-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Elképzelni nem tudom mit csinálhattak vele hogy 5,2 jött ki de tesómé jelenleg téligumival folyamatosan járó klimával fogyaszt 4,4-et. Négy egész négytized litert! Be kell tenni ECO-ba és nem kell faszozni semmivel. Ha "menni kell" vagy átbillented a váltókart kézi állásba (máris +21ló) vagy lepadlózod. Bizonyos gázpedálállás felett (padlógáz és környéke) magától átkapcsol normal módba sőt a légkondi is automatikusan lekapcsol, hogy ne emésszen fel plusz lovakat az amúgy sem valami acélos ménesből. De sebaj ezek mentek vele nevetséges 80kilométert és jól megmondják a frankót. LOL
mod: Városban (BP) forgalomtól függően 3,5-3,8liter, dugóban tartósan öttel vánszorogva 4,2-4,5. Országúton 100km körül atomstabilan 3liter. A budapesti forgalom ritmusát röhögve tartod ECO-ban is anélkül, hogy feltartanál bárkit is. Kézi üzemmódban meg kifejezetten fürge kis kocsi. Autópályán a hosszú váltó miatt a ~150es utazótempó alap Akkor valamivel 3000 felett forog. TC-ék forditva ülnek a lovon.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #20276 üzenetére
Ez az a ~3évvel ezelőtti szívó stroker zsiguli aki 1500ccm-nek hazudta az 1800+ ccm-t és mikor kiderült a turpisság még ő vádolt csalással másokat?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz Bdanyy #20945 üzenetére
Szerintem a 2.0 szívóbenzinessel járnál a legjobban. Nyilvánvaló, hogy egy őskövület cserébe agyonüthetetlen és nem is fogyaszt sokat.
Ez a motor van a fentebb linkelt Passat-ban is csak ott már faragtak rajta, hogy teljesíteni tudja az euro4 normát. Minimális eltérés van köztük teljesítményben meg kb ugyanaz a kettő. Kétezres fordulaton (~40ló @ 138Nm) világból kimegy és egyszerű az egész mint egy faék. Ne szívasd meg magad turbós vackokkal.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Nem igazán . Sajnos egyik feljebb linkelt autóról sem találtam mérési diagramot de az elődöket amelyek egyidősek össze lehet vetni. Ott is tökéletesen láthatóvá válik a plusz 389ccm előnye. Általában 2000 és 3500 fordulat között hajtják a benzineseket ezért csak eddig írtam be a mért értékeket.
1600ccm (fordulatszám/teljesítmény/nyomaték):
1505 / 21,5 / 100,5
1998 / 31,4 / 110,4
2505 / 41,9 / 117,5
2998 / 49,6 / 116,2
3500 / 60,5 / 120,4max. nyomaték: 128,2 Nm 4006 ford./perc-nél.
2000ccm (fordulatszám/teljesítmény/nyomaték):
1503 / 28,5 / 133,4
1999 / 39,4 / 138,5
2404 / 52,5 / 153,2
2597 / 57,1 / 154,4
2802 / 61,9 / 155,3
3001 / 65,9 / 154,3
3505 / 77,5 / 155,2max. nyomaték: 155,3 Nm 2802 ford./percnél.
Összefoglalva: az 1.6-os ~4000nél présel ki magából 128Nm-t ezzel szemben a 2.0 motor már 1500-nál 133 Nm-t tud és 2400-3600 között állandó a 153-155 Nm. Az 1.6-os motor nyomatékszegény ráadásul a nyomatékgörbéje is olyan mint egy jobb hullámvasút. Egyik sem fogja feltépni az aszfaltot de a kétezrest nem kell úgy taposni mégis jobban megy és ugyanannyit fogyaszt mint az 1.6-os. Kis köbcentis szívóbenzin egy Passat méretű és súlyú autóba nálam a vicc kategóriába esik.
(#20951) [rvilike] A Passat nem is sportautó. Utazni, autópályázni nem kell ennél jobb/erősebb.
(#20952) hobizoli gondolom anno motorfejlesztés közben az egyenletes teljesítményleadás volt a cél és ez maradéktalanul sikerült is. Csinálhattak volna pörgős nyomatékszegény motort is de az, hogy pakolják be egy Passat-ba vagy A6-ba? Na meg ne felejtsük el, hogy ez egy több évtizedes konstrukció ami megjelenése óta szinte semmit sem változott. Mai szemmel kevés a 115ló és 155Nm 2literből akkor átlagos volt. Voltak nála jobbak is.
(#20955) Mágus2 Egy ilyen faék bonyolultságú cuccnál akkor sem szúrja tökön magát az ember ha motort kell bontani. És a tiednél? Egyébként a fent lemért 8v GTI nem olyan vészes. 10sec körül futja a 100-at és ~190nél van vége.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #20963 üzenetére
Ha lófasz ha nem a vele egyidős 2.0 hengerenként 2szelepes motorok mind 160-170Nm körül voltak.
Lancia Thema 2.0 8v 166Nm
Ford Scorpio 2.0 8v 160Nm
Ford Sierra 2.0 8v 167Nm
Renault Laguna 2.0 8v 168Nm
Opel Calibra 2.0 8v 170Nm
Mazda 626 2.0 16v 170Nmstb ...
(#20968) [rvilike] TE próbáltad már azt a motort? Mert én igen két autóban is. Malac kombi + Golf III GTI. Teljesen jól vitte mindkettőt.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz stangli #21121 üzenetére
Közvetlenül nem érint mert jelenleg nincs autóm de már komolyan a belem kifordul, hogy mit művelnek az autósokkal ebben az országban.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #21199 üzenetére
Valahol 90 és 95 között. Nem lenézésből vagy ilyesmi de ha csak teszkós dísztárcsára meg sencor mélyládára (muhhahaha) futja neki majd biztos chiptuningra költött mi? Na meg 1.6 szívóbenzint aztán van értelme chippelni...
mod: Felhívás! Aki először dob egy carstyling.hu-s linket a csodakocsiról kap egy jól behűtött virtuális sört.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Klemens #21394 üzenetére
A Golf nem biztos, hogy törött volt. Mindegyik csapott hátún rohad a csomagtérajtó többnyire az ablaktörlőnél az ajtó alsó sarkain és a hátsó szélvédő alsó pereménél.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Klemens #21396 üzenetére
Egy 20éves műanyag lökhárító annyira el van keményedve, hogy ha valaminek öttel nekitolatsz semmit nem horpad azonnal elhasad széttörik. Javíttatni + fényezni értelmetlen. 3000 forint bontóban egy másik. Persze ettől még lehetett hátulról törve. Meg kell nézni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #21489 üzenetére
Hehe. Én tudok egy 16v GSI kadettot. Sok sok éve áll de ~200k-ból nagyon patent autót lehetne belőle varázsolni. Ezeknek az autóknak manapság semmi értékük nincsen. Nagy motor, sokat fogyaszt, drága néha beszerezhetetlen alkatrészek, szinte mind volt már törve stb... kb a kutyának sem kellenek. Ha lejár a műszaki többnyire szétbontják vagy úgy ahogy van megy tőlünk keletre. Mi meg nyugatról hordjuk befelé az ottani mércével hasonlóan lefingott szarokat magunknak. Örök körforgás.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mr.Grincs #21499 üzenetére
Szerintem meg tragédia ez a váltó. Kíváncsi lennék rá ha nem nyomja neki az ember akkor mekkora sebességnél kapcsolja a negyediket.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Alex123 #21982 üzenetére
Az ezres Ibizát felejtsd el. A papíron 50, valóságban ~45lóerő szánalmasan kevés bármilyen autóba. Mecsek ralira menet hegynek felfelé 80nál beraktam 4.-be és padlógáz ellenére nem gyorsult tovább az autó.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #22021 üzenetére
Az átlag autók lehet, hogy nem de ez annyira rövidre van áttételezve, hogy 80nál már nagyon kívánná az ötödiket. Az magáért beszél, hogy ~40től már rángatás nélkül elvan ötödikben. Poénból sík úton megnéztük hol van vége. Négy személlyel 135nél óra szerint, az jó ha valós 120km/h megvan. Ha ott felraktad ötbe visszalassult 120-ra (óra szerint). Szánalomra méltó egy szar volt olyat senki ne vegyen.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Mások azt ajánlják, bár anyaggal, tömítéskészlettel, no meg a rengeteg munkaórával nagyjából 300 ezres költség a lánc és a lánckerék cseréje, érdemes meglépni 150 ezres futásnál, és ezzel megelőzni a bajt, mert ha beüt a krach, másfélmillió körül megy egy bontott motor."
Bontott motor 1,5milló? Ne már ...
(#22082) hobizoli: [link]
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Jó, hát értem én, hogy nem egy tucat VW de akkor is. Inkább nem írom le mennyiért vett papíros 3.0 231lovas "30D" dízel motort ismerősöm a hármasába mert rámfogjátok, hogy hazudok.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz AMD Power #22131 üzenetére
"Sok szerelő ezért nem szereti a francia autókat sem. Nem tudják őket szerelni."
Na ez itt a lényeg. A logikátlanul megtervezett teljesen átgondolatlan megoldásokkal van tele a szerelők hócipője azért köpködnek annyian közülük ha újabb fajta francia autót kell javítaniuk. Manapság a legtöbb autógyártó kifejezetten törekszik arra, hogy könnyen szerelhetőek legyenek az autói. A franciák isten tudja miért mindig is toronymagasan leszarták ezt. Lásd pl: Citroen C4, Renault Laguna. Egy sima izzócseréhez is szervízbe kell vinni a kocsit. Tudom nem egyedi eset az új A4-nél vagy a B osztályú "magyar" mercinél is így van. Mondok durvábbat. Pontos típusra nem emlékszem (Citroen az biztos) de kajáldában is arról sztorizott egy szerelő gyerek, hogy egy szaros főtengely jeladó cseréhez - amit nyugodtan nevezhetünk típushibának mert 2havonta jön egy user ezzel a hibával - minimum 2órát kell szerelni. Kezdődik ott, hogy csak spec. fogóval lehet sérülésmentesen kiszedni. Alulról nem férsz hozzá, felülről nem férsz hozzá. A cseréjéhez le kell szedni a kipufogó leömlőt meg kell lazítani a motort és a váltót tartó bakokat, emelővel alulról finoman rá kell emelni annyit a motorra, hogy a keletkezett résen beférjen a kezed és hozzáférj a fogóval. Más gyártó a jeladót simán kirakja a főtengely végéhez és helló. Ahhoz hozzáférsz, kiszeded - berakod, kész. Néhány perc. Ezek a vicces kedvű franciák meg berakják a létező legrosszabb helyre ahol esélyed nincs hozzáférni.(#22132) AMD Power: GT86 véleményem szerint nagyon hoki autó lett. Hiányizk belőle jó 50lóerő. Annyira hájpolták oszt milyen már? A reptéri tesztkörben ő volt a leglassabb. Annyi erővel ott a tuning zsigulizhat is az ember. az is lassú de vezetési élményben überelhetetlen.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Nem vezettem. Ettől függetlenül tényleg nem értem mit vannak hasra esve az emberek a GT86-tól. Mert jó a súlyelosztása és betonkemény a futóműve? És? Mégis lassabb mint a konkurens modellek. Azt mondták menetteljesítményeit tekintve az egy kategóriával drágább sportkocsikkal lesz pariban. Ennek fényében már önmagában is röhejes az a tény, hogy egy 3millió forinttal olcsóbb fwd Corsa OPC ami már egy kész kisautóból fabrikált sportmodell odaver a GT86-nak ami egy "nulláról fejlesztett" sportkocsi. Egy biztos pályanapra ne nagyon menjen vele senki mert mérget vennék rá, hogy egy egy tizenéves Integra Type-R is megeszi reggelire. Utcán túl kemény pályán túl gyenge. Kirakat sportkocsi.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Bati0501 #22165 üzenetére
Erről nem tudok semmit. Elméletileg az Audi A2-nél sem volt szabad leszedni a motorháztetőt de ott legalább a folyadékszinteket meg tudod nézni és után tudsz tölteni ha kell.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
no comment
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz lajafix #22202 üzenetére
Aki ilyen autót vesz az többnyire nem a városi araszoláshoz veszi. Én pl szálkás agyfaszt kapnék ha kimennék vele Hungaroring nyílt napra és egy Opel Corsa szétalázná a 9milliós csilli-villi sportkocsimat. De nem csak az. Szerintem még egy szög gyári 15éves Civic VTI is ott loholna a nyakán. Súly/lóerő arány. És nem. Már az elején sem a gyorsulásról volt szó, a tesztpályán elért köridőkről. Ott pedig rendre elvérzik.
Toyota GT86 vs VW Golf GTI vs Peugeot RCZ, Renault Megane 265 Trophy v Subaru BRZ
Lehet az én szemem a rossz de valahogy nem látom, hogy annyira szétalázta volna őket. Holott mind már meglévő alapokra kendácsolt sportmodell. Jó, hogy a japcsik nem mindjárt 1.6-os motorral dobták piacra. Hiába jó kanyarban ha az egyenesekben lemarad így gyakorlatilag az összes ma létező sportmodell körbeautózza. Mondom biztosan nem rossz autó a GT86 de kéne még bele plusz 30-40lóerő, hogy leverje a konkurenciát.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz lajafix #22209 üzenetére
Ha nem a jó köridő és a gyorsulás az élmény egy sportkocsiban akkor mi? Ezeket nem azért veszik, hogy elguruljanak vele az Auchanba bevásárolni. Az ember azét vesz sportkocsit mert ki akarja használni a tudását. Ez mindig is így volt. Máskülönben nem ezt vennék hanem valami unalmas kombit. Na meg 7,6 másodperc kell, hogy a mutató felmásszon százig és mindössze 226km/h a vége? Egy ~9milliós eleve sportkocsinak tervezett autónak? Ne vicceljünk már. Egy Opel Kadett 16v GSI is tudta ezt negyed évszázaddal ezelőtt. Egyedül a súlyelosztása és a futóműve irigylésre méltó a GT86-nak. Semmi másban nem tud kiemelkedőt felmutatni. Ha lecseng a kezdeti hype akkor oda kerül a kocsi ahová való. A kapuzárási pánikkal küzdő férfiak garázsába.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz #10726912 #22216 üzenetére
Nem kell erősebbet venni. Ott az Opel Speedster. A sima alap 147lovas Opel ecotec motorral veri a sportkocsik vagy az annak nevezett kirakat sportkocsik zömét, de ha nem is veri minimum pariban van velük. 7millióért már 200lovas turbót is kapni ami összehasonlíthatatlanul nagyobb vezetési élményt nyújt mint bármi más ma kapható sportkocsi. Engem a sima alap 2.2 szívóval vittek egy kört 2éve. Egy teljesen más dimenzió. Ha sportkocsi kéne csak azt vennék.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ez nem kemény futómű? Terhelésváltáskor meg sem billen. Hagyjuk már ezt a süket dumát... + az egész autót formaterve lopás. Az eleje 1:1 Mazda MX-3 a hátulja RX-8/MX-5 keverék a közepe meg teljesen jellegtelen.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Nem mentem vele. Egy ismerős járkált vele néhány napig. Ő a saját yaris ts-éből átülve sokkal több dinamikát várt a kocsitól. A motorját vérszegények a futóművét pedig a hétköznapokhoz túl keménynek értékelte. Pályázni valószínűleg ez lenne A tökéletes autó az a vérszegény motor nem ölné meg az élvezetet. Azzal a 200lovas szívómotorral senki nem fog keresztben autózni az már most biztos, ahhoz az viccesen gyenge. A toyota fanok egy dolgot nem érnek fel ésszel. Hiába vergődnek, hogy de a toyo direkt ilyenre csinálta az autót, meg nem ennek meg nem annak a korosztálynak készült és egyébként sem arra való, hogy versenypályára menjen vele az ember. Tényleg? Egy sportkocsi? Hát akkor 'mifa@xra? Te hová mennél vele a Somogybabodi off-road fesztiválra vagy hová? Ez egy sportkocsi? Az. Annak is tervezték? Annak. Egy Opel Corsa leveri? egyértelműen IGEN. Elég ciki de ez van. Egyébként meg bírom ezt a "mentél vele" dumát. Úgy kérdezitek mint ha ti azzal járnátok . Feljebb már írtam alapjában véve a kocsival semmi bajom de az, hogy 2012-ben beleraknak egy szánalmas teljesítményű motort (eleve 2012-ben sportkocsiba szívómotor ) aminek 7.6sec kell a százhoz az kibaszott szánalmasnak tartom. Egy erősebb középkategóriás autó elpicsázza lámpától lámpáig, mert ugye a GT86-ot versenypályára meg nem visszük ki. Nem arra tervezték. A formaterv... Minden gyártó lopkod a többitől ez nem újkeletű dolog. A toyota sem kivétel. Bár a japánok mindig is az élen jártak ha lopásról volt szó. Elég csak megnézni anyanyelvüket ami a kínai nyelven alapszik, vagy kicsit megnézni a pár évtizeddel ezelőtti autóikat.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Ezek szerint még életedben nem ültél 200 lóerős kocsiban..." Meglepődnél ...
Aki utcai 80-120lovas autókhoz szokott lefossa bokáját, hogy fúgecc kétszáz ló vááá de jó lehet. Aki meg átül bele az átlagosnál egy kicsit is erősebb autóból az meg kapásból vág egy wtf fejet és csak néz, hogy miért nem megy a taliga. Mondhat bárki bármit. Egy sportkocsi első és minden felett álló tulajdonága az, hogy minden körülmények között gyors. És nem csak a kanyarban mint a toyo. Egyenesben a szintén 2literes szívó S2000 úgy lealázza mint a szart.
(#22266) lajafix: Kéziféket rángatva egy alulmotorizált tepsi is simám megy keresztbe az nem nagy kunszt. Erőből megcsinálni ugyanazt, na az a valami.
(#22268) Szplöttyy Egyértelmű. Olyan perfekt futóművel és jót tapadó gumikkal ami a toyo alatt van veszélyesen kevés a 200ló a keresztben autózáshoz. Véleményem szerint utcán ne is rajkodjon ilyesmivel senki. Ha arcoskodás közben a kevés kraft miatt hirtelen letapad a hátsókerék akkor lesz meglepi.
(#22271) lsc: Első kézből tudom amit tudok. Olyan embertől aki a környező országok majd az összes versenypályát megjárta már. Nem sok ember szavára adok, övére igen ha azt mondja, hogy egy gecijó pályaautó lenne de túl gyenge ehhez akkor elhiszem.
mod:
(#22274) lsc nem jó a link.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #22276 üzenetére
Ha jól rémlik ott körül tud a tiéd is nem? De ez még semmi nézd meg a teljesítménygörbéjét. Amikor megláttam hangosan felröhögtem, hogy ez meg mi? Nem lett volna ám egyszerűbb rákúrni valami kisebb méretű turbót. Már várom az első tulajt aki porig alázva kullog majd haza pályanapról.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ja, már jó. ez a szín jól áll neki. Ezen azért megakadt a szemem.
"Az autó tesztautóként üzemel, futásteljesítménye változhat. Az autót 2013 január hónapban tudjuk átadni."
Szerencsétlen autó mit fog még kapni addig. Jó nagy balek lesz aki megveszi. Amikor megjelent az első generációs Ford Fusion. Bementünk Baján a szalonba megnézni. Értékesítő ember elvitt egy rövid körre az 1.4 dízellel. Indításkor alapjáraton ketyegett pár másodpercet aztán a tag rögtön elmebeteg módon elkezdte túráztatni a motort, hogy "hamar bemelegedjen". Apóssal már itt is egymásra néztünk, hogy "na ez fasza". Egy perc múlva már bent ültünk a jéghideg utastérben. Ember ahogy kifordult a szalon udvaráról 1.-2. fokozatot nyél gázon kiforgatta 4000ig közben meg magyarázott, hogy milyen jól húznak ezek a kis dízel motorok és, hogy ez a jövő blablabla... Azért megnézném a nyomorult kocsi hengerfalain milyen kopás és szorulásnyomok vannak a rendszeres hidegen gyilkolástól. Valaki azzal is "jól járt." Tesztautót az életbe meg nem vennék még extrém olcsón sem. Soha, semmilyet, sehonnan.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz lajafix #22294 üzenetére
Egy 9milliós sportkocsitól kurvára sovány a 7.6sec. Anyós nem kell elég egy is
(#22283): Gyááá... sehol nem kapsz Honda S2000-et újonnan. Csak példának hoztam fel, hogy lásd mennyit számít plusz negyven lóerő. Mindkettő kétliteres mindkettő szívóbenzin mindkettő hátsókerekes és a súlyuk is közel azonos.
Erre mondtam már a legelején, hogy egy ~250lóerős motorral istenkirály lenne a toyo de így maximum csak átlagos.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Balupapa #22330 üzenetére
Nem akarok én meggyőzni senkit. Elmondtam a véleményem. Azt talán még szabad. Majd ha egyszer lehetőségük lesz egy erős autóval körözni egy lezárt pályán rájönnek miről beszéltem. Addig szélmalomharc bármit is mondasz. A GT86 az új japán übersporkocsi oszt jóvan.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz lajafix #22332 üzenetére
Ja jó, akkor maradjunk a tényeknél.
- tény az, hogy sportkocsi mércével kifejezetten szarul gyorsul.
- tény az, hogy semmivel sem gyorsabb mint az aktuális sportmodellek.
- tény az, hogy ő az egyik legdrágább a jelenleg kapható sportmodellek közül.
- tény az, hogy egy 184lovas alsó-középkategóriás dízel szedánt sem lehet vele lenyomni lámpától lámpáig. [link].Akkor miért is olyan nagy szám az az autó? Mert úgy néz ki mint egy sportkocsi? És most hova szarjak?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen