Új hozzászólás Aktív témák

  • tomiii.

    aktív tag

    válasz bitpork #119919 üzenetére

    Jó, akkor matekozzunk :D

    Jó, 2-3 hónapig nem nagyon autózik, de utána van egy új autója.
    (ezekre a dolgokra ilyen árakat szoktam látni ismerősöknél Budapesten, semmi ismeretség, csak kis utánajárás)

    -Autó: 250.000ft
    -Lakatos: 150.000ft
    -Fényezés: 150.000ft
    -Motor: 150.000ft
    -Futómű: 100.000ft
    Beltér: 50.000ft

    Legyen 900.000ft és semmit sem kell egyben.

    Ha viszont nem álom a BMW és nem nagy autóbuzi, akkor tényleg vegyétek semmisnek, amiket írtam és venni kell egy Swiftet, Focust, Puntot.

    u.i:
    Ez az autó nem volt 1 millió forint és azért a fél topik 1-2.x milliós autóinál sokkal autóbb.( Ez mondjuk, akit hidegen hagynak az autók, annak tökmindegy, csak érdekességnek tettem be)

    Szóval ez alapján:

    1- akik eladják, többségében már -unalomból vagy csak pánztelenségből- nem költöttek rá
    2- akik beárazzák eladásra, német prémium brand okán túl szokták árazni
    3- akik veszik, sokszor nem hozzáértők, és gyerekkori prémium brand vágyukat akarják megélni, olcsón
    4- akik megveszik és üzemeltetik, többségében nem olyanok mint te, h megveszik az alaktrészt nagy kedvezményekkel, és otthon megcsinálják, hanem megveszik az elérhető legolcsóbb alkatrészt és fizetik a szerelőt is.

    De itt megint fontos a kiemelt rész, ha csak A-ból B-be kell, és 2-3 havonta nem lehet szerelőnél 1 napot vagy zavarja a néhol kopott beltér, horpadt lemez, egy kis rozsda: Ne vegyen ilyen autót!

Új hozzászólás Aktív témák