Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz gzbotii #112109 üzenetére

    a motorja a mk2 Punto HGT-é, 1.8 16v VFD, 131lo 164Nm
    ugyanez volt a Fiat Coupé-ban a belepo motor

    nagyjabol csak a padlolemez azonos az mk1 Punto-val, meg kb a futomuve

    mk1 Punto-bol van kulon Cabrio is, mar ott is eleg sok minden mas, mint a rendes tetejueknel, a Punto Spider-ben (Barchetta) meg aztan foleg

    nem rosszak amugy, foleg a szeria vegieket erdemes nezegetni

    egyes db-knal elofordult, hogyha sokszor tartosan hasznaltak magas rpm-n (6000+), akkor megnyult a hajtokarcsavar, es egybol lecsapagyasodott a motor
    na most amikbe ez az olyan szerias hajtokarcsavar kerult, azokban eddigra mar ez a hiba mind elojott mara, leven 10-12 eves a legfiatalabb is belole

    ettol amugy a hasonlo felepitesu 5 hengeres 20v szivo es turbo motorok is szenvedtek, mert ugyanazt hasznaltak azok is

    ezeknel turbositaskor alap, hogy hajtokart cserelnek H-beam 4340-sre, mert amugy se annyira tulmeretezett ezekben mar es mindent kibiroan eros, mint a regi Lampredi fele SOHC es TC blokkoke volt, ahhoz meg akkor mar ugyis default jar a ARP csavar is, ugyhogy ez a lehetseges problematicku egy lepesben azzal megoldodik vala :K

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák