-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #216373 üzenetére
A vezetést manuálissal tanultad meg, személy szerint én is és sokan mások itt. Van ki szervókormánnyal felszerelt autóval tanult, fékrásegítő sem volt az autóban és még az A/C sem volt láthatáron.. nem hogy ABS meg a többi ketyere, meg automata váltó, személy szerint nem érzem szükségességét az automatának, nem kell az a kényelem egyszerűen unalmasnak is találnám. Mondtam is ismerősnek kinek C180-a van, olykor kell vezetnem mert éjszakából jön ha automatát vesz nem fogom vezetni.
Más néven úgy gondolom kell egy alap képesség, oda kell figyelnie az embernek a kuplungra váltóra gázra fékre, irányjelzőre és a fedélzeten lévő műszereket is tudni kell kezelni sőt tájékozódni is ez elvárható.
Még mielőtt úgy jön le, hogy bélyegzem az embereket szó sincs erről csupán úgy érzem kell egy minimum szint, a cégnél ha a főnök odaadja az elegance felszereltségű manuál váltós bódét, ne kelljen azt mondani.. automata nincs?
-
TrollBalint
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Paxker315 #216766 üzenetére
Szvsz annyira nem halkak, hogy ne akarj hozzanyulni ehhez is. Csaladban van V60, ismerosi korben volt S80, most neki is V60 van, a D6 phev verzio. Problema egyikkel se nagyon volt, de ezek dizelek.
A motor a kobcenti alapjan mar a negyhengeres “kinai” motor, elvileg ahhoz talan Aisin valto tartozik - de lenyeg, hogy hagyomanyos automata, nem a Ford Powershiftje. Az a kombo 1999cm3 es 6 gangos a valto.
Fogyasztasnal sztem varos (Bp) 12+, orszagut talan 7-8, palya 8-10. Bi-Fuel csak annyi, hogy gyarilag fel van keszitve az etanolos uzemre.
Meretek: kivul nagy, belul nem annyira. Ugy fordul, mint egy busz. Az ajto vastag, mint egy trezore. A borkarpit tud nyiszogni, szvsz felpremium kategoria, az anyagok jok, de osszeszerelesi minoseg nem mindig tuti. Egy megnezest mindenkepp meger, a mostani mezonyben kifejezetten jo ajanlatnak tunik elso blikkre. Meg az is lehet rabeszelem unokatesomat a dizel V60 helyett, legalabb csomagtartoja lenne. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #217114 üzenetére
Neked nem való, amúgy ha rendesen volt ápolva a kéder akkor nem olyan vészes. Eddig amiket próbáltam az a Passat CC és az E92-es BMW, illetve utaztam Outback-ben is, egyikben sem volt zavaró a szélzaj még pályatempónál sem. Igaz én eleve a zajos japán autókhoz vagyok szokva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz Paxker315 #217114 üzenetére
a tomites idovel megkonyulhat, akarmit csinalsz vele
isminek van egy Mito-ja, o aszondja 100 felett hangosabb mar, mint a Grande Punto, ami igazabol ugyanaz a platform, csak a Mito az coupe szeruen keret nelkuli, a GP az meg rendesen keretes ablakos
ezeknel a Coupe ajtoknal az is szokott meg lenni hibaforras ebben, hogy keret nelkulisege miatt ajtonyitaskor lehuzzak az ablakot 1-2cm-re, es ezt ujra kellhet kalibralni, kulonben nem zar fel koppig es a esoviz ugyan nem megy be allohelyben, tehat ugy tunik, hogy tomitit, de 100 felett a menetszel belekapva "elhuzza" es futyul
a 937-s Alfa GT (ami a 147 Coupe) is ismert ez a hiba
ott az ablakemelo gombot lenyomva kell tartani alsohelyzetben 10 sec-g, aztan fel koppig ugyanigy, akkor ujrakalibralja magat, hogy hova kell zarnia
nem kell hozza meg OBD kabel sem
ha nem huzza le az ablakot ajtonyitaskor, akkor baszkuralja a tomitest
pont azert huzzak le a Coupe-k az ablakot, hogy ne buzeralja oldaliranyban
ha mar elbaszkuralta, akkor ezen az sem segit, csak a tomites cserejetöbb drón kell ;P
-
macilaci78
nagyúr
válasz Paxker315 #217201 üzenetére
Az otthoni teremgarázs hajlamos a beázásra, max 1 cm mély tócsa, de nagy felületen. Sokáig párás utána a levegő. Ha csak 1-1 nagyobb eső van, akkor vizes porszívóval összeszedjük a nagyját (társasház pénzén bérelt géppel ), de ha folyamatosan esős idő van, akkor jön az utánpótlás és nem szedik fel.
Szóval rozsdásra hajlamos autót nem szeretnék. Mondjuk, szerintem nem véletlen, hogy a a kombi Mazda6 tulajdonosa intézi a gépbérlést.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Vismajor01
addikt
válasz Paxker315 #217385 üzenetére
Imádtam a v60at de egyszerűen nem családi, tehát egy autónak kizárt, az utazos dízel mellé meg nem biztos g indokolt. Xc60okat is néztem igen, még kell nézzek majd egyet h mekkora igazából lexushoz képest. Bar suv révén elég fent van az ára, bevan allitva a hirdetesfigyelo igaz xc90re és mindig nevetek amikor jön a mail h 2004es xc90 annyiba kerul mint 2017es egyteru. Pont ezért tendalok az egyteruek fele ( bmw2, grand Picasso, Touran)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz Paxker315 #217413 üzenetére
Jó oldal, de látszik sok energiát nem fektettek bele. Miért csak 3 autót lehet kiválasztani? Mi ez a dm3 boot? Miért nem lehet fordítva keresni, max szélesség-hosszúság, boot capacity és kilistázza a találatokat? Miért csak új autókat listáz hasonlatként, amiknek ráadásul 80%-a semmi köze a keresett autókhoz?
Plusz már kiderült h az, hogy papíron milyen széles/hosszú az körülbelül semmit sem jelent, minden attól függ bent hogy gazdálkodtak a térrel. Hiába 5 méteres egy ajtó ha szar helyre teszik a hátsó üléseket és 0 lábtér, és vica versa.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #217413 üzenetére
Apropó Giulietta, ezt a méhecskét szívesen vinném, csak fel kéne pumpálni a pacikat, hogy pariban legyen a MiTóval.
-
Gombinyó
őstag
válasz Paxker315 #217534 üzenetére
Nekem scala van, az gyakorlatilag egy alacsonyabb kamiq. A tekerős klíma az év 95%-ában elég, de amikor az átmeneti ködös, párás időszak van akkor emlegetni fogod a gyártó családtagjait, mert 4 fok alatt nem kapcsol be bármit csinálsz, a párát meg lehet ronggyal törölgetni...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Paxker315 #217903 üzenetére
Ront a csipsz is a helyzeten Adagolós (szívó?) dízel kéne +SCR meg minden, common rail nagyobb nyomás mellett kisebb koromrészecskéket produkál, se dpf se orr nem szűri ki. Nem lehet nyerni... talán új autó motorizációja még némileg bír csekély befolyással, de a gyártási darabszámok jellemzően ott is tervezettek. Városon belül/sűrűn lakott területen mondjuk új és használt esetén is lehet mérhető szerepe a választásnak
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #217958 üzenetére
Azt leszámítva, hogy kerülendő (MultiAir ez is), a Fiat 500-ban és az arra épülő későbbi Lancia Ypsilonban még talán elmegy, a Punto Evo és a MiTo már túl nagy hozzá szerintem.
De van, amiben kifejezetten jól működik 9 tized liter és 2 henger.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Paxker315 #218318 üzenetére
masfel honapja mentunk egy 1.8-s CH-R hibriddel
CVT valtos.... mintha csuszna a kuplungja folyamatosan
de amikor EV mod-ban kigurulsz a telephelyrol, es 50-60m megtetele utan, ahogy balra kikanyarodnal a foutra a gyorsitaskor a takk hideg motor raindul es elkezd uvegen forogni, mert a EV ehhez fosgyenge onmagaban igazabol, nos ott azert neztem egy nagyot, hogy ez igy mennyire normalistöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Netfone
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- PlayStation 1 / 2
- EAFC 24
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Revolut
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs