-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz hobizoli #112601 üzenetére
Bár szerintem több az. Viszont ez is olyan dolog mint amit a légrugókkal kapcsolatban szokás mondani: úúú meg íííí fáj. Na de ha ki van cserélve megint 10 évig teszi a dolgát. Szerintem megéri. Domi sem csörög még, és szerintem amennyire és ahogy használom, nem is fog egyhamar mocorogni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Geller72
veterán
válasz runner 125 #112596 üzenetére
S80 volt már, de hatalmas az értékvesztése. . Kényelmi szempontból szupi. Viszont ekkora batárnál nekem egy picit kevés volt a 163 körüli lóerő. Fogyira, mint említettem is nem rosszak, 6.5-ből el lehet velük autózni.
-
Geller72
veterán
Nem az lenne, hanem 2005-2007 közti.
Az a poén, hog yilyen magas fogyis, nagy dieselek esetén mindig elgondolkozom a benzinesen is. . Csak mert a haver 540i-je is ha nem csapkodja, akkor 8.3-al elkocsikázik vele, nagyon szépen... Viszont ha menni kell, akkor megy is... És úgy szól az a V8, hogy kiráz a hideg.
Nézegettem a 740D-t is, mert az abban lévő 3900-as moci már V8 diesel létére. Csak városban eszik többet, mint a 730D, hosszabb távon nem venni észre a difit, viszont a nyomaték az nyomaték. A BMW-s haver is mondogatta a régebbi típusokat, de öreg kocsitól félek. -
-
-
-
Typhoon47
őstag
válasz Geller72 #112609 üzenetére
Kicsit szerencsétlen ez az évjárat halmaz öregprémiumhoz, pont akkor jöttek ki az újabb szériák és még ha nem is mind volt problémás, azóta azokban rengeteg km gyülemlett fel. Önszopatásnak tartok egy ilyet venni, mert még ha nem is mész sokat ezek a gépek azért még öregszenek és nem szépen. Vagy régebbi vagy újabbi évjáratot néznék. Mekkora összegről beszélünk?
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
Geller72
veterán
válasz bitpork #112618 üzenetére
Abban mindenképpen igaza van, hogy óriási futásteljesítményűek vannak a piacon, de ha nem, a beltér akkor is romhalmaz. Amelyik nem, azért annyit kérnek, mint egy 8 évesért.
Ha már nevet is adsz egy kocsinak, az már nagy baj.. . Akkor az örökre a tiéd marad.
@#112617:
Szaladgálósnak 1 millióig gondoltam, második, nagy kocsinak 2.5-3 millió. Külföldön melózom, a fenntartási költségek nem okoznak akkora problémát.
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz Gergőke88 #112620 üzenetére
Külföldön szerintem sokkal népszerűbb az "1 kis autó, egy nagy autó" elv követése, ami szerintem teljesen jogos is, leszaladni a boltba, minek koptatni a nagy dögöt? Kicsibe be, leszaladsz, haza szaladsz. Hétvégén meg be a nagyba és irány kirándulni. Ez lenne a normális.
-
rbalint88
addikt
válasz Geller72 #112619 üzenetére
ha bejön a kuvik, akkor miért nem jó 2in1 megoldásnak az újabbik accord? oké, nem prémium, de keveset eszik, jól megy, megbízható, kellemesen felszerelt, stb stb. mondjuk megnéznék a helyedben egy 159-es alfát is 2.4jtd-vel, minél fiatalabbat. nagy menés (200ló), kis étvágy (6-7 között) és a hírével ellentétben nem betegágy.
-
FrankMonzano
őstag
Ez mennyire lehet realis km? Az "el kell menni, meg kell nezni"-n kivul.
-
válasz FrankMonzano #112625 üzenetére
A biztosítók átlag évi 20k km-t számolnak. Na most ez 2001-s, tehát 14*20'000= 280'000. Ugyanakkor ez ugyan úgy lehet spekuláció mint az órájában szereplő. Meg kell nézni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
roberto211
őstag
válasz FrankMonzano #112625 üzenetére
Semennyire. Plane M es rendszámmal.
Vagy anno a nepper v a mostani tulaj tekerte vissza.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Typhoon47
őstag
válasz bitpork #112618 üzenetére
Dehogy szaroztam le Remek kocsi, de az úgy tudom nem futott olyan sokat és sikerült egy valós példányt összevadászni, továbbá nem 3m volt, ha jól emlékszem, hanem azért több. Egyetlen dolog ami kurwára zavar vele kapcsolatban, hogy kevesebbet fogyaszt mint az enyém (avg 9l) és mindig beírod! : - (
"Education is important but big biceps are importanter"
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #112625 üzenetére
Szerk: Visszavonom, mert alatta írják a pontos km állást. Ennek ellenére én 150k környékére tippelem.
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz roberto211 #112627 üzenetére
Naja, az M-es rendszam nekem is gyanus, nameg a 100e . A masik fura, amikor azt irjak, hogy 4 eve van nalam az auto, es virit az "N"-es rendszam, amit 1 honapja raktak ra. Ott mi tortenik olyankor?
Tboy: Azt nem is neztem . Mondjuk lehet ment vele azota...
Szerk.: Igen, de ez a 100e pofatlanul keves akkor is.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Gergőke88 #112620 üzenetére
Amiért lentebb is írták. Nyugatabbra is így tesznek, és szerintem nagyon optimális megoldás. A hétköznapok rohanásában, a szűk parkolók, bolok előtt, városi forgalomban félteném a prémium kocsit. Viszont hosszú távra (2000 km, vagy több - egy irányban) nem biztos, hogy egy kiskocsi ideális partner lenne, nem beszélve a nagy átlagsebességű utazásokról. Egy hete jöttem haza franciából, ami 1970km volt haza. Vasárnap megyek vissza. Ez kis kocsival eléggé fárasztó, ebben elég sok tapasztalatom van. Egy jó kocsival ha korán reggel elindulok és szinte csak tankolni állok meg, 1600 -1800 km különösebben nem ráz meg. Az S80 ebben jó (az is). A Francia kollégák is kis szarokkal szaladgálnak hét közben, a hétvégén meg előveszik a hajókat és mennek a pályán. . A másik, hogy a kis autót itthon hagynám, ha itthon kell elszaladni valahova, akkor itthon is van kocsi. Arról nem beszélve, hogy kicsit ideges lennék, ha egy városi araszolgatás folyamán hátulról egy majom belém jönne. A volvó is akkor azért lett eladva, mert nem volt garázsom és ahol laktunk, nem tudtam mindig felállni vele, sajnáltam, hogy az utcánk alján kint áll, akár hetekig. .
-
Geller72
veterán
válasz rbalint88 #112624 üzenetére
Valahogy a francia, olasz autóktól tartok egy kicsit. A haveri körben van bőven azokból is. Mindig azt hallom, hogy szaré-hugyé van hozzá alkatrész, de ugyanakkor tudom, hogy folyamatosan bütykölik őket. Értem én, hogy olcsó, de ha hegyekben kell hozzá az nem olyan fasza. Valamint lehet, hogy Norvégiába nem mernék elindulni vele. Igaz, hogy új Opel Astrával sem...
-
-
Csaby25
senior tag
válasz Mágus2 #112579 üzenetére
Ertem, koszi.
Csak meg egy kerdesem lenne: ha motorfeknel menetkozben elzarod az uzemanyag tomlot (beturod vagy elszoritod, mindegy hogy hogyan) akkor tortenik valami?[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
hobizoli
nagyúr
válasz FrankMonzano #112630 üzenetére
barmikor kerhetsz uj rendszamot, pl elhagytad az egyiket
több drón kell ;P
-
őstag
válasz Geller72 #112589 üzenetére
évi 15-30 ezer km alatt egy év alatt annyi hiba ki fog jönni egy lefingott 7-es bmwn hogy a szervizben többet lesz mint úton.
Olyan 10 milliótól lehet venni 2010-től, 100e vagy az alatti futással leinformálható szép darabokat, ez alatt én biztosan nem vennék hetest.
Ismerősi körben lesz egy eladó 2009-es első tulajos, magyar autó mindössze 40 ezer km-el elég jó felszereltséggel (30d)
ha nem rendeltem volna meg az új passatot megvettem volna magamnak, ha gondolod majd átküldöm a hirdetést ha eladó leszcryptot minden termékemért elfogadom
-
(Bundás)
addikt
Sziasztok!
BMW 316Ti e46 1.8 benyás 2004-es gépjárműről vélemény? Tudom, hogy a BMW feeling 6-os sorossal indul és egy csak egy négyhengeres, de igazából egyenlőre nincs szükség többre.
Golf 4-eket néztem, de a normálisabb állapotúak hasonló árban vannak, ez pedig picivel 900e alatt megkapnám. -
Geller72
veterán
válasz Gergőke88 #112642 üzenetére
Szerintem olvass egy kicsit vissza, mert olyan érzésem van, hogy nem tudod, mit is kérdeztem az elején... Eleve diesel vonalon vagyunk. Kell egy szaladgálós, többnyire rövid utakra, helyközibe, de évente sok km-el és egy utazó, sokkal kevesebb km-es évi futással, de szinte mindig hosszabb távra. Evidens, hogy nem fogok egy A6-al utánfutózni, 8 km-es szakaszokon, szar úton, napi 5x.
"3-4m ftos auto velemenyem szerint messze van a premiumtol.."
-Lehet, hogy szíven fog ütni, amit most írok, de ha nekem lenne 25 millám egy kocsira (és lehet, hogy lenne) akkor sem adnék ki egy kocsiért annyit. Egyszerűen nekem nem ér meg ennyit. És azért ne legyünk már ennyire sznobok, csak azért, mert egy 10 éves autó, ami újan 25 milla volt, most meg 3 az akkor szerinted szart sem ér. Mert az már nem is prémium márka? Csak mert nem új? Legalább két rokon van, akinek van ilyen kocsija és pontosan azért nem adja el, mert ismeri a saját kocsiját, de el nem adná, mert vicc az az összeg, amit kapna érte. Én inkább veszek 7-10 évesen egy kocsit 3 millióért, mint bukjak ugyanennyi idő alatt 22 milliót.. És lehet, hogy nem én érzem magam hülyének, hanem azt az egyént, aki hajlandó ennyit bukni néhány év alatt csak azért, hogy ő fingjon először a vajbőrre.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Geller72 #112644 üzenetére
inkább azért fizet ki annyit újonnan hogy gondtalanul autózzon évekig
te meg jó eséllyel sokat fogsz szerelőhöz járni egy 10 éves premiummal
remélem te leszel a kivétel, de nekem nem ez a tapasztalatom, nemrég adtam el a 12 évs x5 ömet 4 év használat után és hát igen, 3-4 havonta volt valami kisebb nagyobb amivel szerelőhözz kellett vinni (vagy vitetni)
van akinek drága ahhoz az ideje hogy azon aggódjon mikor kell megint a verdával foglalkoznicryptot minden termékemért elfogadom
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban
- Új Dainese Bőrdzseki gyári protektorokkal
- Keresem: Navdy HUD