-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyot
őstag
válasz trassher #79140 üzenetére
Hehe pont így voltam én is. Sokat járok 4 személlyel így szempont volt a viszonylag nagy hely. Én sem hittem először de az A4 ben tényleg kisebb a hely.
(#79148) trassher
Ebben a szériában ha jól tudom egy alapra épültek. De a VW topic lakói majd kijavítanak ha mégsem.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz thomeef #111221 üzenetére
Ugyan ebben a cipőben jár kedvesem a Cliojával, annyi különbséggel hogy a 1L/1000km es olajevéssel is simán elment már vagy 30k km-t. De nekünk már ez a 2. motor benne, az előző rosszabb volt de az rendesen el is volt hanyagolva.
Közben bőszen keressük aki ért hozzá, és be is meri vállalni hogy megcsinálja.
De az adjátok el gyorsan, meg azonnal vegyél új turbot című dalon kívül mást nem lehet hallani a szerelőktől (az már kiderült hogy a turbó jó rajta, mert raktunk fel egy másikat kipróbálni).Használt motor vásárlását nem ajánlom, hatalmas lutri, meg mi másért bontanának el egy 1.5dCi-t mert szar a motorja... 200k km körüli futásnál ezek egyszerűen megdöglenek. Cégnél egy egész flotta van, mind motorolajat eszik a gázolaj mellé - 150-200k km körüli futás után.
A legroszabb az hogy ha meg is csináltatod az lesz a vége hogy el fogod adni, mert lesz újra baja. Szerelőm 2 darab ilyen első szériás 1.5 dCi-t újított fel és arra panaszkodott hogy zsír új tömítésekkel is könnyezi az olajat a vezérműtengelynél, de hát ez ilyen ezt meg nem vállalta el.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz mycso #111239 üzenetére
A 400k-t én is sokallom amugy, de ha azt veszed hogy csak a turbo 150k és a többi akkor derül ki mikor már szétbontották. Bármi lehet.
thomeef:
Nem tudom megmondani mi a jó döntés, de ebből nagyon jól nem lehet kijönni. Hozzáteszem amit 500k ért árulnak azok valószínüleg pont ilyenek, szóval ne legyenek hamis illúzióid.Mi a megjavítás mellett vagyunk amúgy, csak nem találtuk meg azt a Renault szakit 100km es körzeten belül aki bevállalja belátható időn belül.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Dare2Live #111279 üzenetére
Mindig az szívja akinek bizonyítani kell. Mert azt lehetetlen, pontosan ahogy az a szomszéd osztrákiában van. Ott is hivatalosan 1 év garancia van a kereskedőtől vett autóra. Fél évig ő bizonyítja hogy a hiba nem volt mikor eladta, a következő fél évben a vevő hogy a hiba megvételkor is megvolt, tehát fél év garanciád van és pont.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz szőröscica #111282 üzenetére
Annyi a különbség hogy ott ez köztudott és nem is állnak neki pereskedni fél éven belül nyeli a kereskedő utána meg a tulaj. Itthon az emberek zöme nem is tud ennek a rendszernek a létezéséről. A seggveréses beszólást meg nem is értem.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Jónapot kívánok!
Végre autócsere előtt állunk, vagyis asszonyság áll autó csere előtt a kitétel pedig hogy működjön
Nyilván nem ilyen egyszerű a helyzet amit keresünk:
- az egy inkább városi cirkáló
- 4-5 ajtós
- kisbenzines 1,2 vagy 1,4
- tipikus kisautó kell
- évjárat: 2001-2005
- összeg: 6-800k de akár lehet 900 is ha van valami jó találat
- egy klíma jó lenne beleAmiket eddig nézegettem:
- Opel Corsa 1.2 16V 75Le pl.: [link]
- Renault Clio 1.2 pl.: [link]
- Ford Fiesta 1.4 [link]
- Suzuki Swift 1.3 pl.: [link]
- Seat Ibiza 1.4 pl.: [link]
- VW Polo 1.4 75Le pl.: [link]Ami esetleg szóba jöhet még bár nem preferáljuk:
- Mazda 2 1.2 75Le
- Fabia 1.4 16V
- Honda Jazz - árkategóriából jócskán kilógnak sajnosTiltólistás:
- toyota yaris - belső miatt asszonyság leszavazta
- nissan micra - randaA kérdés az tehát hogy esetleg hagytam e ki valami értelmes lehetőséget a listából?
Valamint a preferáltak közül melyik miért lehetne jó/jobb választás mint a társai.Köszi ha valaki elolvassa és még hozzá is tesz valamit
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz hobizoli #118542 üzenetére
Ezt megnézem köszönöm!
tresh:
Ezek közül egyikkel sem egy nagy kunct a parkolás szerintem, kis szar mind Asszonyság meg jól is vezet szerencséreMondjuk kezdem úgy érezni néhány telefon után, hogy bármi jó lesz ezek közül ha a "csodálatos" 1.5 dci Clio-t be akarjuk számíttatni - nyilván emiatt eleve csak kereskedés jöhet szóba ugye.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz hobizoli #118542 üzenetére
Hát sajnos ezekből 1.2-esek vannak inkább, gondolom ebből érdemes a 80 lovast keresni.
(#118547) tresh
Bukni? Egy bukás az egész. Amugy 1,5 éves porlasztók vannak benne, már mindent megcsináltunk rajta kivéve azt hogy eszi az olajat. Valaki szerint főtengelycsapágynál valami tömítés valaki szerint gyűrűzni kéne valaki szimplán azt mondja szedjuk szét aztán meglátjuk.Namost akárhogy is nézem ha beleverünk még 200k-t abba a fosba hogy utána el tudjuk adni 500-550ért akkor inkább számítsák be 250-ért és engem azzal a csodálattal hagyjanak békén.
Nem is az a baj hogy nem lehetne megcsinálni sőt lehet hogy 70k ból tökéletes lenne, egyszerűen az idő meg a szopakodás amire se időm se energiám. Főleg hogy egy városi autó kell arra meg a dízel amugy se lenne megfelelő.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz tboy93 #118553 üzenetére
Tudom hogy jó. A középkonzol miatt persze. Mivel Ő fogja használni hadd válogassa meg, főleg hogy van miből válogatni. A lista többi autójáról nem hallottam észveszejtő hibákról így simán ki lehet lőni ha nem tetszik akkor nem tetszik, van más.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz SzlobiG #119882 üzenetére
Teljesen mindegy hogy csaló sw-t használ vagy egy kibelezett példányt visz be a mérésre vagy akár 200kg-al könyebbnek írja papíron az autóit. Egyik sem elfogadható. És talán kinyílik a kedves törvényhozók szeme hogy egyszerűen szar a szabályzásuk, mert a büdös életben se tudja senki tartani.
(#119885) Integrale :
De valahogy senkinél sem stimmelnek az értékek. Tehát akkor csak bizonyos csalási módokat kell büntetni?[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz SzlobiG #119888 üzenetére
Én még mindigúgy tudom hogy nagyon nagyon sok autó egyáltalán nem felel meg a normáknak a köznapi használatban ([link]) - tehát a kérdés még mindig áll a csalás bizonyos módjait büntejük csak?
És ez teljesen független hogy ki mire kaphatott volna engedélyt a laborban, ha másik oda alkalmas autót tolok oda a tesztre vagy hazudom azt hogy 200kg-al könyebb - mégis mi a különbség? Pontosan az hogy az autó marhára nem teljesíti a gyakorlatban az előírt értékeket - ezt valaki csaló szoftverrel valaki súlymanipulálással valaki meg máshogy oldotta meg.
Ismétlem engem az zavar hogy gyakorlatban senki vagy nagyon kevesen teljesítik a normát - tehát többen kamuznak és ennek ellenére csak a csalás egy módját "vették elő".
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz máyköl #133384 üzenetére
Utazom néha ilyennel, vagyis ennek az összkerekes verziójával. Tényleg marha jól megy.
Viszont az s60as szerintem egy tágas autó - na az alfa nem az - G Astrában nagyobb hely van hátul, elöl meg olyan ügyes az elrendezése hogy kényelmetlen egy s60hoz képest. Ez kisebb termetű emberekre nem vonatkozik én meg akikkel utazom nagydarabok
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Archer #134603 üzenetére
Az a kérdés a 200k körüli futásteljesítményből mennyi volt nehéz terep mert ott azért kapja rendesen az ívet és nem feltétlen a motor hanem a futómű - hozzátesztem a legjobb hidak a GR alatt vannak off-roadban rendszeresen használják épített autókhoz. Gondolom hosszú verzió kell annál tényleg nincs nagyobb.
Alvázat érdemes megnézni rendesen, mert ha terepen odabaszták valamihez ezeken is tud rohadni, ahogy minden ilyen terepjárón - műszakin meg előszeretettel fogják az ellenőrök megnézni, mert könnyű préda
Próbakörön én biztos kimennék vele a terep részt is tesztelni, kapcsol-e rendesen összkerék,felező,diffi zár (nemtudom ebben éppen van-e és hány darab). Terepváltó ne zörögjön, az még senkinél nem jelentett jót.
Mivel ez talán a legnehezebb a kategóriájában (2,2 tonna vagy felette) kajálni is fog, de ilyen eszköznél szerintem a vontatási teljesítmény számít nem az hogy 11 et vagy 13 at eszik-e.
Dr.Zoo:
Terrano az egy vicc és kicsi is. Hilux pedig platós kifejezetten nem szeretne platósat ahogy írta
Pajero amugy jellemzően nem rohad annyira mint mondod, itt is az alvázzal vannak a gondok, de az minden alvázasnál hajlamos rohadni - és nagyon-nagyon erősen függ az eddigi felhasználástól.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Dr.Zoo #134612 üzenetére
Van egy kiválasztott autója amit jól választott ki (mivelhogy nagyot szeretne és az nagy - igen nagyobb a land cruisernél is), ez valami kényszerbetegség itt hogy csakazértis másikat ajánlunk? Hozzáteszem a land cruiser jellemzően sokkal drágább is.
Marha kényelmes lehetett hogy a bukó mindig fixen hozzáért a tetőhöz, de rázósabb részeken legalább nem verted be a fejed
Én a becsövezett pajeroba viszonylag jól elférek pedig 185 magas vagyok.Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Dr.Zoo #134614 üzenetére
Vontatva melyik nem fog sokat enni? a nagyságából adódik a súlya ami miatt igen tényleg eszik, nem kell a böszme benzinest venni belőle aztán kész
Amúgy nekem valahogy nem jönnek be ezek a kisméretű kisbenzines terepjárók. Versenyen is ha nem vagy telebaszva ARB-vel nem sok mindenre jó az 1.3 as kis benzines, vagy az 1.6 os.
Hozzáteszem örülök hogy van még valaki a fórumon aki offroadozik
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Dr.Zoo #134617 üzenetére
Portál híd teljesen felesleges, nem fogsz jót találni sehol, beépíteni meg megint szopó, szét kellene verni a hidat hozzá (vagy G hidakat alá az megint kb az autó ára ), de nem is ez a gond vele.
Hanem hogy versenyen portál híddal jellemzően extrém kategóriába indulhatsz csak, ott meg ugye inkább kell az egyedi épített 200++ lóerő (de inkább a több) meg a brutál csővázas 1tonnás, mecha csörlős szörnyeteg, hogy egyáltalán végig tudj menni és ne dőljön szét a technika.Amúgy marha jó hobbinak tartom, egyszer majd lesz egy rendes autónk is talán, de valóban nem olcsó móka - melyik autósport az...
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Jónapokat!
Érdekelne, hogy valaki tud-e valami ismert nagyobb problémáról ezekkel a dízelekkel kapcsolatban - ha jól tudom Mercedes szállította a motort hozzá:
[link]De ha volt vele tapasztalat jöhet az is
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz runner 125 #139104 üzenetére
A faceliftes A3 viszont igen vagány - és nem a hátulját kiemelve.
(L:/dl/upc/2016-09/16/8999_eelscbrbln4tc4re_10529566_1.jpg)(/L)
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Jojo5 #139115 üzenetére
Igen jó, de árban gondolom van rajta egy szorzó
runner 125
Jaja pont ezért linkeltem én is két képet. Tök felesleges ízlésen vitatkozni.
Számomra pl a C30 ránézésre egy ilyen kis aranyos autó - meglátva a hátulját meg egy beszívott hülyegyerek jut elsőre eszembe. Kinek mi[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Kornel #143922 üzenetére
130eur a havi biztosítását sem fedi szerintem
(#143925) kornelka
Igazából a havi törlesztő akár lehet is annyi életed végéig meg még az unokáid is azt fogják valószínőleg fizetni - más kérdés hogy mennyire rizikós ez.
De elég jó infóim vannak arról hogy a biztosítás is rúg ennyire havonta - főleg hiteles autónál meg is követelhetik akár a drágábbat is.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Tothgera30 #145964 üzenetére
Van az ismerősi körben is kettő. Oda van rá figyelve meglepően jók a tapasztalatok vele ezek a tdv6 se jelölésűek.
De olvastam már én is olyat hogy csak szabadulni akar tőle a tulaj mert ha egyszer elkezd elromani akkor vége - az a baj hogy az ilyen objektív beszámolókra nem szívesen támaszkodnék, lehet csak nem számított rá hogy a luxusautónak van némi fenntartási költsége is.De ebből mindig az lesz a konklúzió hogy annyit szopik a kedves tulaj amennyire a szerelője nem ért vagy nem akar érteni az autóhoz. Minél drágább, ritkább, speckó alkatrészekkel teli egy autó annál nagyobb lesz a szopófaktor. Plusz ugye a csalódott tulaj akinek fingja sincs mit vett, csak anyázik hogy szar
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz #03969024 #145966 üzenetére
Elég sokat terepjáróztam, nem annyira nagy találmány az a nivea, árához képest egész jó - CSAK terepre, de azért a szart nem kell magasztalni, semmilyen hülye indokból, mivelhogy mint autó egy fos.
Ennyi erővel az uaz is marha jó terepjáró - csak használhatatlan mint autó, ahogy a nivea is - amellett hogy megbízhatatlan.Jelen esetben pedig hobbi kirándulós autót keresnek nem kényelmetlen másra nem való terepjárót!
Nem értem miért okoskodik mindig valaki bele a kérdező igényeit átalakítva vagy leszólva.
Hozzáteszem a nagyobb terepjárók meglevő diffizárai miatt meg lehet előbb másznak ki a dzsuvából mint a nivea amin gyárilag ugye csak középen van zár.
Nálam amugy ha 10 misi körül felett van az új ára az elég luxus kategória de ezt embere válogatja, valakinek csak a magánrepülő a luxus
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
-
Coyot
őstag
válasz q13579 #150177 üzenetére
Miért nem 1 hónappal előbb írtad ezt ide? cimborám most keresett b5.5 öt a tiéd pedig igen jó vétel lenne - bár neki csak akkor lett volna jó ha kombi.
Amúgy ha csak az időzített bomba a kifogásod ellene, az enyémben 370k km van és turbo pd elemek a gyáriák - nagy titok: jó olaj sűrű csere és jó minőségű üzemanyag. Kéttömegűt kicseréltem mert elkopott a kuplung, de a régi sem zörgött azóta is a pincében van, csak pénzt kérni érte nincs pofám.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz bajnokpityu #150589 üzenetére
Ahogy írják felhasználás függő, ha nem tudsz vezetni kinyirod 100k km alatt. Én 326k nál cseréltem és nem volt még hangja, cserébe a kuplungom el volt mocsokmód kopva így inkább dobtam az egész szettet és kapott egy újat.
Mondjuk lassan lassan el kéne felejteni már az utcai dízelekkel ezt az 1200as fordulaton közlekedést. Kerttőstömegű miatt 1500 alatt NEM használjuk soha, plusz már az énféle pdtdi is szereti ha nem 1800on szórakozom vele, simán lehet forgatni 2500 fölé is nem lesz tőle semmi baja.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz q13579 #151354 üzenetére
Én pontosan ugyan így voltam 4 hónapja, és mész szépen a helyi VAG szervízhez és rendelnek is neked. Valamint ha betévedsz a VW topicba szerintem a srácok gyári cikkszámot is mondanak neked. Én is a végén megvettem onnan, mivel a gyerkőc jött nem volt időm megvárni míg egyet felraknak apróra - így jár aki későn gondolkodik. Rá egy napra 6000ért lett volna egy bontott
Ja facebook b5.5 csoportba rengeteg autót bontanak. Szokott lenni, kérdezz körbe!
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Nincs ezzel gond, egyszer kell megcsinálni - remélhetőleg. Vezérlés szett 256k hozzá, de abban nincsenek benn a fogaskerek. Érdekelne még amúgy mi cserés raja ha van tapasztalat.
Csak mert én is szemezek a kombi S4el. Nehogy a bringám ne férjen már be hátra a család meg előre
Jojo5
Jóval egyszerűbb egy szívó benya - ahol jelen tudomásom szerint csak vezérés gondok vannak.
RS ben meg van két turbo is + már inkább pályára való a futőműve is.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
jajjj nem ide.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Sziasztok!
2014es Honda CRV 2.2 dízel kiszemeltünk van, van valami tippetek mire kell figyelni ennél az autónál?
Esetleg akinek van tapasztalata mennyire jó ez a 2.2 dízel?Konkrétan ilyen: [link]
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Tothgera30 #163695 üzenetére
Több PD is van a környezetembe de még egyikben sem kellett elemet cserélni, viszont a PD elemek árának többszöröse megy el a mindennapi karbantartásra (fékek, folyadékok stb stb). Nálam 390k km nél még gyáriak - mikor megvettem (120ezerrel ezelőtt) ugyan ezeket az értékeket mutata a vag-com mind korrekció mint szelepvezérlésre, tehát elvileg nem romlott az állapotuk.
hoppá ez nem is a vag topic
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Tothgera30 #163719 üzenetére
Én arra próbáltam célozni, hogy a legkisebb gond a PD elem csere.
Má' nem
-
Coyot
őstag
Ha AWD az igény az előrevetíti feltételezem, hogy nem hóbortból termett meg az igény.
Láttam mindegyik verziót dolgozni és ez a kerékfékezgetős megoldás tényleg nagyon ritkán előforduló helyzetekre jó szerintem. Egy kis gyepálás után képes elmelegíteni a fékeket, vagy ha a sw nem elég jó/bátor simán otthagy - bár lehet ez jobb mint az elmelegedett/égett fékek miatt sehovase menni.
Egy mechanikus azonnali kapcsolású torsen ennél messze jobb - ahol persze a tengelyenkénti zárat szintén fékkel szokták megoldani, de ahogy mondod oda már tényleg kicsit komolyabb technika kell.
Má' nem
-
Coyot
őstag
Abban hogy egy földes bekötőútra elég a sima 4motion teljesen egyetértek, és mint kiderült ez is az igény.
Az hogy nem melegíti el a fékeket az is biztos mert inkább egyszerűen ottmaradsz. A linket videón is csak és kizárólag úgy tud kijutni, hogy lefékezi az összes kereket ahol elillan a nyomaték - tehát vagy kijön és fékez vagy marad a seggén de nem kopik annyira a fék.
Ahogy Qru is írta jellemzően spórolósra vannak hangolva főleg a CRV szerű telekjárókban.
De van azért sztorim a fékezgetős verzióról is. Land Cruiser terepen a zárak hiányát ugye a fékezgetéssel kompenzálja, hát egy óra alatt sikerült konkrétan elmelegíteni a fékeket - azért egy terepjárótól meg nem ezt várná az ember fia, de itt legalább a sw merte blokkolni a kerekeket hogy haladjon is.
Magamnak meg azért csak egy középső torsenes csodát vásárolok majd egyszer, tudom értékelni a jó technikai megoldásokat. Főleg hogy Jeep WJ az égen sincs egy épkézláb darab, ha valaki tud eladó 4.7 V8 csirkét ne tartsa magában
Primary92:
Jólesz az a Scout.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #176065 üzenetére
Már évek óta szajkózza a legtöbb szaksajtó hogy egyszerűen az első lépésnek az ellenőrzésnek kellene lenni. Amelyik autó műszaki állapota nem megfelelő, mehet szigorított vizsgára vagy kuka. Első körben az már megszűri a tucatszám közlekedő kiherélt autókat - csak azzal munka van ám, tiltani sokkal könyebb. Az eredmény így az, hogy a sok bontószökevény mehet ha épp nincs szmogriadó, és szennyezhet annyit amennyit másik 100 autó. Gratulálok a törvényt meghozóknak ezúton is.
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest