-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #122886 üzenetére
Sok cikket olvasni erről de nem barokkos túlzás micsoda összefonódások vannak. Haver megvette élete első hön szeretett autóját, kintről behozott csinos JDM-es autót a neppertől, névre írva, ahogy kell. Igen ám de miután elhozta az autót akkor vette csak észre, hogy bizony az okmányirodás hölgyike a teljesítményrovatba az autó lóerőben mért teljesítményét írta. Ennek hála a 175 lóerős gépből rögtön 234 lóerős lett (175kW). A teljesítményadó difi meg ugye smafu...
Ok okmányiroda felhív, ez és ez a gond. Jó, menjünk el az NKH-hoz, speciális vizsga, bemérik mennyi a valós teljesítmény. X ezer huf. Kapsz egy igazolást vissza a okmányirodába új forgalmi és ennek költsége. Ha megreklamálod 1,5 év múlva talán visszakapod a költséget (vagy nem).
Fejvakarás. Ok vissza a nepperhez. Nepper jófej, kézenfogta a kisbarátom, besétáltak az okmányirodába, szólt a portán, hogy Marikához jöttem. A km-es sort lepipálva soron kívül besétáltak Marikához. Haver elmeséli, hogy el van rontva az egyik rublika. Mancika bociszemekkel ránéz? Jó és mennyi akkor a helyes érték? Mondja haver, hogy 130 kW. Mancika elkéri a forgalmit összetépi, és azzal a lendülettel kinyomtatta az újat a bemondott értékkel.
De ha haver bemond mondjuk 100kW-ot akkor azt írja bele. Pff...
mod:
mdani01: Az nekem is most lesz esedékes.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Ismerős megunta hogy nincs tekintélye a pályán ezért lecserélné a Hondáját és venne helyette vmi "menőbbet".
Egyelőre ez a két versenyző van a képben:
Flame nélkül, melyik számít kevésbé időzített bombának/pénznyelőnek a maga szintjén?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #123047 üzenetére
Igen ezen dilemmázik ő is. A várható költségeket már próbáltam felvázolni neki, hogy ne arra számítson mint a Hondájánál ahol az össz ráköltés az évi 1 olajcsere volt.
Egyelőre a BMW felé hajlik mert ott helyben bevennék a mostani kocsiját.
Most népítéletet olvasatom vele elrettentésül.
alázógyík: Ohh, az szép.
ADAM1337: 90%-ban autópályán megy szóval vmi "takarítógép" kell neki. Én is az Audit favorizálom inkább a külső alapján.
A BMW automatájáról van vmi tapasztalat?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #123059 üzenetére
Próbáltam promotálni neki az új Mazda 6-ot pl de úgy tűnik hiába. Elvitte egy tesztkörre a 2,5i-t jó-jó de kb ennyiben is maradt a dolog nála.
mod:
Tsebacsi: Szó mi szó tényleg elég puritán a bmw bele... Mondtam is neki, hogy egy japántól ok de egy prémium némettől nem ezt várnám egy rakat pénzért.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #123102 üzenetére
Az egy puttonyos Jazz. Teljesen rendben van, a cvt váltót szokni kell de megbízható és tartós.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #123130 üzenetére
Ha nincs elspórolva az olaj minőségre és csere intervallumra sem akkor nagyon tartós. Egy ilyen kis ccm-es autóban alig kap terhelést. 83 ló meg 119 nm az bakfitty.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz htomi85 #123371 üzenetére
Még nem próbáltam de haver kint usankában egy cvt-s OBK-val járt és azt mondja nagyon király miután megszokod, pedig itthon egy sok gangos Hondája van tehát nem lusta váltani.
Jah dsg... 190k km van a miénkben, meglátjuk meddig húzza. Az 1-est már időnként dobja... szóval a tréleres száma el van mentve gyorshívóba.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mint amikor már szar a kettős tömegű (mert valószínűleg az is benne) és ránt egyet a kocsin ahogy beteszi egyesbe. Mondjuk ezen nem kell csodálkozni, városban ha csak csordogálsz a forgalommal 60-al akkor 5.-ben 1100 rpm-en tartja a motort. Azt meg a kettős tömegű nem hogy szereti, egyenesen kéri.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #123389 üzenetére
Ez még a régi 6 gangos olajos. Csak az újakba szerelenk száraztárcsásat, azok valószínűleg még ennyit sem fognak bírni mint ezek.
Ha jól tudom nincs kiváltó szett hozzá.
mod:
bandus: CDTI, az nem szopóroller azt be lehet vállalni simán. Pedig én híresen benya párti vagyok szóval ez nagy szó tőlem. Az az 1,8i nem egy erőgép és ha haladni akarsz akkor pörgetni kell akkor meg eszik.
Én is Ufo 1,8i-t akartam anno de havernak az volt és lebeszélt róla.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 2thletme2day #123404 üzenetére
Nem gáz, bírják ezek a strapát. Vizsgáltasd át, és ha ok akkor vedd meg bátran.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #123633 üzenetére
Tuti lejtőn mérte, a gyárilag 182 lovas 0-100 értéke 8,6s. Akkor a 150 lovas nem gyorsulhat 7,8s alatt 100-ra azonos körülmények között.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz maggi1886076 #123890 üzenetére
Pont ezt? Na majd írd le milyen!
mod:
runner: Ha külföldi az se gáz. Legyen rendben ez az egy számít.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz maggi1886076 #123892 üzenetére
No para, már olvad a hó.
lenko: Volt fekete autóm több is. Utáltam is azt a színt, kb 2 naponta vihettem volna mosatni. A szimpla por is meglátszott rajta.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Fejezzétek be az offolást!
Ezzel a témával az autós topikba írjatok: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hdman #124300 üzenetére
Ősi ellensége voltam az automata váltónak de a hétköznapokban élhető. Most már több mint 2 éve élek együtt egy 2.0 TDI DSG-vel és megszerettem.
Amíg nem adsz hirtelen radikális utasítást neki addig nincs vele gond, nomál körülmények között tökéletesen teszi a dolgát a legkevésbé idegesítő megoldás.
- Előnye, hogy nem kell váltogatnod.
- Hátránya, hogy elég hamar kinyírja a benne lévő kettőstömegűt, a benzinesekkel nem annyira jól tudták összehangolni állítólag (mág csak dízelben próbáltam) és ha elspóroltad (vagy az előző tulaj) a váltóolajcserét akkor hamar rolleré válik és olyan 400-500k ha hozzá kell nyúlni. Már ha találsz olyat aki hozzá mer nyúlni...
Ha használtan veszed akkor figyelj oda, hogy ne dobja a fokozatot, rántás nélkül váltson. Ha bármelyiket is produkálja azonnal hagyd ott!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lenko #124635 üzenetére
Nekem 3 vag autóm volt eddig (Passat B5.5, Superb mk2 és egy B6) egyikkel sem vagyok/voltam tökéletesen megelégedve. Főleg a belső tér anyagminőségben vannak erős hiányosságok illetve azért műszakilag is voltak velük gondok (a családban szolgál egy itt lesajnál Fiat ami sokkal-sokkal üzembiztosabb pl).
Nem véletlen, hogy az utóbbi két autóm japán lett.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lenko #124645 üzenetére
B5.5-nél nem valóban nem első tulaj voltam, mállott belülről ahol csak hozzáértem. Amúgy még azt szerettem a legjobban az összes VAG közül, abban csak a turbó halt meg (1.8T) meg a szokásos vákuumcső durrant el. Bár 10 évesen már kb annyi olajat evett mint benzint sztrádán.
A Skodánál első tulaj voltam 0 km-től nálam volt, az volt a legszarabb, nem csak anyagminőségre volt ordítóan sz@r (az üléshuzat tejfölös pohárból készült, a váltó fogása annyira kellemetlen volt hogy rosszul voltam minden egyes váltásnál, pedig 120L-es Skodán nőttem fel tehát nem voltam elkényeztetve soha).
Az ajtóhatároló kilazult nem egész 1 éves korában (érdekes a '98-as Fiat-unkon nincs és nem is volt kilazulva soha) és a motor (1.8 TSI) érdekes hibát produkált, hidegen maxon volt a hűtővíz, üzem melegen beesett min. alá és sípolt a fed. comp. ha visszahűlt a motor megint jó volt a vízszint. Márkaszervízben is csak vakarták a fejüket, cseréltek tartályt, meg kupakot de a hiba marad. Szerencsére gyorsan elváltak a útjaink attól a géptől.A mostani highline B6-ban is vannak igénytelen megoldások, karcolódó műanyagbetétek, az ülés külseje 2 tenyérnyi részen nem bőrőzött... Mi ez ha nem fillér szexuálás????.
Arról nem is beszélek, hogy alig 180k km után már döglődik a dsg benne...
Ja igen, elmúlt 5 éves le kéne cserélni mert kb ennyire vannak tervezve.mod:
8th: Igen, remekül ötvözi a kettő hátrányait.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lenko #124664 üzenetére
Bőrt én sem szeretem, akkor már inkább a hasított bőr vagy a szövet alcantara (amit sokan bőrnek gondonak de az textil).
B6-ban félbőr-alcantara van. Az élhető, mert ahol nagy felületen érintkezel az üléssel ott kellemes szövet van.
Bár kényelemben nálam még mindig az S60 ülése az etalon (mk1-ben próbáltam), pl az A6-ban (C6) lévő a fasorban sincs hozzá képest.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #124690 üzenetére
Nem, az nem.
Nyilván ha objektíven vizsgáljuk minden gyártónak vannak rosszul és jól sikerült autói.
VW-ből is van jó, megbízható (2.0 CR TDI) meg roller (2.0 PD TDI), mint ahogy a Toyotánál is van megbízható (2.0 D4-D) meg van roller ( 2.2 D-4D).
mod:
Jah a lesajnál Renault se maradjon ki, ott a jó 2.0 dci és a roller 2.2 dci.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Kiegészítettem a TIR-t, A vonat leszakította az orrát, újszerűként hirdetik című tc ciket olvasva a Honnan tudjam, volt-e törve? c cikk is bekerült az ajánlott olvasmányok közé.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest