-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Linkeljetek már egy most érvényes adásvételit pls
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #125330 üzenetére
Két dolog jut eszembe arról, amit írtál, a nepperűző elején ami ki van írva: "Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak."
Az, hogy van akinek a 2.5TDI meg a TSI is jól meg problémamentesen működik semmit nem jelent."namost amig nincs saját tapasztalatod az állításaikról"
Ez meg ne haragudj de olyan szinten korlátolt állítás az információ korában ... kezeljük már helyén az 1 elemű minákat .. amikor pár klikkel százak meg ezrek tapasztalatát éred el a neten, meg szakemberek véleményét olvashatod, nyilván az a mérvadó nekem van egy TSI-m 5 ezer kilométere és még nem volt baja akkor ez hülyeség Meg attól még mert szereted szar rajta a lánc, bírom amikor ez a "jajdeszeretem" elfogultság előjön, és akkor a tények is hirtelen megszépülnek[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #125334 üzenetére
Hát nézd, ha valakinek hangsúlyozni kell, mint egy 5 éves kisgyereknek, hogy kisfiam ne higgy azért ám el mindent, amit olvasol és nem tudja olvasott/hallott infóból meg saját tapasztalatból gyorsan összerakni a képet (ami talán nem a teljes és abszolút igazság, de valami ahhoz közeli), annak szerintem nincsenek jó esélyei manapság
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #125346 üzenetére
Ennyi erővel a 2.0 pd tdi-nél se hiba az olajpumpa tengelye, fogjuk fel tervezett karbantartásnak.
Nincs azzal semmi baj, ki kell cserélni (meg még mást is) és akkor jó.
Na én befejeztem[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
A 2.0 eleg siralmasan megy. Amugy nem csak outbackbe raktak a 2.5-t, van ugyanugy legacyban. Ott egy kicsit tobb a nyomatek de loerore nem tobb, az siman csak szarul megy ... szerintem a 2.5 se megy ugy lenduletbol se, mint egy 1.8 kuvik... dog nehez, es allando osszkerek. Nem hallottam meg dicserni egyik motort se, milyen jol menne vele... dizel szoporoller, 3.0 meg ritka mint a feher hollo, sajnos az az egyetlen ertelmes motor pedig bele. A gt nem is volt europaban.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Tessék, mondtam hogy a civic jobb Nem üt oda az a 2.5 legacy semmit
A 2.5GT csak amerikában volt, sima 2.5i volt európában is [link] lehet akkor nálunk nem árulták ... mindegy, teljesen impotens típus ez, hiába tetszik nekem is nagyon. Nem értem, ha a foresterekbe jutott rendes 2 literes feltöltött motor, ebbe miért nem. A 3.0 meg nagyon ritka, biztos finom a 6-os sti váltóval, de az a típus kb. nem is létezik a használt piacon, egy vagyon fenntartani, és még a kormány se állítható hosszirányban Annyi pénzből amiből olyat veszel meg fenntartasz, már kb. bármit, szebbet jobbat erősebbet..[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Engem arról győz meg hogy el kell felejteni ezt a típust
Nekem subaruból egyedül csak második generációs impreza STI kéne, a 2 literes motorral.
Mondjuk van itt egy bordó mk2 forester, leültetve nagyfelnivel, valami jóféle kidörgővel, na az mindig megnézem Valami ilyesmi de ennyire nincs azért megcsinálva ..[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #125594 üzenetére
És nem is csak a gyártó brandje, hanem az, hogy egy 1-es BMW-t nem a passathoz kell hasonlítani ...
Egy A3-mas audit a ford focushoz kell. Nem prémium az E46 bmw szerintetek? Üljünk már bele egy akkori, '98-as ford mondeóba, na ugye hogy prémium volt az ahhoz képest. Igen, az azokkal versenyzik, nem a 2015-ös teslával Nagy itt a képzavar, mit is jelent a prémium sokszor fogalomzavar is van, mert sokan keverik a presztízzsel, az ár érték aránnyal stb.
Falnak megyek ezektől az "5er alatt semmi nem prémium" faszságoktól.
Érdekes amikor a focus után beülsz az A3-ba, azért eléggé azt érzed, az prémium. Érdekes, amikor nyomogatom a konfigurátort, akkor olyanokat tudok hozzá rendelni, amiket a focushoz nem. Érdekes, olyan motorok vannak bele, amikről a focus csak álmodhat. Miért is nem prémium akkor? Ha az nem az, akkor ugyanabban a kategóriában (!! nem a superbet kell most itt felhozni) mi az?
Nem prémium a 3er? Nem nagyon látom a nem prémium gyártóknál, hogy azonos kategóriában rendelhető lenne a 300< lóerős sorhatos. Na hagyjuk is.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #125603 üzenetére
Kb. semmit nem tudok értelmezni abból, amit írsz.
Azért E46 vs. E39 pl. között is van különbség, máshogy puffan azért az az ajtó becsukáskor, más a komfortérzeted, stb.
Most ezt mire is írod válasznak abból amit írtam... ? Vagy érvként vagy cáfolatként?
A 3ert én mindig is a felső-közép kategória egy jeles képviselőjének tartottam inkább, prémiumabb árakon.
Felső közép? Tengelytávra közép, helykínálatra inkább kompakt a 3er, vagy milyen szempontból felső közép?
Na mindegy is nekem, ki hogy értelmezi a prémiumot, ki is szálltam
-
-v-
addikt
válasz RexpecT #125608 üzenetére
Én csak annyit tudok hozzátenni, hogy rettenetesen gyötrelmesen gyenge.
(#125611) Qru: de ha a többi versenytárs is mind 3 hengeres (lesz), akkor azok között de, az lesz. Almát a körtével, nem a régi V8-asokhoz kell hasonlítani A prémiumság azt jelenti, adott kategórián belül, a többi márkához képest. Ugyanabban az időben és nem abszolút fogalom relatív. Lehet azt mondani, egy nagy kaksi az a 3 hengeres. Szerintem is.
Az a kérdés van-e jobb? Ha a többi még szarabb, és azokhoz képest az kínálja a legtöbbet, akkor abban a kategóriában éppen az a felső szegmens, az a prémium. Régen lehet gyártottak jobbat, meg lehet később is fognak, vagy még szarabbat, a most elérhetők közt meg az a teteje, ennyi.
(értem mit mondasz, szerintem is egy nagy kula egy bármilyen 3 hengeres fos, de most megint keverjük a dolgokat, nem az én értékrendemhez vagy elvárásaimhoz képest lesz prémium vagy nem prémium valami, hanem a kapható többi versenyzőhöz képest)(#125609) stickermajom: nagyanyám meg azt se érzi, dízelben vagy benzinesben ül.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Nekem is segítsetek mi az 2m körül: jó vezetni, benzines, kézi váltó, és jobban megy mint az E46 2.2 320i?
És nem szopóroller. -
-v-
addikt
Na, komoly választ kérem... G4 kilőve, mondom jól vezethető kell VR6 amúgy se kéne soha, ez ennyiért meg garantáltan valami lefingott ótvar fos. A type r civic ennyiért tuti fos, ahogy az st220 is.. végülis utóbbi amúgy szóba jöhet, de valószínű esélytelen találni itthon értlmeset, más széthajtott fosával meg nem fogok szopni Type s accord szerintem nincs normális 2m-ért.
-
-v-
addikt
válasz focvis #125914 üzenetére
200k+ km-rel akkor veszek csak autot, ha kezembe nyomja evekre visszamenoleg az osszes szervizszamlat, hogy 10e-nkent cserelte az olajat, meg mikor volt gatlo kuplung faszomtudja mi cserelve. Ez meg eleg ritka itthon = nem veszek 200k km folott autot, soha, never ever
-
-v-
addikt
válasz Kornel #126016 üzenetére
Azert azt ne hagyd ki, az az 1.8m nem annnyit fog erni 10 ev mulva mint most
Illetve a mennyit buksz rajta dologba bele szokas azt is szamolni, ha 2ert veszel autot csak akkor a maradek kettot pl. biztos allampapirba befekteted, 10 ev mulva az mennyi lesz .. szoval nem pont annyit buksz azert amit irsz, santit ez a szamitas. Persze van abban racio, amit mondasz, jo hogy valaki 10 evre ilyen biztosan latja elore a dolgokat
Meg azert ne lassuk mar ilyen fekete feheren a vilagot, veszel egy uj suzukit az az uberalles soseromlik el 10 evig, 2 millioert pl. amit vennel az meg szar? Szemmel lathatoan teljesen mindegy neked miben ulsz, azt ne mondd mar 2 millaert nem kapsz egy fiatal szivobenzines keves km-es patent kompaktot.. azzal ugyanugy nem sok bajod lesz. Ertem hogy nem akarsz szivni, de a lefingott rohado dizelmondeo meg az uj auto kozt van azert am atmenet, nem csak ezek vannak
De amugy ja, menj vegyel ujat mert kulonben addig ezt kell hallgatnunk -
-v-
addikt
válasz #16514048 #126025 üzenetére
gondtalan
Meg azért nem feltétlen érződik ám az kevésbé gondtalannak, ha ezt azt cserélni kell ... nem csak úgy lehet, ahogy kornélka csinálta, hogy cserés két gátló, és akkor 2 hónapig rugózik rajta, most felújíttassa, vagy konit vegyen, vagy gyárit vegyen, vagy semmit ne vegyen mert igazából nincs is még annyira baja, meg úgyis eladná.. meg most kettőt cseréljen csak, vagy mind a négyet cserélje.. meg legyen akkor már ültetőrugó is mellé? Persze lehet így is, meg lehet úgy is, hogy a következő olajcserénél a szervizben cserélteted azt is gyárira és ennyi, egy perccel több időd nem ment el rá, kerül valamennyibe igen, és még mindig mennyivel előrébb vagy anyagilag mint egy új autónál. Persze, értem én lehet sok idő ráfordításával pénzt spórolni, mert bizonyos mértékig az idő meg pénz átváltható egymásra, de ez nem az autó hibája, hogy én spórolni akarok 10 ezret és felújíttatom.. ha akad 4 milla új autóra, akadhat rendes gondtalan karbantartásra is egy használtnál, és még mindig előrébb leszek anyagilag.
Mondjatok olyan meghibásodásokat, egy 2-3 milliós, szívóbenzines, kevés kilométeres, megbízható szép állapotú kompaktnál, amik nem orvosolhatóak ugyanígy, mint amit írtam a gátló hogy következő olajcserekor azt is cserélik és semmilyen plusz bonyodalmat meg fejfájást nem okoz? Nem összetett, bonyolult technikáról meg lefingott prémiumról van szó, út szélén nem hagy ott, néha néha meg igen a szervizben több pénz marad ott mert ezt azt cserélni kell. Ez egy gép. És ha több pénz marad ott, még mindig jobban járok mint új autóval ... szvsz akinek meg ez túl sok "bonyodalom" annak akkor céges autó kell, azt újonnan az ember segge alá rakják, nem kell szervizre költeni se, 150k km-nél cserélik és ennyi.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #126028 üzenetére
Szép csak 2.0-es motorral kéne digit klímával Akkor megérné az árát.
Na ja de annak megfelelő autót újonnan már nem 4 milláért fogsz kapni
Hát igen, megéri szerintem az árát, sokkal jobban mint az új, ezt mondom
Na mindegy, engem nem tudtok meggyőzni hogy új autót megéri venni, persze vegyetek mert valakinek azt is kell, hogy legyen használt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs