-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nope00
tag
Ma ezt találtam. Erről is jó lenne vélemény. Illetve akkor leírnám, hogy mi alapján keresek autót. Jelenleg egy Fiat Stilo 1.6 benzin "szörnyem" van. Sokat vezetek városban, illetve szoktam évente hazautazni 3-4 alkalommal Magyarországra. Az autó műszakilag jó. Két dolog zavar: az egyik a fogyasztás a másik, hogy már kinőttem az 1.6-t. Főleg itt a német pályán hazafele indulva és itt is téma a fogyasztás mert ha jobban tolom neki akkor szintén magas a fogyasztás. Ezért keresnék Disel vagy LPG-gázos autót. Megbízható márkák, motorok érdekelnének. Lehet kombi, kupé, limuzin de kabrioletet nem szeretnék maximum kemény tetőst. Ár limit kb. 4000 euro.
Köszönöm.
Ezt a kettőt találtam még.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
Megvolt az első hosszabb teszt az OPC-vel, péntek-szombat, Horvátország: Plitvice, aztán tengerpart, szumma 1200km. Ahol lehetett, autópálya 145 tempomat, Karlovactól főút sok településsel, ami jótékony hatással volt a fogyasztásra, mivel több autóval mentünk, nem mehettem, ahogy akartam volna.
Kijött volna 9.9-re a fogyasztás, ha nem sietek és hazafelé már az M7-en nem köszönök el a többiektől és megyek onnan Budaörsig egy 1 órás menetet. Így 10.9 lett a teljes útra vetítve, azért néha ökörködve a szerpentineken, majd bevárva a másik a két autót. Az én utasaim imádták és egyikőnk sem nyomorékként szállt ki a napi 600km után, pedig egy várandós anyuka ült hátul. Meg vagyok elégedve.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
autot keresek atszamolva kb 5-8millio HUF kategoriaban, <5 ev, <50k km. egyedulallo vagyok, legalabb 6-8 evre jo lenne. a benzines
ami fontos: ahol elek tavolsagok vannak. autopalyan 110 a hatar, viszont hugom innen 400km (csak oda), ez az orszagon belul. szoval kenyelmes, megbizhato, stabil auto kene ami birja a hosszabb utakat. normalisan motorizalt, az ebben a meretben szvsz 130-140 loero, minimum. tavaly nemi lightos korbejarassal sikerult 10 nap alatt 2000+kmet beletolni az autoba kornyeken turistaskodas kozben. ez kb megfelel egy olasz turaval Magyarorszagrol indulva/erkezve.
ja igen: eszakabbra elek, az auto is itt lesz veve. tehat -20-30fok telen siman megesik, adott esetben 5-6 honap folyamatosan fagyban es hoban megtortenhet. ez az egy auto lesz, tehat hatsokerekesek kizarva.
subaru legacy 2.5i (AWD) jonak tunik ebben a kategoriaban, 15ezer EURert van egy 22000km / 5m huf / 3.5 evesen.
meg nezegettem van volvo S80 T4 is ennyiert, de az mar szerintem tulzas meretre.
a kisebb volvok (C30, S40) is kb ennyibe kerulnek, a hasznalt S60asok S80 ar folott vannak. C30 T5ot lattam kb 170e EURert fullosan (2012, 40e km), de az kisebb.
mercibol csak C180 1.8, de az bunronda. SLK 21e EUR korul indul, de annak meg telen a hasznalati erteke nulla.
BMWbol 118 1.6 benzinesek kozul, de az picike. BMW 320d kb 18-20etol indul, annyiert szerintem tul van arazva.
Audi A4 2.0 FSI kb 20e EUR. Audi TT Coupé szinten kb 8m, az meg kicsit sok ugy, hogy a Toyota GT86ok 6,5-7m korul mennek. de GT86 hatsokerekes, en meg nem szeretnek telen egyszer hullazsakban hazamenni munkabol.
Lexus IS250 kb 20e EUR.
kb vegigneztem a teljes kinalatot, de lehet valamit kihagytam. lenne meg valami ami erdekes lehet? ahogy neztem egyebkent anyam Volvo V40 1.8 modellje kb a minimum ami az orszagba kell ezzel a felhasznalassal. (max puttony nelkul).
segitseget elore is koszonom
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
szőröscica
addikt
válasz proci985 #109404 üzenetére
Nem írtad el az árakat?
Egyébként én néznék egy 2 literes szívó benzines Nissan X-Trailt. Szinte teljesen újszerűek beleférnek a most kifutott generációból. Nagyon jó az összkerékhajtásuk, van hasmagasságuk, szóval jó gumikkal bármilyen időjárási körülményekkel hazavisz majd. Ha nem találsz benzinest, egy 2.0 dci is jó lehet, azok is jól sikerültek, és azért a 175 lovasok szedik a pacskert.[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #109405 üzenetére
de, elszurtam egy nullat (javitva)
xtrailek kb 22000tol indulnak, viszont max masfel evesek. viszont nem feltetlenul akarok terepjarot, az nekem sok.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
runner 125
nagyúr
válasz proci985 #109404 üzenetére
X-Trail nem terepjaro, emelt hasmagassagu kombi, jo 4WD hajtással, alváz nélkül.
Pedig a celjaid alapján első körben en is hasonlóban gondolkodnek. Outlander, X-Trail, RAV4 vonal, vagy Subaru.
Ha nem kell SUV, Lexus, Volvo vonalon maradnék. Előbbiek persze hatsokerekesek, de van belőlük AWD verzió is, ahogy a Volvo-kbol is, de itt alapból elsokerekhajtasrol beszélünk. Az S80 egyébként nem túl nagy, kb. 5-os BMW méret. Jo kis T5 benzinnel ha kell a power, vagy akar a 2.4-es szivobenzinnel is vállalható de a D5 motorok is kiemelkedően jo konstrukciók ugy amblokk' a diesel piacon.
Volvo-n belül XC70, S80, S6 - ebben a sorrendben. 8 körül egyébként már lesz új 60-as is: 01, 02"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz deicide #109411 üzenetére
Ekkora tempóra nincs, de az alapján, hogy a 160 körüli tempóra (1 ember, csomagok nélkül) hajszálnyival 10 alatt maradt az ettől sokkal inkább alulmotorizált, 110 lovas, 1,6-os G Astra, az alapján kicsit soknak tűnik. Persze az egész dinamika kérdése, ha sok a lassítás-gyorsítás, akkor ennél a tempónál az már durván betesz a fogyasztásnak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #109413 üzenetére
"ha sok a lassítás-gyorsítás"
Ilyen tempónál már nem kell lassítani gyorsítani hogy magas legyen a fogyasztás. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #109403 üzenetére
Az nagyon jó fogyasztás!
mod:
proci985: A Lega fogyija nem lesz baráti cserébe egy nagyon kifinomult és fejlett awd rendszert kapsz amit ott fent északon még akár ki is használhatsz és olyan terepkombi lesz a kezedben amivel meghetsz tökön-paszulyon át bármilyen körülmények között.
2,5i-ből ez a régebbi 2457ccm-es vagy az újabb 2498ccm-es?S80 nagyon jó verda, a T4 ha nem küldöd nem is eszi le a gatyád. Kimélőben kevesebbet fog enni a Lega-nál az fix. Ha nincs gyerek akkor S60 is elég lenne szvsz. D5 is jó motor és tényleg megbízható gombokért fentartható és öröklélet +1 nap verda kell akkor szívó 2,4-est nézzél belőle. Autómatát felejtsd el belőle!!!
Merci&Bmw: hátsókerees így kiesik neked.
Audi: FSI elég kényes a benyó minőségre amiből ott nálatok nincs gáz, ezért nem kell azoktól sem félni.
IS250: Nagyon megbízható és tartós autó, ha nem idegenkedsz a japán metodika/beltértől akkor nagyon jó választás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Hm koszi (es a tobbieknek is)
S80 d4rol mi a velemeny, ill a d4rol altalaban? D5nel jellwmzoen olcsobbak es katalogus alapjannem annyival gyengebbek.
Japan belsovel nincs bajom, evekig volt mitsubishink, ha nem 30e lenne az evo / nem enne 25 litert az is szoba jonne.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz proci985 #109416 üzenetére
Másik topikban írtam egy kis hosszab szösszenetet a Legáról.
D4-ből több féle van. Van a rövidített D5 löketű 4 hengeresített (2010-től) meg van egy újabb tisztalapról fejlesztett (2013-tól). De egyikről sem hallani rosszakat de nyilván az 5 hengeres D5 elpusztíthatatlanságát nem fogják hozni.
Akkor az IS250-et is nézd meg közelebbről.
Meg esetleg az alaktrész/szervíz áraknak is utána olvasnék a helyedben ott mennyibe fájnak ezek a dolgok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz proci985 #109416 üzenetére
A Volvo dieselek elenevezésén nehéz eligazodni, az 5 hengeres dieseleknél mindig az éppen legerősebb, aktuális 2.4-es 5 hengeres diesel motort hívják D5-nek.
A D4 egy 2 literes, de ugyanúgy a D5 alapokra épített, 5 hengeres blokk. Elviekben a löket hosszának csökkentésével érték el a 2 literes hengerűrtartalmat. (A pár éves Volvo-kban már ez a blokk van, de a korábbi, már a 2. genes S60-ba ugyanúgy belerakták a 2 literes 4 hengeres PSA dieselt, amit ugyanúgy D4-nek hívtak.)
Ezzel tapasztalatom nincs, mivel nagyon új, 1-2 forumbejegyzést olvastam csak róla, amelyek egyelőre meggyőző tapasztalatokról számoltak be. Teljesítményét tekintve a 163 le már elegendőnek mondható az S80-ba.
Az akár 1,5-2m ft-os árkülönbség a klasszik 2.4 D5 javára nem véletlen. 15 éves múlttal rendelkező, az egyik legjobb Bosch rendszerű diesel, nagyon megbízható, üzembiztos, kiforrott, az alapvető szervizperiódusoknál többet nem igénylő blokk. Ha hosszú távra tervezel megéri a felárat, elvégre ez még nem downsizing korban született.
Ott van még az ugyanúgy D5 alapokra épített D3 elnevezésű is, ami pl. XC70-ekben jellemzőbb. Pontosan ugyanaz a 2.4-es blokk, turbo, minden, mint a legerősebb 225 le-s D5-ben, csak sw-rel fojtott.
A D2 pedig a legksiebb, 1.6-os diesel blokk. Vicc, de belerakták az S80-ba is. Tudomásom szerint továbbra is a PSA-konszerntől (HDi) származik, én kerülném.Qru
A rövidített löketű, D5 alapokra épített ugyanúgy 5 hengeres, ez tuti.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
deicide
veterán
válasz parandroid #109413 üzenetére
Főleg Fehérvártól a 3 sáv ellenére volt benne lassulás, gyorsítás, egész odáig szinte üres volt a pálya. Az dobhatta akkor meg jobban, meg a somogyi szakasz.
kenguru99: nem írom le részletesen, mert virtuálisan felnégyelnek, de igen, 192 volt BC szerint az átlag, direkt nulláztam indulás előtt, mert kíváncsi voltam. A zalai/somogyi szakaszon lehetett jól haladni, elvétve volt autó.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Huligánságról beszélve, azt hiszem várhatom én is a csekket. Előztem, beszoptam.
[ Szerkesztve ]
-
Nkboy
senior tag
válasz aero. #109426 üzenetére
Az előzés, az nem huligánkodás. Csak egy huligán van ebben a topikban, azt meg tudjuk, hogy ki. Meg azt is tudjuk, hogy rajta kívül, mindenki minden körülmények között, betartja a sebességhatárokat.
[ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
-
-v-
addikt
Huligánság huligánság hátán
-
válasz raczger #109431 üzenetére
Valamelyik nap én is az voltam.
Itt nálunk egy kis szerpentin szerűségen (40-es tábla) az egyik kanyar után beestem egy 30-al poroszkáló rendőrautó nyakába (gondolom érezte, hogy nem 40-el érkeztem mögé ), erre lehúzódott az út szélére, hogy had menjek.
Mentem is, megköszöntem neki.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
deicide
veterán
válasz AMD Power #109432 üzenetére
És tegnap nem én voltam a legnagyobb huligán, mert Lepsénynél feljött nem sokkal mögöttem egy Ferrari és aztán utat kért. Szemmel is jól láthatóan távolodott, miközben az én mutatómon sem egyessel kezdődött a sebesség.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #109435 üzenetére
Francba, akkor nem jól választottam autót.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
hobizoli
nagyúr
válasz szőröscica #109435 üzenetére
meg azzal azert nem kell indexelni sem, ket villanas kozott megtortenik az egesz muvelet az oda-vissza savvaltassal es a gyorsitassal egyutt
több drón kell ;P
-
gaborbol
őstag
válasz szőröscica #109402 üzenetére
Akkor megnezek holnap mar Muranot aztan meglatjuk mennyire jon be.
-
2457es meg.
Volvobol automata kiesik... az kellemelten, valamiert a nagyobb Volvok joreszet avval adjak el.
runner 125: koszi
---
kozben korbeneztem a kornyeken, a Subaru valamiert 4ezer euroval olcsobb a hasonlo tobbi autonal. reggel megyunk megnezni, lassan alvas.
koszonom megegyszer a segitseget mindenkinek
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Mustármag
őstag
Sziasztok
Egy személyre, városba, főként rövid távra mit/miket ajánlanátok?
Amire igényt tartanék az az ABS és a légkondi. Kevés pénzből fönntartható autóra lenne szükségem.
Keretet 500Eft -
Morris
veterán
Érdekes, pont tegnap volt erről szó Mercedes-Benz E 280 CDI
-
TayRol
veterán
válasz Mustármag #109440 üzenetére
Nekem is kellene egy hasonló autó, max 500e-ig (abba minden legyen benne), nem kell klíma sem, abs sem, de legalább 4 ajtós legyen, és napi 2x5 km-re kell (+néha bevásárlás). Tudom, ez nevetséges táv, de ez van.
Ja, gyerekülés (Römer King Plus) beférjen hátra.[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz TayRol #109445 üzenetére
2000 utáni F Astrákat nézegetnék, 400e körül már szép állapotúakat lehet kifogni. (Rozsda ne legyen rajtuk.) Klíma jellemzően nincs bennük, a gyerekülést nem tudom, ki kell próbálni. Alkatrész meg szaré'-hugyé' van hozzá.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #109449 üzenetére
Köszi srácok, meglesem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...