveszem természetesen egy szerelővel is megnézetem, de örülnék ha több helyről is kapnék megerősítéseket.
www.adatfalodesign.hu
-
-
m3tr0
senior tag
válasz parandroid #112114 üzenetére
Az,hogy kinek mi tetszik az egy dolog.
De a Barchetta azért sem leeht versenytársa az Mx-5-nek mert a japán bizony hátul hajt ami egy élmény/hobbi autó választásnál szerintem nagyon nagy előny.A másik,hogy nekem például sokkal jobban tetszik mind az NA,NB Mx5 mint a Barchetta,vagy Fiat Coupe..vagy akármi amit ennyiért roadsternek,cabrionak, sport coupenak adnak.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
lsc
nagyúr
Ma kipróbáltam az új 1,2-es turbós toyota auris-t, egész tűrhető cucc lett. 1500-as fordulat alatt halott, onnan viszont egyre erősebben húz, 2000 fölött már egész jó. Hangja mondjuk semmi pedig a rádió direkt ki lett kapcsolva. A klíma ment, nem tűnt erőlködőnek alapjáraton sem, a fordulatot is szépen vette. 4000 fölé nem pörgettem /80 km volt a kocsiban/, ott sem volt szinte semmi hangja, ott már igen lelkesen ment volna. 100-as tempónál 2000-et forgott 6.-ban, onnan két személlyel visszaváltás nélkül is szépen gyorsult. Az eladó szerint a "tanfolyamukon" 150 tartósan sem okozott neki gondot, igaz onnan már halványan gyorsított. Elvileg ezt a motort eleve turbósnak tervezték, talán nem lesz horror a fenntartása, de ez majd később kiderül.
Az élet kegyetlen .
-
-
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #112120 üzenetére
MX5 kulsore nekem nem jon be annyira mint a Barchetta. NA meg NB-bol amiket neztem Munchne kornyeken, 2000€ az szinte mind rom, de 100% az egesz rozsdazik. Barchettabol mar egesz vallahatok vannak fent abban az arban
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #112124 üzenetére
Mondom, elég nagy fos a focusban az abs, nem feltétlen az a konklúzió, hogy nem tapad, elég paranoid, nagyon sokszor dolgozik amikor nem kéne.. van, hogy teljesen elbassza a fékhatást :S Nem volt akkoriban erős ebben a ford. Amúgy persze, már nem új az a gumi, nem tapad úgy mint amikor vetted.
-
padi68
senior tag
na ezért nem szeretnék dízelt venni.... http://www.vezess.hu/top_10/top-10-igazi-magyar/61184/
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
-
-
gaborbol
őstag
Ket szerelo jott ma reggel tesztvezetni, szerintuk is csapagy hang, de nem tudjak megmondani, hogy honnan jon a hang, ma majd dolgoznak rajta....
Most hivtak, hogy bedobtak a torolkozot, nem tudjak mi a gond, ezert atviszik a Mitsubishi markaszervizbe es talan ok majd tudjak mit kell vele csinalni. A gond csak annyi, hogy a kovetkezo szabad idopont hetfo reggel es valoszinu 2-4 napig kell neki majd a kocsi.
-
adatfalo
senior tag
válasz LuckyL #112133 üzenetére
Jogos, 2002-es. A króm betétes fajta (edition+).
Egyébként a jelenlegi(családi) másik autónk egy szintén 2002-es Ford Focus MK1-es. És úgy látom ebben az árkategóriában ez a két kocsi van ami szóba jöhet, de lehet 2 fóka már nem férne meg egy csárdában, így marad a golf.
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #112142 üzenetére
Van persze, de amig "normalisan" allnak hozza addig en sem esem nekik. Elismerik , hogy balfaszok, de ez mellett megtesznek mindent, ezert adtak fel es viszik at a Mitsu markaszervizbe.
Kifizettem a vetelarat, adtak ra egy egy honapos belso gart, csak az elmult heten beleraktak sajat zsebbol Kb $1000 dollart, meg adtak par napra egy uj 2015-os Camry-t kolcsonautonak szinten ingyen amibe tankolni is ok tankoltak. Most hoznak-visznek haztol hazig, ha kell menni vagy vinni a kocsit, remelem mar nem sokaig.
Ha tenyleg az a gondja amire gondolok az megint $1100 korul lesz amit szinten ok fizetnek majd a Mitshubitshi markaszerviznek a javitasert. Mar csak abban nem vagyok biztos, hogy vajon a Mitsu szervizben is annyit ertenek-e majd a kocsihoz mint ezek, mert akkor tenyleg meg leszek love.
Kulonben szopas, hogy egy hete ki van fizetve a kocsi es eddig mentem vele kb vagy 70 kilometer. Most itt all az udvarban mint egy szobor jovo het hetfoig es talan a het vege fele lesz belole valami.
Amig foglalkoznak vele addig van remeny, hogy lesz auto belole. Ha ezt maganszemellytol vettem volna ahogy szoktak "sold as is" kent ( veszed ahogy veszed) akkor most borithatnam bele a penzt sajat zsebbol.
HA vege a mokanak akkor ujra indittatom veluk a gart, vagy addig hosszabbitjak ami fedezi a kiesett 3 hetet.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz gaborbol #112144 üzenetére
"Mar csak abban nem vagyok biztos, hogy vajon a Mitsu szervizben is annyit ertenek-e majd a kocsihoz mint ezek"
Ez jogos....vannak nekem is storyk a markaszervizekröl/szalonokrol....Mitshurol: az egyik rokon pont ugyan ilyen outlandert vett par eve, amikor kijött ez a szeria (csak dizelt persze, itthon ). A szalonban atadaskor nem tudtak megmutatni, hogy kell összeparositani a teloval en bogoztam neki ki a hangutasitasos menüben angolul. Meg ugy alapbol fogalmuk nem volt mi hol van es hogy müködik az auton A navit is 10 percig nyomogatta a srac, aztan mondta, hogy majd otthon nezzük at, mert minden le van irva, de most mar kapcsoljuk le a motort, mert nem fogunk elerni a 100m re talalhato benzinkutig....komolyan, olyan volt mint egy vigjatekban. Közöltek, hogy egyelöre minden papir meg minden csak angolul van (amit ezek szerint ök nem tudtak megfejteni)
-
Integrale
veterán
Kertetek multkor a Safrane-t. Lehet, hogy tenyleg olvassak a topikot.
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #112144 üzenetére
Itthon a márka szervizekben vannak a leghülyébbek amúgy, én már semmin nem lepedőm meg kb.
Lásd nem csak te állsz a broki rossz végén:
Elhoztam a Paszulyt, vezérlés csere pipa. Pár km után el kezd sikítozni a bc, hogy a hűtővízzel gond van. Nézem a mutatót, hőfok rendeben. Motorháztető felpattint: némi hűtővíz lötyög csak a tágulási alján. Mondom szuper...
Gratulálok a Porsche Hungáriának ezúton is hogy elsóherkedtek kemény 0,5 azaz fél liter hűtővizet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Miert az, hogy az uj autokat 2 liter benzinnel adjak at az mi? Emelje meg az auto arat 15 ezer forinttal, de milyen tree dolog mar ez is. Vagy a virag meg a pezsgö arabol inkabb toljon bele benyat Jo hogy nem azt mondjak, hogy "Kedves Uram, lehet jönni atvenni az autot, de az 5 liter olajat ne felejtse otthon, mert azt elsö inditasnal bele kell tölteni, meg az ablakmosot es a hütövizet is"