-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz gzbotii #108232 üzenetére
volt a családban 1.4 ibiza, 4 ajtós (cordobának hívták, de szerintem ugyanaz az autó más kasznival)
ahhoz képest hogy kisautó kifejezetten jól mozgatja az 1.4 75le motor, kellemesen kapcsolható a váltója és nagy volt a csomagtartója
2006-os volt kb 110e km el vettük és 180al adtuk el
gyújtótrafó gondja volt egyszer más semmi csak kopó dolgokcryptot minden termékemért elfogadom
-
AMD Power
titán
válasz parandroid #108240 üzenetére
G Astra Classic II valóban jó választás lehet , szerintem is.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
roberto211
őstag
válasz !Overdose! #108256 üzenetére
Ez nem volt szép.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
gzbotii
veterán
válasz !Overdose! #108256 üzenetére
Amúgy, csipkelődésen kívül mi a gond az Opelel? Nekem is az van, legtöbb ismerősömnek is. Olcsó a fentartás, szinte minden téren jól használható (városban, országúton, szerszámok szállítása. Jól karbantartott 20 éves B Corsamra 7 hónap alatt 20.000Ft kellet költeni a kopó cikkeken kívül (fékpofa, fagyálló, gumi, stb).
Persze, nem prémium márka, mint a VW.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz szőröscica #108259 üzenetére
VW prémiumsága volt itt pedzve párszor...meg TC is ilyen irónikus utalás...nekem is új infó volt.
Szerintem se mindenre válasz az Opel, nem vagyok fanatikus, csak a csipkelődés lepett meg/nem értettemWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #108258 üzenetére
ha troll lennék, azt mondanám, hogy ülj be egy rendes autóba és megtudod.
de mivel nem vagyok az, ezért megosztom a tapasztalataimat.
b corsa: 1996-200-ig volt, 1.2 city. tisztességes, megbízható mechanika, jó formaterv, szar UI. (döglött kormányzás, nehézkesen működő kapcsolók, középszar ülés)
agila 1: 2000-2010, 1.2 elegance. ezzel az eggyel volt komoly műszaki gond, főfékhenger hiba. az ugyanolyan motor még szarabbul viszi, mint az astrát, pedig ez nagy szó. minden kanyarban halálfélelem, de legaláb pattog is. rossz ülések, de legalább a kezelőszervek többsége kulturáltan működik, mert suzukiból van.
g astra: 2003- , 1.2 viva plusz kombi. megbízható mechanika, jó formaterv, nagyon szar UI. (az indexkapcsoló olyan, mintha le akarnád törni, döglötten reagáló és természetesen döglötten kasztnit vonszoló motor, a gázpedál kb hangerőszabályozónak van benne, nem gyorsítani, olyan az ülés, amiben egy óra után elkezd zsibbadni a lábam.) mindemellé eszik 9-10 litert.
ezek közül az astra a legtöbbet használt, talán már 90ezer km is belekerült. mindegyiket 0km-esen vettük, szóval nem az előző tulaj lelakása miatt szar benne az, ami. az agila helyett splash lett, hát egy reveláció hozzá képest, fürge, fickós motor, szinte élvezetes futómű, élénk kormányzás, kevésbé is ráz, az ülése százszor jobb, stbstb. astra helyett prius lesz ősszel-télen vagy jövő év elején. unokatesóm úgysem sportol vele, minden másban meg jobb az astránál.
vezettem még g astra szedánt 1.6-os 100 lovassal, hát az is egy kelletlen fos volt. ami tetszett, az az A omega volt, 2,4 (?) szívó benzinnel, a maga csövességében tök jó kis autó volt, hömpölygés jobbra-balra, nagy kényelmes hombár, szép nyomatékos motorral. -
8th
addikt
válasz #16514048 #108248 üzenetére
És? Hol itt a gond? Őszinték. Olyat árulnak amilyet de olcsón. Nincs ezzel semmi gond.
Szerintem inkább az emberekkel van a baj és az irreális elvárásaikkal. Álomvilágban élnek fogalmuk sincs ami a realitás. A legtöbben sérülésmentes 10+ éves autókat akarnak 100 000 km alatti futásteljesítménnyel női nyugdíjas orvos tulajdonostól aki saját maga gurult ki vele anno a szalonból, azt persze már mondanom sem kell, hogy a piaci ársáv legaljáról. Kabaré.Én is voltam haverommal megnézni egy 8éves Corolla Verso-t. Haversrác telefonban lebeszélte a találkát szombat délutánra erdőkertesre kellett kimenni ott lakott a nepper. Második tulajtól, gyönyörű az autó nincs semmi baja gondos gazdái voltak végig toyota szervízbe vitték mindenről számla van, kívül belül szép... blablabla. Már itt gyanús volt mert ilyen autókat néhány nap alatt szó nélkül elvisznek ennek ellenére már hetek óta fent volt a hirdetés hahun. Odamentünk erre a hátsó ajtó közepétől a kocsi végéig le volt horzsolva a csomagtér ajtó meg két helyen is horpadt volt. Lökhárítók sarkain parkolási sérülések. Felrakott képeken nem látszott semmi direkt úgy lett fotózva. Megkérdeztünk, hogy ember ez meg ez itt mi? Á ezek csak felületi sérülések ki lehet őket polírozni! Hátdepasztmek ezeket miért nem mondtad a telefonban? Vagy mért nem políroztatod le valami cimboráddal ha már ideugrasztod a potenciális vevőt? Csak hebegett habogott. Ott is hagytuk a francba bele sem néztünk be sem indítottunk. Kapun kifelé még neki állt feljebb. Sértődötten még utánunk szólt, hogy lemondott miattunk egy másik fontos találkozót. Pfff. Kiröhögtük otthagytuk. Ja a legszebb, hogy a kocsi hónapok óta Magyarországon van de nem lett honosítva. Ennek ellenére a hirdetésben ott virított: "magyar okmányokkal." Mert azt majd ő embere intézi és az osztrák tulaj nevéről egyből a haverom nevére kerül(ne) az autó, meg így lesz meg úgy lesz és ilyen össze vissza zavaros baromságokat beszélt. Köszi. 100x inkább csontitól valami ő legalább nem próbálja átb@szni az embert. Szar? Az. Ezért ennyi az ára. Kell vagy nem? Ennyi. Tiszta sor.
-
#16514048
törölt tag
Oké, tényleg nincs ezzel semmi probléma, csak nem ugyanarról beszélünk. Az autóik nagyrésze a kínálat legalja, ehhez mért árral. Nem mondtam, hogy átvérnének, vagy valami, csak én nem szeretnék olyan autót venni, amilyeneket ők árulnak. Akinek melósautó kell, alacsony igényei vannak, az biztos talál náluk is jó vételt.
Azért az ne legyen már olyan nagyon irreális elvárás, hogy egy 10 év körüli kocsi jó állapotú, rendesen karbantartott legyen és ne legyen túl pár nagyobb karambolon. (Egy behorpadt lökhárítóba azért nem fogok belekötni, ha rendesen meg van javítva és dokumentálva van). Na az ilyeneket, elsősorban nem Csontiéknál kell keresni, de ezzel nem állítom azt, hogy máshol ne vernének át, vagy ne árulnának sz.rt, azt meg főleg nem, hogy az olyan nepper jobb lenne.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #108263 üzenetére
Szvsz Volvo simán prémium. De az ára tuti.
-
válasz rbalint88 #108262 üzenetére
"g astra: 2003- , 1.2 viva plusz kombi. megbízható mechanika, jó formaterv, nagyon szar UI. (az indexkapcsoló olyan, mintha le akarnád törni, döglötten reagáló és természetesen döglötten kasztnit vonszoló motor, a gázpedál kb hangerőszabályozónak van benne, nem gyorsítani, olyan az ülés, amiben egy óra után elkezd zsibbadni a lábam.) mindemellé eszik 9-10 litert."
Az, hogy kimondottan a keleti piac igényszintjét figyelembe véve beletettek egy 1,25t-s autóba egy 1,2-es motort, az az évszázad trollkodása volt az Opeltől. Meetingeken szerintem a marketingesek és a mérnökök összeborulva röhögtek a káeruópai vevőkörön, akik meg is vették, ráadásul gyakran flottába, cégautónak. Annyira hihetetlen volt a sztori, hogy a Skoda is eljátszotta utána még egyszer a literes Fábiával, és az 1,2-es Octáviával, és nekik is összejött. Ez tökéletesen mutatja, hogy vannak piacok, ahol bármit el lehet adni, mert csak az számít, hogy új legyen.
Nekem volt rálátásom céges flottára, jó nagy részben Opelekből állt, néha becsúszott némi Seat, vagy 1-2 francia gyösz, utóbbiak főleg a HDI-nek köszönhetően, semmi gond nem volt az Opelekkel, 5-8 évesen, és 300k + futással még mindig ott rohangált köztük egy csomó szívódízel is tartaléknak, de a régi, benzines Corsákkal sem votl semmi gond. Az F Astráktól is csak azért szabadult meg a cég, mert nagyon hamar elkezdtek rohadni, a G-k sokkal tovább megvoltak, H-k meg még mindig szaladgálnak.
Amit aláírok, hogy az ülések kényelmetlenek, ez szinte minden Opelre igaz, még az ergonómiai akármilyen díjat nyert Insigniára is. A másik óriási hibát az állandó hízókúrával követte el az Opel, most tartanak asszem az 1,2-1,3 tonnás Corsáknál, amik akkorák, mint egy F Astra, meg a 1,5 tonna fölötti kompaktoknál. A beltér olcsó zongoralak plasztikokkal ellensúlyozott borzasztó puritán fapadosságáról meg ne is beszéljünk. Most veszek új kisautót, akárhogy néztem akár az Adamet, akár a Corsat, labdába sem rúgnak a mezőnyben, és ahogy elnézem a német újautóeladásokat, nem csak én gondolkozom így.
Ami még érdekes lehet, hogy a német használtautópiacon a B és C Corsa még mindig óriási sláger, az F Astrák kikopóban, G-ből borzasztóan sok fut a mai napig, a Vectrák/Signumok viszont szinte teljesen eltűntek, az utakon is elvétve, mutatóban találni csak egy-két darabot.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
KMT
addikt
A DOT 6YC9 milyen évjáratra utal?
-
Kickass
őstag
válasz szőröscica #108259 üzenetére
Igaz is, az ultimate válasz mindenre a Honda
irónia OFF
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Fogyasztása folyamatos autópálya használatnál 5,5 130al, de volt 4,9 is. A városban 6,5 klímával nyáron, télen 6,7.
Bazeg, asszem lecserélem a szardízelem...
Miért kell ekkorát hazudni? 4,9 Perszeeeeeee
Ez meg a másik:
Az 1.8-as 125 lovas motorról sokan mondják hogy lomha. Igen, nem egy bitturbós Audi, de szerintem fürgén el lehet vele közlekedni és elegendő még az előzgetésekhez is. Sportosan vezetek, még egy előzésnél sem volt gond, jól megy. 4000-nél pedig megjön az agya és igazán nyomatékos tud lenni. Autópályán kipróbáltam, gyári adatok szerint azt hiszem olyan 190-re mondják a végsebességet, mindenesetre nekem sikerült belőle 240-t kihozni.
240-et egy 1400-1500 kg 1,8 125 lovas motorból... Még óra szerint nem jön ki belőle ennyi
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
tomcsi23
veterán
válasz rbalint88 #108034 üzenetére
Megnéztem, 6,3-7,6 között írta a fogyit 120 tempomatra, klímázva (fújt a szél M0-n össze-vissza ).
Mondjuk lehet, ezzel valami gond van, mert erőtartalék az szinte nulla.Hdman: Te opelt hasonlítasz bármihez is?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rbalint88
addikt
válasz trassher #108265 üzenetére
a motor egy dolog. volt 60 lóerős 1.3b golf1-em, imádtam, fülig ért benne a szám mindig. de ezekben semmi játékosság, életkedv nincs, döglött az egész.
tomcsi23: könnyen lehet, hogy az enyém fogyasztott túl sokat, de semmi hibát nem találtunk, ami ezt indokolta volna. jól ment, nem volt benzinszaga, semmi diszfunkciót nem mutatott. de a fogyasztáson kívül sem voltam elájulva attól a motortól. a papíron 180 lóerő ellenére nem volt az az óriási tűzijáték. főleg az volt az érdekes, hogy nem szeretett menni. az a vicc, hogy 1.9 pd kis teljesítményűt akartam venni, de jól felszereltet, ebből lett végül a gti... próbáltam 1.9 pdtdi 150 lovasat, nem is egyet, de az is egy kelletlen szar, a 105 lovas sokkal jobban akar menni. nyilván óra ellen meg a valóságban jobban megy a 150 lovas, de én többre értékelem azt, hogy nem erős, de szeret menni, mint azt, hogy tud, de nem szeret. pl 2002-es mini cooper, 1.6 szívó 116 ló, de hogy az mennyire jó kis gép, úristen. lelkesen forog, kéri a bántást, igazi örömautó.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #108271 üzenetére
Almát az almával. A fóbiához meg polohoz képest prémium az A-s merci meg az A1-es Audi
Egy opel astrához képest prémium az 1-es bmw (igaz az építésmód miatt nincs annyi hely de ezt ne keverjük ide)Nem vennék A mercit vagy bmw 1-et. Azoknak az árából már komolyabb autókat lehet venni.
Ez lehet igaz, de az hogy te mit vennél vagy az árából még mit lehet venni nem sokban befolyásolja a prémium milétüket
A g4 hozzá képest prémium.
De nem is a G4-gyel kell ezeket összehasonlítani
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz rbalint88 #108280 üzenetére
Nekem 1.4 g astra van és teljesen vállalható. Mint már sokszor írtam nem én tartom fel a sort se pályán se főúton akár 5 személy + csomag kombóval. Előtte ugyanez ment csak 1.3-as swift-el pedig arra is mondják hogy nem megy főleg ha tele van.
Mellesleg milyen játékosságot vársz egy hétköznapi családi autótól ami arra van hogy elvigyen A-ból B-be? Aláírom a suzukival más volt menni mert azt lehetett ütni-vágni. 2-es tiltás 105-nél leszakadt leszakadt kipufogóval rendőrség előtt de úgy látszik kezdek kinőni a hülyeségből. Többet ér hogy nem rázza ki a belem, a csomagtartóba belefér 5 ember heti cucca úgy hogy letudom csukni rendesen, kényelmes az ülése. Igen az opel ülése kényelmesnek mondható. Nekem legalábbis az, más kérdés ki mihez van szokva. Valóban nem egy audi vagy mercedes ülés de nem is a kényelmetlen kategória. Kényelmetlen ülés a suzuki ignis-ben van, attól minden csak jobb lehet.Redmi Note 7
-
Sátán44
addikt
Octavia 1,2 TSI 2011-es modell. Ez az autó mennyire vállalható? Van valami típushibája?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
rbalint88
addikt
-
deicide
veterán
válasz rbalint88 #108287 üzenetére
Embere és anatómiája válogatja, F Astramban minden gond nélkül levezettem 2x1200km-t Milánóig és vissza 5 óra alvással és sem ott, sem itthon nem nyomorékként szálltam ki az autóból. Azzal együtt sem, hogy se tempomat nem volt benne, se működő klíma a 37 fokos olasz-alföldi pokolban. Ja és téli gumival.
Mondjuk akkor még 120 kiló körül voltam, volt hastájékon és máshol is bőven "támaszték".Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
válasz gzbotii #108245 üzenetére
Az 1.4-eset kerüld el, nagyon lomhácska. Az 1.6 sokkal szebben viszi, az teljesen jó a kasztnihoz és kb. ugyanannyit fogyaszt (mivel az 1.4-et folyton jobban kell pörgetni, hogy legyen valami) - pláne kombihoz nem igazán nyerő az 1.4 ...
Egy szép állapotú 1.6-os ghia faceliftes focus még ma is egy jó autó.(#108182) Dorien: azért mondom ki kell próbálni, mérettől és üléshelyzettől függ. Én pl. pont úgy állítom be hogy a sima focusban nyomja .. pont ott meg úgy támasztanám meg a térdem ahol az éle van.
Szerencsére az enyémben az ülés tartja a lábamat szóval nem kerül intim közelségbe a középkonzollal(#108263) joamilestoné : jaguar?
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Sátán44 #108285 üzenetére
Igen, a vezérműlánc szeret szakadni benne. Legalul olvashatsz róla, nem ajánlott 2012 előtti 1.2 TSI-t venni.
[rvilike]: Igaz, igaz, a Jaguar is prémium szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Sátán44
addikt
válasz szőröscica #108290 üzenetére
Köszönöm, akkor ez felejtős!
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
deicide
veterán
válasz Laraxior #108292 üzenetére
So-so. Egy civic-es tunnert elgondolkodtattam Fehérváron szombaton, csaptunk némi hangzavart és ugyan nem mértem, de egész gyorsan 100-ra ért a mutató nulláról. Persze lányos zavaromban simán elrontottam és 6000-nél elváltottam az egyest, viszont a kipörgésgátló nem villogott, volt tapadás bőven
De még mindig van mit gyakorolni, pl előtte nem árt megjáratni a turbo-t, hogy ne legyen lusta, amikor 3000-nél ráengedem a kuplungot. De ez már megint huligánkodás, ellenben rohadt jó. Kivéve a bevásárolt csomagoknak, amik hátul önálló életre keltek.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
deicide
veterán
válasz bajnokpityu #108296 üzenetére
Nem is hallottam ilyenről, hogy működik?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #108297 üzenetére
Persze hát én se vennék.. de ez minden prémiumra igaz, hogy szar az ár érték aránya
(#108298) deicide: szarul .. én a torque-al próbáltam de máshol is írták hogy fölösleges azzal méricskélni, nagyon pontatlan
(#108300) deicide: gyere ide, adok amúgy 3e ft kb.
[ Szerkesztve ]