-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ha kisbusz, akkor már inkább egy lakóautóvá alakítható Transporter. Nonplusultra egy VW Bully, de ahhoz azért már elég elvetemültnek kell lenni, meg nem árt, ha tudja az ember, mihez kell nyúlni, ha nem megy. No meg elképesztően drágák lettek, és már nem csak a felújított példányok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
trassher
addikt
válasz rbalint88 #109155 üzenetére
Elég sokáig tartott mire találtam olyat ami belefér árban és a kritériumoknak is megfelel. Ennyi pénzért nincs szép 80 cabrio, 90 coupe, v8 4.2 meg pláne.
Seat Leon 1.8TRedmi Note 7
-
nesa
veterán
válasz Integrale #109194 üzenetére
Van sok jol felszerelt, talan ugy volt ezeknel a sorrend ahogy neztem hogy a leg fapadabb verziok a fiatokbol jottek aztan a pug es citrom, a lanciak meg alap verzioja is a kor szinvonalan extran jol felszereltek, az 1,9TD eleg koltseghatekonyan uzemeltetheto, viszont ez nincs lanciaba, de az altalad emlitett JTD/HDI mar van.
Osszesegeben meg barmelyikbol kifoghato jol felszerelt darab.
(#109201) peterkeT
Na igen, sajnos valoban draga lett.
[ Szerkesztve ]
-
válasz rbalint88 #109155 üzenetére
Én most eléggé rákattantam a Minire. Elég szélsőséges autó, általában vagy szeretik, vagy utálják, esetleg érdemes megnézned, hátha neked bejön. Mondjuk az ár necces, de a többet futott példányok talán beleférnek a keretbe.
A Mini Morrist nem is mondom, az azért nagyon veterán feeling, és mint minden veterán, sokba fog kerülni hosszabb távon.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz parandroid #109187 üzenetére
A Mazda3 nekem is begyere, főleg külsőre, de ha újat nézünk, akkor drágább. Használtnál nyilván egyedileg kell nézni.
Amúgy most nézem, hogy kissé félreérthetően fogalmaztam, nem magamnak keresek autót. Apósék akarnak most venni.---
Viszont saját részre kellene majd 2-3 hónap múlva a mostani helyett egy, mert ez közelíti a gazdasági totálkárt. Jelenleg egy 99'-es 1.4-es VW Polo Classicot hajtok, de annyit kellene rálocsolni, amennyit jelenleg ér.
Ehelyett keresnék:
-2000-es (vagy fiatalabb) évjáratú
-max 2000-es benzines motorral
-100-120 LE-vel
-man. klímával
-napfénytetővel
-ABS, min. 2 légzsák
-tágasabb autót, kombik előnyben
-300e FT/1000 EUR áron
Nincsenek nagy elvárásaim, de a belső ne legyen lelakva és motorikusan is legyen rendben, bírjon ki 2-3 évet.Ebben az ársávban mennyire érdemes a német/osztrák autókat nézni. Mobile.de-en elég nagy a kínálat pl Mazda 626-ból, ami szimpatikus is lenne.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
gzbotii
veterán
Punto II-rol mik a velemenyek? Mik lehetnek a tipikus hibái?
Egy C Corsahoz képest, hol van kenyelem, hely, megbizhstosagban?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Declare
őstag
válasz fi:zi'k #109206 üzenetére
A velemenyemet ezzel kapcsolatban mar leirtam parszor, szerintem pl nemeteknel több esellyel talalsz jot, mert könnyebben megvalnak ettöl a kategoriaju autotol. Viszont kivalasztani motorikusan egy jo peldanyt, ahhoz azert kell egy kis szakertelem. Megnezni több kivalasztott kocsit Magyarorszagrol, eleg necces, kb nem eri meg. Hozza kell adni a kiutazas, hazautazas költseget, honositas procedura.
Szvsz ez ebben az arkategoriaban, csak nepper haverral, vagy traieres haverral lehet opcio. ( csak az utiköltseged több, mint 100k. Plusz honositas, ha labon hozod ideiglenes rendszam es maris ott tartasz, hogy 250k a procedura )
-
bajnokpityu
félisten
válasz fi:zi'k #109209 üzenetére
mi a garancia, hogy amit megveszel, reménykedve, h jobb állapotú, arra nem kell rálocsolni hasonlóan 250et?
ha úgy vesszük, nem olyan sok a 250, ha cserébe megint vettél jegyet pár évre.nemrég mi is ilyen cipőben jártunk, aztán végül meggyőztek ismerősök, hogy ne adjam el, mert tudom mim van, és mi van benne kicserélve. igy a múltkor rálocsoltuk a kocsi aktuális értékét. azóta igazolva érzem magam. pont olyan autód van,amihez tökre emberi árúak az alkatrészek, mert nagyon sok van belőle.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Declare
őstag
válasz fi:zi'k #109209 üzenetére
Sacc per durva szamok amiket irtam. Lenyeg, hogy ha csak nincs traileres haver aki amugy is jön megy es kedvezöen el udod vele boltolni a fuvert, utazast, vagy nepper ismerös ugyan ilyen szempontbol, vagy nemet rokon, aki segit egy soproniert cserebe , akkor szerintem ebben az arkategoriaban nem eri meg a dolog. Veszel egy dragabb itthoni peldanyt, szvsz jobban jarsz.
Egy több millios autonal mar mas teszta, ott siman megerheti a plussz par szazezret, hogy nem egy olyan kocsit veszel, ami 3 nepperen at jutott el az orszagig, visszatekert km, hanem egy ellenörizhetö elöeletü, nemet peldanyt veszel inkabb.
bajnokpityu +1. Lehet erdemesebb 2-300k t rakölteni az ismert kocsira, mint ennyiert venni egy ujat
[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz bajnokpityu #109210 üzenetére
Leginkább semmi.
Ezért választanék olyan típust, amivel relatíve kevés gond lehet és nyilván nem az első szembejövőt akarnám megvenni.Nyilván van ráció abban amit mondasz, csak nem mindegy, hogy mi a kiindulási alap. Ha jól rémlik, nektek Fókátok van második autónak, ami azért jóval élhetőbb.
A Polo kezdetektől családban van, így tényleg valós a futása és az állapota is ismert.
Ellenben gyenge a motor, cserébe nem eszik keveset. Gyengék a fékek, nincs ABS. Nincs klíma, így nyáron meg lehet benne rohadni. Persze tudom, a kocka Ladánkban sem volt, max orosz klíma (gyk.: ablak le).
És még sorolhatnám.
De hiába cserélek váltót, fékeket, tetetem rendben az elektronikát, lakatoltatom ki a rohadó sárvédőívet, attól a fentiek ugyanúgy maradnak.Most amúgy átvehetnénk apósék 12 éves Renault Megane-ját, viszonylag rendben van, de nincs rá annyink, nekik meg kellene az új autóhoz a pénzmag, mert nem akarnak hitelt felvenni.
Nincsenek irreális elvárásaim, csak a pénzem kevés.
(#109211) Declare
Tréleres ismerős van, bátyám pedig No-ban él. Talán ennyi helyzeti előnyöm van.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Criton #109196 üzenetére
Városban igen. Sokat használom, mert nem kell a féken állni lámpánál/dugóban. Az a lényege, hogy ha 0-ra lelassítasz akkor a hátsó fék működésbe lép (mintha működtetnéd a kéziféket), megfogja az autót és gázadásra meg automatikusan kiold. Parkoláskor kikapcsolom mert a lassú manőverekhez pont jó/elég az a kis "kúszás" amit alapjáraton produkál a gép.
Működési szempontból olyan mint az esp, ha leállítod a motort és újra indítod nem jegyzi meg az előző beállítást, így újra be kell kapcsolnod mindig.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz fi:zi'k #109212 üzenetére
Csak kerdes, hogy a 300k hoz nem irrealis elvaras e az abs a klima es megbizhato, olcso fenntartas Tenyleg csak kerdes, nem piszkalodas.
(300k ert egy hasznalt jo allapotu robogot, vagy egy jobb kepessegü uj bicot kapni.)
mod: ha van traileres ismerös es nemet rokon, hat akkor viszont mas a helyzet. Igy lehet perspektiva a nemet vonalon is . Esetleg Opel, vw amik hasonlo arban vannak, igenyeknek megfelelöen. Itt kint abbol több van, nagyobb a kinalat is. Persze igy több a kacat is, de a jo fogasnak is talan jobb az eselye.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz fi:zi'k #109212 üzenetére
a régi rönók azért elég jól birták, azt is meg fogom érteni, ha váltasz. De csak nagyon jól ismert előéletűt vennék, ezt eddig nem mondtad. a hahus 3-400rugós autókat én inkább kerülném.
amúgy a fókát első autónak használjuk, a skoda nálunk a nyakkendős kocsi. és 2-3x annyit költök rá,mint a fókára, miközben harmad annyit megyünk vele. és kevesebb,mint fele olyan öreg, és fele annyi a km is...
másképp, a fóka termeli a pénzt, a skoda meg viszi ismerősi körben az az általános álláspont, hogy ezredforduló körüli autót nem cserélünk fiatalabbra, csak, ha nyakkendős verda kell.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Declare #109214 üzenetére
Hát ez az, hogy egy 15 év körüli középkategóriás autó áráért ma egy középkategóriás bringát kapsz.
Egyébként szerintem nem irreális.
A ezredfordulós japánok tudtommal megbízhatóak, bár kissé igénytelenek. A legtöbben pedig van ABS és klíma is.
Mondjuk a tréleressel nem hiszem, hogy sokkal előrébb lennék árban. Azt a pénzt lehet ráköltöm inkább a benzinre, aztán asszonnyal is kirándulunk egyet.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
válasz fi:zi'k #109217 üzenetére
Ha él kint német családtag, akkor 80-100 EUR egy 5 napig érvényes sárga ideiglenes rendszám, egy óra alatt meg lehet csináltatni bármelyik zulassungstellénél. Ha járóképes autót vettél, mindjárt nem kell tréler. Az más kérdés, hogy ha az autópályán lerohadsz vele, akkor a német rendőr könyörtelenül rád hívja a legközelebbi trélerest, és azonnal elkezdenek pörögni a százeurók, ráadásul ott állsz egy vadidegen szerviznél, ahol simán lehet az óradíj is háromszámjegyű euróban, szóval bizonytalan műszaki állapotú autóval (és ha jól értem, 1000 EUR körül nézelődsz, ennyiért azért ne várj csodát) én nem mernék elindulni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
fi:zi'k
nagyúr
-
Declare
őstag
válasz fi:zi'k #109217 üzenetére
Trailerrel biztos hogy sokkal kedvezöbb. Ha labon hozod haza, ideiglenes rendszam, ideiglenes biztositas, benzin a masik autora is amivel mesz+palyamatricak, itthon honositas, vizsga....attol függ persze honnan hova kell menni, de ez rossz esetben szerintem 2-300k. Ennyiert nezted a kocsit.
Opel astrakat nezd meg meg. 1.4, inkabb 1.6 motorral.
-
Declare
őstag
válasz parandroid #109219 üzenetére
Es akkor ugye a sarga rendszammal hivatalosan nem is jöhetsz haza ujabb büntetesi/penzkiadasi faktor
[ Szerkesztve ]
-
válasz Integrale #109220 üzenetére
Inkább kisautók szoktak lenni ennyiért (Polo, B Corsa, Ford Ka, ilyesmik), de jellemzően a kínálat alja, amire még egyszer rá kel költeni az árát csak lakatolásra. Nagyobb autóknál még rosszabb a helyzet. Inkább ebay-en érdemes amúgy nézelődni, ott szoktak lenni érdekes licitek, de ugye ott meg gyakorlatilag el is kell hoznod, ha leütötted.
Szóval egyetértek, érdemesebb gyűjteni még 1-2k EUR-t, és valahol ott kezdődik a használható kínálat, amiben nagy valószínűséggel komolyabb ráfordítás nélkül is benne van még pár év - persze a használtautó mindig oroszrulett, minél idősebb és olcsóbb, annál inkább.
Olcsó autót akkor érdemes kint venni, ha tényleg valami motorikusan és minden egyéb szempontból jót, csak kissé rohadtat veszel, és otthon olcsón rendbe tudod tetetni, de az is jellemzően a vételár még egyszer, és ebben az esetben hatványozottan érdemes trélerezni (indokokat lásd lentebb).
Declare: Sárga rendszám EU-n belül használható, nem? A piros pedig tudtommal az EU-n kívüli exportra szól.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
raczger
őstag
válasz parandroid #109224 üzenetére
Sárga: Németországon belül
Piros: Németországon kívülItt egy hivatalos határozat, amiben megemlítik:
ún. „sárga rendszámmal” 2012. november 1-től nem lehet Magyarországon közlekedni[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
!Overdose!
őstag
válasz fi:zi'k #109221 üzenetére
Vállalható 6gen Accord (1998-2002) nincs 1000 EUR körül. Talán még 5gen (1993-1998) sem.
Szerintem nem lehetetlen az ABS, klíma és a viszonylag megbízható működés 300k környékén, de a 2000 utáni évjáratos kikötésed már túlzás. Idősebb, de jobb állapotú autókat nézegetnék inkább.
Szerk: Valami ilyesmiben gondolkodnék: [link]
A közhiedelemmel ellentétben megbízható autók és már a rozsda sem akkora ellenségük, mint a korábbiaknak. Benzinest nem szabad belőlük, de a dízel nem rossz. Van néhány típushiba, de semmi komoly. Alkatrész ezekhez még nem drága és van bontott is. A futómű elöl-hátul független Honda.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Land
veterán
Fél éves autóvásárlás projectem lezárult. Terítéken volt az ufó Civic 1.8-as motorral, fl-es 2005 utáni első genes Mazda 6 2.0-ás benzines motorral és a hasonló korú 7 genes 2.0-ás benzines Accord.
Végül a szívemre hallgattam és vettem egy fekete Alfa Romeo 159 Sportwagont 1.9-es 150 lovas JTDm motorral, mogyoróbarna bőrülésekkel. Az idő eldönti jól döntöttem-e.
Mindenesetre Alfa szervizben nem találtak semmi hibát a vétel után. Abszolút költségmentes vétel volt persze az egyéb adminisztrációs költségeken kívül.
1 hét után nagyon tetszik. Kívül-belül nálam etalon. Szépen megy, kényelmes, jól pakolható. Nekem ez volt az álomautó és most össze is jött. Písz![ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
Így néz ki: link
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
rbalint88
addikt
válasz parandroid #109205 üzenetére
Mini jó nagyon Csak asszonynak nem a szíve csücske, mert egy állat vagyok azzal az autóval. Haverék vettek, nálam volt az autó egy hétig, csodálkozom is, hogy nem jött csekk. nagyppályás gokartbérlet azzal az autóval közlekedni. Minden adja magát ahhoz, hogy elkenje a száját az ember. jó váltó, életteli motor, precíz kormány, játékos futómű. Ahh, imádom azt a kocsit, Isten áldja a BMW mérnökeit érte.
No, végignéztem a 900 és 1,2M közötti kínálatot ma, ABS-klíma-1700cm3 feletti benzin vagy b/g. Mondom miket találtam, amik tetszettek (optikailag és teljesítményre): Alfa 147 2.0 selespeed, 156 1.8, 2.0, 2.5 V6, Audi A4 1.8T 2.4 V6, 2.8 V6 (ezekkel tudom mire lehet számítani, kb passat árfekvés), Ford Focus ST170, Mondeo 2.5 V6 Ghia, Honda Prelude 2.0 automata, Mercedes E320 4matic aut. (ülésszellőztetéssel!!!), Saab 9-3 cabrio 2.0T aut.,Volvo V70, XC70, S80 2.5T AWD aut. Ezek azok az autók, amik a hideg racionalitáson túl érzelmi szálat is megmozgatnak valamennyire a jelenlegi kínálatból. Biztos van olyan típus, amiből van olcsóbban is jó, vagy csak olcsóbban van jó. Ma pl ültem Citroen C5 1.gen-ben, nem kellene, de megértem, aki olyat vesz. Nagyon kényelmes, puha autó. -
feka007
nagyúr
75 lovas Focus Mk1.5-öt (ferdehátú, 2004, benyós) érdemes bevállalni, ha jó vétel, vagy ez már nagyon nyöszörögve lódul előre?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz alázógyík #109248 üzenetére
Nem tudom milyen súlya van a c-maxnak meg hogy van hangolva, az mk2 fókáról mesélték nekem anno, hogy akinek mk1 volt előtte (céges), az visszasírta/visszakérte, mert az mk2 döglött hal volt. Nem voltam ott, mesélték.
Tény, hogy az 1.6 mk1 sem egy erőgép, egyáltalán nem az, annyi van benne, hogy gond nélkül megoldasz közlekedési szituációkat (megrúgod előz, meg ilyenek), meg nem üvölti szét a pályát 140-nél. Ennyi.
Én mondjuk ellennék az 1.4-el is, 1.6 C vectrával is elvoltam, szerintem nagy különbség nem lehet, majdnem 1.4 kombit vettem annak idején (csak megtudtam idejében, hogy ropira tették, és úgy állították lábra egy sufniműhelyben).
Szóval egyértelműen azért nem beszélnék le senkit, sokkal fontosabb az állapot, meg az ismert múlt szerintem. Ha ultrapatent, leinformálható, full zsír állapotú, ismerőstől/rokontól, akkor inkább ezt választanám, mint hahuról egy 1.6-ot, még ha egy árban is vannak. De ha egyformák a feltételek, akkor még kis ráfizetéssel vagy kivárással is inkább 1.6.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz alázógyík #109248 üzenetére
A dolog tényleg egyszerű, el kell vinni próbakörre, kimenni országútra pályára, aztán hozzáadni hogy ha még beleülnek ketten csomagok klíma (ha lesz ilyen use-case), akkor is elégedett leszel-e ezzel, aztán ha nincs vele bajod akkor hadd szóljon - azt is át kell gondolni hányszor lesz olyan, hogy több emberrel csomagokkal mész valahova, mert most évente 1x egy nyaralást ki lehet bírni, nem megy nem megy, na bumm, ha 90%-ban városban egyedül használja valaki, akkor nem hiszem hogy ez szempont ..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...