-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #119698 üzenetére
Jó persze nem rossz nem rossz, de a jó nem ilyen
Ennyiből már autót is venni Drágán venni valamit ami fogyasztgat is de nagyon menni se megy mi értelme?
Nem lenne ez rossz autó, ha sokkal kevesebbe kerülne és lehetne válogatni értelmesebb hajtásláncok közül .. ez kb. a létező legértelmetlenebb. Ez még az amerikaiaknak se kellett -
-v-
addikt
válasz roberto211 #119702 üzenetére
Nem érted amit mondok Mind1 ..
-
roberto211
őstag
De értem... De mindennek megvan a közönségcélja mint ahogy ennek a kizashinak is... "Mi értelme, mi értelme".... Sok mindennek nincs értelme mégis csinálják az emberek.
Amúgy 4 millából mit vennél pl? E92 coupe? Ez tény h nem rossz nekem is tetszik... De az is ugyanúgy 170lovas a 20d..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
Kornel
veterán
Nem megy amugy rosszul, multkor pont mellettem volt a nullason egy bordo, jol nezett ki, aztan 100 korul ralepett, de siman elment a verszegeny 1.6-om mellett
-
tresh
addikt
válasz roberto211 #119704 üzenetére
Amúgy 4 millából mit vennél pl?
540i e39 a maradék 2 misit meg elautóznám a ge*ibe
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tresh #119707 üzenetére
Tiportam egy olyat pár napig. Hát amikor egyesben/kettesben odalépsz a V8-nak, az semmivel sem összehasonlítható Csak jöjjön mögöttem mindig egy tanker
(#119692) h1ght3chzor: KIA Ceed GT? Vagy a Focusnak a 3 ajtósai? Esetleg Civic de az 3 körül szalad :S
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
stickermajom
addikt
válasz kolosanyi #119677 üzenetére
Amikor én a nyáron Opelokat nézegettem beszéltem márkaszervízzel, ahol annyit mondtak, hogy ez az állapotfelmérés annyi, hogy körbemérik az autót rétegvastagságmérővel, féket és lengéscsillapítót néznek, illetve alánéznek az autónak. Direkt rákérdeztem, hogy számítógépet rádugnak-e, akkor nekem azt mondta a faszi, hogy "nem, dehogy". Na itt köszöntem meg a dolgot
-
kolosanyi
veterán
válasz stickermajom #119713 üzenetére
Ez nekem elég is lett volna amúgy, mert korrekt volt a hirdetés. Ha tényleg olyan jó lett volna az autó ahogy a hirdető mondta, akkor bevállalta volna az átvizsgálást, pláne, hogy semmi extra koltséget nem jelentett volna és 5 percnyire volt a szerviz a címtől, tehát még utazni se kellett volna. De ez van, ezt nem bánom, adja el annak, akinek tudja. Szerelővel való átnézetés nélkül nem veszek autót, ha a fején porog is az eladó.
-
stickermajom
addikt
válasz kolosanyi #119714 üzenetére
Persze, ez tény valószínűleg valami nem volt kerek az eladónál. Én is jártam egy kereskedésben, ahonnan nem akarták elengedni az autót, csak hogy ott helyben emeljük fel és nézzük meg. Fordultam is ki onnan. Persze én is átnézettem az autót mielőtt megvettem (bár végül nem márkaszervízben), de ez az átvizsgálás amit ajánlottak Opeléknál a vicc kategória volt. Ráadásul nálam nem is 5 ezret mondott a szervizes, hanem valami 8 körül. Mondjuk ez még mindig jobb, mint VAG konszernnél a 35k
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz runner 125 #119716 üzenetére
Évi 5k? Én is annyit megyek. A bringámmal. Bár való igaz, azt gumizni drágább, mint egy autót.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #119716 üzenetére
Az nem sok. HR-V a mászkálós autó, akkor?
-
-
kalmanchris
tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #119716 üzenetére
Akkor ez kb annyit eszik mint az enyém. Nem vészes.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz h1ght3chzor #119722 üzenetére
Nem tudom mi számít "drágának", mihez képest, meg attól is függ milyen állapotút veszel mennyi km-rel, illetve hogy milyen állapotban akarod tartani, használni és üzemeltetni akarod, vagy ELhasználni előbbi esetben sokat költesz akkor is megelőző jelleggel, ha épp nincs semmi baja amit azonnal meg kell oldani mert pl. nem indul ..
olyan 200k km körül lehet kapni gondolom ilyen áron
Hát 11+ éves autók, szóval 150k km alatt csak nagyon drágán találni, szóval ja, átlagosan 150e és 250e km közt
-
nagyúr
válasz h1ght3chzor #119722 üzenetére
Eléggé át kell nézni, mert simán szokták hülyegyerek autónak is venni, mert a motor kb. kívánja hogy szénné pörgessék Pusz futómű. Amúgy alkatrész gondolom van hozzá, mint az összes német kocsihoz, van/volt belőlük bőven.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
h1ght3chzor
őstag
válasz Tsebacsi #119725 üzenetére
Mindenkinek: relatív igen, hogy mi a drága. Mondanám hogy egy átlagos ár Ford Focus. Ahhoz képest a BMW árai %-ban kb mennyivel több?
Persze az ilyen autókat csal szervizbe vitel után vennem meg, sajnos amúgy sem értek hozza...
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
stickermajom
addikt
válasz h1ght3chzor #119726 üzenetére
E46 320d-hez nekem most volt 4 tárcsa + betét, fékolaj, 4 izzítógyertya, kézifék pofa + rugók, első stab pálcák + szilentek, munkadíjjal együtt ~210k. Nem márkaszervízben, minőségi alkatrészekből.
-
tomiii.
aktív tag
válasz stickermajom #119727 üzenetére
Tényleg megéri szerelgetni maszekban
Most kiszámoltam, hogy mennyi lenne az alkatrészár Unixból, kedvezménnyel és elég jó árréssel dolgoznak a szerelők.
Mármint ez nem neked szól, hanem úgy általánosságban.
-
stickermajom
addikt
válasz tomiii. #119728 üzenetére
Persze, simán.
Olaj, olajszűrő, kartergázszűrő, üzemanyagszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere, és EGR tisztítás meg lett oldva otthon. Ezek viszonylag egyszerűbb műveletek. De fékhez elvből nem nyúlok, nem akarok abs jeladót leszakítani, vagy bármit rosszul csinálni, hogy valahol menet közben árokba essek..
Mellé meg nem szívatom meg magam a gyertyákkal, ha csak egyet beletörök már több a költség, mintha simán szervízbe vinném.[ Szerkesztve ]
-
kolosanyi
veterán
Na hát most jovok az AAA-tól. Ennyi tákolt roncsot egy helyen még nem láttam. Fél milla kornyékén siralmas állapotú kocsik vannak csak. Horpadt, rozsdás, javítgatott másszínü elemek, olajtócsák az autók alatt, csálé kerekek stb. Volt egy fapados Logan 700-ért, ami jó állapotú volt, illetve egy Almera 850-ért, abba be is ültem, tényleg jó autó, de ennyit nem szánok rá. Olyan 1,1-1,3 kozott, de inkább 1,5 felett viszont már bőven lehet válogatni, van választék a jobbnál jobb autókból. 10 km autózást megért, de nem tőlük fogok autót venni.
Viszont barátnőm mondja, hogy kollégéjénak a nagyapja épp árulja az F Astráját. Azt kell tudni róla, hogy 81 éves, idén már nem kapta meg a jogsit, az autó meg nem kell senkinek a családból, ezért adják el. Nem tudom mikori, a pontos km óra állást se tudta elmondani az illető, de azt tudja, hogy a bácsi nagyon vigyázott rá, télen nem használta, garázsban tartotta, nyáron is csak vásárolni meg a szőlőbe járt vele. Egy kék, full fapados Astra, van benne egy kazettás magnó és ennyi. Szerintetek megér egy megnézést? Vezettem olyat egyszer, de nem sok minden maradt meg bennem, csak a lotyogő váltó. Mekkora a Swifthez képest? Kényelmesebb autó? Ha igen, akkor esetleg átmeneti megoldásként benevezek rá, aztán majd később veszek komolyabb autót.
-
válasz kolosanyi #119730 üzenetére
Régi Swifthez képest ég és föld, egy mai kompakthoz képest szintén, persze a másik irányban.
Ha semmi komoly gondja nincs, és jó áron adják, akkor vedd meg, a legtutibb vétel mindig az ilyen.
Amúgy meg:
"Fél milla kornyékén siralmas állapotú kocsik vannak csak. Horpadt, rozsdás, javítgatott másszínü elemek, olajtócsák az autók alatt, csálé kerekek stb. Volt egy fapados Logan 700-ért, ami jó állapotú volt, illetve egy Almera 850-ért, abba be is ültem, tényleg jó autó, de ennyit nem szánok rá. Olyan 1,1-1,3 kozott, de inkább 1,5 felett viszont már bőven lehet válogatni, van választék a jobbnál jobb autókból."
Azt kellene megértenie végre mindenkinek, hogy ez nem csak az adott kereskedésre igaz, hanem általában a használtautó piacra. Persze lehet fillérekért (500k körül) is használható autót kapni, csak ne szalonállapotot várjon el a kedves leendő vevő, illetve tessék elfogadni, hogy itt már az autó árának jelentős részét kitevő költséget jelentő események igen komoly eséllyel bármikor bekövetkezhetnek. No meg nem meglepődni azon, hogy az eladó egy 500-600k-s autót nem fog eladás előtt rendberakatni sem motorikusan, sem karosszériaügyileg, sőt, a dolog természetéből adódóan többségük éppen akkor lesz eladó, amikor egy ilyen nagyobb rendbetétel esedékes lenne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #119735 üzenetére
Ezt könnyű abban az esetben kijelenteni, ha nem magyarországi bértáblával tud vki számolni. Akinek az 500k-ért is nagyon meg kellett dolgozni, annak mások a dimenziók. Ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy neki v bárkinek le kellene mondania a legjobb keresésének magasztos céljáról. Legyenek csak elvárások, de legyen mellette egészséges mennyiségű információ is a valós üzemeltetésről.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kolosanyi
veterán
válasz fi:zi'k #119734 üzenetére
Tudom milyen, édesanyám béka Corollájában sincs klíma és az is valami padlizsán vagy milyen színű.
(#119735) peterkeT
Nem szalon állapotot vártam el, de tényleg lehangoló a kínálat ilyen áron. Naivan azt gondoltam, hogy ennyiért kapni műszakilag korrekt állapotú autót egy-két parkolási sérüléssel meg esetleg apróbb hibákkal, mint például kiégett visszajelzők, kopott utastér. Ezt természetesen arra alapoztam, hogy a hirdetésekben nagyon patentül néznek ki ezek az autók, de a valóság mást mutat.Az F Astra vs. régi Swift tekintetében köszönöm a leírást, biztos megnézem az autót majd.
(#119736) bitpork
Az a vicc, hogy - és most senkinek nem akarok a zsebében turkálni - nekem itthoni viszonylatban, főleg pályakezdőhöz képest elég korrekt fizetésem van. El se tudom képzelni, hogy egy minimálbért kereső család hogy tartja fenn magát. Valószínűleg most nem itt koptatja a billentyűzetet, hanem épp a második műszakot kezdi valahol...[ Szerkesztve ]
-
válasz bitpork #119736 üzenetére
Az anyagi lehetőségek csak annyiban relevánsak, hogy ehhez kell igazítani az elvárásokat. Attól még egy ugyanolyan állapotú használt autó ugyanannyiba kerül annak is, aki kevesebbet keres, és annak is, aki többet.
"Legyenek csak elvárások, de legyen mellette egészséges mennyiségű információ is a valós üzemeltetésről."
Pontosan ez az, ahol nagyon sokan túlvállalják magukat. De ez nemcsak az autóvásárlásra igaz, és főleg nemcsak a használtautóvásárlásra, pontosan ebből indult legutóbb a 2008-as hitelválság, hogy mást ne említsek. Persze azért az egy összetettebb ügy, és nyilván nehéz úgy józanon gondolkodni, hogy közben az, akinek az objektív, és gazdasági alapon történő hitelbírálat lenne a dolga, abban érdekelt rövid távon, hogy _mindenkinek_ hitelt adjon, lehetőleg minél nagyobb összegben.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kornel
veterán
válasz kolosanyi #119737 üzenetére
Sajnos ez nem az a kategoria...
500-ert keves epkepzlab autot kapni ma mo-on.Illetve ott kezdodik, hogy aki autocseren gondolkozik, az 1-2-3 ev alatt, amig nala van, de tudja, hogy menni fog a kocsi, pont nulla ft-ot kolt ra azon kivul, hogy guruljon az auto.
[ Szerkesztve ]
-
válasz parandroid #119738 üzenetére
Arra akartam csak utalni, hogy akinek -akármi okból kifolyólag- az 500k-t összeszedni nem könnyű, még nem másodrendű ember. És nem szabad valakit legorombítani, csak mert a lehetőségeiből adódóan keményen megkeresett pénzét a lehető legjobban akarja elkölteni. Értsd jól kérlek, csak azt akarom mondani, hogy itt vagyunk, segítünk egymásnak a legjobb szándékkal (kivéve a japán-német, MOL-SHELL meg pár ellentétet ) és láthatod , hogy megtapasztalta azt amit szép szóval is el tudunk mondani
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
demars
addikt
válasz Kornel #119739 üzenetére
Ez így van!!! Mi hetekig keresgéltünk, végül tettünk hozzá egy picit és lett egy kis clio, ( most vágjatok jól tarkón) 1.5 dci , minden benne van, ami kell. Apróbb parkolási sérülés egy van rajta, plusz a géptetőn egy pici kavicsfelverődés. Belseje használt, kissé poros, de nem leélt. Motor pöpec, hibakód nincs, füstmentes, szépen húz! Futómű, kormány, gumik jók!
Alkudtunk belőle ( klímát tölteni kell, jobb első ablakot nem lehet működtetni / valószínű kapcsolo/, hátsó lámpa zárlatos /gyakori, 2 perces meló/), így engedett 50 ezret... Alvázszám alapján lekértük az infókat, sokat nem tudtunk meg, nem volt vele semmi gond, míg szervizbe hordták!
Jó kis csajos kocsi lesz ez...
Sokan ajánlottak más típust is, de árban ezek a megfizethetők amiben a felszereltség kielégítő!
Kipróbáltuk, tetszett, elhoztuk... Szerencsére van márka szervizes a családban, olcsóért elvégzik a javításokat.
Ha minden igaz, hajtokarcsapágyakat is cseréljük. Utána sztem normál használat mellett, rendszeres karbantartással elketyereg még jó néhány km-t!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
válasz Kornel #119742 üzenetére
Lehet nem voltam mindig elég ... önkifejező, de mindig azt mondtam amit nem is olyan régen kifiguráztatok: ha az ember a lehetőségeihez mérten megad mindent az autójának, akkor lehet nagyot álmodni. Ezzel nem azt mondtam, hogy mindenki fék nélkül az utakra, slick gumikkal! Ha nem tudja biztonságosan üzemeltetni, akkor a többség nem fogja megtartani, mert nem lesz tankolni sem. Tudod, a szakadék szélén tántorgón két módon lehet segíteni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Hol érdemes vonóhorgot venni?
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #119683 üzenetére
Nem igazán ismerte a típust a munkafelvevő, így nem lettem okosabb. A 177 lovas dízelről ő is mondta, hogy problémás lehet, de ez nem titok és most nem is érdekes számodra.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
runner 125
nagyúr
válasz !Overdose! #119746 üzenetére
Ok, köszi azért!
Igen, a 2.2 D-CAT-ot "ismerem", élből felejtős.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HoaryFox
őstag
Sziasztok!
Úgy néz ki, meg kell madj válnom az F Astrától, sajnos már rohad és sokba lenne a felújítás, ezért majd váltanék.
Jelenleg még csak nézelődöm, árkategóriában és évjáratban is ugornék, olyan 600k-700k körül vennék valami jót az évezredforduló környékéről.
1-es Fókáról elég sok jót és szépet lehet hallani, amiket nézegetek azok az 1.6-os benzinesek. Hahu-n egész szép csokor van belőlük az adott ársávban.
A szempontok továbbra is: olcsó fenntarthatóság és megbízhatóság.
Vélemények? Természetesen, ha tudtok jobbat, örömmel veszem a tippeket
Üdv!
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
HoaryFox
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- DXRacer használt szék eladó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest