-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
Ez szinte végig az elhanyagolásról, de még inkább a csodálatos, profi, hozzá értő, nem lehúzni vágyó autó szerelőkről szól, nem az A6-ról
TaaT: Ezért alakul ki a szopó roller érzés már szinte bármilyen Audiról. Mert úgy akarja mindenki tartani, mint a trabantot és ehhez jönnek a Zsiguli szerelési tudással megáldott vagy pénzéhes (ezek közül is van zsigulis) szakik.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Kikapcsolgat a turbo előzés közben és klíma szerelés közben megnézik neki mellékesen (fél év után és jeladó csere is volt, mert hátha), a benne lévő koxot...az ilyesmin nem segít semennyi pénz Meg rázkódik a klíma max fordulaton meg nem töltik fel gázzal normális mennyiséggel...hát ezek azért nem igazán típus hiba jellegűek.
El tudom képzelni, mennyire bosszantotta a tulajt, de látszik, hogy nem a kocsit okolja, megtartja...
13 éves kocsi megfog egy halom szerelőt és nem a full motoros legnagyobb felszereltségű űrkomplexumról beszélünk -
#10726912
törölt tag
válasz LaptopSystem #20896 üzenetére
Lassan nem tüsszenthetsz a kocsiban, mert büntetnek érte, de a parkolókban történő szabálytalan parkolás miatti büntetésekről nem hall az ember semmit
-
#10726912
törölt tag
válasz a_tesz #20899 üzenetére
zsid:
Mindenkinek igaza van, én is bocs, írhattam volna turbó hibát vagy elgyengült motort, erre a hülyeséget idéztem De a lényeg kb ugyanaz.
Nem írtad, hogy típus hiba, azzal már a történetre céloztam, illetve a népitéletre...de hát sok ilyet találunk más márkáknál is.
TaaT: Amíg nem kezdenek el büntetgetni, addig továbbra is úgy fogok parkolni, ahogy fentebb említették: ó párdon, nem is vettem észre, hogy három parkoló helyet elfoglaltam ...
a_tesz: Jobb, ha figyelmeztetsz, mikor ostobaságot írok,(vagy annak látszó sorokat), mint sem sóhajtozzál nagyokat a "nagy az isten állat kertje..." bölcsességének beigazolódásán -
#10726912
törölt tag
válasz zoo8800 #21259 üzenetére
Talán annyi, hogy ha MunezXBK tudta, hogy alacsony gumi nyomással befolyásolható a vizsgálat, akkor ezt a vizsgálatot végzőknek ugyanígy tudniuk kéne, de vagy nem is tudták, vagy nem érdekelte őket, vagy tesznek róla, hogy ne érdekelje őket.
De ami még szomorúbb, hogy kis hazánkban (nem tudom, más országokban hogyan van) elveszik tőled a forgalmit és pár óra múlva benne van a friss műszaki. Van, hogy autó sem kell hozzá.
Bocs a közbe kotyogásért.
AMD Power: Tegnap este egy pali mondta, hogy már az 5-ik rendszám csere...s ezt ő fizette.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz dJ Peer #21264 üzenetére
Egyébként két óra állás után nem egy szörnyű probléma, ha kikeményedik a pedál...valahol elszivárog a vákum, kideríteni is szinte lehetetlen, de ez lehet olyan mértékű is, hogy a motor alapjárata megváltozik, lecsökken fékezéskor és ingadozik
A legjobb, amit tehetsz, hogy lecseréled az összes vákum csövet és kiszereled a vissza csapó szelepet, kifúvatod levegővel (lehet a golyó alatt egy kis kosz). A vákum csövek elöregedése a leggyakoribb hiba. -
#10726912
törölt tag
Ez úgy, de úgy ment...az üres után futót húzva 2 személlyel az utastérben 85Km/h-ról fokozatosan lassult tövig benyomott gázpedálnál 5-ben. Nem füstölt, néztem a vissza pillantót....(lehet, hogy túlzottan elvették tőle az üzemanyagot, ezt nm tudom )
A hangja...? Mint egy 20éves fiat ducato vagy ford transit...minden beremeg, minden zörög...
Volt benne élet érzés -
#10726912
törölt tag
válasz Tothgera30 #21313 üzenetére
Ne félj, sokszor-sokan nyúlunk egy-egy autó láttán tamponért...aztán beülünk a nagyon optimális verdába és hajts...
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Tothgera30 #21330 üzenetére
EZ az egyik olimpiai lángom.
Csak mert praktikus, kis család elfér benne, egy-egy hosszabb távba nem hal bele, olcsó fenntarthatóság...
AMD Power: Az első kocsim a 1.9-es tempra volt...megvétel után rendbe raktam (optikai tuning:üléshuzat, váltó szoknya csere, kormány is kapott fekete szivacsos borítást /nem jut eszembe a neve / , aránylag normális zene, kipucolva kívűl belül, wakcolva fújkákva), volt pár hónap, amíg hiba mentesen működött, szerettem vele járni. -
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #21646 üzenetére
70 literes a tank hivatalosan...és havi 350 km-et járunk vele. Van, hogy még ennyit se. Télen, hideg menetben (10 perc*2 naponta) fogyaszt kb 10 litert százon (sose mértem, elvileg lehet annyi is. Vagy több).
...Minek tankoljak bele 2 havi üzem anyagot?
S még számolgatod Gazsi étvágyát... ....szerintem trinkol az a gödény
Egy-két héten belül megyek vele egy ismerőshöz (100 Km oda), majd jól meg buggyantom vagy 25 literrel[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #21648 üzenetére
Ha igazán spórolni akarsz, menj stoppal, Gazsit meg tagadd ki a családból a párjával (Lujzival) együtt
Tényleg, Lujza asszonysággal mi a helyzet? Meg volt már a plasztikai műtétje? Botox kezelés? rendbe jött már?
giigz: Csatlakozom, egy csapatós videót jó lenne látni, ahogy az erdőben szórja szét a leveleket, kisebb cserjéket, vadkucut...[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Clapaucius #21651 üzenetére
Ha tényleg idős, akkor akár az hátrány is lehet, ismerek olyan idős tulajt, aki a kaszán is szét cseszné a váltót
Egyébként ne foglalkozz a szöveggel, állapotot vásárolj. -
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #21706 üzenetére
Vajon ezeket meg is veszi valaki?
(#21701) Szplöttyy: Q7 meg Tuareg helyett inkább egy lada níva (a sok kerekes), azt nem sajnálnám, ha borulna se, csapatni pompás. Haladáshoz meg egy szuttyogó R8...[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
-
#10726912
törölt tag
válasz Kornel #21742 üzenetére
Ok, értem De a lanos és a swift közti különbségnél azért közre játszott a különböző évjárat és teljesítmény is szerintem...ha roverrel azonos évjáratot és azonos teljesítményűt néz ugyan annál a biztosítónál, nem hiszem, hogy más eredményt fog kapni. De majd leellenőrzöm egy kalkulátorral, az a legegyszerűbb. (épp eléggé utálom a swifteket, ha kiderül, hogy arra a legolcsóbb a biztosítás, azért, mert SWIFT....hát a környéken éjszakánként nagy-nagy tüzek lesznek )
Mod: Esetleg megmondod, melyik biztosítónál van ez így? Mert akkor konkrétan azt nézem meg.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #21744 üzenetére
Ezer dolog van, amit átneveznek: gang, gummedli, foswagen...mért pont a suzi maradjon ki?
Vedd úgy, hogy neduddki után szabadon
Te mit tudsz erről a biztosításos izéről: számít, hogy milyen márkájú a kocsi? Tudom, hogy írni kell, de a győri mi autónkra drágább, mint az esztergomi? -
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #21751 üzenetére
Hja, akkor neked az utó képzés miatt más az összeg...
AMD Power: Értem. Gondolom, nem mindegy, hogy van-e ABS vagy nincs.
Na mindegy, ha jól sejtem, ezer dolog befolyásolhatja, de én megmaradok azon sejtésemnél, hogy a Swift és a Lanos között nem azért volt a Swift olcsóbb, mert az a mi autónk...mégse lesznek tábor tüzek -
#10726912
törölt tag
válasz Kornel #21753 üzenetére
Tényleg csak tudni akarom, ezért nyűglődök ezen. Ha drágább kocsim van és balesetet okozok, akkor az okozott kárt a vétlen félnek (akinek okoztam) fogja fizetni a biztosítóm, akinek akármilyen kocsija is lehet... Nem értem.
Remélem, befutnak azok is, akik nagyon tudják ezeket a dolgokat -
#10726912
törölt tag
válasz Dell XPS #21756 üzenetére
A kérdés az, hogy mi játszik szerepet egy autó kötelező biztosításának megállapításánál. A biztosítást kötő személy egy dolog, az autót érintően mi befolyásolja? Évjárat, teljesítmény (gondolom a köbcenti nem, csak az abból adódó nyomaték), felszereltség, mindezeken felül az számít, hogy milyen márkáról van szó? Tehát akinek Audija van, az hajt és tolakszik, tapossa, ezért sokszor okoznak Audival balesetet statisztika szerint, ezáltal több rá a biztosítás, mint egy ugyan olyan évjáratú és teljesítményű-felszereltségű Passatnal?
Ez ugyanígy kivetül Suzuki Swift kontra Daewo Matiznál? Vagy Lanosnál?
Melyikre több a kötelező: 1.6-os Suzuki Swift, vagy az 1.6-os Lanos? (ha ugyanaz az évjárat, a teljesítmény közel azonos, a felszereltség szintén).
Köszönöm a választ
Mód: gondolom, hogy az autó tömege is számít...a könnyebb az olcsóbb vagy a nehezebb?[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Dell XPS #21771 üzenetére
Igen egy AUDI, BMW, MERCEDES, márkák nagyobb kockázati besorolást kapnak
Ez volt a konkrét kérdés. A Lanos vs Swift-ből indult, pusztán márka alapján megemelkedik-e, de megválaszoltad, baleseti statisztikákat néznek. Meg színt. Akkor igaza van kornelka-nak, annyi magyarázattal, hogy a statisztikák alapján kapnak +/- jelzést a biztosítóknál a különböző márkák A többit már valahol sejtettem, tudtam, illetve logikus volt. De hogy a szín is számít? Akkor átfújatom por szürkére a piros vasat...az mínusz 4 ezer évente?
Kösz még egyszer mindenkinek Neked is kornélka -
#10726912
törölt tag
Hogy egy kis támogatást is kapj, a Fiat Stílónak tetszik a külseje és a vezető+ anyós ülésből még az 1.2-es 6 sebességes is kellemesnek tűnt a maga korlátaival együtt (akkor 5 éves volt). Hogy mennyire tartós meg mennyire macerás, aztat már nem tudom, nem nagyon foglalkoztam vele, csak egy órát volt hozzá szerencsém
-
#10726912
törölt tag
Az 1.8-as belsejét sem nevezném csirke ólnak.
Egyébként rongyosnak kinézőt is rendbe tudsz rakatni 10 ezerből autó kozmetikában, utána már csak vigyázol rá, viszont a különbözet megmarad alkatrészekre, egy kis hangrendszert is nézhetsz, ülés huzatot...arra is pénz kell, hogy "bele költözz"
De pont a belső külleme az utolsó, amit nézned kell kocsi választásánál, főleg képek alapján.
A stílo egyébként fogyasztás szempontjából is jó választás lehet. De a legegyszerűbb, amit mondtak: próbáld ki őket, ne vásárolj, csak menj el, ülj bele és teszteld meg, akár autó piacon, akár kereskedésben.. -
#10726912
törölt tag
válasz Szplöttyy #22009 üzenetére
Még egy lapáttal tegyünk rá, aztán mehet a konténerbe: A 0 kilómetrósnál még nincs tapasztalat, hogy mennyire bevált kontsrukció+ drága a kötelező szerviz és az alkatrész:
azaz SZ*R.
Át is nevezhetjük a topicot: Milyen kerékpárt vegyek?
Vagy: Milyen busz bérletet vegyek? -
#10726912
törölt tag
válasz Szplöttyy #22011 üzenetére
Persze, hogy aztán ne menjen, mert SZ*R az akksija meg tönkre ment a töltője, meg amúgy is: Rolleren NINCS LÉKSZÁK!
Igyá valamit, mert össze-szét beszész...
Esetleg az ezeröttös lada. Na az-az auttó ecsém, a többi csak futó homok...
Nah, erre iszok valamit (hol a vizes poharam... )[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Balupapa #22016 üzenetére
Hm.
Akkor kipuccantom két kiló szilikonnal meg egy-két csoda spréllyel a a nyócvanasom és már mehet is fél milláért a huhahura (bocs a szélsőségért, csak poén )
E kell menni meg nézni. Műszaki állapot a fontos, lehet, az csilli villi, attól még nyúzhatták akár a legalapvetőbb ráfordítások nélkül. Ha már ott vagy, akkor sem a csillogást, vagy a port nézed, hanem az általános dolgokat: működjön minden, +műszaki állapot.
Lehet látni a por alatt a belteret.
A külső már más kérdés, ott nem árt, ha látod a fényezést...de :
De pont a belső külleme az utolsó, amit nézned kell kocsi választásánál (de jó magamat idézni )
(#22018) 8th: Menj mindig lefelé.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Engem biztosan nem, mindenkinek megvan az érték rendje és a véleménye, az a legjobb, ha személyeskedés nélkül le írjuk mindannyian Te is írtál egy véleményt (csirkeól ) én is írtam egyet (sör+ egy napos délután és szalon állapot).
S szerintem mindkettő elfogadható álláspont
Egyébként amiket Te linkelsz, pár évvel fiatalabbak, tehát jobb választás lehet, 7 éves kocsi mellett még lehet pár gondtalan éve a tulajnak.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz zolynet #22208 üzenetére
Ennyiért keresnék valami agyonvert porsce talicskát...
-
#10726912
törölt tag
válasz lajafix #22212 üzenetére
Ha sport kocsi, akkor sport kocsi.(Vagy a gt86 azért jó, mert nem túl jó, de olcsó fenntartani? Mert akkor ott a pont ) Nem pont ezt, csak egy szimpla példa. Lehet bmw is, vagy mercedes, nissan, de 86gt árából jobbat és erősebbeket lehet venni. Biztos lesz erre is kereslet, a renault rs, meg corsa meg focus szerintem sem ellenfél a toyotával szemben (sem külsőre, sem a hátsó kerekes hajtás hiánya miatt), eléggé abszurdum az össze hasonlítás is. (totál más kategória).
De ha sport ótót keresnék, nem a gt86-ért dobogósodna meg a szívem.. -
#10726912
törölt tag
Nem ültem egyikben sem. Se a 86gt-ben, sem az opelben.(Szép darab és ígéretes a lotus motor ). De dájcséknál ültem egy-két érdekességben...volt, ami be is indítottak... (komolyan)...volt amivel vittek is (R8...nem rossz érzés a gázfröcsse )...Porsche 911 (ezt be se indította, mégis csorgott a nyálam)...a BMW -nek Z4-nek volt olyan hangja, hogy...
Bele ülnék nagyon sok kocsiba, ha vennék, de nézném, hogy mennyi idő alatt van 100-on, belteret, külsőt, a múltját (ami soknál ma is a jelen, azaz megállja a helyét), a hangját...
Egy biztos: nem akarnék olyan gt-t, amiből sóvárognék egy-egy régebbi klasszikus után
Az erősebb motort meg...nem baj, ha tud gyorsulni 100-ra 4-5 sec alatt olyan hanggal, amitől az impotens is kidobálja a viagrát hirtelen gerjedelmétől megrettenve...
lajafix: Ez csak drága kedves hazánk felfogása. Nem villa hatású garázsokban ott állnak a németeknél. Nem a státusz miatt...hanem a tudásukért.
Fenntartás? Ha meg tudnék venni 10 éves járművet 9 millióért, akkor lenne rá való. Új kocsi?
Minek, ha van tőle jobb ugyan annyiért? Ami élvezetesebb és nagyobb tudású???
Ez szimplán a saját felfogásom. Biztosan jó, hogy van a GT csak nem hoz lázba
Tudod: minden ember más nőre (kocsira) gerjed...[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #22254 üzenetére
Pár kiló gitt, egy tekercs cellux az olaj folyás tömítésére és máris eladó egy makulátlan, megkímélt, gyári állapotú, nem dohányzó...
-
#10726912
törölt tag
válasz SyntaxeError #22380 üzenetére
Ennyiért talán Audit fog találni, de belinkelni nem hiszem, hogy sokan fognak neked...keressetek A6-ost, nézzétek-nézessétek meg és a vallatásnál eldől majd. BMW-knek nagyon sok buktatója lehet (eleve taposni akarja mindenki), Mercedes meg drágább ebben a kategóriában.
Azért off, mert távolról sem én vagyok itt a legtöbbet tudó, másrészt a Mercedes és a BMW tudástára nem az én fejemben van felhalmozva ...én ezen a vonalon indulnék el ennyiből. -
#10726912
törölt tag
válasz Bdanyy #22389 üzenetére
Akkor már leszünk ketten (ha Laraxior-t megfenyítjük, akkor 3-an ) a rábeszélők közül. Kézi váltóst nem kotróst keressetek, a tizenévesek között is vannak jó darabok és jó minőségű autók. De legjobb, ha elmentek és megnéztek egyet közelebbről
Pl ilyeneket: [link] [link]. Van quatro is ennyiért, csak azokra többet kell költeni, ha tönkre megy egy-két dolog. (nem olcsó a soklengőkar, de cserében télen is csapathatja ) -
#10726912
törölt tag
Régi autó vásárlásnál az Audi előnyben van a jobb anyag használatuk miatt a volvóval szemben (tizenévesen sokkal masszívabb, igényesebb hatást és kevesebb zajt kelt a beltere). K.b. azonos futás teljesítményűre gondolok. Ha jól emlékszem, a tc-n is volt ilyesmi össze hasonlítás.
De még mindig azt mondom: Meg kell nézni őket, ki kell menni az autó piacokra, kereskedésekbe és keresni kell olyan darabokat, amik bele férnek a keretbe. Üljön bele a kedves vásárló, esetleg vigye el egy körre, hallgassa meg, milyen a zaj menet közben, ismerkedjen részletesen a belterével, hol milyen anyagok vannak, milyen az ülés pozíció...nem vásárlási szándékkal tegye, hanem felfedezőként.
(#22396) Bdanyy: Inkább a régebbi szériából válasz egy jobb állapotút, maradjon pénzed rendbe rakni...a külcsíny varázsa hamar eltűnhet a drágább alkatrészek és a pénzmag gyors kopása miatt, míg az igényesen rendbe rakott régebbi darabot hosszasan tudod majd szeretni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen