-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
autot keresek atszamolva kb 5-8millio HUF kategoriaban, <5 ev, <50k km. egyedulallo vagyok, legalabb 6-8 evre jo lenne. a benzines
ami fontos: ahol elek tavolsagok vannak. autopalyan 110 a hatar, viszont hugom innen 400km (csak oda), ez az orszagon belul. szoval kenyelmes, megbizhato, stabil auto kene ami birja a hosszabb utakat. normalisan motorizalt, az ebben a meretben szvsz 130-140 loero, minimum. tavaly nemi lightos korbejarassal sikerult 10 nap alatt 2000+kmet beletolni az autoba kornyeken turistaskodas kozben. ez kb megfelel egy olasz turaval Magyarorszagrol indulva/erkezve.
ja igen: eszakabbra elek, az auto is itt lesz veve. tehat -20-30fok telen siman megesik, adott esetben 5-6 honap folyamatosan fagyban es hoban megtortenhet. ez az egy auto lesz, tehat hatsokerekesek kizarva.
subaru legacy 2.5i (AWD) jonak tunik ebben a kategoriaban, 15ezer EURert van egy 22000km / 5m huf / 3.5 evesen.
meg nezegettem van volvo S80 T4 is ennyiert, de az mar szerintem tulzas meretre.
a kisebb volvok (C30, S40) is kb ennyibe kerulnek, a hasznalt S60asok S80 ar folott vannak. C30 T5ot lattam kb 170e EURert fullosan (2012, 40e km), de az kisebb.
mercibol csak C180 1.8, de az bunronda. SLK 21e EUR korul indul, de annak meg telen a hasznalati erteke nulla.
BMWbol 118 1.6 benzinesek kozul, de az picike. BMW 320d kb 18-20etol indul, annyiert szerintem tul van arazva.
Audi A4 2.0 FSI kb 20e EUR. Audi TT Coupé szinten kb 8m, az meg kicsit sok ugy, hogy a Toyota GT86ok 6,5-7m korul mennek. de GT86 hatsokerekes, en meg nem szeretnek telen egyszer hullazsakban hazamenni munkabol.
Lexus IS250 kb 20e EUR.
kb vegigneztem a teljes kinalatot, de lehet valamit kihagytam. lenne meg valami ami erdekes lehet? ahogy neztem egyebkent anyam Volvo V40 1.8 modellje kb a minimum ami az orszagba kell ezzel a felhasznalassal. (max puttony nelkul).
segitseget elore is koszonom
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz szőröscica #109405 üzenetére
de, elszurtam egy nullat (javitva)
xtrailek kb 22000tol indulnak, viszont max masfel evesek. viszont nem feltetlenul akarok terepjarot, az nekem sok.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Hm koszi (es a tobbieknek is)
S80 d4rol mi a velemeny, ill a d4rol altalaban? D5nel jellwmzoen olcsobbak es katalogus alapjannem annyival gyengebbek.
Japan belsovel nincs bajom, evekig volt mitsubishink, ha nem 30e lenne az evo / nem enne 25 litert az is szoba jonne.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
2457es meg.
Volvobol automata kiesik... az kellemelten, valamiert a nagyobb Volvok joreszet avval adjak el.
runner 125: koszi
---
kozben korbeneztem a kornyeken, a Subaru valamiert 4ezer euroval olcsobb a hasonlo tobbi autonal. reggel megyunk megnezni, lassan alvas.
koszonom megegyszer a segitseget mindenkinek
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz runner 125 #109491 üzenetére
arra ugyelj, hogy ez a modell mar Svedorszagban is kezd ritka lenni, kizarolag nyaron lehet latni a tobbi veteranhoz hasonloan. mondjuk nyaron vannak.
osszehasonlitaskepp: sved felhozatal, a 109ezer SEKert meno gyonyorunek tunik, a 34ezres talan vallalhato.
ezek referencianak jok, hogy a hazajukban ahol azert tenyleg sok volvo van mire lehet szamitani. btw tavasz van, ilyenkor cserelnek az emberek svedeknel kocsit, szoval nagyon nem lesz nagyobb a felhozatal.
---
segitsegert meg egyszer mindenkinek koszi, vegul vettem egy Volvo C30 1.8fet. a subarut elvittek elolem, viszont a C30 gyonyoru, erre konnyen szervizelheto, az 1.8as benzin meg etanollal is megy szoval a legzoldebb besorolasa van. 1.3 tonna, 125 lo, ingazni ez eleg es megmarad a jogsim is.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
itt az se kell... drifteltem en mar V40es volvoval a sebesseghatart betartva veletlenul, az ESP meg jellemzoen telen folyamatosan villog.
szoges gumi nem biztos lesz (kitalaltom), igazabol egy jo teliguminal szinte mindegy, hogy szoges vagy nem. mondjuk evidens modon itt a teli gumin nem szabad sporolni. viszont telit veszek hozza ujat most, epp adnak hozza felniszettet is, szoval jo lesz.
bitpork: csak nem 2010 dec / 2011 januar? az azert durva ev volt, a vonat kimaradt ket napot Stockholm es Goteborg kozott. viszont a benzines Volvo indult.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz bitpork #109510 üzenetére
2010 az utobbi 10-15 ev legdurvabb tele volt. egyetlen delutan alatt 60 centi ho esett (ket nap alatt olyan 100). meg novembertol aprilis kozepeig vegig havazott.
mondjuk azt hiszem 95ben volt meg egy tel amikor egy ejjel alatt esett 2m ho.
Qru: pedig Helsingborg az meg delen van elegge. ott meg a buza is megterem.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz runner 125 #109522 üzenetére
svedeknel ne felejtsd el, hogy kb 8millio ember el. aranyaiban kb stimmel.
egyebkent lehet, hogy ez inkabb ujabb autokra mukodo portal. de tenyleg keves van amazonbol is mar.
--
koszi.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
hasznal valaki itt flexifuel (E85 / benzin) autot?
ill van valakinek tapasztalata?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
válasz Declare #109620 üzenetére
2008as 1.8f?
kocsit holnap veszem at mar. D4nek az evi adoja erre tobb, mint haromszorosa es nem erosebb. benzin hasonlo/magasabb. 2.0 es T5 c30bol ritka, foleg manualis valtoval. foleg, hogy T5ok kb masfelszeres aron menek az enyemhez kepest.
a C30 majd 10%al konnyebb. palyazni/ingazni veszem es nem huligankodni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz DeFranco #109724 üzenetére
"amúgy az tisztázva lett már, hogy a 18-as helyett 20-as felni az átmérőnövekedéssel is jár, "
szerk: marmint nem, nem lett definialva, szoval teljesen jogos a meglatasod (arra bologattam,javitottam a jelet)
--
peresitesnek par esetben van ertelme, de a stabilitas nagy temponal / hataron vett kanyarokban lehet kevesbe fontos, mint jobban pattogjon a kocsi az uthibakon.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz tresh #109967 üzenetére
korbenezve a helyi hasznaltautos portalon hasonlo koru gepekben jellemzoen 150-230k km van inkabb. hasonlo aron (felszereltsege ennek lehet jobb).
csak arra akartam utalni, hogy lehet BMW meg premium, de attol meg ekkora futasteljesitmeny akkor is meg fog rajta latszani.
Declare: azert utazoautonak/ingazni en 300e kmel mar nem vennek kocsit.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
azert 300e km nem csak azon latszik. mondom maskepp: a 300ezres futasteljesitmeny melletti elhasznaltsagi allapot mellett en mar nem vennek kocsit. de itt telen van -25 fok, plusz 40kmrol ingazok szoval leharcolt auto nem johet szoba, meg ha nemet is.
plusz itt online adatbazisban latom a gep adatait (Volvo), szoval annyira nem egyszeru elcsalni, meg ha a szervizkonyvet meg is hamisitjak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
GT86bol a legolcsobb peldanyokat en 19e eur korul lattam (2012es, 35ezer koruliek). szoval lehet aki olyat vesz, annal nem a 150euros 4 evenkenti olajcsere lesz a legnagyobb baja szvsz jelenleg. 10 ev mulva talan.
---
egyebkent nezegettem azokat is, de nekem olyan coupé kellett ami elmegy telen is, szoval kiestek.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
normalis teligumival oke.
mondjuk nem tudom, hogy vegul szoges teligumim lett vagy csak sima premium, igazabol a ketto kozott nincs kulonbseg tukorjeg kivetelevel, de ott meg ugyis szinte mindegy.
teligumin erre nem szabad sporolni, a negyevszakos erre meg varosban egy yarisra a boltig elmenni is bevallalos kategoria. nyari gumiert elvileg meg is buntetnek telen.
EQMontoya: ez igaz, a kombi volvo is fenekkel csuszik a kanyarokban telen, viszont olyan auto amivel nyaron a betonon lehet keresztbe menni az itt telen veszelyes. ertsd, az echte helyi volt szomszedom telen az otos bmwt hasznalta, mert a 3.0as Z3 eletveszelyes volt.
nem az a baj, hogy nem megy el, az a baj, hogy elsokerekes autoval is nagyon esznel kell lenni. az a harom nap amikor Magyarorszagon tetozik a tel es tornek a kocsik, az itt honapokig tart.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz Declare #110060 üzenetére
40kmrol ingazok es gyakorlatilag ra vagyok utalva az eszkozre amivel megyek. tehat nekem nem fer bele, hogy adott esetben lerobban. utazoautoban szvsz benne van a megbizhatosag, 300e kmnel meg rendesen szervizelve is boven lesz valami ami elkopik.
ha te ugy gondolod, hogy 10ezer eurobol egy 300ezret futott BMW 5 jobb vetel utazoautonak, mint mondjuk egy het eves 60ezret futott V50, akkor persze. szerintem ez meg boven az a kategoria, hogy van ennyiert is 10 eves 5os BMW, de en nem mernem bevallalni. ad abszurdum, ennyiert uj Dustert kapni, bar az fapados lesz.
erre tavolsagok vannak. tavaly 10 nap alatt 2000kmet raktunk egy V40be, elotte egy csaladi turan Europan at olyan 4000km is megesett egy 5napos periodusban. meglatogatni hugomat egy 8-900kmes fordulo jellemzoen.
tsi motor nem tudom hogy jon a temahoz.
runner 125: nekem a SUVok terepjarok. tisztaban vagyok mekkora a kulonbseg egy Ladahoz kepest, tudom, hogy a Haldex limitalt, de ettol meg ahol lakok teljesen sima kombi / sedan kocsikkal jar a tobbseg (S40/V40/S60/V70 es hasonlo meretu autok jellemzoen). azok is elmennek telen, a kulcs ugyis a normalis teligumi. ha leesik 60 centi ho akkor mondjuk necces lesz, de olyan volt egyszer utobbi 10 evben.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
válasz hobizoli #110122 üzenetére
a legszebb benne, hogy sleeper.
amig az ember nem nezi kozelebbrol opel omeganak nez ki, az arulkodo jelek meg a tobbsegnek nem tunnek fel. persze, szep a bor, a korabol nezve nagyon jol felszerelt a belter, de kivulrol laikus szemmel nem latszik rajta, hogy ez bizony egy sportkocsi.
egy 850i meg mai napig elegge feltuno jelenseg.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz parandroid #111393 üzenetére
családban van egy V40 (V50 előtti széria még ráncfelvarrás előtti), azért elég nagy a csomagtartó. hátsó lábtér szerintem szintén oké, mi három fővel anno mentünk 3500kmet 5 nap alatt és utánna nem fájt semmink. V50ben mondjuk nem ültem, V40ben babakocsit mi nem szállítottunk. V70 használtan pár évesen már alig drágább (persze ez felszereltségfüggő), mint a V40, legalábbis erre. az pedig tényleg nagy.
---
S40 vs V50: arra ügyelni kell, hogy a V50 a V40 rebrandja, míg az S40 mindkét szériánál egyforma névvel futott. hogy teljes legyen a kép 2013ban egybeolvadt a korábbi S40 / V50 (/ C30) alsó szegmens az új V40é.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Alvin_ti4200 #111409 üzenetére
tenyleg, megkevertek a rancfelvarrasok kozben
Don't dream it, be it. // Lagom amount.