-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #119809 üzenetére
meg az 1.9-snel az Opel-n mas a szivosor es az olajszivattyu is
szopodas is van mindkettovel ezekkelnemtom mi a f@szert nem lehetett azt ugy hagyni
es ezzel nem csak magukat szivtajak be igy, hanem a digokat is, mert a kozvelemenyben az marad meg, hogy a Fiat motoros dizellel vannak bajok, holott az a resze pont Opel, mert a digokeben ezekkel semmi baj nincstöbb drón kell ;P
-
golya32
aktív tag
Opel Monterey 3,1 TD röl van valakinek tapasztalata?
Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
Kornel
veterán
Na innentol csak ad blue-s tdi jon.
[link]
Kivancsi vagyok mikor koveti a tobbi gyar oket. -
roberto211
őstag
válasz TheProb #119858 üzenetére
Az a baj ennyiért( 6-800) normális 4es golf sincs.. Ha meg van akkor full fapad verzióba...
Írtad hogy előzés se legyen soha gond , hajtanád.... Hááát... Kevés alternativa van ilyen áron..
Nincs bmw presztízse de pld egy 2literes b vectra? Városra nem a legoptimálisabb de ennyiért már szerintem lehet kapni jókat..
Nagy, kényelmes, 2 literesbe már mozgatja is a kasztnit, van benne minden ami kell neked.... 6-800között szoktak lenni..
6g civic még jó lehetne de itthon nagyon szerény és nagyon rossz a választék..
Más nem nagyon jut eszembe most..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Declare
őstag
válasz Kornel #119859 üzenetére
nincs ezzel baj szvsz en szivesen atülnek egy hibrid TSI be....fejlesszek azt ezerrel es nyomjak le az arait
amig 10+millio egy hibrid golf, addig ez nyilvan nem opcio, amikor a dizel meg 7-8, raadasul pl itt a nemeteknel bö 60 ft/l -el olcsobb a gazolaj...
[ Szerkesztve ]
-
-
kolosanyi
veterán
A Swift GTi-vel kapcsolatban van valakinek gyakorlati tapasztalata? Nézegetem a neten és egyre jobban kezd megtetszeni. Szerintem szépen is néz ki, illetve olyan hangja van, hogy már csak azért megvenném.
Mindennapos kozlekedés során milyen plusz torődést igényel a teljesítményre kihegyezett motor? Mennyiből lehet felújíttatni a motort egy régi, sokat futott példánynál ha esedékessék válik? Alapvetően nem gyorsulási verenyekre vennék autót, de szívesen beneveznék egy ilyen gépre, mert csak. Hétvégére le is beszéltem egy hirdetővel, elmegyek megnézni. A jobb tartású ülés meg a magaságában állítható kormány szerintem megoldaná az alapvető problémámat a Swiftemmel, de persze puding próbája az evés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #119833 üzenetére
Mert 99%-ban a lerugott vackok jönnek be amik már a kinti török vendégmunkásoknak sem kellenek mert nem fenttarthatóak gazdaságosan.
Kopókból meg hiába van sok bontott alkatrész. Pl bontott fékcsövet beraknál? Vagy egy szilentet ami 5-10k km múlva ugyanúgy megkotlik? Mert ezek az igazán drága dolgok amit nem spórolhatsz el (ha nem akarod magad/másokat megölni) nem a bontott kesztyűtartófedél.
#nincsbennetarcsi
-
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #119874 üzenetére
Ezt az alaptalan feltetelezesed inkabb ne terjeszd!
(Mar reg lebukott volna a tobbi gyarto is, nem beszelve a VW tobbi motorjarol.)A sorra dolnek be a markak szinten baromsag, ahogy a kulonbozo oldalak is foglalkoznak veluk, le van irva kerek perec, hogy ilyen teren tisztak, csak a valosagban nem hozzak az adatokat, aminek ha utana olvasol, akkor lathatod, hogy maga a meresi ciklus baromsag.
Se klima, se lampa, se radio, raadasul asszem meleg motorral mernek.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #119880 üzenetére
Nem tudjuk mi miatt, de minddel baj van. Egyik sem hozza azt az értéket forgalomban amit padon. A VW is pont ezen bukott meg, mert menet közben több volt. És a hírek most arról szólnak hogy a padon mások is megfelelnek, kint meg nem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #119874 üzenetére
Persze mindegyik, ezt még is te honnét tudod? Hülyeséget ne terjesszünk már. Egyáltalán tudod, hogyan működik az a szoftver?
(#119881) bitpork De van ami hozza az elvártat egy múltkori cikk írta, talán kettő típus felelt meg. Abban egyetértek, hogy a többi gyártót se kell félteni, de ilyen kijelentést, hogy az összes gyártó csaló szoftot használ nevetséges kijelentés.
[ Szerkesztve ]
-
válasz SzlobiG #119882 üzenetére
Nem tudhatjuk hogy miért állt elő az ami. Vakon azt állítani hogy csak a szabályozás a ludas, szintén elég merész. Én inkább arra gyanúzok, hogy volt egy hallgatólagos megegyezés -mint a 250-s limit- amit mindenki betartott, csak a VW nem, aki felépítette a klíndízel imidzset ami láthatóan bejött. Sztem valamelyik konkurensnek szúrta a szemét.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
roberto211
őstag
válasz Tsebacsi #119878 üzenetére
Dehogy akar. Nekem 2000-es, literes van , sokat pályázok vele de nem akar szétesni.
Hangja mint egy állat főleg most mert elfelejtettem visszatenni szívászajcsökkentőt meg direktbe szívja a levegőt. Plusz kati sincs,de nekem bejön ez az ordító hang kb 5e fölött.Addig akart szétesni amíg nem volt beállítva a futómű meg nem volt rendesen centírozva és 130fölött szétrázott. Most már nem.
#119876) bitpork: gti-t vegyél az jobb. Hátrahajtott baseballsapkával
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #119881 üzenetére
Az elmult egy honapban lebukott volna a tobbi is ha csal, mert egyertelmu, hogy raallnak az ilyen jellegu manipulaciora.
VW-nel is csak ez a ket motor bukott le, holott a tubbi sem tudja a katalogus ertekeit. Arra reagalva, hogy a tobbi is csaloszoftvert hasznal, eleg korulnezni hazon belul, hogy a tobbi TDi vajon miert nem hozza azt amit padon? Pedig azok mentesek a csalastol. (Ha nem igy lenne mar reg kibukott volna)"Bad reklám is reklám too"
-
Coyot
őstag
válasz SzlobiG #119882 üzenetére
Teljesen mindegy hogy csaló sw-t használ vagy egy kibelezett példányt visz be a mérésre vagy akár 200kg-al könyebbnek írja papíron az autóit. Egyik sem elfogadható. És talán kinyílik a kedves törvényhozók szeme hogy egyszerűen szar a szabályzásuk, mert a büdös életben se tudja senki tartani.
(#119885) Integrale :
De valahogy senkinél sem stimmelnek az értékek. Tehát akkor csak bizonyos csalási módokat kell büntetni?[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
nagyúr
válasz roberto211 #119884 üzenetére
Akkor ismerősé volt kuka ezekszerint Én rosszul vltam, plusz a külső tükör úgy süvített, hogy a fejem belefájdult. Ez a bőgő hang 5 ezer fölött meg már nem az én világom, vén hülye lettem, aki "csendben" szeret suhanni, és versenyzői vágyait a Project Carsban nagyrészt kiéli
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
válasz bitpork #119883 üzenetére
Én nem védem a többi gyártót se, de míg a vw csak csaló szoftverrel bírta teljesíteni a labori méréseket, addig a többi gyártó enélkül. Tehát ha nincs a bosch által fejlesztett szoft, akkor a vw forgalomba se tudta volna hozni ezeket a motorokat, ugyanis már a labori méréseknél elhasaltak volna. Amit beszéltünk már az autós topika a fogyasztás is nagy kamu amit megadnak mert az is labori mérések eredménye. Ott nincs emelkedő meg hirtelen padló gáz, egyéb tényezők.
Én várom hogy a használt piac, hogyan fog erre reagálni remélem pozitívan és csökkenek a konszern autóinak árai. Volt már egy cikk valahol ahol csökkenést írtak, de még itthon nem látom az árakon bár mondjuk nálunk pont lesz@rja kb mindenki ezt az egészet.
(#119886) Coyot Olvasd el amit írtam, ha a vw-nek nincs a csaló szoftvere, akkor a labori körülmények között se tudja hozni az elvárt értékeket ergo nem hozhatja forgalomba azokat a motorokat ellenben a többi gyártó ilyen szoft nélkül hozza az értékeket. A vw-nél ismét a profit volt a lényeg ezért vették meg a boschtól a programot amibe lásd most bele is buktak teljesen jogosan.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Integrale #119885 üzenetére
Ott a probléma hogy Te is -és még sokan- az egyik okon vagytok fennakadva az okozat helyett. Ki nem sza@rja le mi az oka, ha kárt okoz? Próbálj meg kicsit előbbre tekinteni
(#119888) SzlobiG: ^^ Fogadjunk hogy a VW is tudja hozni azt amit a többség? Vajh miért van az hogy a visszahívásnál csak a "csalósz@rszemetköcsöggyerekésanyagyilkos" motorok kisebbik részénél van adblue építés? Azok is jellemzően a hírhedten szigorú Amcsi lokális (pl California) szabályozás miatt. Rgo túl van lihegve.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Coyot
őstag
válasz SzlobiG #119888 üzenetére
Én még mindigúgy tudom hogy nagyon nagyon sok autó egyáltalán nem felel meg a normáknak a köznapi használatban ([link]) - tehát a kérdés még mindig áll a csalás bizonyos módjait büntejük csak?
És ez teljesen független hogy ki mire kaphatott volna engedélyt a laborban, ha másik oda alkalmas autót tolok oda a tesztre vagy hazudom azt hogy 200kg-al könyebb - mégis mi a különbség? Pontosan az hogy az autó marhára nem teljesíti a gyakorlatban az előírt értékeket - ezt valaki csaló szoftverrel valaki súlymanipulálással valaki meg máshogy oldotta meg.
Ismétlem engem az zavar hogy gyakorlatban senki vagy nagyon kevesen teljesítik a normát - tehát többen kamuznak és ennek ellenére csak a csalás egy módját "vették elő".
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
!Overdose!
őstag
válasz bajnokpityu #119874 üzenetére
Nagyon kéne már egy dislike gomb...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
footy
addikt
Teli felkeszules = OTP hitel. Ez az oldal egyre gazabb.
-
Pitu
aktív tag
Sziasztok!
Szombaton megnézek egy honda city-t az Orczy tér közelében. Tudnátok ajánlani szervizt, szerelőt aki tud segíteni az átnézésben? (Jöhet privátban is)
Köszönöm!
-
Declare
őstag
válasz footy #119894 üzenetére
a cikk gáz....de sajnos az nem, hogy sokan valoban ugy tartanak autot, hogy egy szett gumit nem birnak kifizetni....nyilvan ök nem fognak szemlyi kölcsönt felvenni, hanem megvesznek valami lerugott, "meg eppen megvan a profilmelyseg, amiert nem büntet a rendör" gumit, aztan had szoljon....meg ugye jön a sajat es masok meggyözese, hogy a teli/nyari gumi csak uri huncutsag, nem kell szaguldozni....meg erzem en, hogy jol tapad.....stb
-
nagyúr
válasz Declare #119898 üzenetére
Az ilyeneket kell kivinni tesztpályára és rántópadra. Úgy piruetteznek mint a hattyúk tavában... De még ott is képes lenne megmagyarázni, hogy nemúgyvanaz, és ő közúton megfogja... Én elvenném a télre a jogsiját annak, aki nyári gumival bohóckodik...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
m3tr0
senior tag
Egy kedves ismerősömnek segítenék autót választani.
Dobjuk össze amink van és kérlek segítsetek.
Elvárások:- használt de újszerű autó( 2009-2015)
- kis benzines, ritkán használnák hosszabb úton
- lehetőleg japán autó ( Suzuki is japánnak számít )
- 5 ajtó, jó pakolhatóság
- megbízhatóság, kis szerviz igényKeret 2,5 millió forint.
Idősebb korosztálynak lenne az autó.
Amit néztem az Honda Jazz,persze ez nekem tetszene de lehet,hogy nekik már nagyon űrhajós.Várom az ötleteket.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest