-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #118927 üzenetére
*kis szívóbenzinnél
-
-v-
addikt
válasz fasirTTT #118934 üzenetére
Ilyen árkategóriában, 3 hónapra egyetlen szempont van szerintem: melyikhez nem kell hozzányúlni addig .. elmész, megnézed, aztán amelyiknél jobban úgy látod hogy üzemképes ennyiért tippre mindegyik bontószökevény. Szerintem a fiatot olcsóbb hekkelni, ha bármi van, én azt venném
(#118935) h1ght3chzor
Gondolkodok, hogy vegyek-e egy autót
Ne. Az anyagi lehetőségek, a nézett típusok, meg az elvárások messze vannak egymástól
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Mert nem fog rendesen hidegen Alapvetoen akkor mukodik jol, amikor _nagyon_ tempos menet van (tehat szerpentin es satufek padlogaz vegig ...) az mokazni valo betet. Piros jobb, de az is hasonlo, az nem olyan rossz hidegen, de azert az sem az igazi, nyomogatni kell azert annak is hogy melegedjen, es jojjon a plusz fekero ...
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #118978 üzenetére
+1
-
-v-
addikt
válasz bitpork #119027 üzenetére
Ez szíjas és olajban fut, ha jól tudom. Egyébként nem védeni akarom azt a motort vagy a Fordot vagy downsizeingot, de nem fekete fehér ez a dolog, szóval amikor megy ez az "ez szar az meg jó" jellegű eszmefuttatás, az csak okoskodás meg tippelgetés szvsz
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
A spúrmonitort is kellő távolságtartással kezelem.
Ennyi erővel akkor ne higgyünk el semmit ... ha valamiből akkor pont abból lehet értelmes, valós fogyasztási adatokat leszűrni, meg áruld el ha van mondjuk mindkettőnél 500 minta, és egyiknél 1 literrel magasabb az átlagfogyi, akkor arra milyen "magyarázat" van? Na meg tapasztalataim szerint ha az első, túl alacsony, illetve utolsó, túl magas adatokat kiszeded, akkor a lista közepén nagyon jó adatokat lehet találni, ami egybeesik az általam tapasztaltakkal ...
-
-v-
addikt
Ezzel nem getzy lennél, csak mondanál egy szar poént amin senki sem nevet
(#119033) zoo8800:
Érdekes módon látni 10-20 éves turbóbenzines kocsikat az utcán, pedig már rég szét kellett volna menniük.
Ezt az érvet is szeretem, miért honnan tudod nem ment már szét többször, nem a sokadik turbó van rajta, nem lett már beleöntve sok havi magyar átlagfizu, és nem lóg a bele most is? (nem mintha bajom lenne a turbós benzinesekkel, csak ez az érv is sántít erősen )
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #119213 üzenetére
Neeem
Mérnem?
-
-v-
addikt
válasz brickm #119317 üzenetére
Az accordot olcsobb fenntartani, minosegben nem tudom mire gondolsz pontosan, a bmw tobbet nyujt de tobbe is kerul. Ha az a cel olcson autozz, meg csak olajcserere akarsz a szervizbe jarni akkor nem a bmw-ben kell gondolkozni.
focvis: bizony mondjuk nemeteknel sok jo van, meg meg lesz is sokaig, itthon meg eddig is felejtos volt
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz vbarbara715 #119562 üzenetére
Ha kényelmet keres szerintem egyikkel se nyúl mellé
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #119695 üzenetére
Összkerékkel meg CVT-vel ... nem megy, sokat fogyaszt de legalább hangja sincs, cserébe a CVT búgatja ha nem csak csorogsz ...
-
-v-
addikt
válasz h1ght3chzor #119692 üzenetére
Facelift E46 325ci/330ci
(#119698) roberto211: abban kicsit a 4 kerék benne van, hogy startnál jobban meg tud kapaszkodni.
Persze mihez képest "nem megy" (pl. ahhoz képest amennyit eszeget )[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #119698 üzenetére
Jó persze nem rossz nem rossz, de a jó nem ilyen
Ennyiből már autót is venni Drágán venni valamit ami fogyasztgat is de nagyon menni se megy mi értelme?
Nem lenne ez rossz autó, ha sokkal kevesebbe kerülne és lehetne válogatni értelmesebb hajtásláncok közül .. ez kb. a létező legértelmetlenebb. Ez még az amerikaiaknak se kellett -
-v-
addikt
válasz roberto211 #119702 üzenetére
Nem érted amit mondok Mind1 ..
-
-v-
addikt
válasz h1ght3chzor #119722 üzenetére
Nem tudom mi számít "drágának", mihez képest, meg attól is függ milyen állapotút veszel mennyi km-rel, illetve hogy milyen állapotban akarod tartani, használni és üzemeltetni akarod, vagy ELhasználni előbbi esetben sokat költesz akkor is megelőző jelleggel, ha épp nincs semmi baja amit azonnal meg kell oldani mert pl. nem indul ..
olyan 200k km körül lehet kapni gondolom ilyen áron
Hát 11+ éves autók, szóval 150k km alatt csak nagyon drágán találni, szóval ja, átlagosan 150e és 250e km közt
-
-v-
addikt
Én azt látom itthon, a legtöbb lefingott, ami viszont nem az túl van árazva ... mert annyit meg az sem ér, olyan nincs hogy megveszed és azzal semmi nem lesz, első szerviz arra is van, plusz ugyanúgy használt autó az is, arra is költeni fogsz, ha meg eladod más is húzni fogja a száját az árra ha ugyanígy nagyon drágán adnád .. tehát ott se tudod érvényesíteni és buksz rajta. A legjobban az érné meg, ami az ársáv felső felében van, de azért nem a legtetején, tehát már viszonylag rendben lévő autó, 1-2 hibával, cserébe reális áron van. Na ilyenből van nagyon kevés .. vagy a lefingott átlag fos van, vagy ha valaki tényleg rendben tartotta az akkor marhára büszke is rá, és másfélszer annyiért akarja eladni ..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #119825 üzenetére
Ezt a van hozzá bontott alkatrész dolgot sose értettem ... és? Ha kopó alkatrész, abból nem raksz bele bontottat, ha típushiba akkor vagy nagyon nagy eséllyel a bontott is szar, vagy pont az hiánycikk az összes bontóban. Kurva ritkán van olyan, hogy valamit tényleg megéri bontottan ... ráadásul jó nagy öngól, ha beszopod a bontottal, kifizeted a munkadíjat beszarik és ugyanúgy szar az autód csak már elköltötted a bontott meg a munkadíj árát...
-
-v-
addikt
válasz bitpork #119926 üzenetére
Ne írd T/2-ben mert én nem tartozom ide
Én a kókány szerelőkre vagyok utalva, úgyh kb. a focussal nekem el is ment egy életre a kedvem ettől amennyit szoptam vele, legközelebb én akkor fogok hobbiból autózni amikor a) meglesz a saját műhelyem és szaktudásom hogy magamnak hegesszem b) van annyi lovettám hogy veszek egy olyat ami már alapból kurva jó és/vagy viszonylag leszarom a pénzt amit bukok a trógerek miatt[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #119931 üzenetére
Nem a kókusz a bajos, a tróger magyar szerelők
(#119929) tomiii. én elhiszem neked ennek ellenére nekem nem ez volt a tapasztalatom (lásd #119928 ) és sajnos mással sem ez itt kis hazánkban (vagy inkább ) - szóval én már biztos nem vágnék bele, de másnak persze hajrá, aki be meri vállalni, vagy van elég info/kapcsolat/tudás, hogy ne fusson lukra
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #120140 üzenetére
1.6 Ecoboostról beszéltem
Ja az a nagy motor?
-
-v-
addikt
válasz htomi85 #120380 üzenetére
Józan emberek benzinesnél évi 20 ezerrel
Ez jó nagy hülyeség, 15k-val szoktak számolni mint átlag használat, és szerintem az sem kevés, akkor már van benne nyaralás, vidékre mászkálás, napi szintű használat, akkor hajtva van rendesen az autó. Baromira nem mindenki megy vele ennyit ... A 20e az meg kifejezetten sok magánembernek, a többség nem megy annyit egy évben.
-
-v-
addikt
válasz Kornel #120410 üzenetére
Esetleg azért tartsunk már fent a lehetőségét annak, hogy nem mindenki autóval jár dolgozni És ha igen se biztos hogy napi több 10 km-eket kell mennie. Senki nem mondta, hogy egyedül vagy vele, de aki szerint az év 365 napján minden nap 41 km-t autózni nem sok, és az a "minimum" amennyit átlag ember megy ugye, és ezért évi 15k km alatt nincs is élet ... mind1 akkor nem szóltam. Nekem sokkal több ismerősöm van aki közel nem megy ennyit mint aki igen.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz kolosanyi #120468 üzenetére
A pénz egy dolog.
Kéne egy felmérést csinálni, ki mikor nézett utoljára az autója alá, mikor volt utoljára nyitva a motorháztető.
Ha havonta 1x ablakmosót tölt valaki és annyi nehogy azt hidd ám észreveszi ha bármi kezdődő (vagy már fennálló baj van).
No meg az emberek nagy része vezetés közben sem nagyon érzi/hallja ha valami nem oké. Meg sok mindenre az a válasz magában "na jó de ez már egy sok éves autó" és azt gondolja jól van úgy. Aztán csak pukkan lefele szegény autó. Ahhoz hogy az konstans jó állapotban maradjon, kell bizonyos hozzáértés, törődés és pénz. Ha bármelyik nincs meg akkor elkezd lefingani, felhasználási módtól és típustól függően különböző mértékben. Attól mert valakinek van (lenne) pénze, nem biztos hogy ért vagy akar érteni az autókhoz, az se biztos érdekli, és ha ért is hozzá se biztos hogy arra akarja elkölteni a pénzét. Látja/hallja szar, ez van jó az úgy, meg nem áll alatta, akkor nagy baj nincs. És azt se felejtsük el, egy autó hosszú távú, lelkiismeretes üzemeltetésébe egy csomó preventív dolog is beletartozik, hogy nem csak azt cseréljük ami már szétrohadt és teljesen bexart .. csak ugye ha már valaki tudja eladná lassan nem áldoz rá, mert minek, meg amúgy is nem ég a ház akkor jól van úgy, aztán elmaradoznak dolgok ami még sok évre széppé jóvá teherné az autót.. aztán ha már ott a baj, mondjuk rohadgat rendesen, akkor meg senki sem áll neki sokért lakatolgatni, 1x valaki 1x elbaszta, az már átült másba, elindul az autó szépen lefele, mindegyik "új" gazdájánál egyre lejjebb csúszik majd.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz parandroid #120483 üzenetére
Mondjuk itt a márkaszerviz a trógerek és hülyék gyülekezete, itt ha te nem tartod szemmel az autódat senki sem fogja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fogyjunk le!
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs